№ уроку Дата Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 1 Аудіювання 3



Скачати 156.18 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір156.18 Kb.

2 клас


Перевірні роботи

Перевірні роботи з української мови

за І семестр 2 класу




Вид перевірної роботи

уроку

Дата



Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 1









Аудіювання







3.

Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 2







4.

Диктант







5

Списування







6.

Діалог

протягом півріччя




Перевірні роботи з української мови

за ІІ семестр 2 класу


з/п

Вид перевірної роботи

уроку

Дата



Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 3









Диктант







3.

Аудіювання







4.

Списування







5

Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 4







6.

Диктант







7.

Усний переказ

протягом півріччя




Перевірна робота № 1

Мовна тема 1. Позиційне чергування голосних звуків. Орфограма слабкої позиції голосних звуків

______________________________________________________________________________________________________

Класс ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________



  1. Знайди формислів, у яких відбулосяпозиційнечергуванняголосних звуків, та познач їх √ .


А [дим] – [д’ім]

Б [клен] – [клéни]

В [млин] – [млeнú]

  1. Знайди рядок, у всіх словах якогоєорфограмислабкоїпозиції звука, та познач його √ .

А равлик, день, книга

Б пиріг, півень, морозиво

В диван, село, поле

  1. Знайди рядок слів без орфограм та познач його √ .


А море, кіт, річка

Б вікно, музей,зошит

В светр, Дніпро, пісок

  1. Назви намальовані предмети та запиши слова, що їх називають. Орфограми слабкої позиції звука позначай рискою.


























Перевірна робота № 2

Аудіювання

______________________________________________________________________________________________________




Як Миколка став хоробрим


Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.

Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті перед лавкою щось упало.

Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.

Одна дівчинка взяла пташеня й каже:

— Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо.

Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже вона вважає його боягузом?

— Я полізу,— сказав Миколка.

— Ти? — запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.

Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.

Дівчатка дивилися на нього захоплено.



(В. Сухомлинський)

(150 слів)

Перевірна робота № 2

Аудіювання

______________________________________________________________________________________________________

Класс ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________

Послухайте текст «Як Миколка став хоробрим». Оберіть правильну відповідь та позначте її √ .


  1. Кого Миколка зустрів біля школи під високою тополею?

Двох хлопчиків. 3 бали

Двох дівчаток.

  1. Що випало з гнізда?

Маленьке пташенятко. 3 бали

Пташине яєчко.

  1. Що відчував Миколка, коли ліз на дерево?

Від страху в нього тремтіли руки і ноги. 3 бали

Він був спокійний, бо зовсім не хвилювався.

  1. Як дівчатка дивилися на Миколку?

Зі страхом. 3 бали

Захоплено.


Разом балів _____________

Перевірна робота № 3

Мовна тема 2. Позиційне чергування приголосних звуків. Орфограми слабкої позиції приголосних звуків

______________________________________________________________________________________________________

Класс ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________


  1. Знайди форми слів, у яких відбулося позиційне чергування приголосних звуків, та познач їх √ .


А[зуб] – [суп]

Б[н’íгот’] – [н’íхт’і]

В[кáзка] – [казкú]

  1. Знайди рядок, у всіх словах якого є орфограми слабкої позиції звука, та познач його √ .

А [куб], [лéхко], [кнúга]

Б [прóз’ба], [воґзáл], [д’іхт’áр]

В [вóхкий], [н’íжка], [дрýжба]

Знайди рядок слів, які можна записати по слуху, та познач його √ .
А [вýшко], [гриб],[к’íхт’і]

Б [дор’íжка], [руґзáк], [н’іж]

В[крýжка], [друг], [ґедз’]

  1. Склади сполучення слів, дописавши слова, які називають намальовані предмети. Орфограми слабкої позиції звука позначай рискою.



Важкий



Білий



Чайна



Зимова



Вільна



Перевірна робота № 4

Диктант

______________________________________________________________________________________________________




Чарівні малюнки

Мороз намалював на_ вікнах чарівні малюнки. Ось роги оленя. Ось дятел з_ міцним дзьобом. Він ніби вмостився на_ стовбурі старого дуба. Під дубом заєць з_ морквиною. А поряд ведмідь сховався в_ кущах малини.

(35 слів)
Перевірна робота № 5

Списування

______________________________________________________________________________________________________


  1. Пригадайте правила списування.

Як списати речення з друкованого зразка

  1. Прочитай речення та повтори його.

  2. Підкресли в реченні орфограми.

  3. Пиши з пам’яті, диктуючи собі за складами позначаючи в кожному слові наголошений склад.

  4. Прочитай написане за складами, перевіряючи чи не пропустив ти літеру.

  5. Підкресли орфограми.

  6. Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із зразком.



  1. Прочитайте текст.

Краплинка

Бігла Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі.

Одна сіла на рукав. Шестикутна зірочка легка та блискуча. Ніби чарівний майстер її вирізьбив. Наблизилася Оленка до сніжинки. І побачила диво. Сніжинка стала краплиною води.

(За В. Сухомлинським)



  1. Спишіть текст.


Перевірна робота № 6

Мовна тема 3. Перевірка орфограм слабкої позиції звука за допомогою зміни слова

______________________________________________________________________________________________________

Класс ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________



  1. Вибери зміну слова зошит за числом, та познач √ .


А зошита

Б зошити

В зошитом

  1. Орфограму в слові пл_веш можна перевірити за допомогою зміни слова

А за особою

Б за відмінком

В за часом

Знайди рядок слів, орфограми в яких можна перевірити за допомогою зміни слова за особою, та познач його √ .
А нап_шу,кр_шу, ч_сло

Б т_рплю, ч_таю, ж_ву

В зач_шу, нах_лю, зуп_ню

  1. Запиши слова, перевіряючи орфограми, у два стовпчики. У перший запиши слова, орфограми в яких ти перевірив за допомогою зміни слова. У другий стовпчик запиши слова, орфограми в яких ти перевірив за допомогою словника.

Кі(х,г)ті, д(е,и)тина, дьо(х,г)тю, ві(х,г)ті, во(г,к)зал, біля дв(е,и)рей, рю(г,к)зак, д(е,и)ван, ол(е,и)нь, с(е,и)ло, ч(е,и)рвоніти, ж(е,и)ву, пост(е,и)лю, в(е,и)дмідь, л(е,и)ла.

Перевірка за допомогою

зміни слова



Перевірка за допомогою словника






Перевірна робота № 7

Диктант


______________________________________________________________________________________________________

Зима в_ ботанічному саду

Як цікаво взимку в_ міському ботанічному саду! Тихо стоять укриті білою ковдрою дерева. Ось сильний міцний дуб. Поряд з_ ним молодий саксаул. Схилився саксаул на_ плече міцного друга. Разом з_ вірним товаришем і зима лагідніша.

/39 слів/
Перевірна робота № 8

Аудіювання

______________________________________________________________________________________________________

Суниці для Наталі

У третьому класі вчиться маленька Наталя. Вона довго хворіла. А це вже прийшла до школи. Бліда, швидко втомлюється. Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама й каже:


  • Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьора, рум'яна... Понеси їй суниць, Андрійку.

Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь ніяково. Він так і сказав мамі:

- Соромно мені, не понесу.

- Чому ж тобі соромно? - дивується мама.

Андрійко й сам не знає, чому йому соромно. Наступного дня він все ж узяв із дому пакуночок суниць. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок із суницями й тихо сказав:

- Це суниці. Ти їж, і щоки будуть у тебе рум'яні.

Наталя взяла пакуночок із суницями. І сталося дивне. Щічки її стали червоні, як мак. Вона ласкаво подивилася Андрійкові в очі й прошепотіла:

- Дякую...

- Чому ж це щічки у неї стали рум'яні? - подумав Андрійко. - Вона ще не їла суниць...

Перевірна робота № 8

Аудіювання

______________________________________________________________________________________________________

Класс ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________



Послухайте текст «Суниці для Наталі». Оберіть правильну відповідь та позначте її √ .

  1. Як звали дівчинку, яка довго хворіла?

Наталя. 3 бали

Оленка.

  1. Що треба було їсти дівчинці, щоб одужати?

Хліб з маслом 3 бали

Мед і суниці

  1. Чи приніс Андрійко дівчинці суниць?

Ні, бо йому було соромно. 3 бали

Так, бо йому дуже хотілося це зробити.

  1. Чому у Наталі щічки стали рум’яними?

Тому що вона скуштувала суниць. 3 бали

Тому що їй була приємна увага хлопчика.


Разом балів _____________

Перевірна робота № 9

Списування

______________________________________________________________________________________________________





  1. Пригадайте правила списування.

Як списати речення з друкованого зразка

  1. Прочитай речення та повтори його.

  2. Підкресли в реченні орфограми.

  3. Пиши з пам’яті, диктуючи собі за складами позначаючи в кожному слові наголошений склад.

  4. Прочитай написане за складами, перевіряючи чи не пропустив ти літеру.

  5. Підкресли орфограми.

  6. Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із зразком.



  1. Прочитайте текст.

Як метелик плавав у ставку

Летів білий метелик над річкою. А хтось кинув у воду червону квітку. Побачив метелик квітку та сів на неї. Квітка пливе й метелик пливе.

Летіла над водою ластівка. Доторкнулась вона крилом до води. Сколихнулась вода, сколихнулася квітка, загойдався метелик. Весело йому річкою пливти.

(За В. Сухомлинським)


  1. Спишіть текст.





Перевірна робота № 10

Мовна тема 4. Корінь як значуща частина слова. Перевірка орфограм за допомогою споріднених слів

______________________________________________________________________________________________________

Класс ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________



  1. Вибери рядок, усі слова якого є спорідненими, та познач його √ .


А друг, другові, другом

Б друг, товариш, приятель

В дружба, дружити, дружній

  1. Визнач, який корінь у споріднених словах вишня, вишняк, вишнячок.

А -виш-

Б -вишн-

В -вишня-

  1. Визнач, які букви пропущено в слові про…ба.


А -зь-

Б -сь-

В -с-

  1. Запиши слова у два стовпчики, обираючи з дужок відповідну букву. У перший стовпчик запиши слова, букву яких можна обрати по слуху. У другий стовпчик запиши слова, букву в яких можна обрати, перевіривши орфограми.

Лі(ч,дж)ба,боро(д,т)ба, палац(е,и)м, л(е,и)сточок, л(е,и)сиця, топол(е,и)ю, л(е,и)(г,х)кий,кругл(е,и)м, пу(г,х)кий, сп(е,и)котний, красун(е,и)ю, гарн(е,и)м, віконц(е,и)м, хоробр(е,и)й.

По слуху

Перевірка орфограм







Перевірна робота № 11

Диктант

______________________________________________________________________________________________________




Ранок

Ранок видався чудовим. Оживає земля. На_ кожному листочку грає у_ краплині веселий промінь. Щебетом вітають ранок пташки. Скромний пуп’янок стає чарівною квіткою і повертає своє чудове обличчя до_ неба. На_ даху будує гніздо пара білих лелек. Усе навкруги сяє теплом і любов’ю.

/43 слів/






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка