10 клас, алгебра, продовження



Дата конвертації03.03.2016
Розмір26.8 Kb.
10 клас, алгебра, продовження.

Вивчення нового матеріалу за підручником Алгебра и начала анализа, 10 класс [профильный уровень] (A.Г. Мерзляк, Д.А. Номировский, B.Б. Полонский, М.С. Якир)

Тема № 2.Множини та операції над множинами.
Особливості: тема мало пов'язана з математичними знаннями, які отримані в 1-9 класах, тому підсильна абсолютно всім. Вимагає бути уважним і вміти записувати підмножини, знаходити об'єднання, перетин, доповнення множин.
Для переходу по синім гіперпосиланням утримувати клавішу контрол ctrl та натиснути на гіперпосилання.

Термін виконання: 15.09-21.09.2014
Урок 11, 12.

Тема. Множина та її елементи.
Завдання: п.1 стор.6-9, прочитати,

Переглянути відео (написано для 9 класу, однак за нашою програмою вивчається в 10 класі) урок за адресою http://youtu.be/ryejTCcNzSg


Відповісти на питання в зошиті:

1) навести приклади множин живих та неживих предметів в житті;

2) якими літерами позначаються множина значень області визначення функції, множина значень функції, множина натуральних, цілих, раціональних, дійсних чисел;

3) що таке елемент множини;

4) як за допомогою символа та записати, що а)елемент а належить множині А, б)елемент с не належить множині С, в)число 5 належить множині натуральних чисел, г)число 7 не входить в область значення функції, д)множина А складається з елементів а, с, к;

5)яка множина називається одноелементною;

6)які множини називаються рівними;

7)якими способами задається множина;

8)яка множина називається порожньою;

9) за списком прикладів на стор. 8 записати символами а)множина натуральних чисел, кратних 5; б)множина коренів рівняння х2-49=0; в) множина точок, що задає графік функції у=2х-3; г) порожня множина.

Виконати усно №5, 13 стор.9,

Виконати письмово №6, 8, 9, 11 стор.9-10.


Урок 13, 14.

Тема. Підмножина. Операції над множинами.
Завдання: п.2 стор.11-15, прочитати, вивчити поняття «підмножина», «власна множина», «перетин множин», «об'єднання множин», уважно розглянути розв’язання прикладів 1, 2, 3. Переглянути фрагменти! відео уроку (повторення 0:00-17:15; нова тема 29:30-42:20) за адресою http://youtu.be/s0As4waawqA. Краще переглядати не всі уривки відразу, а робити паузи для осмислення.
Письмово: №21, 24, 30, 34, 40, 46 стор.16-18.

Урок 15.

Тема. Самостійна робота.
Завдання: виконати в зошиті самостійну роботу для перевірки знань за матеріалом чотирьох уроків.

№1. А = , В = . Знайти

А) об'єднання множин А В, Б) перетин множин A Ç B, В) доповнення A\B, Г)B\A
2. Яке з наступних тверджень є правильним?

А) Б)

В) Г)

.

№3. Вибрати множину коренів рівняння (х-1)(х2 +9) = 0

А) ; Б) ; В) ; Г)
№4. Знайти А È В, A Ç B, A\B, B\A, якщо:

A = (-3,5], B = [2,6)


№5. Знайдіть перетин і об'єднання множин А і В, де А — множина дільників числа 18, В— множина дільників числа 24.
№6. За допомогою діаграм Ейлера подати вираз:

№7. Записати множину перерахуванням елементів . Яка його потужність?



Бажаю успіху!


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка