Аналіз діяльності педагогічного колективу Енергодарської багатопрофільної гімназії „Гармонія” у 2012-2013 н р. та завдання на новий 2013-2014 н р



Сторінка1/6
Дата конвертації06.03.2016
Розмір0.75 Mb.
  1   2   3   4   5   6
Аналіз діяльності педагогічного колективу Енергодарської багатопрофільної гімназії „Гармонія” у 2012-2013 н.р. та завдання на новий 2013-2014 н.р.

Наша гімназія – це навчально–виховний заклад, який покликаний сприяти розвитку та духовному становленню особистості учня, створенню умов для самореалізації в різних видах творчої діяльності. Сенз педагогічного покликання вичерпно розкрито у словах В.О.Сухомлинського:«Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здатні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборювання труднощів, бажання вчитися».

Якщо шукати відповідь на запитання: «Чому успішний заклад є успішним?», можна дійти висновку, що, крім визначених стратегій й тактики, чіткої структури та висококваліфікованих працівників, у закладі повинні бути свої особливі імідж, стиль, корпоративний дух, тобто наявна власна організаційна культура роботи з дитиною.

Метою моїх міркувань з цього приводу, є висвітлення того, як улаштована й функціонувала гімназія за визначений період часу, наскільки вона є стабільною і ефективною, які реальні труднощі й проблеми належить вирішити в новому навчальному році в першу чергу.

Реалізуючи завдання, визначені законодавством України в галузі освіти й виховання, педагогічний колектив ЕБГ „Гармонії” у 2012-2013 н.р. працював над методичною темою: „Вдосконалення компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу з метою формування мотивації навчальної діяльності, саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації учнів і вчителів гімназії». У своїй діяльності колектив керувався Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Указом Президента України від 17.04.2002 року №347 „Про Національну доктрину розвитку освіти”, Інструкцією про організацію та діяльність гімназії, затвердженої наказом МОН України від 20.07.1995року №217 , наказом МОН України від 05.05.2008року №371 „Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти”, наказом МОН України від 26.05.2008 року №461 „Про затвердження галузевої Програми поліпшення вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин на 2008 – 2011роки, Інструкцією про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців_ до гімназій. ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл(шкіл – інтернатів), затвердженої наказом МОН України від 19.06.2003 року №389, наказом МОН України від 08.10.2007 року №886 „Про план заходів щодо виконання Державної програми з обдарованою молоддю на 2007 – 2010 роки”, Концепцією профільного навчання та іншими нормативно – правовими документами МОНМС України, розпорядженнями обласної державної адміністрації, наказами обласного і міського управлінь освіти з питань навчання та виховання учнівської молоді, правилами й нормами охорони праці, техніки безпеки, а також Статутом і локальними правовими актами гімназії, дотримується норм Конвенції про права дитини.

Найяскравішими в житті гімназії стали:

- традиційні свята: Перший дзвоник,Посвята в гімназисти,День Святого Миколая, військово-спортивні змагання «Ну-мо, хлопці», спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сімя», «Прийом в Вашу честь», День матері, прощання з початковою школою,Останній дзвоник, випускний вечір, Європейська весна.

-перемоги у професійних конкурсах:міський конкурс кабінетів української мови та літератури – Ім., Швайковська В.М., міський конкурс кабінетів географії –ІІІм., Савченко Т.Б.; конкурс на кращий інноваційний . урок з фізичної культури – Ім. (міський), ІVм. (обласний етап), Усова О.М.

Ім. – у обласному етапі Всеукраїнського спортивно – масового заходу серед дітей та юнацтва «Олімпійське лелеченя»( Топчій Л.А., Сухов О.О., Булатова І.Г.) та учасники ІV етапу цих змагань у Всеукраїнському оздоровчому таборі «Артек»; ІІм. – в обласному профорієнтаційному змагально – мотиваційному заході «Вчись, працюй, Україну будуй!», (Топчій Л.А., Булатова І.Г., Деркач В.Г.); ІІІм. - у обласному зборі – змаганні Запорізького відділення Всеукраїнського громадського дитячого руху «Школа безпеки»(Топчій Л.А., Сухов О.О., Булатова І.Г.,); ІІІм - у обласному етапі фізкультурно – патріотичних змагань «Нащадки козацької слави»(Кузьмін І.І., Топчій Л.А.),

За минулий рік було реалізовано проектів



  • «Відлуння війни»

  • Газета «SPEEHC-ka»

  • «Європейський клуб»

  • «Гімназійне братерство»

  • «Жити в любові та в злагоді»

  • «Моральний вчинок»

Найприкріше в роботі педагогів були:

  • втрата першості в учнівських олімпіадах з базових предметів у ІІ міському етапі і провальні результати ІІІ обласного етапу ВУО;

  • плинність учнівського контингенту;

  • ведення шкільної документації,;

  • неналежний для гімназії рівень НДУ;

  • велика кількість пропущених уроків.

Колектив навчального закладу досяг наступних результатів у навчанні:

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з предметів здійснювалося вербально (1 класи) і за 12 – ти бальною системою в 2 – 4 - их класах відповідно до наказу МОНМС України від 13.04.2011р. № 329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

За результатами річного оцінювання учні 2 – 4 класів (169 учнів) досягли наступних результатів:

- високий рівень – 15 учнів (9%);

- на достатньому рівні –96 учнів (57%);

- на середньому рівні – 58учнів (34%) (Рис.1)



Показник рівня навченості складає 0,61. У порівнянні з семестровим оцінюванням він залишився стабільним та збільшився на 0,03 у порівнянні з 2011 – 2012 н.р. Якісний показник складає 66%.

Учні з високим рівнем навчальних досягнень:

2 – А клас (вч. Гончаренко В.І.) – Бесараб К., Матвійченко А., Фадєєва Є., Фаніна А.;

2 – Б клас (вч. Кузьменко Г.В.) – Довгошея К.

3 – А клас (вч. Зубаль Л.Г.) – Аракєлян С., Колосок А., Самарцева Г

3 - Б клас (вч. Іванісова О.Є.) – Караманова А.

4 – А клас (вч. Оленіч Л.В.) – Толочко В., Хоролець К., Самарцева Г.;

4– Б клас (вч. Стрілець О.А.) – Дегтяренко В., Марієнко П., Середова С..

У розрізі навчальних предметів кращих результатів досягли учні з української мови, де якісний показник складає 84%, середній бал – 8,05; з російської мови якісний показник 93%, середній бал – 8,58; з читання якісний показник 95%, середній бал 8,94.

Значно нижчі результати навчальних досягнень з математики: якісний показник 73%, середній бал – 7,73, з англійської мови – 78% та 7,88 відповідно.

Аналіз державної підсумкової атестації

за освітній рівень початкової загальної освіти

у 2012-2013 навчальному році

Державна підсумкова атестація за освітній рівень початкової загальної освіти у 2012-2013 навчальному році була організована та проведена відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОН України від 18.02.2008 № 94) у новій редакції, що затверджена наказом МОН України від 21.12.2009 №1151, зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 23.11.2010 №1116, листа МОНМС України від 08.02.2013 № 1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році”.

Державну підсумкову атестацію за освітній рівень початкової загальної освіти з української мови, читання, математики склали 73 учні (100%) 4-х класів.

За результатами ДПА відсутній показник початкового рівня з усіх предметів.

Показник високого та достатнього рівнів навчальних досягнень з ДПА

Найкращих результатів досягли учні 4 – их класів з української мови та читання, де по 85% учнів виконали роботу на високому та достатньому рівнях. Дещо нижчий цей показник з математики і складає 81%.



У розрізі предметів результати контрольних робіт наступні:

Українська мова

  • кваліметричний показник – 0,68(середній рівень)

  • середній бал – 8,12

Читання

  • кваліметричний показник -0,72 (середній рівень)

  • середній бал – 8,66

Математика

  • кваліметричний показник – 0,79 (високий рівень)

  • середній бал – 9,45.

Одержані результати свідчать про те, що учні на паралелі 4 - их класів засвоїли програмовий матеріал з математики на високому рівні, з української мови та читання - на середньому рівні.

Порівняльна таблиця результатів ДПА та річного оцінювання.

Клас

Предмет

Всього учнів

ДПА

Річне оцінювання

Розбіжність

В

Д

С

Кв.к

В

Д

С

Кв.к




4 - А

укр.мова

26

7

15

4

0,68

5

17

4

0,67

-0,01

4 - Б




28

7

19

2

0,71

4

18

6

0,64

-0,07

4 - В




19

4

10

5

0,64

3

7

9

0,58

-0,06

Всього

73

18

44

11

0,68

12

42

19

0,64

-0,04

4 - А

читання

26

7

15

4

0,7

14

11

1

0,79

+0,09

4 - Б




28

13

13

2

0,79

12

16

0

0,77

-0,02

4 - В




19

5

9

5

0,66

5

11

3

0,69

+0,03

Всього

73

25

37

11

0,72

31

38

4

0,75

+0,03

4 - А

математика

26

13

8

5

0,75

7

13

6

0,67

-0,08

4 - Б




28

21

2

5

0,85

3

17

8

0,62

-0,23

4 - В




19

11

4

4

0,74

2

6

11

0,54

-0,2

Всього

73

45

14

14

0,79

12

36

25

0,62

-0,17
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка