Цимбал Антоніна Іванівна Вчитель математики «Спеціаліст вищої категорії»



Скачати 34.39 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір34.39 Kb.
Цимбал

Антоніна

Іванівна

Вчитель математики

«Спеціаліст вищої категорії»

«Учитель-методист»

Щоб розвивати творчі здібності учнів, поступово та систематично включати їх у самостійну пізнавальну діяльність проводжу уроки в різних формах, зокрема урок-гра.

У зв’язку зі збільшенням розумового навантаження на уроках практикуються такі методичні прийоми, що підтримують у школярів інтерес до навчання, бажання займатися математикою, стимулюють їх активність протягом уроку.

Ігри розвивають мислення, кмітливість, збагачують увагу учнів, спонукають їх до пошуку, активізують клас.

Після вивчення кожної теми можна проводити ігрові уроки, які учням подобаються.
Урок в 5 класі



Мета: удосконалити навички додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками, порівняння дробів, знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формувати обчислювальні навички, активізувати розумову діяльність учнів; розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння аналізувати, робити висновки; виховувати почуття колективізму, відповідальності та взаємоповаги.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Учні знайомляться з правилами гри.

ІІ. Проведення гри.



І етап

«Розминка»

Учні відповідають на теоретичні питання. За правильну відповідь – 1 бал.



ІІ етап

«Найрозумніший»

Гравці обирають та розв’язують завдання із запропонованих галузей:

1 – математики;

2 – історичної довідки.

3 – вмілих ручок;

4 – загальних знань;

5 – загадок, ігор.



ІІІ етап

Підведення підсумків.

Домашнє завдання.

Наприклад:

  1. Пасажир проїхав половину відстані між містами А і В та став дивитися у вікно і дивився до тих пір, поки не залишилося проїхати половину тієї відстані, що він проїхав, дивлячись у вікно. Яку частину всієї відстані пасажир дивився у вікно?

[за правильну відповідь 5 балів]

  1. Рисочка дробу у записі звичайних дробів стала постійно використовуватися лише біля 300 років назад.

Першим європейським вченим, що став використовувати сучасний запис дробів, був італійський купець і мандрівник, син міського писаря Фібоначчі (Леонардо Пізанський) в 1202р. Він ввів слово «дріб».

Назви «чисельник» і «знаменник» ввів в ХІІІ ст. Максим Плануд – грецький монах, вчений математик.



  1. Маємо круглий пиріг. Робимо три розрізи. Яке найбільше число шматочків можна отримати? Яку частину пирога становить кожен шматочок?

[за правильну відповідь 3 бала]

  1. Банка вміщує кг меду. Скільки треба взяти таких банок, щоб розлити в них шість з половиною кілограмів меду?

[за правильну відповідь 3 бала]


  1. Загадка: Без чого не можуть обійтися математики, барабанщики і навіть мисливці?

Гра: Назви звичайний дріб. Наступний учасник називає менший дріб, потім – ще менший і так далі. Чи можна виграти в такій грі?

[за правильні відповіді по 2 бали]

Всі ми люди – як звичайні дроби,

Правильні й неправильні, як є…

Кожен щось та й значить, щось та й робить,

В кожного життя іде своє.
П’ять десятих а чи десять п’ятих,

Знаєш суть призначення свого?

Над і під… так просто розіп’яті

Рискою від дробу одного.


Що про себе думаєш – знаменник,

І чеснот тих не перелічить,

А чого ти вартий – то чисельник,

Та про це історія мовчить…


Тут і без науки зрозуміло,

Як чисельник більший, то тоді

в результаті більше число ціле,

й більша твоя сутність на землі…




















База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка