Червня день захисту дитини



Скачати 172.96 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір172.96 Kb.
 ЧЕРВНЯ – ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДИТИНИ 
 
ВЕДУЧА:  Вітаю вас, мої маленькі друзі! Хочу привітати вас із святом – Днем Захисту Дітей. Сьогодні до нас у гості завітає чарівна красуня, весела й грайлива пора року, яку ми всі дуже полюбляємо. Вона дуже хоче привітатися з вами, але спочатку ми маємо вгадати – хто ж вона?
ВІРШ – ЗАГАДКА
Сонечко яскраве
Цілий день палає,
На травичці в гаї
Цілий день ми граєм.
Як пора ця зветься,
Коли все сміється
І відпочиває?
Коли ж це буває?
         Малята, я думаю, що ви вже здогадалися, хто завітав до нас. Це – Літо. Давайте всі разом покличемо нашу шановну гостю.
ЛІТЕЧКО, КРАСУНЕ, ЙДИ ДО НАС!
ЛІТО: Я літо
Теплим сонечком зігріте!
Здрастуй, поле і лісок!
Здрастуй, річка і пісок!
Відчинило двері літо –
Стільки радощів у нім!
Стільки в лісі трав і цвіту!
Гей, мерщій туди ходім!
Пісенька «Літечко» (загальна)
ВЕДУЧА: Літо – це пора квітів, пора овочів і фруктів. Це пора відпочинку. І зараз ми з вами пограємо гру «Бджілка»
ДІТИ: (взявшись за руки, йдуть по колу)
Бджілко, бджілко, де літала?
Що у лузі ти шукала?
БДЖІЛКА:(дитина у середині кола)
Я літала до квіток
І збирала з них медок
ДІТИ: Бджілко, бджілко, зупинися,
З нами медом поділися!
БДЖІЛКА: Я вам дам, та небагато,
Бо несу своїм малятам.
(бджілка підлітає до дітей та по черзі торкається долоньки кожної дитини, а одну бере за руку і веде в коло. Ця дитина стає бджілкою)
Продовжуємо наше свято.
ДИТИНА: Тепле літо до нас завітало,
Все квітує, цвіте навкруги!
Колоситись пшениця почала,
Наливаються соком плоди!
ДИТИНА: Скоро вже і калина вбереться
В червонясте чудове вбрання.
І до всіх вона мило всміхнеться
Ягідками своїми всіма.
-         Діти, подивіться, хто це до нас скаче!
ЗАЙЧИК: Я від Вовчика втікав,
На галявину попав.
Щось тут так дітей багато –
Ви тут граєте, малята?
ДІТИ: Так!!!
ВЕДУЧА: Ми знаємо з казочок, що наш зайчик дуже боягуз.
Нас, ти, зайчику, не бійся,
Не образимо тебе!
Веселися з нами, смійся,
В іграх ти розваж себе!
ГРА «Зберемо морквинки» (ясельна група)
ВОВЧИК: Аж ось де я тебе знайшов!
Не бійсь мене – я добрий Вовк:
З тобою хочу помиритись,
Прийшов сюди повеселитись.
МИРИЛОЧКА «Мир миром»
ВЕДУЧА: Вовк приніс завдання для старшої групи для хлопців, з мотузкою. Відгадайте, хлопці, що це за завдання?
КОНКУРС «Хто сильніший?»
Наступний конкурс називається «Казковий»
Відгадайте, з якої казочки?
1.    Хто утік від баби?
Хто холонув на вікні?
Хто зустрівся із зайчиком
І співав йому пісні?
2.    Маленьке, сіреньке, біди наробило,
Щось біле, кругленьке хвостиком розбило
Сумує бабуся, плаче дідусь, витирає сльозу.
А курочка кудкудаче: Я вам золоте знесу
Ну, малята, відгадайте, як зветься ця казка?
3.    У хатинці край гостинця
Голосистий півник жив.
І від рання до смеркання
Працювати він любив.
Ще жили з ним мишенята –
Славні дружні ледарі.
До роботи неохочі,
А як їсти – тут як тут!
Пригадайте, мої діти, як цю казочку зовуть?
4.    На городі виростала
Сили набиралась.
Непомітно, дуже швидко
Великою стала.
Став тут дід усіх шукати –
Ту красуню рвати.
А цю казку, діти, ви встигли відгадати?
ТАНЕЦЬ «Дінго»
ВЕДУЧА: Наступний конкурс «Вірші про літо»
ДИТИНА: Ходить літо білим світом,
Від двора і до двора.
А за літом червень слідом
Спілі ягідки збира.
ДИТИНА: На дорозі лежить квітка,
Пелюстки згортає.
Я хотів її підняти –
А вона літає.
ДИТИНА: Ой, літо, вже літечко
Тепле прийшло.
Багато нам радощів
Всім принесло.
ДИТИНА: Дарує нам сонячні
Світлі деньочки.
Віночки плете
З золотих колосочків.
  ТАНЕЦЬ-ГРА «А-рам-зам-зам»
ДИТИНА: Веселе літечко збудилось,
У яскраве платтячко нарядилось,
І не спить, не спить, працює,
На землі прекрасній порядкує.
ДИТИНА: Вранці визирни в віконце
Бачиш – у садку на сонці
Червоненькії сестрички?
Це – смачненькі полунички.
ДИТИНА: Не лінуйся, уставай,
Свіжих ягід назбирай.
Найкорисніших у світі,
Тільки треба нас помити.
ДИТИНА: Раді всі малята
Цілий день купатись,
Веселитись й грати,
На сонці засмагати.
ДИТИНА: Золотий бджолиний рій
Носить мед у вулик свій –
Працюють бджілки охоче,
З ранку трудяться до ночі.
ДИТИНА: Жаль – жалілася бджола,
Я у лісі не жила,
Я не вчилася у школі,
Бо збирала мед у полі,
Але з дітками дружу,
Їм співаю «Жу-жу-жу»
ДИТИНА: Яскраве, розмаїте, у міста і села,
Завітало Літо – чарівне, веселе.
ДИТИНА: У садочку вишні та
Черешні зріють,
Огірочки перші
Дружньо зеленіють.
ДИТИНА: Дзеркальне озерце
І волошки в полі:
Рано сходить сонце, а сіда – поволі.
ДИТИНА: І буяє Літо, росами умите,
Радістю сповите, Літо розмаїте!
ПІСНЯ «Равлик-павлик»
ВЕДУЧА: Конкурс «Загадка»
Для кожної групи по три загадки.
1.    Вона руденька ще й хитренька,
Не велика й не маленька,
Вона – вовчику сестричка,
Здогадались – це ……                            Лисичка
2.    Шерсть гладенька і м’якенька,
Спинка гнеться, хвостик в'ється,
Тільки лапки, як ті дряпки.                    Кошеня
3.    У зеленому жакеті
Кум-кумкає в очереті.
Хоч і плавати мастак,
Та не риба і не рак.                                  Жабка
4.    Весною – цвіт, восени – плід,
На дереві гойдається,
Червонобоким називається.                   Яблуко
5.    Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Згодом стало біле-біле
І за вітром полетіло.                               Кульбабка
6.    Признаюся, я сердита
І до сліз вас доведу.
Та однак дорослі й діти
Всі їдять мене й таку.                             Цибуля
РОЗМИНКА «Буває – не буває»
-         Надворі сніг білий, а зайчик сірий.
-         В лісі завірюха, а ведмідь малину збирає.
-         Сніг іде, гриби ростуть.
-         Сів метелик на сніжинку.
-         Сонце пече, липа цвіте, а діти й дорослі в шубах ходять.
-         Надворі літо, а листя з дерев опадає.
-         Чи буває на ялинці біленький сніжок?
-         Чи бувають на ялинці шишки?
-         Чи бувають на ялинці жовтобокі груші?
-         Чи буває на груші смачненьке яблуко?
ВЕДУЧА: Та й веселі і завзяті
Ці малята-дошкільнята!
Все відразу відгадали,

Все зробили, все зібрали.

А я бажаю вам, щоб ви росли здоровими, веселими,  щасливими, ніколи зла нікому не робіть, бо зло вертатися погану звичку має.
З любов’ю в серці, з радістю ростіть,
Учіться людям сонечком світити,
І доброту в своїй душі носіть,
У мирі й злагоді учіться, діти, жити!
ПІСНЯ «Була в баби курка»
Подарунок від вихователів – вистава
«Пригоди Колобка».

Сценарій свята до дня захисту дітей. Місце проведення: площа м.Іршави)


Учасники свята:

вихованці РБДТ, учні шкіл району, вихованці ДНЗ міста та району.


Ведучі:

дорослі, діти.


Ось ми і дочекались літа,

Перше червня – ваша втіха,

Бо цей день у всьому світі,

Приурочили вам дітям!


Все навкруги у квітах,

Променів сонця багато – 

На планеті Земля наші діти

Відзначають нині свято.


І
Доброго дня, дорогі діти, шановні колеги, батьки та гості свята. Не секрет, що всі ми родом із дитинства. Діти чомусь завжди прагнуть скоріше подорослішати, а ми, дорослі, ностальгічно згадуємо безтурботні дитячі роки. Але всьому свій час. Тому з великим задоволенням вітаю всіх присутніх із цим дитячим святом. День захисту дітей вже багато років відзначається на всій планеті . в цей день особливо гостро піднімається питання дитинства, а отже майбутнього у всесвітньому масштабі, адже і сьогодні, у ІІІ тисячолітті сотні, тисячі дітей не мають можливості нормально жити і розвиватися, вчитися і лікуватися. Тому різні громадські організації багатьох держав, втому числі дитячі опираються на конвенцію ООН про права дитини, борються за щасливе, достойне життя будь-якої дитини у всіх куточках Землі. У нашій країні з кожним роком відчувається все більше піклування держави про підростаюче покоління. На нашому святі присутні...

Тому передаю слово ____________________.


Різні люди є на світі

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти...

Та для нас одна країна 

Найдорожча нам усі – 

То прекрасна Україна.

Нашого народу дім.
(Пісня "Чарівна Україна”. Виконує ансамбль БДТ)
ІІ
Кожна сім’я, вулиця, село, місто, район, область – всі потроху, як можуть, повинні докласти зусиль для розквіту нашої Батьківщини, бо її, як матір, не вибирають. Багато зусиль для зростання добробуту жителів, у тому числі і дітей, прикладає керівництво району та міста.

(Виступ мера міста _____________________________)


Учениця 1.

Найбільше я хочу, щоб мир був на світі,

Як небо – у зорях, а сад наш – у квітах.

Найбільше я хочу, щоб сонце щоранку

Зі мною віталось, присівши на ганку. 
Учениця 2.

А я найбільше хочу 

Зробити так, щоб діти

Були завжди щасливими

У всьому – всьому світі
Щоб не війни , ні голоду

Ніхто й ніде не знав,

Щоб кожен день для кожного

Приходив як весна!


А що для цього треба?

Прозоре й чисте небо,

І сонце променисте,

І неодмінно – пісню!

(Виконується пісня)
ІІІ
Для кожної дитини є в житті людина, дорожча від усіх. Це та, яка народила, ростила, яка вчила ходити і говорити, яка піклується і виховує, яка вчить любити  і дбати про рідну землю: це наймиліша і найкрасивіша, вона потрібна всім, без винятку. І це – мама. Я з великим задоволенням передаю слово голові районної жіночої Ради.
Учень.

Де батька і мами хай лунає слово,

Вони для нас , мов доля веселкова,

Бо без батьків чого ми в світі варті -

Без ласки мами і строгості тата.

Тож хай про них пісня лунає -

Дорожче їх в житті нічого не має.
(Звучить пісня "Матусі” або "Квіти для матусі”)
1.

Так хочеться вам показати, діти.

Чарівний світ у крапельці роси,

І ваше ніжне серденько відкрити

Для радості, любові і краси.

2.

Щебет ніжний, як гомін весняний,



Диво – доля дарує мені.

Той дарунок зі щастя зітканий,

Радість світла у кожному дні.

3.

В тому щебеті – молодість світу,



В тому щебеті – квітів розмай,

А краса землі – це діти,

Ми майбутнє твоє, рідний краю!

4.

Як тебе, мій рідний краю, не кохати?



За твої смерекові ліси,

За повиті думами Карпати

У розповні величі й краси.

Я тобі вклоняюсь знову й знову,

Розквітай моя земля казкова,

На добро на щастя розквітай.


("Пісня маленького принца” (виконує ансамбль БДТ))
5.

Я хочу щоб сонце світило,

Співали би дзвінко пташки,

Щоб люди були би щасливі,

У мирі зростали би ми.

6.

Поки в  небі є свято веселок і крил,



Поки є на землі і роса і колосся – я живу.

Поки гори в нас є і могутнє Дніпро,

Поки віру я плекаю, щоб збулося добро – я живу,

Поки в думках моїх день, що давно вже погас,

Поки є кому вранці промовити: "Здрастуй!" – ми живем!
Вітальну програму з нагоди Дня захисту дітей для вас приготували вихованці Будинку дитячої творчості. Щиро дякуємо вам і подальших успіхів у всьому. Також хочу подякувати всім службам, які доклали багато зусиль для організації і проведення цього свята: ...........................................
Дорогі діти! Життя дійсно прекрасне і треба тільки навчитися його любити і цінувати. Воно дарує нам безліч приємних днів, одним з яких є цей день. Сьогодні ви зможете не просто відпочити, а зробити це активно. Адже на нас чекає цікава програма. Перш за все, це традиційний конкурс малюнку на асфальті, який проходитиме тут, це гала – концерт дитячого фестивалю "Веселі нотки", котрий розпочнеться за кілька хвилин в актовому залі Центру культури і дозвілля. А на любителів гри в шашки чекає захоплюючий сеанс одночасної гри, який теж буде проходити тут, на площі. Але давайте все по порядку.

Конкурс малюнку на асфальті.

Сеанс одночасної гри в шахи.

Дитячий фестиваль "Веселі нотки".

Підведення підсумків свята.

До Дня захисту дітей



Світ барвистий, веселковий 
Різно-різно кольоровий, 
Мов народжений красою, 
Наче скроплений росою, 
В чистих барвах, як обнова, - 
Вся планета кольорова. 
І на цій планеті діти 
В мирі й дружбі хочуть жити

Сьогодні 1 червня. Ми, малі, 


Утричі літу вдячними ми будем! 
В цей перший літній день по всій Землі 
День захисту дітей святкують люди! 
День дитинства, миру на землі, 
Наше літо ніжиться в теплі. 
В день дитинства – в селах, у містах 
Розкривайся, пісне, на вустах!

Найбільше я хочу, щоб мир був на світі, 


Як небо у зорях, а сад наш у квітах, 
Найбільше я хочу, щоб сонце щоранку 
Зі мною віталось, присівши на ганку

Щоб мирне небо на усій землі 


Єднало всіх дітей, по всьому світі 
І хай літають завжди журавлі, 
І колоски видзвонюють налиті

Захист дитинства у цілому світі 


Це місія честі, любові, добра. 
Заради майбутнього треба нам жити 
Прекрасне і вічне нехай не вмера!

Всміхається сонце привітно й ласкаво, 


Цей день на планеті хай щастям сія. 
Час радісно лине, змістовно й цікаво 
Добробутом повниться кожна сім’я

Хай війни стихають від сміху дитини, 


Душа очищається, серце співа, 
А розум підносить крізь будні людину, 
Порядність всю землю нехай обійма

Міжнародний день захисту дітей було проголошено у 1949 році. 

Захист дітей – необхідна і наполеглива праця. 

Щоденно на планеті помирає 80 000 з голоду, 40 000 від дефіциту ліків і медичної допомоги.


Я хочу, щоб сонце світило, 
Співали би дзвінко пташки, 
Щоб люди були всі щасливі, 
У мирі зростали би ми!

Слухайте, чесні люди землі, 


Дуже ми просимо Вас: 
Боріться, боріться, бо ми ще малі 
Мир захищайте для нас

Хочемо миру – нехай буде мир, 


Пісня лунає і сміх. 
Хай сонечко з неба освітить наш дім, 
Хай усмішки сяють у всіх

Поки в небі є свято веселок і крил, 


Поки є на Землі і роса і колосся – 
Я живу! 
Поки гори в нас є і могутній Дніпро, 
Поки віру плекав, щоб збулося добро – 
Я живу!

Коли у небі сонечко сміється, 


А в полі, лузі квіти розцвітають 
Тоді нас всіх із цим прекрасним святом 
З Днем захисту дітей завжди вітають

Нам зичать щастя вквітчаної долі 


І неба чистого, і промінців грайливих 
І снів спокійних, успіхів в навчання 
І щирих усмішок і днів щасливих.

Ми вдячні Вам і за тепло, і ласку 


Та за турботу й гарні побажання 
Від себе скажемо: Нам все потрібно, 
Але найбільше – неньки піклування

Щоб поруч була любляча матуся, 


Щоб в очах іскриночки горіли, 
Щоб ми, сини і доньки, в мирі жили 
І щоб нічим ніколи не хворіли

Щоб всі присутні на дитячім святі 


У радості зростали та у мирі 
І щоб дорослі нами піклувались 
А ми були здорові та щасливі

Нехай все збудеться і неодмінно, 


Нехай веселка різнобарвна грає, 
Хай дітвора у мирі лиш зростає, 
А Україна наша процвітає!

Хай небо буде чистим, без хмаринок, 


Хай сонечко лоскоче до нестями, 
Нехай здоровими зростають діти 
І хай щасливі будуть наші тати й мами

Ми побажали нині Вам багато 


Всі разом: З Днем захисту дітей, із нашим святом!

НАШІ ПРАВА - ЩАСЛИВЕ ДИТИНСТВО




Мета. Розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших.
Обладнання. Плакат «Календар правових дат», роздруковані пам'ятки «Знати потрібно дорослим і дітям», мультимедійна дошка, презентація «Наші права — щасливе дитинство», книжкова виставка «Знай свої права, дитино». 
Епіграф:
Людина — найцінніший скарб.
Кожен із вас - особистість,
і саме такої людини, як ви,
більше на Землі немає і не буде.
Учень.
Мораль і право, 
Право і Закон -
Рушійні сили для життя людини, 
А їх знання надасть нам вірний тон 
І розвитку держави - України. 
Регулювати світ людських стосунків,
Впроваджувать державницький процес -
Все в правознавстві міститься в рахунку, 
Розумно й чесно твориться прогрес. 
Щоб забезпечить молодим майбутнє, 
Свідомо накопичуйте знання. Все, що завчили, стане незабутнім, 
Конкретно мусим жить, не навмання.
Ведуча. У мене на столі є чудова скринька, у ній зараз - найцінніший скарб нашої планети Земля. Я вас заінтригувала, хочете дізнатися що тут таке? Хто з вас хоче побачити, може зазирнути, але поки що не розказувати, кого там побачить (саме кого, а не що). Так кого ж ви побачили в чарівній скриньці? (Відповіді дітей). Ви побачили там себе, оскільки на дні було дзеркальце.
У дзеркалі ви побачили себе - людину, найголовніший скарб нашої планети. Кожен із вас — неповторна особистість, цілий Всесвіт, і він унікальний, тому що ніколи і ніде не може повторитися. Але пройшло не одне тисячоліття, поки людство усвідомило неповторність кожного і ухвалило закони, які оберігають людину, її життя й індивідуальність. Отже, з чого все почалося.
Ведучий. Давним-давно, ще в стародавні часи, у людей була необхідність відстоювати свої права. Спочатку це робили силою. Слабка людина не мала жодних прав, якщо в неї не було сильного покров який бажав би допомогти їй у вирішенні суперечок.
Тривалий час діяв неписаний закон: «Хто ний, той правий». Але коли виникли перші держави, правителі яких прагнули встановити загальний ведливий порядок і норми життя для всіх громадян, у людське суспільство прийшов новий закон права. Тепер держава ставала на захист і сильного, і слабкого. Головним критерієм права стала справедливість. а не сила.
Ведуча. Минали століття. Держави створює розросталися, процвітали або гинули. Чому? Як свідчить історія, правителі й уряд не завжди піклувалися про свій народ. Так, оголошуючи сусідній країні війну чи приймаючи яке-небудь політичне рішення, правитель прагнув задовольнити лише свої інтереси й зовсім не замислювався над долею простих людей. Отже, людству потрібно було щось вирішити, знайти такого захисника, який міг би примусити державу поступитися своїми інтересами заради інтересів своїх громадян і постійно піклуватися про них.
Ведучий. Місію такого захисника взяла на себе міжнародна організація ООН, створена в 1945 році з метою вирішення будь-яких конфліктів та суперечок між країнами не воєнним, а мирним шляхом за столом переговорів. Одним із її засновників була й Україна.
Ведуча. (Слайд 1). А 1948 року держави, що увійшли до ООН, підписали Загальну декларацію прав людини — документ, у якому вони пообіцяли одна одній і своїм народам забезпечити громадянські права й свободи, рівність усіх перед законом, особисту недоторканність, свободу совісті, можливість  дотримуватися своєї релігії й багато іншого.

Ведучий. Загальна декларація прав людини - важливий і корисний документ. Але в ньому говориться про людей загалом — і жодного слова про дітей. Але ж діти потребують особливої уваги й захисту з боку держави.


Ведуча. (Слайд 2). Саме тому в 1989 році ООН прийняла окремий документ під назвою «Конвенція про права дитини». Конвенція - це міжнародна угода. У ній держави беруть зобов'язання дотримуватися прав кожної дитини. І наша держава також підписалася під цим документом, а отже, пообіцяла світові піклуватися про своїх маленьких громадян.

Ведучий. Сьогоднішні діти - це майбутні дорослі XXI століття, і наше завдання допомогти вам засвоїти соціально-правові принципи, які закріплені в Конвенцій ООН про права дитини.


1-й учень.
Найбільше я хочу, 
Щоб мир був на світі, 
Як небо - у зорях,
А сад наш - у цвіті.
2-й учень.
Найбільше я хочу, 
Щоб сонце щоранку 
Зі мною віталось,
Присівши на ґанку.
3-й учень.
Найбільше я хочу, 
Щоб рідна матуся 
Всміхнулась мені, 
Коли я усміхнуся.
Ведуча. Давайте пригадаємо, про які права дітей ідеться в Конвенції, на що кожен із вас має незаперечне право!

  



 

 



 

Ведуча. (Слайд 28). Але нам хотілося б дізнатися чи добре ви знаєте, пам'ятаєте свої права і чи вмієте їх правильно реалізовувати?



Давайте проведемо «Казкову правову вікторину» і на прикладі героїв відомих вам казок спробуємо роз'яснити статті Конвенції про права дитини.
(Ведучі проводять вікторину, вони по черзі описують негативні ситуації, у які потрапив той чи інший казковий герой. Учні мають визначити, яке право, визначене Конвенцією про права дитини, було порушено стосовно цього героя).

Мачуха з ранку до вечора примушує Попелюшку працювати. Бідній дівчинці заборонено брати участь в іграх та забавках сестер. Яке право порушено стосовно Попелюшки? (Право дитини на відпочинок і розваги, право брати участь у розважальних заходах, що відповідають їхньому віку). 

Ідучи дорогою через ліс до хворої бабусі, Червона Шапочка зустріла Вовка, який сказав, що він чуйний, добрий, що також хоче провідати хвору бабусю. Вона повірила. Вони вирішили позмагатися: пішли різними дорогами, хто швидше дістанеться місця. Але Вовк випередив її, обманом вдерся до хати, з'їв бабусю, а потім і Червону Шапочку. 
Які права дитини порушив Вовк? Чи потрібно спілкуватися з незнайомими людьми? 
(Вовк порушив головне право дитини - право на життя, також незаконно ввірвався до чужої оселі). 

Опікун Гаррі Поттера перехоплює і читає листи, що надходять хлопчику зі школи чарівників. Яке право Гаррі порушено? 


(Право на приватне життя, недоторканність житла й таємницю (кореспонденціі). 

Ведучий. (Слайд 32). «Я маю право!», «Чому ви порушуєте мої права?» - ці слова, на жаль, часто використовує людина в ситуаціях, коли сама не права. Зазвичай заява про особисті права є виправданням пасивності, лінощів, прагненням отримати щось, нічого не даючи натомість. 



І зараз, друзі, перед вами будуть розіграні ситуації, у яких діти недоречно заявляють про свої права. Ваше завдання - визначити, чому той чи інший герой не правий. Що б ви на місці дорослого виповіли йому? А можливо, він усе ж таки правий у своїх вимогах?

Учитель (звертається до учня). Скажи, будь ласка, чому ти неготовий до уроку?

Учень. Я вирішив зовсім не відвідувати ваші уроки математики. Вони мені не цікаві, до того ж я збираюся після школи вступати до гуманітарного ВНЗ.

Учитель. Але шкільну програму з математики ти маєш вивчати.

Учень. У такому випадку я вимагаю, щоб мене навчав інший учитель. Ви — занадто суворі, хоча самі, на мою думку, не дуже добре знаєте предмет, який викладаєте.

Учитель. Ти поводишся зневажливо й дуже грубо. Я змушена викликати твоїх батьків.

Учень. Це не грубість, а моя думка. Я маю право вільно висловлювати свої погляди з будь-яких питань, що стосуються мене.

Ведуча. Звичайно, ми добре розуміємо, як неприємно, коли твоїх батьків викликають до школи. І, звичайно, ми вільні у висловлюванні власних думок. Проте закон у цьому випадку на боці вчителя. Подумайте, чого не можна припускатися, заявляючи про свої права? (Відповіді учнів).


(Дійсно, Конвенція визнає за дитиною право вільно висловлювати власні думки, але це право обмежується в деяких випадках. Зокрема, якщо висловлювання власної думки завдає шкоди репутації та гідності іншої особи).

Ведучий. Отже, давайте підсумуємо сьогоднішню зустріч.

Ведуча. У кожного з нас є права, і ми повинні добре знати їх, щоб захистити себе, якщо хтось хоче нас образити.

Ведуча. Але слід знати не лише свої права, але й обов'язки. Прагнучи відстояти свою свободу, не утискайте свободу інших.

Учень.
Ні, не згине Україна
В печальній долі.
Ми відродим землю предків
Для кращої долі.
Розбудуємо, уквітчаємо 
Україну гідно, 
Чим пишається кохана, 
Примножимо плідно. 
Ні не згине Україна, 
Відродиться мила. 
Свій народ вона до щастя 
Піднесе на крилах!

Ведучий. Незабаром вам відповідати за життя нашої країни. Адже недарма говориться: «Держава будується не в майбутньому, вона будується сьогодні». Ви своїми знаннями, своєю працею маєте доводити свою любов до держави. Хочеться вірити, шо ви зробите це гідно, щоб кожен міг би сказати: «Я — громадянин України».

Ведуча. Любіть Україну, любіть свій край, бережіть його, плекайте. Нема життя без України, бо Україна — це мати, яку не обирають, як і долю, бо Україна - це пісня, яка вічна на цій землі.

Сценарій "День захисту дітей"


Дорогі юні друзі !


У перший літній день в Україні , як і у всьому світі , відзначають добре і радісне свято – день захисту дітей . Дитинство – це чудова пора сподівань на чудове життя та здійснення мрій .
Любі діти ! Ви – майбутнє нашої держави , яке формується у сьогоденні . Ми , дорослі , віримо що ви знайдете своє покликання у житі і Батьківщина , батьки , які дали вам життя , будуть пишатися вами .

Вікторина.


Має Гала добру звичку
Класти книжку на …( поличку).

Я поклала спати кішку 


У м’яке дитяче …( ліжко).

Я недавно кремом білим


Замастила красний…( килим).

Ти , Надієчка наплач ,


Не потоне в річці…( м’яч).

Попросив Андрійко Юру 


Принести йому …( бандуру).

Обережним будь Іванку,


Не розбий з варенням …( банку).

Досить гратися , Андрійку ,


Поклади на стіл …(лінійку).

Шафу , двері , чобіток


Ремонтує…( молоток). 

Загатки .

Дуже я потрібна всім –
І дорослим , і малім .
Всіх я розуму навчу .
А сама завжди мовчу .
( книжка).
Чорний Іван , дерев’яний каптан ,
Де носом поведе – там слід прокладе …
( олівець).
Чистенькі віконця сміються до сонця ,
Діточки довкола це наша люба…
( школа).
Виводить букви і слова
Усім потрібна штучка.
В руці виблискує здаля
Зручна учнівська…
( ручка).
Невеличка хатка .
Там живуть малятка.
Ми їх гостроносих,
У портфелях носим…
( пенал ).
Невелика деревина,
Із графіту середина ,
Всім потрібна щоб писати
і картини малювати.
( олівець).
Сіли , сіли на санчата
І хлоп’ятка і дівчатка –
Як багато дітвори !
Та й спускаються …
(з гори).
Скрипу , скрипу - вже мандрує
Жартома , а чи всерйоз ,
Геть шибки всі замурує 
Білим сріблом …
( Дід Мороз).
Перед вами не картинка ,
А перекрашена …
( ялинка).
Не пір’їнки , не пушинки ,
В небі крутяться …
( сніжинки).
Як померзли руки в Гриця ,
То надів він …
( рукавиці).
Ми гуляли , працювали 
І ліпили на снігу …
Що ж то …
( бабу снігову
Переведи .

Табак – тютюн    Злость – гнів


Пушка – гармата                  Ладонь - долоня
Часы – годинник                  Рюмка - чарка
Бутылка – пляшка                Гвоздь - цвях
День – день                          Школница - школярка
Усы  - вуса                            Топор - сокира
Дубрава – діброва               Ужин - вечеря
Оружиэ – зброя                   Вещь - річь
Печать – печатка                 Крыльцо - ганок
Врач – лікар                         Погреб - льох
Преступник – злочинець    Туловыще - тулуб
Лента – стрічка                   Парус - вітрило
Очки – окуляри                   Опасность - небиспека
Свыта – свита                      Неделя - тиждень
Юбка – спідниця                 Колодец - криниця
Магазин – крамниця            Кукушка - зозуля
Носки – шкарпетки              Бумага - папір
Зонтик – парасолька            Барышня - панночка
Сахар – цукор                       Соблазн - спокуса
Чулки  - панчохи                  Ссора – сварка.

Ігрова програма .

1.Фігури .
Всі гравці стають в коло . Всередині кола натягується каната , за яку всі тримаються обома руками . Ведучій пояснює , що треба не відриваючи рук від канату , користуючись усними перемовами збудувати ( квадрат , ялинку , сніжинку , ромб , коло ,прямокутник овал …) 
2.Білетики .
Гравці утворюють два кола . Дівчата – зовнішнє , хлопці – внутрішнє , і стають обличам один до одного , створюючи пари . Зовнішнє кола це білети ,  внутрішнє кола пасажири .В центнер стає безбілетник – « Заєць». По команді ведучого : « Поїхали» обидва кола починають обертатись в різні сторони .Ведучий вигукує : « Контролер!» білети залишаються на своїх місцях , а пасажири повинні знайти свою пару. « Заєць» повинен вхопити чужого білета . Пасажир який залишився без білету стає « Заєць». 
3.Свтлофор .
Всі гравці ( кольори) стають з одного боку майданчику за накресленою лінією .З іншого боку теж накреслена лінія . Відстань між лініями це територія «світлофора ». «Світлофор »загадує будь – який колір .Якщо в гравців є такий колір ( на одязі , взутті , прикрасах і т.д.), він вільно проходить на протилежну сторону .Але якщо немає такого кольору, він має пробігти так , щоб «світлофор »його не спіймав . Кого спіймали виходить з гри .

Вікторина.


( прислів’я)
1.Правда і в морі …( не тоне ).
2.Правда холодна , а брехня…( тепла ).
3.За добро добром …( платять).
4. Добре імя краще всякого …( багатства).
5.Шабля ранить голову , а слово…( душу).
6.Людина без друзів мов дерево …( без коріння).
Дзвоники .
Всі гравці довільно розміщуються на майданчику . Призначається ведучій . За сигналом керівника діти бігають по  майданчику і передають  один одному дзвоника .Ведучій  намагається торкнутися дитини з дзвоником у руках . Спійманий стає ведучим .
Правила :
-    дзвоник передається з рук в руки без затримки в когось .
-    заборонено вибігати за межі майданчика .

Завяжи краватку .


В конкурсі беруть участь 5- чоловіків та 5- жінок .Жінки повинні зав’язати чоловікам  краватку , правильно гарно та охайно . 

Зичимо вам , хлопчики та дівчатка , міцного здоров’я , успіхів , радісного та змістовного відпочинку під час літніх канікул .


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка