А.І. Андрощук // Географія. 2012. №19. С. 2-15



Скачати 186.22 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір186.22 Kb.
Методика навчання природознавства та основ здоров’я

Список рекомендованої літератури

1.Черешнєва Н. Мотиваційні прийоми на уроках біології та природознавства / Н. Черешнєва // Біологія .- 2012 .- № 15 .- С. 31-32

2.Чернишова Р. Навчально-методичні підходи щодо поліпшення якості освіти відповідно до мети й завдань галузі "Природознавство" нового Державного стандарту / Р. Чернишова // Методист .- 2012 .- № 9 .- С. 25-27

3.Андрощук А.І. Міжпредметні зв'язки на уроках природознавства / А.І. Андрощук // Географія .- 2012 .- № 19 .- С. 2-15

4.Семененко О.В. Навчальна практика та екскурсії з природознавства. 5 клас / О.В. Семененко // Біологія .- 2012 .- № 28 .- С. 2-6

5.Кир'янова І.В. Дидактичні матеріали до системно-узагальнюючих занять і занять тематичного оцінювання знань учнів з курсу природознавства 5 класу / І.В. Кир'янова // Біологія .- 2012 .- № 34-36 .- С. 92-1-1

6.Якименко Н.В. Цікаві уроки природознавства в 5 класі / Н.В. Якименко // Біологія .- 2013 .- № 4 .- С. 33-39

7.Зубік Н. Здоров'я учнів у контексті здоров'язберігаючих технологій у шкільній освіті / Н. Зубік // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 5 .- С. 15-16

8.Небесний Ю. Збереження здоров'я школярів - одна з найважливіших проблем сьогодення / Ю. Небесний // Здоров’я та фізична культура .- 2012 .- № 10 .- С. 5

9.Герасименко О.О. Виховуємо у дітей навички здорового способу життя / О.О. Герасименко // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 11 .- С. 13-14

10.Москаленко Н.О. Формування компетентностей на уроках "Основ здоров'я" / Н.О. Москаленко // Основи здоров'я .- 2012 .- № 12 .- С. 8-10

11.Носова Л. Організація оздоровчо-фізкультурної діяльності учнів через інтеграцію інноваційних технологій / Л. Носова // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 24 .- С. 4-5

12.Скрипнюк Л.Г., Тичинська М. Вплив харчування на здоров'я школярів / Л.Г. Скрипнюк, М. Тичинська // Основи здоров'я .- 2013 .- № 3 .- С. 25-31

13.Бараболя В.І. Школа сприяння здоров'ю - школа майбітнього / В.І. Бараболя // Основи здоров'я .- 2013 .- № 3 .- С. 39-42

14.Ярош В.Л. Подорож країною здоров'я : пізнавальна розвага / В.Л. Ярош // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2013 .- № 3 .- С. 18-21

15.Михайлова Г.І. Здоров'я як ждерело формування особистості в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Г.І. Михайлова // Педагогічна майстерня .- 2013 .- № 4 .- С. 32-36

16.Михайленко І.Ф. Види навчальних завдань на уроках здоров'я / І.Ф. Михайленко // Основи здоров'я .- 2013 .- № 4 .- С. 4-10

17.Тягілєв Ю.М., Тягілєва Н.В. За здоровий спосіб життя. Математика й основи здоров'я : урок у 6 класі / Ю.М. Тягілєв, Н.В. Тягілєва // Основи здоров'я .- 2013 .- № 4 .- С. 34-41



Профілактика ВІЛ/СНІДу в школі. Проект «Школа проти СНІДу»

Список рекомендованої літератури

1.Магур Р.Р. Скажемо СНІДУ - ні! : Година спілкування / Р.Р. Магур // Безпека життєдіяльності .- 2009 .- № 10 .- С. 17

2.Манько Н. Профілактика ВІЛ/СНІДу : Усний журнал для учнів старшик класів / Н. Манько // Біологія .- 2010 .- № 32 .- С. 3-6

3.Медведєва Л. Школа проти СНІДу / Л. Медведєва // Відкритий урок .- 2010 .- № 11 .- С. 30-34

4.Профілактика ВІЛ/СНІДу: шкільна практика // Здоров'я та фізична культура .- 2010 .- № 31 .- С. Вкладка

5.Мараховська В.І. Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас! / В.І. Мараховська // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2010 .- № 11 .- С. 27-31

6.Коновалова М.В. Хвороба-вбивця: СНІД! / М.В. Коновалова // Класному керівнику.Усе для роботи .- 2009 .- № 10 .- С. 23

7.Релігія та моральна свідомість як провідні чинники профілактики СНІДу. // Основи здоров'я та фізияна культура. .- 2007 .- № 4 .- С. 16

8.Мельниченко О. Ми - проти СНІДу! Ми - за життя! : Акція-презентація / О. Мельниченко // Психолог .- 2008 .- № 2 .- С. 13

9.Стрибулевич Т. Життя у світі, де є СНІД : Освітня гра / Т. Стрибулевич // Шкільний світ .- 2009 .- № 42 .- С. 16

10.Макаренко Р.В. Доки снід не зупинив нас... : Виховна година для учнів 9-11 класів / Р.В. Макаренко // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2011 .- № 6 .- С. 33-37

11.Кожем'яка О. Дискримінація хворих на снід та віл-інфікованих людей : Інтерактивна година спілкування / О. Кожем'яка // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2011 .- № 6 .- С. 39-43

12.Лобода І. СНІД: знати, щоб жити : Матеріали для години спілкування / І. Лобода // Сучасна школа України .- 2011 .- № 9 .- С. 39-46

13.Бабійчук С. Профілактива ВІЛ-інфекції та СНІДу : Програма факультативного курсу з основ здоров'я для учнів 8-9-х класів (0,5 год. на тиждень, разом 17 год) / Бабійчук // Здоров'я та фізична культура .- 2011 .- № 30 .- С. 1-3

14.Батова Г.Д. СНІД: профілактика поведінкових ризиків (комплекс заходів) / Г.Д. Батова // Шкільний бібліотекар .- 2011 .- № 10 .- С. 14-25

15.Кобзиста М.В. Історі виникнення ВІЛ-інфекції/СНІДу, перебіг хвороби та її прояви / М.В. Кобзиста // Основи здоров'я .- 2011 .- № 12 .- С. 15-25

16.Медвєдєва Л. Проект "Школа проти СНІДу" / Л. Медвєдєва // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 5 .- С. 4-11

17.Недопас О. ВІЛ/СНІД. Знання і розуміння : урок з основ здоров'я, 8 клас / О. Недопас // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 21 .- С. 15-19

18.Вербицька З. Школа проти СНІДУ : виховний захід для старшокласників / З. Вербицька // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 21 .- С. 25-29

Профілактика ризикованої поведінки



Cписок рекомендованої літератури

1.Дзядевич Н., Станевич І. Формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя : матеріали до засідання педради / Н. Дзядевич, І. Станевич // Школа .- 2012 .- № 12 .- С. 33-36

2.Бараболя В.І. Школа сприяння здоров'ю - школа майбітнього / В.І. Бараболя // Основи здоров'я .- 2013 .- № 3 .- С. 39-42

3.Мурзенко Н.В., Дубейко Л.О. Упровадження здоров'язберігальних педагогічних технологій навчання та виховання у практику роботи школи сприяння здоров'ю / Н.В. Мурзенко, Л.О. Дубейко // Управління школою .- 2013 .- № 7-9 .- С. 66-72

4.Толочко І.Ю. Створення здоров'язберігального середовища / І.Ю. Толочко // Управління школою .- 2013 .- № 7-9 .- С. 73-76

5.Ярош В.Л. Подорож країною здоров'я : пізнавальна розвага / В.Л. Ярош // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2013 .- № 3 .- С. 18-21

6.Михайлова Г.І. Здоров'я як ждерело формування особистості в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Г.І. Михайлова // Педагогічна майстерня .- 2013 .- № 4 .- С. 32-36

7.Тягілєв Ю.М., Тягілєва Н.В. За здоровий спосіб життя. Математика й основи здоров'я : урок у 6 класі / Ю.М. Тягілєв, Н.В. Тягілєва // Основи здоров'я .- 2013 .- № 4 .- С. 34-41

8.Кукленко Н. Реалізація гігієнічних вимог на уроках біології / Н. Кукленко // Біологія .- 2011 .- № 4-5 .- С. 52-55

9.Ляшенко С.Д. Методичні рекомендації вчителям ЗОШ із формування антинаркогенного мислення школярів на уроках і в позаурочний час за методикою колективного та творчого виховання / С.Д. Ляшенко // Безпека життєдіяльності .- 2007 .- № 12 .- С. 42

10.Гейда В. Вплив алкоголюю, наркотиків і токсинів на нервову систему та поведінку людини : Розробка муроку, 9-й клас / В. Гейда // Біологія .- 2008 .- № 2 .- С. 6

11.Горленко О.В. Сценарій виховного заходу з теми "Вплив наркотичних засобів, алкоголю, тютюнопаління на організм підлітка" / О.В. Горленко // Біологія .- 2009 .- № 9 .- С. 29

12.Бонішко Д.С. Відкритий урок у 9 класі на тему "Вплив алкоголю, наркотиків і токсинів на нервову систему та поведінку людини" / Д.С. Бонішко // Біологія .- 2009 .- № 26 .- С. 9

13.Живаєва Н. Особливості дії тютюну, алкоголю та наркотиків на здоров"я людини / Н. Живаєва // Здоров"я та фізична культура .- 2006 .- № 36 .- С. 15

14.Новикова О. Правда про наркотикт і наркотичну залежність : Урок для 7 класу / О. Новикова // Здоров'я та фізична культура .- 2010 .- № 16-17 .- С. 16

15.Франчук М. Небезпека вживання наркотиків / М. Франчук // Здоров'я та фізична культура .- 2010 .- № 34 .- С. 12-13

16.Рожкова Г.І. Наркотичні речовини та шляхи профілактики наркоманії / Г.І. Рожкова // Позакласний час .- 2010 .- № 11 .- С. 48

17.Тертична Н.М. Наркотики - знак біди / Н.М. Тертична // Біологія .- 2011 .- № 3 .- С. 31-33

18.Левченко В.А. Особливо небезпечні наркотики - кокаїн / В.А. Левченко // Безпека життєдіяльності .- 2011 .- № 3 .- С. 10-14

19.Сімонова В.Ю. Наркотична залежність серед молоді / В.Ю. Сімонова // Безпека життєдіяльності .- 2011 .- № 7 .- С. 25

20.Четверик І.Л. Тренінг "Профілактика наркоманії серед підлітків та молоді" / І.Л. Четверик // Біологія .- 2011 .- № 29 .- С. 22-27

21.Кручак О. Наркоманія: дорога в безодню : Тренінгове заняття / О. Кручак // Позашкілля .- 2011 .- № 11 .- С. 47-49

22.Ьойко Н. Наркотики - не для нас! : виховна година / Н. Ьойко // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 10 .- С. 27-30

23.Капій Н. Залежність здоров'я від корисних і шкідливих звичок. Вплив тютюнового диму, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин / Н. Капій // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 19 .- С. 17-19

24.Ільїнська Н.К. Круглий стіл "вплив нікотину, алкоголю й наркотиків на організм людини, її психічну діяльність і соціальну поведінку" / Н.К. Ільїнська // Біологія .- 2012 .- № 34-36 .- С. 106-110

25.Возняк О. Компоненти тютюнового диму та їх дія на організм. / О. Возняк // Біологія і хімія в школі. .- 2007 .- № 1 .- С. 13

26.Кулачевич В. Негативні наслідки зловживання алкоголем та курінням тютюну для суспільства та здоров'я людини : Година класного керівника для учнів 8-9-х класів / В. Кулачевич // Здоров’я та фізична культура .- 2012 .- № 3 .- С. 30-31

27.Ланіна І. Правда про тютюн : урок-тренінг з основ здоров'я для учнів 6-7-х класів / І. Ланіна // Здоров’я та фізична культура .- 2012 .- № 9 .- С. 21-22

28.Бережна Т.І. Методичні рекомендації для заступників директорів із виховної роботи, класних керівників, психологів, соціальних педагогів щодо організації роботи з питнаь репродуктивного здоров"я в загальноосвітніх навчальних закладах / Т.І. Бережна // Безпека життєдіяльності .- 2006 .- № 10 .- С. 8

29.Мельник Н. Турбота про репродуктивне здоров'я молоді : Програма факультативного курсу, 9-й клас / Н. Мельник // Здоров'я та фізична культура .- 2010 .- № 16-17 .- С. 3

30.Волкова І.В. та ін. Проблеми формування репродуктивного здоров'я учнівської молоді / І.В. Волкова // Основи здоров'я .- 2011 .- № 11 .- С. 2-7

31.Манько Н. Профілактика ВІЛ/СНІДу : Усний журнал для учнів старшик класів / Н. Манько // Біологія .- 2010 .- № 32 .- С. 3-6

32.Профілактика ВІЛ/СНІДу: шкільна практика // Здоров'я та фізична культура .- 2010 .- № 31 .- С. Вкладка

33.Дмитренко Л. Програма профілактики ВІЛ/СНІДу серед молоді України. / Л. Дмитренко // Основи здоров'я та фізична культура. .- 2005 .- № 10 .- С. 17

34.Петрович В. Тренінг з впровадження програм профілактики ВІЛ/СНІДу та пропоганди здорового способу життя. / В. Петрович // Практична психологія та соціальна робота. .- 2004 .- № 10 .- С. 30

35.Недопас О. ВІЛ/СНІД. Знання і розуміння : урок з основ здоров'я, 8 клас / О. Недопас // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 21 .- С. 15-19

Використання ІКТ в навчально-виховному процесі

з біології та екології



Список рекомендованої літератури

1.Пластюк А., Гудакова В. Використання інформаційних та комп'ютерних технологій / А. Пластюк, В. Гудакова // Біологія .- 2011 .- № 4-5 .- С. 38-41

2.Зубакіна В.О. Формування екологічних знань у процесі викладання біології / В.О. Зубакіна // Біологія .- 2011 .- № 16-18 .- С. 6-18

3.Зотова О., Ребрина Л. Система впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес / О. Зотова, Л. Ребрина // Біологія .- 2011 .- № 29 .- С. 8-14

4.Мосьпан Л.В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання біології / Л.В. Мосьпан // Біологія .- 2012 .- № 5 .- С. 2-9

5.Новикова Н. Професійна компетентність учителя біології / Н. Новикова // Педагогічна думка .- 2012 .- № 2 .- С. 21-28

6.Новикова Н. Професійна компетентність учителя біології / Н. Новикова // Біологія і хімія в сучасній школі .- 2012 .- № 5 .- С. 28-35

7.Назарчук Н. Формування екологічної свідомості особистості / Н. Назарчук // Біологія .- 2012 .- № 22 .- С. 15-19

8.Галицька Н. Активні форми виховання екологічної культури / Н. Галицька // Біологія .- 2012 .- № 22 .- С. 21-25

9.Ігнатюк Л. Система екологічного виховання у херсонському академічному ліцеї / Л. Ігнатюк // Біологія .- 2012 .- № 22 .- С. 26-29


10.Сліпчук І. Особливості використання інформаційних освітніх технологій у шкільному курсі біології / І. Сліпчук // Біологія .- 2012 .- № 23 .- С. 8-12

11.Назаренко С. Робота з інтерактивною дошкою smart board на уроках біології / С. Назаренко // Біологія .- 2012 .- № 23 .- С. 13-20

12.Редкодубська С. Інформаційно-комунікаційні технології у роботі вчителя біології / С. Редкодубська // Біологія .- 2012 .- № 23 .- С. 21-31

13.Кримова Т.М. Популяція. Екосистема, Біосфера : 11 клас / Т.М. Кримова // Біологія .- 2013 .- № 5 .- С. 6-14

14.Тютюник С.М. Впровадження інноваційних технологій на уроках біології / С.М. Тютюник // Біологія .- 2013 .- № 3 .- С. 2-5

15.Табарчук І.В. Освітній блог: основні поняття алгоритму створення блогу вчителя біології / І.В. Табарчук // Біологія .- 2013 .- № 7 .- С. 2-6

Особливості змісту і методики викладання основ здоров’я



Список рекомендованої літератури

1.Василашко І. Ефективність упровадження курсу "Основи здоров"я" : Результати українського моніторингового дослідження / І. Василашко // Здоров"я та фізична культура .- 2010 .- № 9 .- С. 3

2.Кремениця Л.М. Урок основ здоров'я - це мистецтво / Л.М. Кремениця // Основи здоров’я .- 2012 .- № 2 .- С. 4-11

3.Лига С.О. Твоє здоров'я - у твоїх руках. Проект для учнів 5-6 класів / С.О. Лига // Основи здоров’я .- 2012 .- № 2 .- С. 21-22

4.Богданович Л.М. Сюжетно-рольові ігри на уроках "Основи здоров'я" та їх роль у розвитку творчого мислення / Л.М. Богданович // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 3 .- С. Додаток

5.Ольчедаєвська В.М. Урок здоров'я. Методичні рекомендації для вчителів основ здоров'я / В.М. Ольчедаєвська // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 3 .- С. 25-29

6.Зубік Н. Здоров'я учнів у контексті здоров'язберігаючих технологій у шкільній освіті / Н. Зубік // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 5 .- С. 15-16

7.Мартинова С.В. Аналіз програми курсу "Основи здоров'я" у зв'язку із уведенням нового Державного стандарту початкової школи / С.В. Мартинова // Основи здоров'я .- 2012 .- № 8 .- С. 4-6

8.Гаєвська Л.О., Малашенко М.П. Методичні поради щодо проведення тижня основ здоров'я в школі / Л.О. Гаєвська, М.П. Малашенко // Основи здоров'я .- 2012 .- № 10 .- С. 3-13

9.Герасименко О.О. Виховуємо у дітей навички здорового способу життя / О.О. Герасименко // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 11 .- С. 13-14

10.Москаленко Н.О. Формування компетентностей на уроках "Основ здоров'я" / Н.О. Москаленко // Основи здоров'я .- 2012 .- № 12 .- С. 8-10

11.Михайленко І.Ф. Види навчальних завдань на уроках здоров'я / І.Ф. Михайленко // Основи здоров'я .- 2013 .- № 4 .- С. 4-10

12.Чагайда М. Небезпека укусів комах : методичні матеріали для проведення занять з предмету "Основи здоров'я" / М. Чагайда // Безпека життєдіяльності .- 2012 .- № 8 .- С. 19-23

13.Прокопчук І. Не будь собі ворогом! : виховний захід про здоровий спосіб життя для учнів 10-го класу / І. Прокопчук // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 19 .- С. 24-26

14.Багінська А. Туберкульоз і його профілактика : урок із основ здоров'я, 7 клас / А. Багінська // Здоров'я та фізична культура .- 2012 .- № 23 .- С. 11-13

Використання ІКТ в навчально-виховному процесі

з хімії

Список рекомендованої літератури

1.Аксьонова О. Адаптивна система навчання, використання комп"ютерних технологій в 11-му класі суспільно-гуманітарного профілю / О. Аксьонова // Хімія .- 2010 .- № 2 .- С. 6

2.Мельник О. Медіа-освіта: шляхи інтеграції у шкільний курс хімії / О. Мельник // Хімія .- 2010 .- № 35 .- С. 3-20

3.Інтерактивні технології навчання. : Дидактичні матеріали. // Хімія. .- 2007 .- № 13 .- С. 1

4.Жорник В. Інтерактивні методи навчання. / В. Жорник // Хімія. .- 2007 .- № 9 .- С. 9

5.Кохановська Л. Комп'ютерна підтримка уроків хімії / Л. Кохановська // Хімія .- 2011 .- № 27 .- С. 8-10

6.Гусарук Н. Комп'ютерні технології на уроках хімії / Н. Гусарук // Біологія і хімія в школі .- 2011 .- № 5 .- С. 24-25

7.Радченко Т. Комп'юторний облік хімічних реактивів / Т. Радченко // Хімія .- 2012 .- № 3 .- С. 16-17

8.Ревнюк С. Використання комп'ютера на різних етапах уроку хімії / С. Ревнюк // Біологія і хімія в сучасній школі .- 2012 .- № 1 .- С. 25-29

9.Новікова С. Комп'ютерна підтримка курсу хімії / С. Новікова // Хімія .- 2012 .- № 9 .- С. 6-8

10.Артемова Л.М. Створення й використання комп'ютерних презентацій на уроках хімії / Л.М. Артемова // Хімія .- 2012 .- № 15-16 .- С. 15-19

11.Калакайло Я.К. Використання інформаційних технологій на уроках хімії / Я.К. Калакайло // Хімія .- 2013 .- № 3 .- С. 2-4

Методика викладання хімії в профільній старшій школі

Список рекомендованої літератури

1.Буринська Н. Учителеві - про профільне навчання у старшій школі / Н. Буринська // Біологія і хімія в школі .- 2010 .- № 7-8 .- С. 10

2.Вайло Т.В. Особливості викладання хімії в допрофільних класах нехімічного профілю / Т.В. Вайло // Хімія .- 2009 .- № 4 .- С. 2

3.Мальченко Г. Профільне навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України / Г. Мальченко // Хімія .- 2010 .- № 3 .- С. 3

4.Калакайло Я.К. Сучасні педагогічні технології у профільній освіті / Я.К. Калакайло // Хімія .- 2010 .- № 4 .- С. 2

5.Мозгова О. Допрофільна підготовка у спеціалізованій школі / О. Мозгова // Хімія .- 2010 .- № 33 .- С. 6

6.Мельник О. Ідейно-організаційна модель допрофільного та профільного навчання хімії. / О. Мельник // Хімія. .- 2006 .- № 3 .- С. 9

7.Мельник О. Ідейно-організаційна модель допрофільного та профільного навчання хімії. / О. Мельник // Хімія. .- 2006 .- № 5 .- С. 9

8.Мельник О. Ідейно-організаційна модель допрофільного та профільного навчання хімії. / О. Мельник // Хімія. .- 2006 .- № 3 .- С. 13

9.Новченкова К. Особливості профільного навчання хімії в ліцеї / К. Новченкова // Біологія і хімія в сучасній школі .- 2012 .- № 2 .- С. 33-34

10.Рудика В.В. Розробка уроку з використанням методу проектів "Хімічні властивості вуглецю". 10 клас : (профільний рівень за новою програмою) / В.В. Рудика // Хімія .- 2011 .- № 1 .- С. 23-27

11.Чорна С.А. Метали: їх поширення, одержання, властивості. Інтегрований урок з хімії та географії. 10 клас : профільний рівень / С.А. Чорна // Хімія .- 2012 .- № 23-24 .- С. 37-48

12.Куліш Л.І. Спирти й феноли. 11 клас : профільний рівень / Л.І. Куліш // Хімія .- 2013 .- № 5 .- С. 11-16

13.Ушакова О.М. Гетероциклічні органічні речовини. 11 клас : профільний рівень / О.М. Ушакова // Хімія .- 2013 .- № 5 .- С. 27-30

14.Химняк Т.П.,Пагуба Л.А. Електроліз. 10 клас : профільний рівень / Т.П. Химняк, Л.А. Пагуба // Хімія .- 2013 .- № 6 .- С. 13-16

Рекомендована література

Методика навчання біології

1.Тиждень біології в школі. Випуск 7 / уклад. К.М. Задорожний .- Харків : Основа , 2011 .- 142с.: табл. .-(Б-ка журналу "Біологія"; Вип.1(97)) .- 978-617-00-0792-6 : бк [1317 бк] 


    Пропонований посібник дозволяє значно покращити й полегшити організацію та проведення предметного тижня біології в школі. Велика кількість розробок окремих біологічних заходів надає можливість вибору актуальних тем, які є найбільш цікавими для конкретної школи

2.Нові педагогічні технології для вчителів біології. Вип.2 / уклад. К.М. Задорожний .- Х. : Основа , 2010 .- 158с.:іл., табл. .-(Б-ка журналу "Біологія"; Вип.11(95)) .- 978-617-00-0731-5 : бк [1298бк] 


    Посібник містить розробки різноманітних сучасних педагогічних технологій, які використовуються вчителями біології. Особливу увагу приділено використанню колективних засобів навчання та елементів нородної педагогіки на уроках біології. Окремо розглянуто різноманітні форми узагальнюючих уроків біології у 8 класі.

3.Свінченко А.І. Інтерактивні форми діяльності на уроках біології. Ч.1 / А.І. Свінченко .- Харків : Основа , 2011 .- 95с. .-(Б-ка журналу "Біологія"; Вип. 4(100)) .- 978-617-00-0876-3 : б.к [1373 б.к] 


    Як зробити кожний урок цікавим і домогтися того, щоб він розвивав розумову активність учнів, пізнавальний інтерес? Які педагогічні технології дозволяють дитині розкрити зання, які вчитель оцінить справедливо? Істує безліч різноманітних прийомів організації занять, котрі допомагають учням виявити свої здібності. Один із найефективніших - інтерактивні методи навчання.

4.Токарівська Д.П., Фаль Л.М. Лабораторні і практичні роботи з біології та природознавства : інструкції з безпеки життєдіяльності / Д.П., Токарівська .- Х. : Основа , 2011 .- 126с. .-(Б-ка журналу "Біологія"; Вип.8(104)) .- 978-617-00-1051-3 : бк [1455бк] 


    Основою розробки інструкцій є вимоги загальних положень щодо безпеки праці під час проведення навчальних занять, лабораторних і практичних робіт, демонстраційних дослідів у кабінеті біології. Інструкції розроблені до всих тем лабораторних і практичних робіт у 7-11 класах. Посібник містить матеріал для безпосереднього використання вчителем під час проведення вторинного інструктажу з безпеки життєдіяльності. 11.08.2011

5.Свінченко І.А. Групові форми навчання у викладанні біології. Частина ІІ / І.А. Свінченко .- Х. : Основа , 2011 .- 91с. .-(Б-ка журналу "Біологія" Вип.10(106)) .- 978-617-00-1140-4 : бк [1490бк] 


    Що можна зробити, щоб учні з різним потенціалом одержали якнайбільше знань, умінь і навичок? Як розв'язати проблему недостатності часу, коли за сорок п'ять хвилин потрібно забезпечити ефективну роботу кожного учня? Про розв'язання цих та інших питань шляхом застосування групової форми роботи йдеться у пропонованому посібнику. 03.11.2011

6.Грицай Н.Б. Методика проведення біологічних екскурсій у природу / Н.Б. Грицай .- Х. : Основа , 2011 .- 110с. .-(Б-ка журналу "Біологія"; Вип.11(107)) .- 978-617-00-1173-2 : бк [1515бк] 


    Викладання біології немислиме без екскурсій. Вони мають виняткове значення для формування у школярів наукового світогляду, цілісного уявлення про живу природу, взаємозв'язки між організмами, вплив діяльності людини на довкілля.Крім того, саме під час екскурсій учні вивчають видову різноманітність природи рідного краю. Про це та багато чого іншого, пов'язаного із урізноманітненням навчального процесу, йдеться у пропонованому посібнику. 01.12.2011

7.Шевченко Н.І. Використання фольклору на уроках біології : Дидактичні матеріали / Н.І. Шевченко .- Х. : Основа , 2011 .- 110с. .-(Б-ка журналу "Біологія"; Вип.12(108)) .- 978-617-00-1184-8 : ьк [1519бк] 


    Пропонований посібник містить дидактичні матеріали з елементами фольклору, що можна використовувати на уроках біології в 7-11 класах. Наведені матеріали сприятимуть значному підвищенню інтересу учнів до вивчення біології, опануванню навчальних матеріалів та забезпеченню зв'язку з іншими предметами. Для зручності матеріали розподілені за класами і темами. Наведені матеріали також можна широко використовувати в позакласній роботі. 03.01.2012р.

8.Кулініч О., Мушнір М. Тестовий контроль знань з біології у 10-11 класах : завдання та відповіді / О., Кулініч .- К. : шкільний світ , 2012 .- 128с. .-(Б-ка "Шкільного світу") .- 978-966-451-732-1 : бк [1560бк] 


    Автори пропонують тестові завдання з усіх тем курсів "Біологія.10" та "Біологія.11", складені за новими технологіями з використанням практичних запитань, малюнків, фото. У збірнику ви також знайдете відповіді на запропоновані завдання. Книжка допоиоже підготуватися вчителю до занять, учнім - до контрольних робіт і державної підсумкової атестації з біології. Для вчителів біології, методистів, студентів ВНЗ, учнів 10-11 класів. 09.02.2012

Методика навчання хімії

1.Науменко Г.С., Загубинога О.О. Дидактичні ігри на уроках хімії в курсі 12-річної школи / Г.С., Науменко .- Харків : Основа , 2008 .- 188с. .-(Бібліотека журналу "Хімія") : б.к. [1001б.к.] 


    Розробки ігрових завдань до уроків хімії. Вони передбачають індивідуальні, групові та масові форми роботи

2.Позакласні заходи з хімії. Випуск 7 / Уклад.В.М. Шуліка .- Х : Основа , 2011 .- 94с. .-(Б-ка журналу "Хімія") .- 978-617-00-0783-4 : бк [1307бк] 


    Пропонований збірник продовжує серію , присвячену позакласним заходам з хімії. Робота вчителя з популяризації хімічних знань набуває особливої актуальності у 2011 році, який проголошено Міжнародним роком хімії. На сторінках збірника вчителі-практики діляться своїм досвідом у проведенні інтелектуальних ігор з хімії, хімічних вечорів, заходів екологічного спрямування. Вміщені у збірнику розробки позакласних заходів допоможуть вчителям спланувати й провести цікавий тиждень (декаду, місячник) хімії у школі

3.Прищепа С.Г. Система факультативних занять з хімії для обдарованих учнів. 8 клас / С.Г. Прищепа .- Харків : Основа , 2011 .- 127с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; Вип.4(100)) .- 978-617-00-0884-8 : б.к [1379 бк] 


    У посібнику представлена цілісна система факультативних занять зхімії для учнів 8 класів. Пропонований курс призначений для роботиз обдарованими дітьми, які виявляють інтерес до хімічних знань, і передбачає грунтовне засвоєння ними як програмного, так і позапрограмного матеріалу. Велика увага приділена формуванню вміння розв'язувати розрахункові та експериментальні задачі. Матеріали можуть бути використані для гурткової роботи та індивідуальних занять зі здібними учнями

4.Застосування інтерактивних технологій у викладанні хімії / уклад. К.М. Задорожний .- Х. : Основа , 2011 .- 140с. .-(Б.ка журналу "Хімія"; Вип.10(82)) .- 978-611-00-0303-2 : бк [1451бк] 


    Посібник містить розробки вчителів хімії, присвячені застосуванню інтерактивних форм та методів навчання хімії. Він значно полегшить роботу з учнями, зробить її ефективнішою. Аналіз наведеного досвіду дозволить раціонально використовувати новітні педагогічні технології, адаптуючи їх до умов конкретної школи та системи викладання, створеної вчителем з урахуванням особливостей того чи іншого класу. 11.08.2011

5.Овчаренко І.Ю., Стеценко І.В. Розробки уроків хімії за інтегральною технологією. 11 клас .ч.ІІ / І.Ю., Овчаренко .- Х. : Основа , 2011 .- 111с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; Вип.7(103)) .- 978-617-00-1035-3 : бк [1450бк] 


    Матеріал містить календарне планування уроків у 11 класі за програмою 11-річної школи й розробки самих уроків. Календарне планування складено за інтегральною технологією, яка дозволяє збільшити дидактичні одиниці з метою вивільнення часу для закріплення вивченого. Це дає можливість творчо працюючим учителям відходити від проведення звичайних комбінованих уроків і впроваджувати інтерактивні методи навчання з метою покращення знань, умінь і навичок учнів з хімії, підвищення інтересу до вивчення цього цікавого і потрібного предмета. Пропонована розробка може бути використана або взята за основу вчителями загальноосвітніх шкіл під час підготовки до уроків хімії за новою програмою 11-річної школи рівня стандарту. 11.08.2011

6.Триполко О.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії / О.В. Триполко .- Х. : Основа , 2011 .- 112с .-(Б-ка Журналу "Хімія" Вип.10(106)) .- 978-617-00-1148-0 : бк [1487бк] 


    Хімія - це наук, що не лише є основою науково-технічного прогресу, але й сприяє розвитку особистості й підвищенню культури людини. Тому вивчення хімії і школі має велике значення не лише для наукового сприйняття світу, але й, у першу чергу, для розвитку творчих здібностей учнів, уміння мислити й використовувати свої знання на практиці. Пропонована книга допоможе вчителю застосувати на уроках методи та прийоми , які ведуть до активізації пізнавальної діяльності учнів. Для вчителів хімії. 03.11.2011

7.Гранкіна Т.М. Самостійні та контрольні роботи з хімії : Загальна хімія / Т.М. Гранкіна .- Х. : Основа , 2011 .- 78с. .-(Б-ка журналу "Хімія";Вип.9(105)) .- 978-617-00-1136-7 : б.к. [1478бк] 


    Різнорівневі дидактичні матеріали з хімії призначенідля організації диференційованих самостійних і контрольних робіт, залікових уроків, а також можуть бути використані для повторення, підготовки абітурієнтів та учасників хімічних олімпіад. 14.10.2011

8.Хімія та здоров'я : Інтегровані уроки. Позакласні заходи. Тести .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 128с. .-(Б-ка "Шкільного світу") .- 978-966-451-714-7 : бк [1532бк] 


    "Здоров'я настільки важливіше за решту життєвих благ, що здоровий жебрак щасливіший за хворого короля", - стверджував Артур Шопенгауер. То від чого залежить наше здоров'я? Як його зберегти? Що треба робити, щоб позбутися шкідливих звичок? Наша книга допоможе знайти відповіді на ці запитання. Цікаві матеріали та факти, розробки уроків, позакласних заходів, тестові завдання, які вміщено в книзі, спрямовані на формування навичок збереження здоров'я та життя учня. Книга буде корисною, як молодому, так і досвідченому вчителю. Матеріали, запропоновані в книжці, можна використати й для читання на дозвіллі. 06.02.2012

9.Котляр З.В., Котляр В.М. Органічна хімія : посібник-практикум для учителів та учнів. Частина ІІ / З.В., Котляр .- Х. : Основа , 2012 .- 112с. .-(Б-ка Журналу "Хімія". Вип.3(111)) .- 978-617-00-1256-2 : бк [1590бк] 


    Посібник-практикум створено відповідно до чинної програми з хімії для учнів 11 класу загальноосвітніх шкіл академічного та профільного рівнів. рекомендується для самостійної роботи учнів як доповнення до підручників хімії, а також для позакласної роботи. Допоможе учителям хімії організувати навчальну діяльність учнів у класі та вдома й забезпечити глибоке засвоєння ними курсу органічної хімії. Для учнів середніх шкіл, гімназій, ліцеїв, коледжів, учителів 02.04.2012

10.Радецький О.М. Хімія : дидактичні матеріали для 10 класу. Профільний рівень / О.М. Радецький .- Х. : Основа , 2012 .- 128с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; вип.5(113)) .- 978-617-00-1321-7 : бк [1628бк] 


    Перевірочні роботи,призначені для поточної й тематичної перевірки знань учнів з курсу хімії 10 класу (профільний рівень). За кожною темою наведено кілька робіт, кожна з яких дає вчителю можливість перевірити знання школярів за окремим розділом теми. Усі роботи містять два-чотири варіанти завдань, схожих за змістом і характером навчальних дій, необхідних для їх виконання. Фронтальне використання таких завдань дозволяє організувати роботу всіх учнів класу й одночасно зебезпечити умови для індивідуального навчання 30.05.2012

11.Івановець Г.М. Розвиток креативних здібностей учнів на уроках хімії / Г.М. Івановець .- Х. : основа , 2012 .- 144с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; Вип.7(115)) .- 978-617-00-1398-9 : бк [1669бк] 


    Особливістю сучасної системи освіти є необхідність орієнтації процесу навчання на розвиток особистості. Автор звертає увагу на використання на уроках хімії більш ефективних методик для досягнення кращих результатів у формуванні креативних здібностей учнів. Також посібник містить розробки уроків з прикладами використання цих методик. 01.08.2012

12.Чаплагіна В.М. Роль дебатів у формуванні особистості школярів / В.М. Чаплагіна .- Х. : Основа , 2012 .- 128с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; Вип.8(116)) .- 978-617-00-1572-3 : бк [1701бк] 


    Сьогодні існує дуже багато різноманітних педагогічних технологій. Одна з найбільш цікавих - дебати. Дебати допомагають учням відкривати нове, розвивають ініціативність, здатність творчо мислити і знаходити нестандартні рішення. Вони є універсальними, тобто підходять для дітей будь-якого віку. Автор детально розповідає про організацію та проведення дебатів на уроках хімії і в позакласний час. Приводяться приклади уроків для учнів 7-11 класів. 18.09

13.Хімія. Інтерактивне навчання : 7-11 класи / Упоряд.: Г. Мальченко, І. Філоненко .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 120с. .-(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2755-11-4 : бк [1724бк] 


    Як зробити так, щоб усі без винятку учні вивчали хімію? Ну звісно, за допомогою інтерактивних методів навчання.І книжка, яку ви тримаєте у руках , обов'язково вам у цьому допоможе. У першому розділі дібрано цікаві матеріали, розробки уроків та позакласних заходів, що містять приклади використання інтерактивних методів навчання. Чимало нових ідей та нетрадиційних педагогічних ходів пропонують їх автори вашій увазі. Опис найпоширеніших методик ви знайдете у матеріалі "Абетка методів інтерактивного навчання". Другий розділ книги містить приклади творчих робіт учнів та розробку позакласного заходу. Книга буде корисною як молодому, так і досвідченому вчителю. 20.11.2012р.

14.Поручник Л.В. Хімія і екологія / Л.В. Поручник .- Х. : Основа , 2012 .- 118с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; вип.11(119)) .- 978-617-00-1640-9 : бк [1750бк] 


    У цьому посібнику автор розглядає актуальні екологічні проблеми сучасного суспільства, щляхи їх розв'язання, наводить приклади актуалізації екологічних знань учнів на уроках хімії, екологічниї ігор, задач, позакласних заходів. Викликають інтерес проекти з практичного використання екологічних знань. 10.12.2012

15.Васецька Л.В. Вибрані теми зі шкільного курсу неорганічної хімії / Л.В. Васецька .- Х. : Основа , 2013 .- 128с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; вип.2(122)) .- 978-617-00-1705-5 : бк [1817бк] 


    Цей посібник містить серію розробок факультативних, додаткових уроків за темами: "Гідроген", "Оксиген", Флуор","Силіций", Пропонований далі матеріал не входить в шкільні підручники: його відрізняє глибина і повнота викладання. Учитель зможе застосовувати цей посібник також для проведення уроків в профільних класах, підготовки учнів до олімпіад та інших інтелектуальних змагань. 03.06.2013

16.Радецький О.М. Хімія. Дидактичний матеріал для 10-11 класів . Академічний рівень / О.М. Радецький .- Х. : Основа , 2013 .- 128с. .-(Б-ка журналу "Хімія"; вип.3(123)) .- 978-617-00-1722-2 : бк [1830бк] 


    У посібнику перевірочні роботи розташовано за порядком їх вивчення згідно із програмою. Вони призначені для поточної й тематичної перевірки знань учнів. З кожної теми наведено кілька робіт, що містять два-чотири варіанти завдань, подібних за змістом і характером навчальних дій, необхідних для їх виконання. Підсумкові роботи за тамами вчитель на власний вибір може використовувати як контрольні. 11.04.2013


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка