«Цей дивний світ бібліотека!»



Скачати 114.35 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір114.35 Kb.
Харківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 139
Харківської міської ради Харківської області

Свято-посвята в читачі



«Цей дивний світ - бібліотека!»

(Бібліотечний виховний захід для учнів 2-х класів)



d:\бібліотека\мои документы\каритинки\картинки книг\41074.jpg

м. Харків - 2013

Свято-посвята в читачі

«Цей дивний світ - бібліотека!»

(Бібліотечний виховний захід для учнів 2-х класів)


Дата проведення: 27 листопада 2013 року.

Час проведення: 12.30 – 13.10

Місце проведення: актова зала

Відповідальний: Пушиліна С.О., зав.бібліотекою,

Ведучі: учні 7-Б класу (Принцеса, Буквар, Буратіно, Незнайко,

Нехочуха, Немогуха, Ведуча з телевізором).


Мета:

  • прийняти учнів 2-х класів до лав читачів шкільної бібліотеки;

  • ознайомити їх з правилами поводження з книжками;

  • перевірити знання учнями прислів’їв, приказок, віршів про книгу;

  • виховувати любов до книги, уважність, почуття відповідальності.


Роздатковий матеріал: книжки, свідоцтво читача.
Обладнання:

Комп’ютер, колонки, мультимедійний проектор.



Захід супроводжується показом презентації.

ХІД ЗАХОДУ



(Під фонову музику учні заходять до зали і займають свої місця.)

Бібліотекар:
Добрий день, шановні друзі!

Ми зібрались в тіснім крузі,

Щоб у цей святковий час

Читачів нових вітати!

– Друзі, любите читати?

Зал: — Так!!!

– То приєднуйтесь до нас!

– Сьогодні ви станете читачами шкільної дитячої бібліотеки і для вас відкриються двері в чудовий, чарівний, дивовижний світ Книжкового королівства.

– Любі хлопчики й дівчата!

В нас сьогодні книжки свято!

Будем разом відзначати

Книгу-друга шанувати!


  • На полицях нашої бібліотеки живуть багато казкових героїв. І ви їх добре знаєте! Зустрічайте їх!


(Під пісню «Да здравствует сюрприз» на сцену виходять Незнайко та Буратіно. Розмовляють, перебиваючи один одного.)
Незнайко: Я спіймав ось таку рибу (показує). Вона хлоп-хлоп! Я – бабах! А вона мені – бумс! Я їй – шльоп!

Буратіно: А я можу пробити носом вогонь.

Незнайко: Брешеш.

Буратіно: Не брешу.

Незнайко: Брешеш. У тебе ніс згорів би.

Буратіно: (ображено). А в тебе й риби не було.

Незнайко: Та ти знаєш, хто ти?

Буратіно: Та я… Я тебе…

Незнайко: Стоп! Щось тут сьогодні не так!

Буратіно: А, знаю, календар забули перегорнути! (підходить до календаря). Та ні, правильно, листопад.

Незнайко: Ой, діти!

Буратіно: Які діти? (Дивиться в залу) Точно, діти.

Незнайко: Діти,що ви тут робите?

Діти разом: 2-А разом: У нас свято!

2-Б разом: Посвята в читачі!

Незнайко: Діти. А ви любите читати казки?

Діти: Так!

Буратіно: А вірші читати вмієте?

Діти: Так!
(Під фрагмент пісні «Учат в школі» - «…Книжки добрые любить…» виходять учні з 2-А і 2-Б класу з книжками в руках).

Учні 2-А

1. Розкриваєш книгу ти,

Шелестять її листки.

На листках за рядом ряд

Чорні літери стоять.


2. Книги дружать з дітворою,
Полюби їх у житті-
І улюблені герої
Будуть друзями в путі.

3. Сторінки книжок завітних
Всіх нас доброму навчать -
Працювати, і учитись,
Й Батьківщину шанувать!
Учні 2-Б

1. Как хорошо уметь читать!
Не надо к маме приставать,
Не надо бабушку просить:
«Прочти, пожалуйста! Прочти!!»

2. Не надо умолять сестрицу:
«Ну, почитай еще страницу!»
Не надо звать, не надо ждать,
А можно взять и почитать!
3. Книга все тобі розкаже,

Світ розкриє в одну мить.

Рідний край тобі покаже

І любить його навчить.


Дякуємо нашим другокласникам. А зараз пісню «» для вас виконують учні

5-А класу


Пісня «Ти моя Батьківщина» у виконанні учнів 5-А класу
(Незнайко виносить стілець для принцеси

Під музику для Принцеси на сцену виходять Принцеса і Буквар)
Буквар: Ваша Високосте, принцеса! Вміти читати – дуже важливо!
Вам обов’язково треба навчитися читати, ви ж соромите все наше королівство!

Принцеса: А мені до всього цього охоти немає! (сідає на стілець). До мене зараз принц приїде. Ось що важливо. Як же його прийняти?

Незнайко: На, книжку візьми. Кажуть, що ті, хто вміє читати, дуже розумні.

Буратіно: Ага, їх заміж беруть відразу!

Принцеса: Ну добре, принесіть мені щось розумне. Буду читати. (їй дають журнал Барвінок). Тут, крім картинок, нема що читати!

Незнайко: (дає енциклопедію) А це енциклопедія. З неї ти дізнаєшся про все на світі.

Принцеса: (бере, повертає догори ногами). І тут нічого не зрозуміло. Це мабуть, якась тарабарська книга.

Буратіно: Ні! Це просто безграмотна принцеса!

Принцеса: Я безграмотна? Та я зараз можу усіх вас відправити під суд за брехню на особу королівської крові. І тебе спалять!

Буратіно: Мене? Ні! Бачиш цей ніс? Так ось я пробив ним палаючий камін, а потім розірвав його ось цими руками (показує).

Незнайко: Не зв’язуйтеся з ним, Ваша Високосте.

Принцеса: Ну, не вмію я читати. Невже це дуже погано? Давайте в дітей запитаємо. Діти, ви також вважаєте, що читати книги - це важливо?

Діти: Так!



Принцеса: А які прислів’я про книгу ви знаєте?
Діти виходять і розказують прислів’я.

2-А


  1. Хто багато читає, той багато знає.

  2. Книги – ключ до знань.

  3. Золото добувають із землі, а знання – з книжок

2-Б


  1. Розум без книги, що птах без крил.

  2. Книга мовчить, а всіх розуму навчить.

  3. Книга – твій друг, без неї як без рук.


Принцеса: Ну, добре! Переконали мене, що читати треба. Навчиш мене, Букварику?

Букварик: Так,навчу!

(Бере Букваря за руку і всі виходять за куліси.

Незнайко забирає стілець для принцеси

Звучить початок пісні «Єралаш». Під нього виходить Ведуча з телевізором, Немогуха і Нехочуха з портфелями.)
Нехочуха: Не хочу вчитися! Портфель важкий!

Немогуха: Мабуть, камені поклали мені замість книг. А ще кажуть: «Знання за плечима не носити!»

Нехочуха: Тільки й чути: «Учись!», «Читай!» Скільки можна! А я не хочу!

Немогуха: А я не можу!

Нехочуха: От, якби на комп’ютері пограти або відик включити!

Немогуха: А можна магнітофон або хоча б телевізор! Давай кіно дивитися! (вмикає пультом телевізор).

Ведуча: Доброго ранку, шановні глядачі! Сьогодні в ефірі ваша улюблена вікторина «Найрозумніший!». Шановні другокласники! Сьогодні ви також можете відповідати на ці запитання. Хто знає відповідь,піднімайте руки! Хто правильно відповість на запитання, отримує призи.

Нехочуха: Ух ти, люблю призи!

Ведуча: Отже, перше запитання. Хто написав казку «Червона Шапочка»?

Немогуха: (знизує плечима) Може, Дід Бетмен!

Ведуча: Увага! Правильна відповідь: (із зали)………………Аплодисменти

Ведуча: Запитання друге. Де знаходиться смерть Кощія?

Нехочуха: А-а-а, так це легко! На сайті Кощій.крапка.ру!

Ведуча: Відповідь неправильна. Увага! Правильна відповідь: (із зали)…………………………………………………………….Аплодисменти

Ведуча: І нарешті третє запитання. У якій казці героями є овочі?

Немогуха: Я знаю! У програмі «Смачно з Борисом Бурдою»!

Ведуча: Увага! Правильна відповідь: (із зали)…………… Аплодисменти

(Заходить бібліотекар.)

Бібліотекар: Чудово! Я все чула! Якщо такі відповіді почують наші гості, вони подумають, що в нашій країні всі діти нічого не знають. А щоб довести їм, що це не так, я буду читати вам уривки із казок, а ви маєте відгадати назву самої казки. Домовились?

  1. “Ой, а гарний який! І ріжки є, і хвостик. Молодець, діду! Гарного бичка зробив!” (Солом’яний бичок)

  2. “Прибігли мишенята, дивляться –не нахваляться: “От, так півник! От так молодець!Треба тепер тісто замісити і пироги спекти!” (Колосок)

  3. “А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікнана призьбу, а з призьби та на землю у двір, а з двору та за ворота, та й побіг, покотився дорогою” (Колобок)

  4. Лисичка до глечика – голова не влазить. Вона туди, вона сюди, то спробує лапкою, то понюхає – нічого не виходить.” (Лисиця і журавель)

  5. Дівчина привіталася з вовком і каже: “Іду до бабусі, несу ось цей пеиріг і грщик маслечка.” (Червона Шапочка)

  6. “Увечері, стомлена від роботи, вона лягала спати не в постіль, а долі, поряд з пічкою, на золі. І тому що булла вона в золі, в пилюці, брудна, сестри прозвали її…” (Попелюшка)


Бібліотекар: Молодці! Бачу, казочки всі ви любите читати! А про що саме вам подобається читати?

Відповіді: про природу, про пригоди, про дружбу, про тварин, про Україну.

Нехочуха: Діти, я бачу, ви любите читати. А чи знаєте ви як поводитися з книжкою?

Немогуха: Кажуть, що книжку не можна брати брудними руками. Так от, слухайте нас. Ми дамо вам декілька корисних порад!

Нехочуха: Ви ніколи не вмивайте

Руки, шию,щоки й ніс.

Назавжди ви зрозумійте,

Що занятті ці дурні.



Немогуха: Знову руки забрудняться,

Шия, вуха та лице.

Час не гайте, сил не тратьте,

Нащо вам усе оце?



Бібліотекар: Діти, ви згодні з тим, що сказали Немогуха і Нехочуха?

Діти: Ні!

Бібліотекар: Так ось, майбутні читачі бібліотеки мають знати справжні правила поводження з книгою і розкажуть вам їх наші улюблені казкові герої!

(Під початкові акорди «Учат в школе» виходять Буратіно, Незнайко, Принцеса і Буквар.)

Бібліотекар:

Країна наша — чарівна,

Багато знань дає вона.

Коли ти книжку прочитаєш —

Наскільки більше ти вже знаєш!

Принцеса:

Цікаво й весело у нас:

Гостей приймаємо весь час,

Але щоб книжечки читати —

Не можна їх нам ображати.
Буквар:

Я – книга, я товариш твій,

Ти зберегти мене зумій,

Тобі поради добрі дам –

Ти бережи мене від плям.

Незнайко:

Сторінки загинать не слід,

На книжку ставити обід,

І ручок в неї не кладіть,

Ви краще книгу обгорніть —

Послужить довше вона вам

Та усім іншим дітлахам.

Ведуча:

Я – закладинка маленька;

Я охайна, чепурненька,

Листків даремно не гортай,

Там, де закладинка, читай!

Буратіно:

Як раптом книжка розірветься,

То вам підклеїть доведеться.

Цього так, діти, не лишайте, —

Книжкам в біді допомагайте!

Бібліотекар:

Якщо ці правила прості

Засвоїли ви добре всі,

В бібліотеку завітайте

І всі книжки перечитайте!

Бібліотекар: – Діти, сьогодні кожен з вас став читачем нашої бібліотеки і в кожного з вас є свій власний формуляр. А зараз ми дамо урочисту обіцянку. Після кожного заклику всі разом будемо казати: «Обіцяємо!» Домовились?

(Герої піднімають таблички з написами і голосно оголошують напис)


  1. Бути активним читачем.

  2. Берегти книги.

  3. Охайно поводитися з книгами.

  4. Не затримувати книги, вчасно повертати їх на поличку в бібліотеку.

  5. Намагатися бути схожими на кращих героїв книг.

Бібліотекар: Тепер у кожного з вас є власний читацький формуляр, де будуть записуватися всі книжки, прочитані вами протягом навчання в школі. А зараз наші помічники роздадуть вам книжки, які записані у ваш формуляр. Їх треба прочитати і повернути в бібліотеку, а на заміну взяти іншу цікаву книжку.

(Звучить пісня «Бібліотека». Герої роздають дітям книги.)

Бібліотекар: А зараз ви переглянете дуже повчальний мультфільм «Гришкины книжки».

(Перегляд мультфільму)

Бібліотекар: Діти, сподобалося вам свято? Я дякую вам, що ви були такими активними і чекаю вас у нашій шкільній бібліотеці!

Добре ще того навчати,

Хто і сам все хоче знати.

І тому часу не гайте,

Вчіться, вчіться, і читайте

Книга вас завжди навчить,

Як на світі треба жить!

– Ось і закінчилося наше свято. І на завершення я хочу побажати вам бути активними читачами нашої бібліотеки, берегти книги і підручники, охайно з ними поводитися і все життя не розлучатися з дорогим другом – книгою.



  • До побачення, наші юні читачі!


(Герої машуть руками на прощання. Класоводи виводять дітей під музику «Иди, мой друг, иди всегда дорогою добра»)


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка