Анотований каталог ппд вчителів Козятинського району 2011 р



Скачати 468.09 Kb.
Сторінка1/7
Дата конвертації28.03.2016
Розмір468.09 Kb.
  1   2   3   4   5   6   7

Відділ освіти Козятинської райдержадміністрації

Районний координаційно-методичний центр



Анотований каталог

ППД вчителів

Козятинського району 2011 р.

ак.png

Козятин – 2011

Рекомендовано методичною радою районного координаційно-методичного центру

1290525490_knigi.png


Прізвище, ім’я, по-батькові: Ільчук Людмила Броніславівна

Рік народження: 1964

Освіта: вища

Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів

Який навчальний заклад і коли закінчив: Вінницький державний педагогічний інститут ім.. М. Островського, 1986р.

Педагогічний стаж: 25 років

Місце роботи, контактний телефон: Козятинський ЗНВК „Школа-інтернат-гімназія” ім.. В.М.Підгорбунського, 2-33-87

Посада: вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання: „Старший вчитель”

Нагороди: Відмінник освіти України, грамота за зайняте І місце в обласному конкурсі проектних робіт у номінації «Мій край, моя історія жива»

Проблема над якою працює: „Використання проектних технологій в системі особистісно-орієнтованого навчання”
Інформація про досвід

Тема досвіду: Проектні технології в системі особистісно-орієнтованого навчання

Мета дослідження: Основна ідея - це метод поєднання теорії з практикою, він пов'язує всю нашу навчальну і виховну роботу з життям, надає більшої життєвості всій нашій роботі. Специфіка проекту полягає в зміні суб'єктно-об'єктних відносин у процесі навчання й виховання. Педагогічна теорія і практика переконливо засвідчили, що ефективність системи навчання вища, якщо учень сам стає суб'єктом навчання. Активна позиція учня і реалізація принципу «вчитися, діючи» є важливою характеристикою проектної роботи.
Короткий зміст

На сучасному етапі розвитку школи набувають все більшого значення освітні технології особистісно орієнтованої спрямованості, що відноситься до гуманістичного напрямку в педагогіці.

Основний принцип цього напрямку - в центрі навчання повинен знаходитися учень, а не вчитель, діяльність пізнання, а не викладання.

Особистісно орієнтоване навчання передбачає відмову від стандартних шляхів вирішення проблем, звернення до особистості учнів, урахування їх вікових особливостей, різних типів та рівнів засвоєння ними навчального матеріалу, життєвого досвіду, інтересів, створення позитивної емоційної атмосфери під час занять.

Роль викладача змінюється з інформуючої і контролюючої на консультативну і корегуючу. Це вимагає змін у мисленні вчителя, його стереотипах поведінки в організації взаємного спілкування з учнями.

Однією з педагогічних технологій, яка відображає реалізацію особистісно орієнтованого підходу у роботі з учнями є метод проектів.

Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.

Актуальність методу проектів значно зростає при переході сучасної системи освіти від управління процесом освіти за кінцевим результатом, що був спрямований на формування знань, умінь та навичок, до компетентісного підходу, пов'язаного з вихованням і розвитком компетентісної особистості, тобто особистості, здатної діяти осмислено, орієнтуючись у мінливому навколишньому світі з виробленими цінностями.

Як відомо, дидактичні основи методу проектів розробили американські педагоги Д. Дьюї та його послідовники В. Кілпатрик, Є. Коллінз, Є. Паркхерст.

Найяскравіші методологічні аспекти проектної діяльності простежуються у поглядах Д. Дьюї, який уважав, що:



  • важливо підпорядковувати зміст навчання, розв'язання практичних проблем підготовці та інтересам дитини;

  • здібності дитини закладаються природою, а школа повинна створювати умови для їх розкриття;

  • знання мають слугувати пристосуванню людини до оточення і повинні мати практичне спрямування;

  • головним є не кількісні характеристики знань, набутих учнями в школі, а вміння використовувати їх у певній ситуації;

  • розв'язання проблем вимагає поєднання розумової та фізичної праці, що має розвивальну та суспільну цінність.

Дж. Дьюї не вживав термін «проектне навчання». У своїй діяльності він оперував терміном «активні методи навчання».

Уперше поняття «метод проектів» застосував В. Кілпатрик.

Ідеї цих педагогів знайшли широкий відгук і втілення у багатьох країнах світу, зміст яких можна сформулювати тезою «Я знаю, навіщо мені це потрібно, де і як я можу використати все те, що я знаю».

Ідею проектного навчання в Росії підтримала група педагогів під керівництвом С. Т. Шацького.

У своїй роботі залучаю учнів до проектної діяльності ще з 1 класу. Так в 1-2 класі переважають ігрові проекти. Це дидактичні та рольові ігри.

Потім залучаю до роботи над проектами батьків учнів. Перш за все, пишу батькам листи-запрошення до спільної проектної діяльності, що можуть бути передані батькам на зборах, під час індивідуальних та групових консультацій.


1290525490_knigi.png


Прізвище, ім'я, по батькові: Скороходова Мила Дмитрівна

Рік народження: 26 листопада 1957 р.

Освіта: вища.

Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів.
Який навчальний заклад і коли закінчив: Житомирський педагогічний інститут, 1985 рік.

Педагогічний стаж: 35 років.

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, «вчитель -методист».

Звання, нагороди: Грамота відділу освіти Козятинської РДА (2006 р.), Грамота управління освіти і науки Вінницької ОДА (1989 р., 1991 р.).

Адреса досвіду: Глуховецька СЗШ І-ІІІ ст.

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка