Цікавий світ професій



Скачати 198.5 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір198.5 Kb.
Тема : Цікавий світ професій.

Мета: Ознайомити учнів із переліком галузей народного господарства, переліком професій, які дають змогу займатися індивідуальною трудовою діяльністю;

Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, спостережливість, кмітливість;

Виховувати у дітей бажання вчитись ; повагу та шанобливе ставлення до людей різних професій.
Обладнання: кросворд, пелюстки квітів різного кольору , картки, ребуси, картинки з професіями, клей, ручки, музика- релакс,

Епіграфи: 1. «Щирий скарб для людей - уміння трудитися» (Эзоп)

2. «Будемо трудитися, тому що праця це батько задоволення»

(Стендаль)

3.«Той, хто з дитинства знає, що праця є закон життя, хто змолоду

зрозумів, що хліб добувається тільки в поті чола, той здатний до подвигу,

тому що в потрібний день і годину в нього найдеться воля його виконати й чинності для цього» (Жуль Верн)


Хід:

Вихователь:

-Шановні гості! Ми щиро раді вітати Вас на нашій виховній годині.


Сьогодні діти ,у нас незвичайний урок.

Сьогодні ми зробимо ще один крок

в Країну Професій, в країну чудову.

Що нас чекає- ще нам невідомо.

Рукою легенько я лиш махну.

І в гру цікаву вас всіх поведу.




  • Хто здогадався, про що сьогодні піде мова?

(Відповідь дітей)
Вихователь:

Так, сьогодні ми з вами будемо розмовляти про різні професії, які існують в усьому світі.



  • А що означає слово « професія»?


Учень 1 :

Професія означає вид трудової діяльності, яка потребує певної підготовки.


Вихователь:

Професія-


Вихователь:

Молодці.


Одна людина не в змозі справитися зі всім тим ,що їй необхідно зробити для того,щоб жити. Тому з давніх часів виникло розподілення праці і з`явився різноманітний світ професій.
Учень:

Професій безліч є цікавих,

Але свою вгадати як?

Щоб добре діло й добра слава?

І я собі міркую так :

Потрібно лікувать хвороби,

водить у космос кораблі…

Та я із роду хліборобів,

І родовід мій від землі.!

Тільки вийду на поріг –

Стільки стелеться доріг:

На яку ти не зверни-

Всюди стільки дивини:

Всюди діло робиться,

Наче казка мовиться.

Вихователь:

Я впевнена ,що наші учні люблять працювати. І сьогодні ми вам це покажемо.


Вихователь:

Кожен з дитинства любить займатися улюбленою справою – малювати, співати, складати конструктор, грати у футбол тощо. І не рідко це впливає в майбутньому на вибір професії.




  • А як ви гадаєте, чи можна прожити без професій?

(відповіді дітей)


Чи думали ви коли не будь над тим, скільки людей працює, щоб ви були нагадовані, одягнені, взуті, щоб вдома було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля телевізора, комп`ютера, слухали музику?

Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть , до вечора не порахували б.


Вихователь:

« Мозковий штурм»

Уявімо собі таку картину : ні на виробництві, ні в школі ніхто нічого не робить. Що б сталося?


-Не працює електрик….

(відповідь дітей) – немає світла, у квартирі темно, не працюють телевізори, холодильники, праски…


-Не вийшов на роботу пекар…

(відповідь дітей) –усі залишилися без хліба, булочки, пиріжків…


-Вирішив відпочити кочегар…

(відповідь дітей)- холодно в школі, вдома, в лікарні.


Вихователь:

Так діти, тобто можна сказати, що Життя – це праця і бережливість.


Вихователь:

А для того, щоб згадати різні професії відгадайте їх назви.



  • Отже почнемо. Наш перший конкурс- інтелектуальний. Вам потрібно відгадати загадки і назвати професію.


Загадки


  1. Хто розносить нам листи,

Телеграми і газети?

Ой важка у нього ноша

Діти, хто він?... (Листоноша)


  1. Вміє правильно рахувати,

Людям здачу видавати.

Зошит, книгу, олівець-

Видає нам… (Продавець)



  1. Це не одяг, а картинка:

Ось тобі рукав та спинка,

З ножицями молодець

Називається… (Кравець)


  1. Цей робітник доторкнувшись хмаринки

Дім нам будує – не знає й хвилинки.

Рівно виводить він стіни в будові,

Крани підйомні напоготові. ( Будівельник, маляр)


  1. Першим стрічає він сонце у місті,

Двір наш і вулиця – глянь які чисті! ( Двірник)


  1. Квіточки попідливає,

Кущик попідстригає…

Для рослинок – чарівник,

Любить землю…. (Садівник)


  1. Рідний край охороняти,

Від чужих обороняти.

День і ніч завжди готовий

Мужній захисник … (Військовий)



  1. Слоненяті чи качаті,

Котеняті чи курчаті

Дасть пігулку чи відвар

Друг тваринам -…. (Ветеринар)


  1. Судно, скарб, людей, печери…

В мулі залишки галери…

Відшукає все це враз

Під водою… (Водолаз)
Вихователь:

Гарно впорались.



Вихователь:

  • З закордону до нас приходе дуже багато іноземних назв, наприклад такі:


Робота зі словниками

Програміст — складає комп'ютерні програми.

Маркетолог — займається рекламою товару.

Менеджер — управляє бізнесом.


Вихователь:

  • А зараз для вас таке завдання називається « Збери прислів`я».

Треба поділитися на 2 групи .

Завдання: На смужках паперу написані прислів`я, розрізані навпіл і перепутані. Кожній групі потрібно правильно скласти і прочитати прислів`я.


1 група.
Без діла жити - тільки небо коптити.

Хто рано встає, тому Бог дає.

Була б охота, а робота знайдеться.

Щоб рибку з`їсти – треба в воду лізти.


2 група.
Очі бояться, а руки роблять.

Є терпіння – буде і вміння.

Хто не працює, той не їсть.

Що можеш зробити сьогодні, не відкладай на завтра.


(Діти читають відповіді)
Вихователь:

  • А які ще прислів`я ви знаєте? Але їх треба ще пояснити.


Учень 1:
Праця людину годує, а лінь марнує.
Учень 2:
Зробив діло – гуляй сміло.
Учень 3:
Більше роби, та меньше говори.
Учень 4:
Сім разів відміряй, раз відріж.
Учень 5:
Бджола мала, а й та працює.
Вихователь:

Молодці. Знаєте багато прислів`їв цікавих.


-Як вихователь, я хочу, щоб ви не тільки добре засвоїли знання, а й могли використати їх у житті, були хорошими людьми і фахівцями улюбленої справи. А для цього, обираючи професію у майбутньому , треба пам`ятати, що здійснити відповідальний крок вибору треба свідомо, враховуючи свої нахили та здібності, особисті та громадські інтереси.
Учень 1.

Поглянь на професію, як на постійну, на все життя справу.


Учень 2.

Розподіл професій на погані й хороші,цікаві та не цікаві, легкі й важкі помилковий. Значення професії у людини залежить не від характеру роботи, а як до неї ставиться сама людина.


Учень 3.

Вибираючи професію, слід враховувати характер особи, стан її здоров`я.



Учень 4.

Інколи за зовнішньою привабливістю професії приховані й трудносщі.


Вихователь:

Цікаво! Чи ви орієнтуєтесьякі предмети належать до тієї чи іншої професії. Зараз ми з вами пограємо у гру ««Відгадай професію». Хто вгадає, кому це належить?



  • Фонендоскоп, дзеркальце, термометр, шприц, білий халат (лікар);

  • Ножиці, гребінець, фен, шампунь, дзеркало (перукар);

  • Рахівниця, калькулятор, цифри, комп’ютер, гроші(економіст);

  • Казки, оповідання, вірші, комп’ютер, книжка (письменник)

  • Жнива, колосок, поле, спека, комбайн (комбайнер).

Вихователь: Молодці!
Вихователь:

Чи знаєте ви діти, що професії поділяються на 5 типів :


1 тип ЛЮДИНА- ПРИРОДА
Вид діяльності вивчення , дослідження, вирощування, догляд, профілактика захворювань тощо.
Приклади професій- геолог, агроном, садівник, біолог, ветеринарний лікар, рибовод, лісник, птахівник, зоотехнік.
2 тип ЛЮДИНА – ТЕХНІК
Вид діяльності – створення, монтаж, складання, управління, експлуатація, ремонт тощо.
Приклад професій – водій, токар, електрик, шахтар, газозварник, ткач, металлург, машиніст, будівельник тощо.
3 тип ЛЮДИНА – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ
Вид діяльностіхудожнє відображення дійсності, створення образів, відтворення, проектування, моделювання.
Приклад професій- архітектор, артист, скульптор, художник, письменник, кінорежисер, дизайнер, модельєр, ювелір, маляр, вишивальниця, перукар, кулінар, фотограф тощо.

4 тип ЛЮДИНА – ЗНАКОВА СИСТЕМА
Вид діяльності- обчислення,підрахунки, збирання, аналіз та зберігання інформації, виконання креслень, переклади текстів тощо.
Приклади професій- бухгалтер, економіст,кресляр, оператор, конструктор, перекладач, математик,програміст, бібліотекар тощо.
5 тип ЛЮДИНА- ЛЮДИНА
Вид діяльностівиховання;,навчання,; управління,; побутове, інформаційне, медичне, правове обслуговування тощо.
Приклади професій- вчитель, вихователь ,лікар, міліціонер, вадвокат, офіціант, стюардеса, екскурсовод, адміністратор, тренер, кориспондент, продавець тощо.
Вихователь:

- А тепер ви назвіть мені, які люди ціх професій у нас працюють в школі.


(Відповіді дітей)
Вихователь:

- А зараз діти, я вам прочитаю текст, який називається « Яка ж професія найкраща?»

- А ви уважно послухаєте і дасте відповідь ось на таке запитання: « Яка професія найважливіша? І що можна сказати про професію водія, механізатора, продавця тощо.?»
(Вихователь читає текст)

Текст

- Хто потрібніший і найважливіший,- сперичалися діти,- яка професія?

- Звичайно, лікар, сказав один . Я увесь минулий рік хворів, ангіна та ангіна, а лікар вирізав мені мигдалини. І от я тепер завжди здоровий.

- Ні, сказав інший, найпотрібніший- учитель. Він нас навчає і читати і писати.

- А от і не вчитель. Найважливіші пожежники!- гарячкував третій. У нас якось ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічого не можуть зробити. А приїхали пожежники – враз вогонь погасили.

Хто кричить : « Найважливіші льотчики», хто розхвалює листонош. З усіх боків чути : « Продавець!», «комбайнер!», « водолаз».

Словом, сперичалися, аж захрипли, але так нічого не вирішили.

А ви як гадаєте.?


( Діти розповідають про різні професії)
Учені:

  1. Дошку взяв мебляр дубову

І покраяв на столі:

Шафу робить він книжкову,

Придивляйтеся, малі.


  1. Муляр плечима торкнувся хмаринки!

Дім нам будує – не знає й хвилинки,

Рівно виводить він стіни в будові.

Кран величезний сьогодні ще зрання

Цеглу доставив на риштування.




  1. Працьовитий тракторист-

Він до всього має хист:

І на сіє, і наоре,

І насадить , і збере.


  1. Деталіточать токарі,

в цехау стоять у ряд.

І кожному о цій порі

Співа його верстат.


  1. Красному літу скоро кінець!

Шиє і шиє чоботи швець.


  1. Смачний періг у кухаря,

Чудова каша манна.

Він дбає про здоров`я всіх-

Йому подяка й шана.


  1. Весела, рада квітникарка:

Розквітли квітоньки усі!

І мовить так: «Хай люди в парку

Відпочивають у красі…»



  1. В трубку старанно подув-

Ваза є на квіти.

От який отой скловуд,

Чарівник він, діти!


  1. Щоб стільки посуду було,

Аби щодня – та й на добро!-

Ми посуд цей могли трощити-

Так може лиш гончар зробити.


  1. Коваль у кузні залюбки

Стальних підков – по три мішки!-

Усім дорослим і малятам

На щастя може накувати.


  1. А кулінар для дітлахів

Напік би тістечок, тортів,

Щоб досхочу наласуватись

Могли всі ласуни завзяті.
Частушки

(співають хлопці)

Стану мастером по стрижке


И Лариске отомщу –
Обстригу аж под мальчишку,
А потом тогда прощу.

 

*   *   *  



С трактористом я дружу,
Помогать ему хожу.
Тракторист ведет машину,
А я рядышком сижу!

Я люблю перед всем классом


На уроках отвечать.
Этот опыт пригодится –
Я хочу артисткой стать!
*   *   *  

На гимнастику хожу,


Ем лишь раз в неделю.
По секрету вам скажу:
Стать хочу моделью.

 

  Говорю я всем знакомым,


Что хочу быть астрономом.
Не люблю я ночью спать,
Лучше звёзды изучать.
 

- Пожалей меня, мамуля,


Дай мне школу пропустить!
- Ты ж, сыночек, там директор,
Должен ты на месте быть!

 

Если, Петя, ты потом


Будешь депутатом,
То дневник твой может стать
Жутким компроматом!

 
  Вовка хвалится ребятам,


Что он станет адвокатом.
А пока не адвокат,
Он колотит всех подряд.

Я решил, что ни к чему


Боксом заниматься –
Стану я зубным врачом,
Все его боятся.

*   *   *  

Быть разведчиком хочу я,
Ведь находчив я и смел.
Мама спрятала конфеты,

Я разведал где – и съел!


 Вихователь :

Давайте з вами пограємо в гру « Вгадай слово»



  • Ворона сьогодні заглядала у книжку і залишила в деяких словах « кар». Відгадайте ці слова.

( Діти розгадують. Вихователь на дошці вішає ці слова.)


  1. Той , хто лікує людей…

___ ___ кар (лікар)

  1. Фахівець, який працює на токарному станку…

___ ___ кар (токар)

  1. Той, хто знає багато казок…

___ ___ кар (казкар)

  1. Фахівець, який працює в видавництві…

___ ___ кар (друкар)

  1. Той, хто працює в аптеці…

___ ___ кар (аптекар)

  1. Фахівець , який робить чудові зачіски…

___ ___ кар (перукар)
Вихователь: Молодці гарно працюєте.



  1. Продавець

Потреба в професії продавець існує постійно. Місце роботи продавця – торгові зали магазинів, павільони, кіоски, лотки. Метою праці продавця є відпуск товарів. Продавець повинен уміти : пропанувати і показувати товар, надавати допомогу у його виборі. Робочий день продавця, як правило, ненормований. Продавцеві притаманні таки риси характеру як чесність, самодисципліна, витримка, ввічливість, охайність.



  1. Покоївка.

Професія покоївки одна із найбільш затребуваних у готельному бізнесі. Адже ідеальна чистота та затишок – найважливіші показники престижності готелю. Ввічливі, непомітні, бездоганно вдягнені покоївки, які відмінно виконують свої обов`язки, - ось одна з ознак успішного готелю.

Для покоївки дуже важливо вміти чітко скласти план роботи на день. Під час прибирання в номері дотримуватися певної послідовності: провітрювання, прибирання кімнат та передпокою. При виявленні недоліків необхідно повідомити про це черговому по поверху.




  1. Екскурсовод.

  • Виконує роботи, пов`язані з наданням екскурсійних послуг;

  • Проводить екскурсії, які мають загально – інформаційний напрям;

  • Складає відповідну звітність;

  • Готує індивідуальні тексти екскурсій;

  • Надає інформаційно – рекламні, організаційні та інші послуги учасникам туру або екскурсії;

  • Залучає туристів до проведення змістовного дозвілля, ознайомлення з пам`ятками історико- культурної спадщини, природним середовищем, видатними місцями сучасності.




  1. Бджоляр.

Займається вивченням і розведенням бджіл. Він досліджує життя бджіл у різних його проявах у штучних і природних умовах життя. Професія бджоляра не менш складна і відповідальна, ніж інші професії сфери «Працівники сільського господарства». Адже бджоляр повинен відмінно знати не тільки теорію своєї роботи, але і бути чудовим практиком.

Знання бджільництвом сильно міняє спосіб життя людини. Бджоли не виносять різких неприємних запахів, зокрема парфумерії, алкоголю і тютюну.




  1. Озеленювач – квітникар.

Предметом праці квітникаря –озеленювача є безпосередньо рослина : чи то квітка, чи кущ, чи дерево. Квітникар сіє насіння, ділить кущі, висаджує розсаду квітів, дерев, поливає, розпушує грунт, спалює бур`яни , доглядає за рослинами і за допомогою нових світових технологій культури збільшує кількість вирощених квітів та асортимент квітково – декоративних рослин взагалі.

Ця професія розвиває ряд позитивних якостей людини: піклування, спостережливість, акуратність, старанність та необмежену творчість.


19.Шахтар професія складна,

Дитина кожна знає.

Вугілля для країни

Він в шахті добуває.

Працює він з наснагою-

Ми вдячні із повагою.


20. Літаком керує вправно 
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший ПІЛОТ. 

Пісня « Первым делом самолёты»

(співають хлопці)

1.Мы друзья,перелётные птицы


Только быт наш одним не хорошь
На земле не успели жениться
А на небе жены не найдеш

Припев:
Потому,потому,что мы пилоты


Небо наш,небо наш родимый дом
Первым делом,первым делом самолёты
Ну а девушки,а девушки потом
Первым делом,первым делом самолёты
Ну а девушки,а девушки потом

2.Нежный образ в душе ты голубишь


Хочешь сердце навеки отдать
Нынче встретишь,увидишь,полюбишь
А на завтра приказ-улетать

Припев:


3.Чтоб с тоскою в пути не встречаться
Вспоминая про ласковый взгляд
Мы решили,друзья,не влюбляться
Даже в самых красивых девчат

Припев:


Вихователь:

А чи справитесь ви самостійно з іншим завданням? Зараз перевіримо.

Пограємо у гру « Закінчи речення»
Завдання: У вас на партах лежать листочки з грою « Закінчи речення». Вам потрібно поставити замість крапок потрібне слово. Робимо самостійно, а потім перевіримо читаючи в голос. Вам дається 3-4хв. Починайте.
(Робота дітей)

Гра « Закінчи речення»


  1. Виступає в театрі…

  2. Літає в космос…

  3. Ловить рибу…

  4. Вчить дітей…

  5. Робить двір чистим…

  6. Зробила мені два уколи…

  7. Людина, яка займається вирощуванням лісу…

(Діти по черзі читають відповіді).


Вихователь:

От у нас діти розумники, із цим завданням справилися.


21. Хоче знати дітвора 
Звідки виросла гора,
Таємниці зніме полог
Мандрівник-герой ГЕОЛОГ. 
22. У кафе чи ресторані 
Допоможе пану й пані,
Страв обрати варіант
Пособить ОФІЦІАНТ. 

23. Всім відомо, що давно 


Люди винайшли кіно,
А знімає фільм не мер,
А відомий РЕЖИСЕР.


25.

Професія Водій




Професія водія є однією з найпоширеніших в країні. Водій є практично в кожній організації і компанії. Залежно від специфіки посади, водії виконують різні функції: водії-експедитори, водії-кур'єри, водії-охоронці, таксисти, перевізники і багато що інше.

Для професії водія головне – уважність, адже водіння автомобіля відноситься до підвищеного ризику для здоров'я. Також важливо мати хороший зір і пам'ять.

26.Моряк

Відкрите море - найкрасивіший пейзаж. Але, звичайно ж, згодом він 
набридає. А є люди, що свою професію пов'язали з цими безкрайніми синіми 
просторами.
Моряк - член команди цивільного або військового судна на морі. Це поняття 
містить у собі людей різних професій, які працюють на морському судні. 
Моряком можна вважати і кухаря, і вченого океанолога, і капітана судна і 
навіть прибиральника на палубі - всі вони працюють далеко від берега. До 
цієї професії можна зарахувати навіть тих, хто не вміє плавати, але 
працює на кораблі. 

28.Міліціонер

Службовець МВС, що охороняє правопорядок у суспільстві і захищає законні інтереси людей, проводить боротьбу з правопорушеннями. 

Основне завдання міліціонера - охорона громадського порядку. 

Вихователь:

-А зараз розділимося на 2 групи і зробимо таке завдання, яке називається «Асоціація».

Я роздам кожній групі по 3 слова, а ви біля них через тире напишете ті слова, які на вашу думку асоціюються з ним , ну наприклад:

ДЕТЕКТИВ – розслідування, злочин.

КОНДУКТОР – трамвай, білет, зупинка.


  • Ви зрозуміли? Тоді почнемо.


Асоціація

1 група
БІБЛІОТЕКАР – (читання, книги, сторінки.)

ШОФЕР – (автомобіль, вантаж, колеса.)

ВЧИТЕЛЬ- (книга, ручка, зошит)


2 група
ХУДОЖНИК –(олівець, фарби, малюнок)

ХЛІБОРОБ- (поле,пшениця, комбайн)

ЛІКАР- (халат, ліки, термометр)

(Вихователь перевіряє. Один представник від групи читає відповіді у голос).


Вихователь:

Чудово із цією роботою впорались. На мою думку, і серед вас є майстри своєї справи. А яка справа найголовніша для вас?.



Учень:

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них?

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.
Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного – найперша,

Якої вчитимешся й ти.


Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар-

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

Разом: Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набудь,

Не станеш у житті ніколи,

Тим, ким з дитинства мрієш будь!


Вихователь:

  • А ким ви мрієте стати, яку професію добути?

(Звучить музика- релакс)
Завдання: - Зараз візьміть з краю парти по 1 пелюсточці різного кольору – всього 5. Склейте їх разом …А середину оберіть різну їх 3 кольори.

-Слухайте уважно.



Червоний- кому було цікаво, хто дізнався багато цікавого.

Жовтий- кому було цікаво, але нічого нового не дізнався.

Фіолетовий- кому було не цікаво.

(Робота дітей )



  • На серединці готової квітки напишіть , ким ви хочете, мрієте бути, а на пелюстках- яким ви хочете бути?

( Діти працюють)
Вихователь:

  • Приклейте на дошку свої квіти. І зачитайте ким ви станете.

Шановні гості! Хоч зараз за вікном не літо, ми даруємо вам свій яскравий букет.
Вихователь:

На останок давайте розв`яжемо ось такий незвичайний кросворд.



-Треба придумати професію на кожну літеру.



П






















Р



















О

























Ф






















Е






















С






















І



















Я



















Вихователь :

  • Чи сподобалась вам діти сьогоднішня виховна година?

  • Про які професії нові почули?



Вихователь: Висновок

Сьогодні ви діти дізналися чимало нового про багато професій. І ким би ви не мріяли стати, яку б професію не обрали, кожен повинен добре знати свою справу, робити її чесно, вміло. А для того, вам потрібно багато вчитися.

Вибір професії- справа не одного дня. Сьогодні ми зробили початок, а вдалий вибір залежить від вас. Зважаючи на те, що ми почули, я впевнена, що виберете собі професію по душі й не станете блудним сином. Бо лише трудом дорослішають душі, й лише трудом на світі сущі ми.

Щоб добитися успіху потрібно бути професіоналом свого діла. А для будь –якого професіонала не завадить проста людська приязність, вміння спілкуватися з людьми.


Пісня « Быть человеком»
1. Нам от самого порога
Жизнь раскинула пути;
Выбирай свою дорогу
И по ней смелей иди.
Пусть к тебе придёт удача,
Если честно ты прожил.
Пусть судьба тебе назначит
То, чего ты заслужил!

Припев: Только помни, только помни


В грохоте и ритме века:
Самая главная в жизни профессия
Быть человеком.
Только помни, только помни
В грохоте и ритме века:
Самая главная в жизни профессия —
Быть человеком.

2. В жизни прожитой дороги


Очень уж порой круты.
Мы к себе бываем строги,
За собою жжём мосты,
Ненавидим мы и любим,
Разрушаем и творим;
и в жару и в холод лютый
Мы друг другу говорим

Припев.


Проигрыш.

3. Пусть к тебе придёт удача,


Если честно ты прожил.
Пусть судьба тебе назначит
То, чего ты заслужил!

Припев.
Ось на цій ноті ми з вами діти і закінчимо.


Вихователь:

Дякуємо гості ,що завітали до нас.



А вам діти за роботу.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка