«Державні символи України»



Скачати 493.68 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації05.03.2016
Розмір493.68 Kb.
  1   2   3   4
http://www.gandex.ru/upl/oboi/gandex.ru-13546_493adffa33094642a09a5f1f3d9619b0.jpg

Цикл виховних годин:

«Моя країна - Україна»

2014р.


Змістhttp://www.mns.gov.ua/files/2014/8/23/ukraine.jpg

1.Вступ.


2.Виховна година в 5 класі на тему:

«Державні символи України».

3.Виховна година в 6 класі на тему:

«Моя країна - Україна».

4.Виховна година в 7 класі на тему:

«Ми патріоти своєї держави».

5.Підсумковий захід для учнів 5 – 7 класів на

тему: «Країна,в якій я народився».

6.Висновок

7 Література

Вступhttp://s53.radikal.ru/i142/1002/78/228ee73df52e.jpg

Майбутнє України – за поколінням, що сьогодні в шкільних класах

опановує життя, якість якого залежить від рівня розвитку життєвої

компетентності.

Мета виховної системи

виховання випускника, який має володіти певними якостями, уміннями:

• мати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей, механізмів і

законів, що впливають на людські відносини;

• вміти ідентифікувати себе як члена суспільства, громади, групи;

• швидко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;

• творчо використовувати набуті знання і вміння в оточуючій його дійсності;

• бути здатним генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення,

творчо мислити;

уміти добувати, переробляти інформацію, одержану з різних

джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;

• бути комунікабельним, володіти навичками конструктивного спілкування;

• вміти долати труднощі і відстоювати свої права;

• володіти навичками самоаналізу і само розуміння, розуміння почуттів і

мотивів поведінки оточуючих, робити вибір і брати на себе відповідальність;

• бути здатним до рефлексії, аналізу слабких та сильних власних рис;

• усвідомлювати право на вибір способу власної поведінки з урахуванням і

дотриманням правових і гуманних засад;

• бути готовим до вибору майбутньої діяльності;

• бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої

цінності;

• вміти розробляти власний життєвий проект;

• мати високий рівень інформаційної культури

http://s53.radikal.ru/i142/1002/78/228ee73df52e.jpg

З метою виховання у молоді здатності ефективно розв’язувати проблеми, що

виникають у реальних життєвих ситуаціях, сприянню розвитку лідерського

потенціалу дітей та юнацтва в основу виховної системи школи покладено методику проектування, яка передбачає інтеграцію та безпосереднє застосування набутих знань під час проектної діяльності і спрямована на набуття досвіду громадянських дій та демократичної поведінки.


Сьогодення наповнене різноманітними подіями, що стосуються кожного громадянина країни. Життя підлітка завжди наповнене як особистими, так і суспільними переживаннями. Дуже часто ці переживання впливають на настрій, навчання, здоров’я учнів. Для покращення морального настрою досить важливо звертати увагу на патріотичне виховання молоді. Це стане запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян.

Найкращою мотивацією до суспільної праці є розвинуте почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до сьогодення і творення її майбуття. Саме тому патріотичному вихованню молоді надається одне з пріоритетних значень.

Методична розробка містить інформаційний матеріал про історію, географічне положення, природно-ресурсний потенціал, мову, культуру та визначних постатей України.

Доповненням до заходу є авторська методична розробка з чітко визначеною та реалізованою метою.

Розробка спрямована на розширення світогляду про Україну, піднесення патріотичного духу учнів.

http://dnz31.klasna.com/uploads/editor/344/68657/sitepage_1/images/13867.jpg

Виховна година в 5 класі

на тему:

«Державні символи України».




Державні символи України.







  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка