Бондарчук Тетяна Григорівна, Бондарчук Наталія Миколаївна, Якимовська Ірина Михайлівна, Романюк Галина Олексіївна уроки образотворчого мистецтва в 2 класі. 2010 рік, сторінок. В посібнику подано розробки урок



Сторінка1/7
Дата конвертації19.02.2016
Розмір1.15 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


Анотація
Бондарчук Тетяна Григорівна, Бондарчук Наталія Миколаївна, Якимовська Ірина Михайлівна, Романюк Галина Олексіївна. Уроки образотворчого мистецтва в 2 класі. 2010 рік, сторінок.

В посібнику подано розробки уроків з образотворчого мистецтва у відповідності з Програмою МОН України. Видавництво «Початкова школа» м. Київ. 2006.

При підготовці уроків використано інноваційні технології: особистісно-орієнтоване навчання, гуманно-особистісне навчання, інтерактивні методи.

До змісту уроків дібрано кросворди, ігри, ребуси, загадки, анаграми, дидактичні ігри.

Посібник рекомендовано вчителям початкових класів, студентам педагогічних навчальних закладів.


Рецензенти: Соколовська Алла Степанівна – директор

Григорівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Рокоман Наталія Миколаївна – заступник директора Григорівської ЗОШ І - ІІІ ступенів

Куйдан Ольга Миколаївна – методист Старокостянтинівського

райметодкабінету


Рекомендовано: Старокостянтинівським райметодкабінетом

Протокол № _____ від ________________ 2011 року


Зміст

Вступ 5
Розробки уроків 6

Урок № 1 Засоби виразності в різних видах мистецтва. Уявна 6

подорож по місту. Бесіда «Мистецтво навколо нас».

Урок № 2 Малювання композиції «Сонячні барви золотої осені». 9

Урок № 3 Малювання на вощеному папері. Композиція 12

«Лиш айстра у саду цвіте».

Урок № 4 Малювання з натури. «Осінь усім багата». 15

Урок № 5 Малювання композиції «Осінній дощ». 18

Урок № 6 Малювання композиції «Кольорові хатки». 21

Урок № 7 Плямографія «Хитра пляма». 24

Урок № 8 Хто живе у ставку? 26

Урок № 9 Малювання композиції «Рибки в акваріумі». 30

Урок № 10 Святковій настрій у композиції «Свято Івана 33

Купала».


Урок № 11 Ліплення рельєфу «В гостях у Нептуна». 35

Урок № 12 Паперопластика. Конструювання з кольорового 37

паперу «Веселі восьминіжки».

Урок № 13 Ліплення з пластиліну «Красивий кіт». 39

Урок № 14 Монотипія із графічним доопрацюванням 42

«Світ комах».

Урок №15 Навички малювання фігури людини. Виконання 45

композиції «Морозенко».

Урок №16 Створення декоративно – художнього образу 47

птаха методоморігамі «Різдвяні голубки».

Урок №17 Малювання графічними матеріалами композиції 50

«Чарівні куполи соборів».

Урок №18 Малювання орнаменту у смужці «Узор бігунець». 52

Урок №19Аплікація у поєднанні з витинанкою «Старовинна 55

фортеця».

Урок №20 Ліплення з пластиліну ( снігу) фортеці. 59

Урок №21Малювання композиції «Красива хатка» 63

Урок №22 Прикрасимо посуд. Розпис тарелі. «Летіла 66

зозуля з яру на долину».

Урок №23 Ліплення рельєфу на тему: «Гарні квіти та метелики». 70

Урок №24 Ліплення рельєфу на тему: «Гарні квіти та метелики». 75

Урок №25 Малювання орнаменту у смужці. Композиція 83

«Сонячні квіти».

Урок №26 Малювання композиції «Веселе сонечко ховалось 87

в веселих хмарах весняних».

Урок №27 Малювання на тему: «В гостях у казкових персонажів». 90

Урок №28 Малювання ілюстрації до казки «Курочка Ряба» 92

Урок №29 Малювання на кольоровому папері композиції 95

«Диво – птиця».

Урок №30 Гравюра на вощеному папері. Композиція 97

«Чарівний ліс вночі»

Урок №31 Рвана аплікація «Дивний флот на сонці сяє» 99

Урок №32 Малювання композиції «Квітуча галявина» 101

Урок №33 Навички малювання фігури людини. Композиція 103

«Україночка Оленка».

Урок №34 Конструювання з паперу стільця для Дюймовочки. 106

Урок №35 Малювання ілюстрації до казки І. Франка 109

«Заєць та їжак»


Висновки 111
Список використаної літератури 112
ВСТУП

3-поміж інших видів мистецтва образотворче є унікальним у вирішенні завдань як художнього, так і особистісного розвитку, громадського і духовного становлен­ня підростаючого покоління. Це зумовлено не тільки природою сприймання образотворчого мистецтва, а й тим, що вже в ранньому віці образотворча діяльність стає однією з найдоступніших і емоційно - захоплюючих форм творчості.

Мета загальної образотворчої освіти в школі полягає в особистісному розвитку учнів, збагачення їхнього емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу, художньо-практичної діяльності, інтерпретації та оцінюванні творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.

Методикою проведення уроків образотворчого мистецтва передбачено гармонійне поєднання у структурі уроку різноманітних видів діяльності та видів мистецтва (література, музика, театр тощо).

В школі на уроках образотворчого мистецтва здійснюється первинне знайомство з творами художників з метою виховання, розвитку художнього смаку дитини і її художньо-творчих здібностей. В молодшому віці “ всі діти без винятку – пристрасні художники ”.

Мета посібника – допомогти вчителям побудувати найбільш повно та ефективно навчальний процес. Це дозволить налагодити необхідний контакт з кожним учнем, сприятиме розвитку творчої уяви та фантазії.

У посібнику подаються розробки уроків відповідно до календарного плану­вання. Вони містять бесіди, вірші, дидак­тичні ігри, загадки, ребуси, кросворди тощо. Включення уроків ігрових моментів, викорис­тання інших видів мистецтва – сприяє залученню учнів до співпереживання, створенню відповідного емоційного настрою.

У посібнику подано початкові відомості про види образотворчого мистецтва, поняття про симетрію та взаємне розміщення частин тіла людини і тварин, уявлення про декоративний образ, початкові уявлення про зображення просторових явищ на площині у межах програмних вимог.

Живопис, скульптура, архітектура, допоможуть сформулювати почуття симетрії, пропорції, відчуття ліній, кольору і колориту, просторову уяву.

Важливо своєчасно виявити природні задатки, схильність дитини, стимулювати творчу діяльність. При цьому треба пам‘ятати, що заняття малюванням лиш тоді збагачують учня естетикою, коли вони несуть йому радість. Важливими умовами успіху є об‘єктивна оцінка художньої творчості дітей.



Урок 1. Засоби виразності в різних видах мистецтва. Уявна подорож по місту. Бесіда «Мистецтво навколо нас».

Мета. Провести загальне ознайомлення дітей з видами образотворчого мистецтва та їх назвами, розвивати естетичні почуття, виховувати інтерес і любов до мистецтва.

Обладнання. Предмети побуту, ілюстрації, репродукції картин, слайди, матеріали та інструменти.

Хід уроку

І. Організація класу.

До уроку! До уроку!

В школі дзвоник кличе нас!

Поспішіть місця зайняти,

Час урок розпочинати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

1. Вступна бесіда.

- Кому не хочеться пройтися старим містом та побачити на власні очі як колись жили люди. Здійснити подорож у минуле допомагають художники, скульптори, архітектори. Картини, пам’ятники, скульптури, ілюстрації, малюнки, статуетки – все це твори образотворчого мистецтва.

- Залежно від того, як, з якого матеріалу, в якій техніці виконано твір, розрізняють такі види мистецтва: живопис, графіка, скульптура, архітектура, декоративно-прикладне мистецтво.

2. Мотивація навчальної діяльності.

- Спробуємо уявити себе туристами і помандруємо до столиці нашої Батьківщини - в місто Київ.

- Що показують туристам насамперед?

3. Уявна подорож містом. Ознайомлення з видами мистецтва.

- Вулиці, площі, будівлі, памятники, сади і парки. Найчастіше вони зосереджені у центрі міста. Зупинимось і ми тут. Побачимо красиві будинки, театр, церкву, музей тощо. Всі ці споруди є творами будівельного мистецтва, що називаються архітектурою.



Перегляд творів мистецтва.

* Архітектура – це мистецтво створення будівель і споруд у містах і селах.

Нас приваблює зовнішній вигляд будинків, їх архітектурний образ, який створює певний настрій.

- Подумайте, які почуття і настрій можуть виникнути у людини, яка потрапила в таке архітектурне середовище?

- Що ще привертає нашу увагу на вулицях і площах міста?

- Це пам’ятники, чудові фонтани, ліпні прикраси на будівлях. А ще нам обов’язково сподобаються красиві ліхтарі та альтанки, металеве мереживо огорож, вогні реклам. Усе це - твори дизайну.

Перегляд демонстраційного матеріалу.

* Скульптура – це твори мистецтва, які мають об’ємну або рельєфну форму. Їх можна оглянути з усіх сторін.

- Перед входом до цирку або театру на рекламних щитах ми побачимо яскраві афіші, плакати. Це твори графіки. Придивившись навкруги, ми побачимо ще багато інших графічних творів: етикетки, упаковки, книжки, марки тощо.

Перегляд демонстраційного матеріалу.

* Графіка – мистецтво, де зображення створюється за допомогою ліній, штрихів, крапок, плям. Здебільшого твори графіки є чорно-білими.

- Тепер зайдемо в середину великого собору. Вражають велич приміщень, розписи на стінах та колонах, мерехтіння свічок, чудовий хоровий спів. На стінах ми бачимо твори живопису і декоративно-прикладного мистецтва.



Перегляд демонстраційного матеріалу.

* Живопис – це художнє зображення світу фарбами.






* Декоративно-прикладне мистецтво – це мистецтво створювати красиві предмети, якими можна користуватися у побуті.

- Більш детально з кожним із названих видів мистецтва ми ознайомимось на наступних уроках.

4. Практична діяльність учнів

- А зараз уявіть себе художниками і спробуйте намалювати те, що найбільше сподобалось чи запам’яталось під час екскурсії: памятника архітектури, гарний ліхтар, фонтан, куточок природи тощо. Матеріали та інструменти для роботи згодяться будь- які: фломастери, крейдочки, кулькові ручки, фарби.

V. Підсумок уроку.

- Що сподобалось на уроці?

- Що нового ви дізнались?

Урок 2. Малювання композиції «Сонячні барви золотої осені».

Мета. Дати уявлення про зорове зменшення віддалених предметів, розширити знання учнів про теплу гаму кольорів, ознайомити з жанром пейзажу в живописі, розвивати спостережливість, увагу, виховувати почуття любові до природи.

Обладнання. Репродукції картин, осіннє листя, таблиці, дитячі малюнки, грамзапис, малюнок сонечка.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаємо

Працювати починаємо.

- Сьогодні на наш урок завітало сонечко. Воно буде спостерігати за вашою роботою.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Відгадування загадок.

Хто золотом дерева вкриває,

А потім його зриває?

(Осінь)

Хто там тихо ходить гаєм,



Всі дерева роздягає,

Дощем часто моросить,

Зранку може й морозить,

Сонечком нас вже не гріє,

А холодним вітром віє?

Цим нагадує вона,

Що за нею йде зима.

Ви здогадалися, хто це «вона».

(Осінь)

Золотокоса осінь володаркою стала,



Укрила рідну землю багряним покривалом.

Синочок її менший — це вересень вродливий,

Зробив жовтеньку фарбу і на дерева вилив,

А син середній — жовтень і добрий, і сміливий,

Він золотом мережив — красу не змили зливи.

Син листопад — найстарший, чудовий і кмітливий,

Зібрав опале листя і виплів гарний килим.

Зробили всю роботу, пора відпочивати,

Сім'я разом зібралась, щоб зиму зустрічати.

- Про яку пору року йде мова у вірші? (Про осінь)



- Чи подобається вам природа восени?

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

ІV. Робота над темою уроку.

1. Вступна бесіда.

Осінь особливо м'яка, ніжна, як гарна мелодія. Слу­хаєш, спостерігаєш природу в перші осінні дні й відчу­ваєш усю її урочисту красу. У ній поєдналися чарівність барв теплого літечка з першими подихами наступних хо­лодів зими.

2. Слухання віршів.

- Красу цієї пори року описували поети та письменники.

Облітають квіти, обриває вітер

Пелюстки печальні в сивій тишині.

По садах пустинних іде гордовито

Осінь жовтокоса на баскім коні.

В далечінь холодну без жалю за літом

Синьоока осінь їде навмання.

В’яне все довкола, де пройдуть копита,

Золоті копита гарного коня.

Красуня – осінь, славна чарівниця,

Милуємось з її краси.

Які веселі фарби! Подивіться!

Поклала осінь на ліси й гаї!

Подивіться ж всі!

Ніби в золоті гілки.

Всюди осінь походила,

Листя все позолотила.

Фарбу вилила свою

На берізках у гаю.

І калини, що у лісі,

Також стали золотисті.

3. Розгляд творів мистецтва.

- Художники захоплюються красою осені і відтворюють її за допомогою фарб.

Розгляньте їхні твори і скажіть, які кольори переважають на картинах? Чому?

Розгляд репродукцій картин. Бесіда за картинами.

Пейзаж – це твір образотворчого мистецтва, на якому зображена природа.

4. Прослуховування музики П. Чайковського «Пори року».

Композитори оспівують неповторність осені в чарівних мелодіях. Пропоную вам ознайомитись з цією музикою.

- Який настрій у вас викликає музика?

5. Повторення знань про теплу гаму кольорів.

- Що дарує нам тепло? (Сонечко, вогонь).

- Які кольори пов’язані з цими предметами?

(Червоний,оранжевий, жовтий).

6. Перегляд демонстраційного матеріалу.



7. Послідовне виконання композиції вчителем.

8. Самостійне виконання роботи учнями.

Вказівки в ході виконання роботи.

- Перевірте, як розміщений альбом.

- Спочатку виконуйте роботу простим олівцем. Для початку визначте основні елементи малюнка.

- Підготуйте необхідні фарби.

V. Аналіз учнівських робіт.

- Сонечко спостерігало за вашою роботою та вирішило залишити вам на згадку за вашу творчість маленькі сонечка.

VІ. Підсумок уроку.

Які кольори найчастіше використовує осінь?

До якої групи вони належать?

Урок 3. Малювання на вощеному папері.

Композиція «Лиш айстра у саду цвіте».

Мета. Ознайомити з технікою гравюри на вощеному папері, формувати поняття про кольоротональний контраст, прищеплювати любов до природи, рідного краю, розвивати уяву, образне мислення, пам’ять.

Обладнання. Аудіозапис «Вальс квітів», репродукції картин,малюнки квітів.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Ти чуєш, як співає дзвінок!

Він нас кличе на урок.

Щоб всі гарно ми сідали

І урок свій починали.

ІІ. Вступна бесіда.

- Українська природа багата різноманітними квітами.

- Квіти зустрічають новонародженого, проводжають в останню путь. Квітами вітають іменинника, наречену і нареченого, зустрічають гостей.

- Одним словом — не буває події веселої чи сумної, яка обійшлася б без квітів, бо вони є виявом гарного ставлен­ня до того, кому призначені.

- Квіти пробуджують у нас людяність, сердечність, щирість, доброту.

- Недаремно народ звеличив їх у піснях, казках, легендах, у творах образотворчого мистецтва.

Читання вірша І.Савицькоі «Квіти України». (Читають учні).

А у нашому садочку

Квітнуть квіти в холодочку,

Матінка їх доглядає,

Кожний вечір поливає.

Ось стоїть, мов на сторожі,

Соняшник стрункий та гожий

Рожа по драбині пнеться,

Біля неї бджілка в'ється.

Під віконцем пахне м'ята,

Оксамитна, пелехата.

І барвінок невеличкий —

На весілля для сестрички.

Хто лиш гляне, той зрадіє,

Сонечко крізь віти гріє.

Щастя в наш садочок лине,

Це ж бо квіти України

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Ще здавна українські оселі прикрашають чудові квіти.

- Не завжди люди вирощували квіти цілий рік, не бу­ло раніше оранжерей, а людина завжди хотіла бачити квіти, милуватися їх красою.

Для цього, спрощуючи елементи квітів, людина виши­вала їх на серветках, рушниках, одязі, розписувала їх еле­ментами посуд. Такі квіти називаються декоративними.

- Сьогодні ми з вами дізнаємося про квіти.

ІV. Робота над темою уроку.

1. Гра «Хто більше назве квітів?»

2. Розгадування кросворду.

• На високому стеблі квітка з зо­лотими пелюстками. Як називаєть­ся ця квітка? (Соняшник)

• Назва квітки пов'язана з майстрами-чоботарями, які виготовля­ли особливо гарні, святкові чобітки, що мали яскраво-червоні холявки та чорні голівки. Як нази­ваються ці чудові духмяні квіти? (Чорнобривці)

• Ця рослина вічнозелена, супроводжує людину все життя. Має блакитні квіточки. У відварі з неї купали немовлят, щоб були здоровими і щасливими. Нею заквітчували коси дівчатам. А для наречених плели вінки. Люди вва­жали, що ця квітка оберігала від всякої нечисті. Хто відгадає, що це? (Барвінок)

• Високі квіти гордо визирають з-за тину. А кольори їхніх квіток — мов зітканий різнобарвний килим, червоні, блідо-рожеві, жовтуваті, білі. Люди завжди усміхаються, дивлячись на ці квіти. Як назива­ються ці прекрасні квіти? (Мальви)

• Назва цієї квітки означає — «зірка». У тиху ніч у квітниках чути ледве вловимий шепіт — то квіти розмовляють із зірками. Тому в народі їх ще називають зірками. Що це за квітка? (Айстра)

3. Сприймання творів мистецтва.

Розгляд картини Катерини Білокур «Квіти за тином» та картини Анатолія Петрицького «Квіти».

4. Повідомлення теми й мети уроку.

Сьогодні ми з вами власноруч будемо творити красу. Виготовимо композицію з квітів на вощеному папері.

5. Слухання віршів.



АЙСТРИ

Опівночі айстри в саду розцвіли...

Умились росою, вінки одягли,

І стали рожевого ранку чекать.

І в райдугу барвів життя убирать...

І марили айстри в розкішнім півсні

Про трави шовкові, по сонячні дні,-

І в мріях ввижалась їм казка ясна,

Де квіти не в'януть, де вічна весна...

Так марили айстри в саду восени,

Так марили айстри і ждали весни...

А ранок стрівав їх холодним дощем,

І плакав десь вітер в саду за кущем.

О. Олесь


АЙСТРА

Айстри задумані, квіти останні,

Осені пізньої сльози багряні...

Сумно шепочеться вітер над вами,

І обливає вас небо дощами.

6. Розгляд демонстраційного матеріалу.

7. Поетапне виконання композиції вчителем.

Послідовність виконання композиції.

* Нанеси на папір фарби різних тонів.

* Покрий аркуш паперу парафіном, використавши звичайну свічку.

* Нанеси зверху фарбу (туш) синього або чорного кольору. Щоб туш або фарба не розпливалася по парафіну, час від часу вмочуй пензлик у мильний розчин.

* Видряпай голкою чи іншим гострим предметом свою композицію.

8. Практична діяльність учнів.

Вчитель надає дітям допомогу в ході виконання роботи.

V. Аналіз дитячих малюнків.

VІ. Підсумок уроку.

- Про що ми сьогодні дізналися на уроці?

- Якби квітки могли б говорити, з яким проханням во­ни б до вас звернулися?

Учениця.

Ви на клумбах, вдома, в школі

Висівайте нас доволі,

Доглядайте, поливайте,

Без потреби не зривайте.

Якби ви нас не топтали,

Ми б красу вам дарували.

- Квіти прикрашають наше життя. Тож нехай на Землі їх буде більше.

І нехай будуть серед них квіти, вирощені вами.

Урок 4. Малювання з натури. «Осінь усім багата».

Мета. Вчити рівномірно заповнювати поверхню аркуша, познайомити з жанром живопису – натюрмортом, розвивати вміння самостійно працювати з фарбами, виховувати бережне ставлення до природи.

Обладнання. Таблиці, дитячі малюнки, репродукції картин, овочі та фрукти.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Всі почули ви дзвінок.

Він покликав на урок.

Кожен учень так старався,

До уроку готувався.

Тож часу тепер не гаємо,

Працювати починаємо.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Осінь наша, осінь, золота година.

Неба ясна просінь, пісня журавлина.

Бабиного літа довгі білі коси,

І дорослі й діти люблять тебе, осінь.

Та не тільки славна за свою ти вроду,

Урожаї здавна ти несеш народу.

Щира і дорідна, пахнеш ти медами.

Славиш край наш рідний зерном і плодами.

За народним переказом Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський і стала четвертою порою року. Вона отримала наказ бути щедрою, щоб люди любили її. От і для вас Осінь передала кошик із гостинцями. А отримаєте ви їх тоді, коли гарно будете виконувати завдання.

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

1. Відгадування загадок.

- А зараз я хочу перевірити, діти, які ви кмітливі та спостережливі. Відгадайте, які овочі та фрукти збирають восени.

* В теплий дощик народився,

Парасолькою накрився…

(Гриб)

* У зеленім кожушку,



В костяній сорочечці,

Я росту собі в ліску,

Всім зірвати хочеться.

(Горіх)


* На смак чудова, жовта, медова,

Їсть її малий Павлуша.

Здогадались, що це?

(Груша)


* У землі вона зростає

І брунатний колір має.

Її смажать і печуть,

Її варять і товчуть.

Овоч цей всі люблять дуже,

Як же він зоветься, друже?

(Картопля)

* В сукні зеленій стоїть на городі,

Дуже дивуються всі її вроді.

Коси довгі, зуби білі,

Хто ж це є в самому ділі?

(Кукурудза)

* Борщ із нього варить ненька,

В нього шкурочка тоненька,

Солодкуватий він на смак,

Фіолетовий (Буряк).

* З мене листя обдирають,

Мене квасять, в борщ кидають,

Пироги зі мною печуть

І в салат мене січуть!

(Капуста)

* В нас деревина така у дворі,

Фрукт цей з дитинства дають дітворі,

Корисне, доступне та дуже смачне,

Багате залізом та поживне.

(Яблуко)

* Довгий, зелений.

Добрий солоний,

Добрий і сирий,

Хто він такий.

(Огірок)

* Лист різний із оксамита,

Соком ягідка налита.

А для хворої дитини

Кращі ліки – чай з _ _ _ _ _ _.

(Малини)


* Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.

(Морквину)

2. Повідомлення теми й мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми ознайомимося ще з одним жанром образотворчого мистецтва - натюрмортом і спробуємо самі його створити.

3.Словникова робота.



Натюрморт – картина, на якій зображено групу неживих предметів.

Натура – дійсність, те, що малює художник.

Світ речей у натюрморті — це завжди і світ людини, бо речі розповідають про свого хазяїна, його думки, почуття, відношення до життя. Малюючи натюрморт (якісь предмети побуту), художник може відтворити характер їхнього власника, зовнішні риси життя певної історичної епохи.

Натюрморти виконуються в різноманітних техніках: мозаїкою, акварел­лю, гуашшю, кольоровими і простими олівцями, тушшю, олійними фарбами.

4. Сприймання творів мистецтва.

- А тепер подивіться на репродукції картин художників, що пра­цюють у жанрі натюрморту. Слово "репродукція" — латинського похо­дження і означає відтворення творів образотворчого мистецтва.

В. Хеда «Сніданок з омаром» В.Стожаров «Льон»

І.Хоруцький «Квіти та плоди» М.Сар’ян «Квіти і плоди»

5. Перегляд демонстраційного матеріалу та таблиць.

- Давайте ми створимо власний натюрморт з овочів і фруктів, як показано на таблиці, та спробуємо його намалювати.

6. Поетапне виконання композиції вчителем.

7. Практична діяльність учнів.

Спочатку визначте розташування предметів, потім намітьте їхню загальну форму. Потім почніть малювати фарбами. Спочатку на палітрі підберіть найсвіт­ліший колір. Затінені частини натури перекрийте тими ж кольорами, але темнішого тону. Коли потрібно підсилити той чи інший колір малюнка, вкрийте його тією ж фарбою ще раз. Проте пам'ятайте, що зловживати перекриванням не слід, бо акварель втрачає свіжість, про­зорість, яскравість.

ІV. Аналіз дитячих малюнків.

V. Підсумок уроку.

- Що вам сподобалось на уроці?

- Що нового ви дізнались?

- Осені сподобалась ваша активність та робота на уроці і вона дарує вам свої плоди.

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка