Англійська народна казка «Сорочаче гніздо»



Скачати 53.45 Kb.
Дата конвертації20.02.2016
Розмір53.45 Kb.
Англійська народна казка

«Сорочаче гніздо»


Мета: Ознайомити з англійською народною казкою «Сорочаче гніздо. Вчити стежити за логікою описування подій, орієнтуватися у структурі тексту. Вдосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання. Розвивати зв’язне мовлення, уміння визначати головну думку та пояснювати її. Виховувати наполегливість у здобутті знань, бережливе ставлення до птахів.

Обладнання: презентація до уроку, малюнки птахів.


Хід уроку

І.Організаційний момент.

1.Привітання.

Треба разом привітатись:

«Добрий день!»

Дружно,голосно сказати:

«Добрий день!»

Вліво ,вправо поверніться, посміхніться

«Добрий день!»

У долоні плескайте

«Добрий день!»

Дружно всі не відставайте:

«Добрий день!»



2.Вправа «Оберіг» (емоційне налаштування на урок)

Кожна людина в дорогу з собою бере оберіг. Сьогодні я хочу вам дати невеличкі торбинки. Зав’язана торбинка хай додасть вам віру в себе,здоров’я, продуктивної праці на уроці. А в порожню торбинку я бажаю наповнити вам своїми знаннями, які обов’язково вам згодяться в житті.



ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Відомий український педагог В.Сухомлинський казав:»Читання – це віконце ,через яке діти дивляться і пізнають світ і самих себе.



1.Вправа «Очікування» (інтерактивна вправа «Мікрофон»)

* Що ви очікуєте від уроку? (задоволення від праці, цікавих завдань, добрим, творчим, цікавим, пізнавальним)

* А якими ви будете на уроці? (уважними, розумними, активними, працьовитими, дисциплінованими)

2.Девіз уроку

Діти, сьогоднішній урок пройде під таким девізом: «Щоб багато знати, треба любити читати».



ІІІ. Мовна розминка.

А розпочнемо свою роботу з готовності всіх наших органів до читання.



  1. Готуємо очі та увагу до читання. «Упіймай літеру».

Перед кожним із вас лежить жовтогаряча картка з буквами. Знайдіть і обведіть у таблиці букву «А», а букву «С» підкресліть і порахуйте скільки цих букв у таблиці. Позмагайтеся з товаришем, хто швидше зробить це завдання.

2.Готуємо до читання свої язички.

Де ж наш пустун-язичок?

Заховався за біленький тиночок.

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо.

Поплямкали губками.

Поклацали зубками (щоб міцніші були).

Усміхнемося.

Зробимо «дудочку» губками.

Здуємо кульбабку.

Язичок побігав по ротику,

Дістав піднебення,

Пострибав з щічки на щічку.

3.Тепер готуємо до читання свій розум. Робота в парах.

Візьміть фіолетові картки, прочитайте самостійно склади і складіть із них слова.

Со гор ва

го ли бець

ни ро ка Як одним словом можна назвати ці слова?

си ця вей

со ло ця

4. А зараз ми з вами відпрацюємо свою інтонацію.

Прочитайте скоромовку (повільно, швидко, запитально, із здивуванням)

*Хитру сороку спіймати морока, а на сорок сорок сорок морок.

IV. Перевірка домашнього завдання.

V. Актуалізація знань.

*А що будемо робити?

А що будемо читати?

Ви зможете усі сказати, якщо спробуєте ребус відгадати.

1.Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

* Що таке казка?

* Які бувають казки?(літературні, народні)

* Якими словами зазвичай починаються казки?

* Чого вчать нас казки?

* Який розділ ми зараз вивчаємо? (Казки народів Європи)

VI. Вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми і мети уроку.

Казки навчають нас любити добро і засуджувати зло, вони веселять і засмучують нас, вони виховують нас. У різних народів - різні казки, хоча в багатьох зустрічаються одні й ті ж казкові герої. Сьогодні ми ознайомимося з казкою, яку склав англійський народ.



  1. Довідкове бюро. Розповідь про Англію.

(Країна в Європі, частина Великої Британії, розташована на острові. Головне місто Англії – Лондон)

Саме жителі цієї країни склали казку, яку ми будемо читати. А називається вона «Сорочаче гніздо».



  1. Передбачення.

*Як ви думаєте, про що піде мова в цій казці?

А щоб дізнатися хто буде головним героєм казки ви зможете. Якщо розгадаєте ребус.

ДО ЧИСЛА ДОБАВИВ «А»

ЩО ЗА ПТИЦЯ БІЛОБОКА?


НАЗИВАЄТЬСЯ… (Сорока)

  • А чи знаєте з ким порівнюють людину яка багато балакає?

  1. Гра «Розсипанка».

ЛАБАКАЛА ГОРИВОЛА

ЛЕЛАТАПЕ РОТОЛАЧИ

*Що можна сказати про ці слова?(Близькі за значенням)

Доберіть ще близькі за значенням слова (балакала, примовляла, казала, щебетала)

*Які синоніми можна підібрати, щоб описати «характер» сороки?

4. «Асоціативний кущ»



Сорока( плетуха, скрекотуха, балакуха)

*А який з фразеологічних зворотів характеризує сороку?

*Задирати носа.

*Крутитися як муха в окропі.

*Чесати язик.

Фізкультхвилинка

VI. Опрацювання казки.

1.Слухання казки, яку читає вчитель.

*Що сорока робила майстерно?

*Про що її попросили усі птахи?

2.Словникова робота. Тлумачення незрозумілих слів.

3.Повторне читання казки вголос «ланцюжком».

* Які птахи згадані у казці?

* Чи навчився хтось з них робити гніздо так майстерно, як сорока?



4. Релаксаційна пауза. (слухання запису пташиних голосів)

5. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.

*Коли відбувалися події, описані у казці? Прочитайте , як про це сказано у творі.

*Хто з птахів відлетів першим?

*Прочитайте, яке гніздо у дрозда.

*Що сказала сова? Прочитайте.

*Хто не витерпів і полетів після сови? Прочитайте , яке гніздо у горобця.

*Хто не дослухав розповіді сороки після горобця? Прочитайте опис гнізда шпака.

*Хто залишився останнім учнем сороки? Чи уважно вона слухала розповідь сороки.

*Прочитайте, як у казці сказано про горлицю.

*Що заприсяглася сорока?

*Закінчіть речення, вибравши правильний варіант.

Птахи не навчились робити гнізда, як сорока, бо…



а) їм не вистачило прутиків;

б) сорока їх погано вчила;

в) їм не вистачило терпіння дослухати науку до кінця.

6.Читання казки в особах.

7.Повідомлення учнів про птахів.

8.Визначення основної думки казки.

* Чого вчить нас казка? Що засуджує?

* Від чого хотів застерегти людей англійський народ, розповівши цю історію?

* Продовжіть речення: Бути терплячим – означає…

9.Творча робота. Складання сенкану про сороку.

VII. Підсумок уроку.


  • Прочитайте прислів’я. Яке з них виражає основну думку казки?

  • Пригадайте, яка казка, яку ви читали раніше, подібна до цієї за змістом? Хто її автор? (Українська народна казка «Дрізд і голуб»). Чим вони схожі?

  • Чи сподобався вам урок?

  • Чи справдилися ваші очікування?

  • Що треба робити , щоб не бути схожими на героїв нашої казки?

  • Покажіть, який настрій у вас на кінець уроку.

То ж давайте дружно жити,

Щоб радісно було.

І кожного любити,

Усім нести тепло.

Нехай нам сонце світить,

Любов в серцях горить.



Тож будем в мирі жити

І з працею дружить.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка