Безпека в школі



Скачати 48.86 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір48.86 Kb.
Тема: Безпека в школі

Мета: скласти з учнями правила безпечної поведінки в школі та

попередження травматизму під час навчальної праці, з'ясувати причини травматизму учнів в школі, розвивати мислення, мовлення, вміння висловлювати думки, спонукати учнів до виконання правил безпечної поведінки в школі, виховувати обережність, дисциплінованість, уважність.



Хід уроку

І. Організація класу

Стали, діти, всі рівненько.

Посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

1. Бесіда за прочитаним

- Які інструменти є у вас вдома?

- Що ви робите, щоб не травмуватися інструментами? -Розкажіть, як ви користуєтесь голкою.

- Як зберігаються інструменти у вас вдома?

2. Гра «Хрестики-нулики»

Біля правильної відповіді постав X, а біля неправильної-О.


  • Інструменти допомагають людині облаштувати житло та оселю.

  • Інструменти можна брати без дозволу дорослих.

  • Гострими інструментами можна травмуватися.

  • Голки, цвяхи, шпильки слід прибирати на місце одразу після користування.

Ш. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми поглибимо знання про правила безпечної поведінки в школі та про попередження дитячого травматизму під час навчальної праці, також складемо правила безпечної поведінки в школі.



IV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя

- Чи дотримуєтесь ви правил поведінки в школі?

2. Гра «Правила для учнів»

Діти, вам треба назвати кінцівку речення, виконуючи відповідні рухи

Заходить вчитель-треба...,

Коли дозволить-тихо....

Сказати хочеш - не....

А тільки руку....

У школі парту...,

І на парті не....

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти... й....-

- Молодці! Ви всі виконуєте правила поведінки на уроках.

3.Фізкультхвилинка

4.Робота за підручником(ст.62-63)

- Яка поведінка в школі може зміцнити ваше здоров'я, а яка-нашкодити? -Яке лихо може трапитися з дітьми?

V. Закріплення вивченого матеріалу

1.Робота в парах

А зараз ми дізнаємось, якими ж повинні бути учні в школі. Я роздам кожній парі букви - а вам з них треба скласти слова - відповіді.

- Так, мудрими, чемними, чесними, чуйними, щирими, люб'язними, охайними, вдячними.

2.Робота в зошиті(ст.41-42)

№1. Розгляньте малюнки. У школі є місця, де необхідно бути особливо

обережним. Назвіть їх. Дайте дітям поради.

№2. Допишіть.

На перерві та після уроків у нашій школі можна гратися у таких місцях:...

№4. Розглянь малюнки. Які предмети лежать у портфелі Незнайка? Чим

вони небезпечні? Які з них не можна носити учням до школи?

3.Творча хвилинка

Складання правил безпечної поведінки в школі.

Які місця у школі, на вашу думку, можуть бути небезпечними? (Коридор, їдальня, спортивний зал, каб. праці)

Школа – це не лише класні кімнати і уроки. А ще й … шкільний коридор – це улюблене місце «змагань» під час перерв. Крім того, що ви засмучуєте вчителів, безцільно носячись коридорами, збиваючи все і всіх з ніг, ви засмучуєте самі себе, шкодите своєму здоров’ю. Адже після такого «відпочинку» може боліти голова, темніти в очах; через вогкий одяг, що увібрав ваш піт, через мокре волосся легко отримати простуду. І добре, якщо обійдеться без розбитого носа, струсу мозку і поломаних кінцівок.

А тепер кожна группа класу повинна скласти правила безпечної поведінки:

1 группа: в коридорі;

2 группа: на уроках трудового навчання;

3 группа: у спортивному залі;

4 группа: на шкільному подвір'ї

5 группа: в їдальні;

6 группа: на перерві.

(Відповіді представника кожної групи)

Правила поведінки в їдальні



  • У їдальню не забігай, а заходь...

  • Сядь за стіл і побажай друзям:»...!»

  • За столом сиди..., не клади лікті на..., ногу на...

  • Не їж..., пережовуй ретельно....

  • Не розмовляй, не....

  • Не грайся..., не розкидай його.

  • ... кухарям і черговим за смачний....

Правила поведінки в спортивному залі

  • На урок фізкультури приходь у

  • Без дозволу... не вилазь на спортивні знаряддя. » Будь..., чітко виконуй вказівки вчителя.

  • На уроках... отримуй задоволення від руху.

Найкращим відпочинком на перерві є проведення цікавих ігор. В які ігри

ви любите гратися?

Від дотримання правил поведінки в школі та правил ТБ на уроках

залежить здоров'я школяра. Небезпека може підстерігати і на шкільному подвір'ї. Тому поза школою теж не забувайте про обережність.

4. Тестування

1.Доповни прислів'я: Найбільше багатство-це:

а) успіх

б) здоров'я

в) радість

2. Як треба поводитися в читальному залі бібліотеки?

а) розмовляти спокійно і тихо

б) вередувати і кричати

в) голосно розмовляти і штовхатися

3. Назвіть перше правило ТБ на уроці трудового навчання

а) приведи в порядок робоче місце після роботи

б) у процесі роботи не розмовляй, будь уважним

в) роботу розпочинай лише з дозволу вчителя

4. Найкращим відпочинком на перерві є:

а) проведення цікавих ігор

б) не лізь на дерева та дах

в) будь уважним, чітко виконуй вказівки вчителя

5. Ти відчуваєш, як під час суперечки починаєш гніватися

а) розвернешся та підеш

б) терпляче, спокійно і доброзичливо спробуєш переконати свого


співбесідника

в) намагатимешся переконати його за допомогою кулаків

6. Знайди правило поведінки к їдальні

а) без дозволу вчителя не вилазь на спортивні знаряддя

б) не стрибай по сходах

в) не їж поспіхом, не плямкай


VI. Підсумок уроку

- Які місця у школі приховують небезпеку?

- До яких наслідків може призвести біг сходами?

- Які правила поведінки у спортивному залі ви виконуєте?



- Яка небезпека може сховатися у шкільному дворі?

- Які правила для вас виконувати найважче?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка