Дата/ Уроки Тема уроку/ стор. Нмк тематика ситуатив ного спілкуван ня Мовленнєві функції



Скачати 461.28 Kb.
Сторінка1/6
Дата конвертації26.02.2016
Розмір461.28 Kb.
  1   2   3   4   5   6
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік________________ Семестр 1 Вчитель_________________________________ Клас__________ Fly High 1


Дата/

Уроки


Тема уроку/

стор. НМК



Тематика ситуатив-

ного спілкуван-

ня


Мовленнєві

функції/


Засоби вираження


Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні

Загальнонавчальні компетенції



Дом

завд


Лексична

Граматична/

Фонетична


Аудіювання/ Читання

Говоріння./

Письмо


Урок 1


Знайомство з новими друзями.
стор. 4-5

Знайомство


  • привітатися,

  • представити себе,

  • попрощатися




  • Hello!

  • I’m…. (ім’я)

  • What's your name?

  • Goodbye!

Нова лексика:

Lion, elephant, parrot, Boy, girl

Інтонація стверджувального та питального речення.


Дивитись, слухати, показувати а потім сказати

(диск 1 дор. 02)




Рольова гра:

розіграти діалог персонажів у групах



  • навчати спілкуванню під час уроку

  • навчати поважному ставленню один до одного

Зробити маски персонажів



Урок 2

Як представити себе.

стор. 6-7


Природа/

тварини



  • привітатися,

  • представити себе,

  • попрощатися

  • надати

  • елементарну інформацію по себе,

  • ставити запитання та відповідати на них

  • Hello!

  • I’m…. (ім’я)

  • I’M a … (boy)

  • What's your name?

  • Goodbye!

Нова лексика:

look, listen, say, point, draw, again

Закріплення лексики:



lion, elephant, parrot, boy, girl


Дієслово to be

(I am….)

Вимова слів та окремих звуків

[p], [r], [t], [з:]

у словах: parrot, girl, Trumpet


Навчати розрізняти звуки,

Слухати та вказувати на персонажів

(диск 1 дор. 03, 04,06, 07)

Запитувати ім’я

Вітатись

Намалювати обличчя та назвати ім'я

Розфарбовувати та говорити


ст. 2


Урок 3



Природа навколо нас.
стор. 8-9
Тест 1

(CD ROM)

Природа/тварини


  • повідомляти про щось




  • Look, ( a banana/flowers).



Нова лексика:

banana, flower, bee, hippo, ouch!
Закріплення лексики:

point, circle, sing, listen, say

Порядкові числівники:

one, two, three, four
Множина іменників:

bees, bananas, hippos, lions

Вимова закінчення –s як звук [z]



Слухати, повторювати та обводити

(диск 1 дор. 10, 11)




Підготовка руки до письма:

обведення, наведення, копіювання




  • навчати умінню виконувати практичні завдання та розуміти їх навчальну необхідність

  • навчання навичкам соціальної поведінки під час ігрових елементів уроку

ст. 3




Fly High 1 (продовження)


Дата/

уроки


Тема уроку/

стор. НМК





Тематика ситуатив-

ного спілкуван

ня


Мовленнєві

Функції/


Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні

Загальнонавчальні компетенції



Дом

завд


Лексична

Граматична /

Фонетична


Аудіювання/ Читання

Говоріння./

Письмо


Урок 4

Барвистий світ.
стор. 10-11

Природа/


тварини


  • повідомляти про щось

  • давати

елементарну характеристику комусь/чомусь;


  • Look, ( a banana/flowers).

  • it’s red.




Нова лексика:

yellow, blue, red, green



Наказовий відмінок

Look!

Загальне питання



Is it…?
Вимова слів та окремих звуків

[d], [g], [b], [u], [u:]



у словах: yellow, blue, red, green

Прослуховувати історію

(диск 1 дор. 13-15)


Слухати та розфарбовувати

(диск 1 дор. 16)



Навчати називати колір предметів

класній кімнаті.


Рольове відтворення

діалогу


у парах





ст. 4


Урок 5


Кольори тварин та предметів навколо
Тест 2

(CD ROM)
стор.12-13





Природа/


тварини


  • повідомляти про щось

  • давати

елементарну характеристику комусь/чомусь;

і відповідати на них


  • Look, ( a banana/flowers).

  • Is it yellow? – Yes, No.

Закріплення лексики:

yellow, blue, red, green, say, point, banana, flower, bee, parrot

Навчати використанню слів:

colour (іменник)

colour (дієслово)

Загальні питання:



Is it….?

Короткі відповіді:



Yes / No

Слухати, вказувати на малюнки та співати
(диск 1 дор. 17)

Слухати та виконувати завдання

(yes/no)


Розфарбувати та назвати

Впр.8 стор.12


Рольова гра:

Здогадайся якого кольору мій олівець

Впр.10 стор.13


  • Навчати коректно себе поводити при виконанні завдань зі співом

  • Навчання правилам виконання завдань при парній роботі

ст. 5


Урок 6


Як рахувати речі та тварин навколо нас
стор.14-15

Природа/

тварини






  • Look, three bees.




Нова лексика:

One, two, three, four, five

Числівники

1 - 5


Слухати та повторювати

Задавати питання та надавати відповідь
Activity Book Ст 6

Навчати виконувати команди та інструкції



ст. 6


Урок 7


Давайте рахувати разом!
стор.16-17


Рольові ігри, закріплення матеріалу






  • ставити запитання

і відповідати на них;

  • надати елементарну інформацію про щось




  • Look, a banana.

  • How many bananas? – Three.




Закріплення лексики:

look, count, banana, yellow, bee, elephant, lion, hippo


Вимова слів (диск 1 дор. 19-20)

Відпрацювання

(диск 1 дор. 22)

Множина іменників

Числівники

one, two, three, four, five

Вимова та інтонація питальних речень




Слухати, обводити та показувати на названі предмети
Співати пісню

(диск 1 дор. 23)
Повторення пісні
Впр. 7 стор. 16
(диск 1 дор. 23)

Слухати. Дивитись, повторювати

(диск 1 дор. 21)

How many? – задавати питання та відповідати

Відпрацювання числівників

Впр. 9 стор.17


  • усвідомлювати мету поставленого завдання

  • навчати виконувати інструкції

  • навчати працювати у парах

ст. 7

  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка