Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Практична робота: моделювання ситуацій поведінки в школі



Скачати 55.41 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір55.41 Kb.


Година спілкування-тренінг:”Правила поведінки у школі

5 клас

ТЕМА: Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Практична робота: моделювання ситуацій поведінки в школі.

МЕТА: вчити учнів аргументувати необхідність безпечної поведінки в школі для збереження життя й здоров’я, вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом; спонукати школярів до виконання правил безпечної поведінки в школі; виховувати відповідальність за свої вчинки.

ОБЛАДНАННЯ: бейджи з іменами дітей, плакат з правилами, плакат «Очікування», презентація.

ТИП БЕСІДИ: бесіда-тренінг
ЗМІСТ БЕСІДИ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА ТРЕНІНГУ

Вправа «Знайомство»

  • Діти, ми з вами вже знайомі. Але сьогодні на ваших беджах написані імена, якими ви б хотіли, щоб вас називали на нашому тренінгу.

Вправа «Правила групи»

  1. Не критикувати;

  2. Не користуватися мобільним телефоном;

  3. Не запізнюватися;

  4. Притримуватися правила піднятої руки;

  5. Називати один одного по імені;

  6. Добровільність;

  7. Ввічливе поводження.

Вправа «Очікування»

  • Діти, погляньте, що намальовано на плакаті?

  • Так, це річка з двома берегами. Перший берег – берег надій, а другий берег – берег реалізованих надій.

На листочках, ви написали, що ви очікуєте від нашого тренінгу. А в кінці бесіди ми з вами зробимо висновок чи досягли ви того, що очікували.

Вправа «Руховка»

Давайте відпочинемо. Станьте в коло. Кожен з вас скаже такі слова: «(ім’я дитини) вміє так, а я (ім’я дитини) вмію так». (Повторюємо рухи сусіда та показуємо свій).



ІІ. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА

  • Сьогодні ми з вами будемо вивчати «Правила поведінки в школі». Скажіть, будь ласка, з якими правилами поведінки в школі ви вже знайомі?

  • Школа – це не тільки приміщення, а й велика Країна Знань. А знання потрібні в житті кожної людини, зокрема і знання про особисту безпеку. Нажаль, учні не завжди дотримуються правил безпечної поведінки в школі.

  • А чи додержуєтесь ви правил поведінки в школі?

Гра «Правила для учнів»

(Я читаю, а ви виконуєте відповідні рухи)



  • Заходить вчитель – треба встати. (Встають).

  • Коли дозволить. Тихо сядь. (Сідають).

  • Спитати хочеш – не гукай. (Сварять пальчиком).

  • А тільки руку піднімай. (Піднімають руку).

  • У школі парту бережи. («Витирають» кришку парти).

  • І на парті не лежи. (Схиляються на парту).

  • Щоб урок минув не марно, треба сісти рівно, гарно. (Випрямляються, кладуть руки на парту).

  • Не стрекочи на уроках (Зображують теленькання язиком)

  • Як папуга чи сорока. (Махають руками, ніби птахи).

  • Молодці, а зараз погляньте на екран.

(Презентація. «Правила поведінки в школі»

ІІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

(діти обєднуються в групи за кольорами)

Вправа «Малюнки»

  • Розгляньте малюнки і дайте відповіді.

  • Чи порушують діти правила поведінки? Пояснити.

І група

d:\documents and settings\светлана.server\рабочий стол\1.jpg

ІІ група

d:\documents and settings\светлана.server\рабочий стол\2.jpg

ІІІ група

d:\documents and settings\светлана.server\рабочий стол\3.jpg

IV група

d:\documents and settings\светлана.server\рабочий стол\4.jpg

  • Обговорення в групах (секретар – малює, спікер – робить презентацію, секундант – слідкує за часом).

  • Презентація ідей груп.

Вправа «Написання правил поведінки»

І група

Напишіть правила поведінки під час проведення уроку праці.



    • Роботу розпочинай лише з дозволу вчителя;

    • Використовуй інструменти лише за призначенням;

    • У процесі роботи будь уважний, не розмовляй;

    • Під час роботи тримай своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибери його.

ІІ група

Напишіть правила поведінки під час перерви.



    • На перерві не бешкетуй, не кричи, розмовляй напівголосно;

    • У коридорах школи рухайся спокійним кроком, без шуму;

    • Акуратно й уважно користуйся дверима, не став руки у дверні отвори, не бешкетуй, не ляскай дверима;

    • На сходах не перегинайся через поруччя, дивися собі під ноги, тримайся правої сторони;

    • Не бігай по сходах, не штовхай тих, що йдуть попереду, не смикай дітей за рюкзаки, не став підніжки, не зупиняйся у дверях і проходах;

    • Не сміти;

    • Не ображай однокласників і не сварися з ними;

    • Грайся з друзями у цікаві ігри, не порушуючи правил безпечної поведінки.

ІІІ група

Напишіть правила поведінки під час знаходження на шкільному подвір’ї.



    • Уникай травм під час рухливих ігор і спортивних змагань;

    • Коли йдеш зі школи додому, іди через ворота. Через огорожу не лазь;

    • Грай у м’яч тільки в місцях для гри. Не грай біля вікон.

    • На уроках фізкультури не користуйся спортивним обладнанням без дозволу вчителя. Виконуй правила техніки безпеки;

    • Не ходи по газонах, не кидай недогризків, не лузай насіння.

    • Не бийся, не бешкетуй;

    • Не лізь на дах чи дерева;

    • Не кричи;

    • Не ображай менших, слабших;

    • Грайся з друзями в різні ігри.

IV група

Напишіть правила знаходження у спортивному залі.



    • На уроки фізичної культури приходь у спортивній формі;

    • Без дозволу вчителя не вилазь на спортивні знаряддя;

    • Будь уважним, чітко виконуй вказівки вчителя.

Рухавка

По коліням ножиці, ножиці,

Маракаси, маракаси,

Піаніно, піаніно,

Зайчики, зайчики.

Поклонились, поклонились,

Права нога, ліва нога,

Встали, сіли,



Встали, сіли.

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Вправа «Самопізнання»

(По черзі говорять діти)

Вправа «Побажання»

  • Побажайте один одному виконати те, чи інше правило, яке вивчили сьогодні на уроці.

(По черзі говорять діти)

Вправа «Берег реалізованих надій»

  • Діти, якщо ті очікування, які ви писали на своїх листочках здійснились, то підійдіть до нашого плаката і переставте свої листочки з берегу надій на берег реалізованих надій.

(Учні переставляють)

  • Я бачу, що всі ваші очікування здійснились. Я вдячна вам за роботу на уроці.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка