2. Урок відносно самостійна ланка у системі навчання. Урок будується як цілісна система взаємодії учителя і учнів на основі співробітництва. Урок будується на основі: програмних вимог



Дата конвертації05.03.2016
Розмір14.7 Kb.
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ
1. Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищен­ня рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток осо­бистості.

2. Урок — відносно самостійна ланка у системі навчання.

3. Урок будується як цілісна система взаємодії учителя і учнів на основі співробітництва.

4. Урок будується на основі:

— програмних вимог;

урахування можливостей учнів;

— урахування можливостей учителя, його творчого потенціалу.

5. Кожен урок має таке дидактичне призначення:

засвоєння нових знань;

— формування умінь і навичок;

— контроль і оцінювання знань та ін.

6. На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, вихован­ня і розвитку.

7. Урок має раціональну структуру.

8. Зміст навчального матеріалу відповідає основним прин­ципам (науковість, зв'язок із життям, системність, наступність тощо).

9. Застосовуються різноманітні форми проведення уроку.

10. Використовуються нестандартні форми проведення уроку.

11. Здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання.

12. Забезпечуються міжпредметні зв'язки.

13. Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оці­нювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.

14. Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.

15. Урок проводиться за планом — творчим робочим докумен­том учителя.

16. Проводячи урок за планом, учитель готовий переструктурувати його в разі потреби.



17.Висока результативність уроку.

18. Учитель самоаналізує проведення і результати уроку.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка