Давайте познайомимось!



Дата конвертації21.02.2016
Розмір33 Kb.
Урок 1. Дата __________________

Тема: Давайте познайомимось!



Мета: сформувати в учнів поняття про економіку, виникнення терміну «економіка»; розвивати пізнавальні інтереси в учнів,логічне мислення, формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати творчу активність, самостійність у формуванні нових знань, сприяти професійній орієнтації учнів.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні повинні:

  • Знати, що таке економіка, виникнення терміну «економіка»;

  • Вміти обґрунтовувати необхідність вивчення економіки.

Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь

Обладнання: комп’ютер,слайди.

Основні поняття: економіка, виробництво, економічні блага.

Хід уроку.

І. Оргмомент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Економіст - це фахівець, котрий завтра буде знати, чому те, що він пророчив учора, трапилося або не трапилося сьогодні.

Економіка залежить від економістів в такій самій степені, як погода залежить від метеорологів.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.

Епіграфом до нової теми уроку є слова Л.Пітера:



«Економіка - це мистецтво задовольняти безмежні потреби за допомогою обмежених ресурсів»

Цитати:

1.“Багатство, як солона вода: чим більше її п’єш, тим сильніша спрага”. (А.Шопенгауер)

2. “В країні, якою добре керують, соромляться бідних. В країні, якою погано керують, соромляться багатих». (Конфуцій)

3. «Якщо хочете мати успіх, ви повинні мати такий вигляд, ніби ви його маєте». (Т.Мур)

4. “В цьому світі неминучі лише смерть та податки”. (Бенджамін Франклін)



1. Економіка – цікава наука і шкільний предмет.

Ділова гра «Хто більше»( записати слова( перелік), які певн6им чином пов’язані з економікою)

Економіка – це особлива сфера життя суспільства, що охоплює виробництво товарів та послуг, обмін ними, розподіл створених у суспільстві благ( товарів та послуг) та їх споживання.

Демонстрація слайдів

2. Виникнення терміну «економіка»

1. Першим наукове визначення цього терміна дав давньогрецький мислитель Ксенофонт, який жив приблизно у 430—355 рр. до н.е. і написав книгу "Економікос". Ця назва складається з двох грецьких слів — "ойкос" (дім, господарство) та "номус" (знаю, учення, правило) — і дослівно означає "мистецтво ведення домашнього господарства" або "управління домашнім господарством".

2. Інший давньогрецький філософ Аристотель (384—322 рр. до н.е.) в науці про багатство (економіці) вирізняв "економію" (або сукупність споживних вартостей) і "хремастику" (мистецтво робити гроші, збагачуватись). У філософії економіка розглядається як система суспільних відносин, розглянутих з позиції поняття вартості.

Економіка: наука та господарство.

Економіка - це сукупність усіх процесів, що використовуються людиною для забезпечення життя та задоволення своїх потреб. Людина створює необхідні собі блага, умови та засоби до існування застосовуючи власну працю.



Економіка:

1.Наука, котра вивчає національні 2. Сфера виробничої діяльності

господарства в цілому та елементи людини, що забезпечує її життя.

виробництва.

Коли мова йде про економіку, потрібно з’ясувати такі питання:

1. Що таке виробництво?

2. Що називають матеріальним та нематеріальним виробництвом?

Виробництвоце сфера економіки, у якій створюються життєві блага, призначені для задоволення людських потреб.

Виробництво поділяється на матеріальне і нематеріальне.

Матеріальне виробництво – це:

1. всі види промислового виробництва

2. сільськогосподарське виробництво

3. транспортні перевезення

4. будівництво

5. добування всіх видів сировини ( вугілля, нафти, руди, золота, алмазів)



Нематеріальне виробництво – це:

1. створення нематеріальних благ та послуг

2. навчання

3. охорона здоров’я

4. культура та спорт

Більшість речей для задоволення потреб людини необхідно виробляти. Предмети, які людина спеціально створює( виробляє) для задоволення своїх найрізноманітніших потреб, називаються економічними благами.



3. Для чого вивчати економіку.

Мозковий штурм

V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Бесіда.

Що таке економіка?

Що таке виробництво?

На які види поділяється виробництво?



VІ. Підсумки уроку.

“ Є речі важливіші за гроші, але без грошей цих речей не купиш ”. (Проспер Меріме)



VІІ. Домашнє завдання.

Вивчити записи у зошиті; записати словосполучення зі словом «економіка», «економічний».


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка