Державний стандарт Л. В. Оляницької «Математика»



Скачати 255.86 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір255.86 Kb.
Управління освіти молоді та спорту Дунаєвецької РДА КУ ДРР «РМК»
Балинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Марущак І.В.

Дрозда М.В.

Скорочені записи до задач

підручника Ф.М. Рівкінда,


Новий Державний стандарт
Л.В. Оляницької

«Математика», 2 клас



2014 р.

Рецензенти: Левчук Л.Б. – заступник директора з навчально- виховної роботи Балинської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Заторжинська В.М.методист початкових класів управління освіти молоді та спорту Дунаєвецької РДА КУ ДРР «РМК»

У посібнику вміщено скорочені записи до задач підручника Ф.М. Рівкінда, Л.В. Оляницької

«Математика», 2 клас
Посібник рекомендований вчителям початкових класів
Рекомендовано до друку науково – методичною радою

КУ ДРР «РМК»

(Протокол № 4 від 24.12.2013 р.)

Передмова

Посібник складено відповідно до нової програми з математики для початкових класів і підручника Ф.М. Рівкінда, Л.В. Оляницької

«Математика», 2 клас та вимог Державного стандарту.

Він містить скорочені записи до задач підручника, які особливо практично зорієнтовані, забезпечують зв'язок математики із реальним життям дитини, виявлення учнями своєї компетентності.

Посібник допоможе вчителям здійснювати диференційований підхід та значно збільшити темп уроку.

Задача 7 (С.6 «Додавання і віднімання в межах 10»)

Було – 13

Підстругали – 3

Залишилося - ?

Задача 17 (С.7 «Лічба чисел в межах 100»)

У Василини – 21

У Олі - ?, на 1 більше

Задача 17 (С.7 «Лічба чисел в межах 100»)



nuts150872329.jpg

У Гната – 13

У Юри - ?, на 1 менше

Задача 23 (С.8 «Розкладання чисел на розрядні доданки»)



Перша вулиця – 20 б.


}?

Друга вулиця - ?, на 2 більше

Задача24(С.8 «Розкладання чисел на розрядні доданки»)

Хлопчиків – 20

Дівчаток -?, на 10 менше

Задача 34 (С.10 «Утворення двоцифрових чисел з десятків та

одиниць»)

Олег – 10 кн.

Сашко - ?, на 4 більше, ніж Олег

Мишко - .?, на 3 менше, ніж Сашко

Задача 43 (С. 11 «Додавання і віднімання чисел у межах 100»)

nuts150872329.jpg



- 30






На ? більше

- 20

Задача 49 (С. 12 «Круглі числа. Точка, промінь, відрізок, пряма»)



Зібрали -19 кг

Законсервували – 7 кг огірків

Продали - ?

Задача 65 (С. 15 «Назви компонентів дій додавання» )



І бригада – 40 м


}60м

ІІ бригада – ? м


Задача 66 (С. 15 «Назви компонентів дій додавання»)

І відрізок – 16 см

ІІ відрізок - ?, на 10 см коротший, ніж І

ІІІ відрізок -?, на 3 см довший, ніж ІІ

Задача 68 (С. 15 «Назви компонентів дій додавання»)

Жовті - ? н.


}25

Блакитні – 20 н.

Задача 76 (С. 17 «Переставний закон додавання»)

Однакові -4 л.


}28л.

Різні – ?


Задача 93 (С. 20 «Одиниці вимірювання маси» )

Було - 48 ст.

Залишилося – 15 ст.

Прочитав - ?

Задача 114 (С. 23 «Узагальнення і систематизація знань учнів»)

Брали участь – 20 д.

}26 осіб

Не брали участь-?

Задача 121 (С. 25 «Доповнення чисел до 10»)

Чорних – 9 л.

Білих - ?, на 2 більше

Задача 121 (С. 25 «Доповнення чисел до 10»)

Білих – 11 л.

Чорних - ?, на 2 менше

Задача 158 (С. 31 «Додавання і віднімання числа 5 з переходом

через розряд»)

Привезли – 98 кг

Продали - 68 кг

Залишилося - ?

Задача 159 (С. 31 «Додавання і віднімання числа 5 з переходом

через розряд»)

Привезли – 98 кг

Продали - 8 кг і 60 кг

Залишилося - ?

Задача 167 (С. 33 «Многокутник. Види многокутників»)

І день – 36 кг


}?

ІІ день - ?, на 6 кг менше


Задача 185 (С. 35 «Додавання і віднімання числа 7 з переходом

через десяток.»)



- 6 кг



}?

-?,на 7 кг більше




Задача 198 (С. 38 «Квадрат. Побудова квадратів»)

У лінію – 5 з.

}18

У косу лінію – 7 з.

У клітинку - ?

Задача 205 (С. 39 «Додавання і віднімання числа 8 з переходом через

десяток»)



Зрізали – 9 бутонів


}?

Залишилося – 8 бутонів


Задача 213 (С. 40 «Додавання числа частинами»)

Чоловічих – 37 костюмів

Жіночих - ?, на 12 більше, ніж чоловічих

Дитячих - ?, на 15 менше, ніж жіночих

Задача 218 (С. 41 «Додавання числа частинами»)

Карасів – 11


}?

Линів - ?, на 5 менше

Задача 233 (С.43 «Узагальнена таблиця додавання і віднімання

одноцифрових чисел»)



Було – 13

Виїхало – 5

Заїхало – 7

Стало - ?

Задача 240 (С.44 «Розв'язування складених задач двома способами

ознайомлення»)

Волейбольних – 9 м’ячів

Баскетбольних – 8 м’ячів

Узяли – 5 м’ячів

Залишилося - ?

Задача 251 (С.46 «Вирази з дужками. Порядок виконання дій у

виразах, що містять дужки»)

Горішків -7


}?

Грибів - ?, на 4 більше

Задача 260 (С.48 «Додавання числа до суми. Віднімання числа від

суми»)


Тато – 14 рибин

Син – 5 рибин

Зварили – 4 рибини

Залишилося - ?

Задача 283 (С.51 «Обчислення значень виразів різними

способами»)



Діти

К-сть тістечок

З’їли

Залишилося

Інга

14

3

?

Степан

4

Задача 288 (С.52 «Усне додавання двоцифрових чисел з переходом

через десяток виду 37 + 6»)

Качок – 17

Селезнів - ?, на 8 менше , ніж качок

Каченят - ?, на 15 більше, ніж селезнів

Задача 306 (С.55 «Додавання способом округлення»)



1 кл. – 16 учн.

}?

2 кл – 22 учн.

Хлопчиків – 12




Дівчаток - ?




Задача 324 (С.59 «Усне віднімання виду 40-8»)

Виготовив 35 дідухів (в.) і 5 дідухів (м.)

Залишилося – 8 дідухів

Продав - ?

Задача 332 (С.61 «Усне віднімання виду 35 - 7»)

У чол. команді – 13 бігунів

У жін. команді -?, на 5 бігунів менше

Задача 342 (С.62 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання»)

Купила – 16 сосисок

З’їли – 3, 4 і 2 сосиски

Залишилося - ?

Задача 347 (С.62 «Віднімання способом округлення»)

Лежало – 22 сливи

З’їли – 5 і 4 сливи

Залишилось - ?

Задача 348 (С.63 «Віднімання способом округлення»)

Лежало – 22 сливи

З’їла – 5 слив

Залишилось - ?

Задача 357 (С.63 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання»)

Плавало 17 качок і 6 селезнів

Полетіли – 4 качки

Залишилось - ?

Задача 358 (С.64 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання.»)

Плавало 27 качок

Прилетіли – 4 качки і 9 селезнів

Стало - ?

Задача 366 (С.65 «Усне додавання виду 27 + 16»)

В Остапа – 14 трансформерів


}?

У Семена - ?, на 5 більше

Задача 374 (С.66 «Усне додавання виду 45 + 27»)

Прочитала – 27 сторінок


}?

Залишилося - ?, на 25 більше


Задача 383 (С.67 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання»)

Було – 26 метеликів і ? бабок

Полетіло – 7 бабок

Залишилося – 5 бабок

Задача 390 (С.68 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання»)


Сік

Кількість учнів

Учнів у

2 класі


Апельсиновий

12

?

Томатний

9

Яблучний

10

Задача 400 (С.70 «Віднімання виду 45 - 27»)

З сиром – 32, це на 15 більше, ніж з вишнями

З вишнями - ?

Задача 404 (С.70 «Віднімання виду 45 - 27»)



У Чіпа – 42 горішки


}?

У Дейла -?, на 15 менше

Задача 411 (С.71 «Закріплення віднімання суми від числа»)

Зошити

Кількість

Разом

З математики

31

88

З рідної мови

28

З іноземної мови

?

Задача 421 (С.73 «Одиниці вимірювання маси (кілограм,

центнер»)

Продав - 18 кг меду

Залишилося – 47 кг

Було - ?

Задача 422 (С.73 «Одиниці вимірювання маси (кілограм,

центнер»)

Привезли – 1 ц цукру

Використали – 30 кг і 54 кг

Залишилося - ?

Задача 429 (С.74 «Округлення чисел до більшого»)

І вагон – 35 п.


}50

ІІ вагон - ? п.


Задача 455 (С.79 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання»)



Жіночих

- 27 курток




}дитячих - ?

Чоловічих –?, на 5 більше


Задача 469 (С.81 «Вимірювання радіуса та діаметра кола»)

Ялина – 19 м

Тополя - ?, на 5 м менша, ніж ялина

Каштан - ?, на 7 менший, ніж ялина

Задача 509 (С.88 «Закріплення вивчених способів додавання і

віднімання»)



Їхала – 3 доби


}?

Ішла пішки – 10 год

Задача 521 (С.91 «Ознайомлення учнів із дією множення»)



nuts150872329.jpgnuts150872329.jpg


}?



nuts150872329.jpgnuts150872329.jpg


Задача 542 (С.94 «Таблиця множення числа 2»)

Було - 8 столів по 2 учні

Всього учнів - ?

Задача 543 (С.95 «Таблиця множення числа 2»)

1 курка – 2 кг

6 курок - ?

Задача 551 (С.96 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька

разів»)


1 клітка – 2 папуги

5 кліток - ?

Задача 553 (С.96 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька

разів»)


Малюк з’їв – 3 тістечка

Карлсон з’їв - ?, у 2 рази більше

Задача 555 (С.97 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька

разів»)


В Андрійка – 2 наклейки

В Олеся - ?, у 5 разів більше

Задача 562 (С.97 «Ознайомлення учнів із дією ділення»)

Зошитів

К-сть зошитів у одного учня

К-сть учнів

18

2

?

Задача 577 (С.100 «Таблиця ділення на 2»)

1 блюдце – 2 цукерки

? блюдців – 10 цукерок

Задача 580 (С.101 «Таблиця ділення на 2»)



І пакет - ?


}6 кг

ІІ пакет - ?

Задача 586 (С.101 «Знаходження значень виразів на дії різного

ступеня»)



Іграшок

Коробок

В 1 коробці

6

2

?

Задача 586 (С.101 «Знаходження значень виразів на дії різного

ступеня»)



Іграшок

В 1 коробці

Коробок

6

2

?

Задача 588 (С.102 «Знаходження значень виразів на дії різного

ступеня»)



Гречки

В 1 пакеті

Пакетів

16 кг

2 кг

?

Задача 597 (С.104 «Назви компонентів та результату дії ділення»)

У Марічки – 8 закладок

У Тарасика - ?, у 2 рази менше

Задача 599 (С.104 «Назви компонентів та результату дії ділення»)

Солдатиків – 18

Морячків – ?, у 2 рази менше

Задача 605 (С.105 «Повторення таблиць множення числа 2 та

ділення на 2»)

У білочки – 10 грибочків

В їжачка - ?, у 2 рази менше

Задача 614 (С.105 «Знаходження значень виразів на дії різного

ступеня»)

1 булочка – 2 грн.

3 булочки - ?

Задача 616 (С.106 «Знаходження значень виразів на дії різного

ступеня»)



2 диски – 8 грн




На ? дорожча

Флешка– 60 грн


Задача 617 (С.106 «Знаходження значень виразів на дії різного

ступеня»)



2 покупці по 3 л молока


}?

1 покупець – 5 л молока

Задача 631 (С.108 «Таблиця множення числа 3»)

1 пакет – 3 кг мандарин

6 пакетів - ?

Задача 668 (С.113 «Розв'язування вправ і задач на застосування

таблиці ділення на )

Рибки

Акваріуми

В 1 акваріумі

18

3

?

Задача 676 (С.114 «Взаємозв'язок дій множення і ділення»)

Ціна

Вартість покупки

Кількість пиріжків

3 грн

12 грн

?

Задача 677 (С.114 «Взаємозв'язок дій множення і ділення»)

Кількість сніжинок

Кількість коробок

К-сть сніжинок в 1 коробці

12

3

?

Задача 686 (С.115 «Повторення вивчених таблиць множення і

ділення»)



Фломастери – 8 по 3 грн


}?

Ластик – 1 по 2 грн

Задача 696 (С.116 «Таблиця множення числа 4»)

Спортсмени

Човни

К-сть в 1 човні

16

4

?

Задача 706 (С.118 «Таблиця ділення на 4»)

Чашка – 8 грн




На ? дешевша

Чайник - ?, у 6 разів дорожчий


Задача 712 (С.118 «Розв'язування рівнянь на знаходження

невідомого множника»)



Софійка – 12 прапорців


}?

Славко -?, у 4 рази менше

Задача 723 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження

невідомого діленого і невідомого дільника»)



Кубики

Споруди

Кількість кубиків в 1 споруді

24

4

?

Задача 724 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження

невідомого діленого і невідомого дільника»)



Фішки

Гравці

Кількість фішок в 1 учасника

32

4

?

Задача 725 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження

невідомого діленого і невідомого дільника»)



Стільці

В 1 ряді

Кількість рядів

16

4

?

Задача 732 (С.121 «Розв'язування рівнянь на знаходження

невідомого діленого і невідомого дільника»)



Довжина відрізка

1 смужка

Кількість частин

12 см

4 см

?

Задача 732 (С.121 «Розв'язування рівнянь на знаходження

невідомого діленого і невідомого дільника»)



Довжина відрізка

Кількість частин

Довжина 1 частини

12 см

4

?

Задача 740 (С.122 «Таблиця множення числа 5»)

Маші – 6 років

Мамі - ?, у 5 разів більше

Задача 741 (С.122 «Таблиця множення числа 5»)



В Артема – 4 монети по 5 к.


}?

У брата – 5 монет по 5 к.

Задача 748 (С.123 «Таблиця ділення на 5»)

5 сіток – 25 м’ячів

1 сітка - ?

Задача 756 (С.123 «Розв'язування вправ та задач на засвоєння

таблиць множення числа 5 і ділення на 5»)

1 Змій - 3 голови

5 Зміїв - ?

Задача 769 (С.125 «Розв'язування вправ та задач на засвоєння

таблиць множення числа 5 і ділення на 5»)

Сюрпризи

К-сть коробок

Кількість

в 1 коробці



15

5

?

Задача 775 (С.126 «Таблиця множення числа 6. Доба. Година.

Хвилина. Секунда.»)

1 блюдо – 6 хлібин

4 блюда - ?

Задача 789 (С.128 «Визначення часу за годинником»)

5 чашок – 45 хв

1 чашка - ?

Задача 792 (С.128 «Визначення часу за годинником»)



Урок – 45 хв


}?

Перерва – 15 хв


Задача 804 (С.131 «Таблиця ділення на 6»)

6 книг – 30 грн

1 книга - ?

Задача 814 (С.132 «Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6»)






Цукерки

У

кожного


К-сть дітей

Дівчата

18

6

?

Хлопці

24

Задача 821 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)

Качок – 8




У ?, разів більше

Лебедів - 2


Задача 822 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)

Пилипу–6 р.




На ? менше

Мар’яні–12 р.

Задача 822 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)

Пилипу – 6 р.




У ? молодший

Мар’яні –12 р.

Задача 831 (С.134 «Таблиця множення числа 7»)

1 індичка – 5 гк

7 індичок - ?

Задача 832 (С.135 «Таблиця множення числа 7»)



Зошит – 7 по 3 грн


}?

Ручка – 1 по 4 грн

Задача 842 (С.135 «Розв'язування прикладів та задач, що містять

множення числа 7»)

7 причепів – 42 мішки

1 причеп - ?

Задача 850 (С.137 «Таблиця ділення на 7»)

7 пакетів – 14 кг

1 пакет - ?

Задача 851 (С.137 «Таблиця ділення на 7»)



І число – 7




У ? разів більше

ІІ число - ?, на 42 більше

Задача 859 (С.138 «Вправи на закріплення вивчених таблиць

множення і ділення»)

1 день – 7 таблеток

? днів – 14 таблеток

Задача 860 (С.138 «Вправи на закріплення вивчених таблиць

множення і ділення»)

Стас – 63 хв

Марянка - ?, у 7 разів швидше

Задача 873 (С.139 «Зміна значення добутку під час зміни одного

множника при сталому другому»)

5 коробок – 40 еклерів

7 коробок - ?

Задача 877 (С.139 «Зміна значення добутку під час зміни одного

множника при сталому другому»)

7 наклейок – 14 грн

5 наклейок - ?

Задача 885 (С.140 «Вправи на-закріплення вивчених таблиць

множення і ділення»)



І – 7 рам




У ? менше

ІІ -?, на 14 рам більше


Задача 891 (С.141 «Таблиця множення числа 8»)

І купка - 8 горішків

ІІ купка - ?

Задача 900 (С.142 «Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення

числа 8»)

Кинули – у 8 чашок по 3 грудочки

Залишилося – 5

Було - ?


3адача 910( С.144 «Таблиця ділення на 8. Вправи на застосуван-ня

таблиці ділення на 8»)



У бідоні - 16 л молока


}?

У пляшці - ?, у 8 разів менше

3адача 911 ( С.144 «Таблиця ділення на 8. Вправи на застосування

таблиці ділення на 8»)

- - 8 кг

- ?, на 16кг більше

3адача 916. (С.144 «Вправи і задачі на засвоєння таблиці

ділення на 8. Складання і розв'язування рівняння»)



Консервів – 8 банок


}?


Компотів – ?, у 2 рази більше


3адача 919 ( С.145 «Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на

8. Складання і розв'язування рівняння»)

Кружечків – n


}?


Трикутників -?,у 8 разів більше

3адача 926( С.146 «Таблиця множення числа 9. Обчислення

виразів на дві дії різного ступеня»)

1 стіл – 6 стільців

9 столів - ?

3адача 964 ( С.151«Множення і ділення на 10. Обчислення значення

виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач»)



6 учнів по 8 листочків


}?

2 учні по 10 листочків

3адача 965 ( С.151 «Множення і ділення на 10. Обчислення значення

виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач»)

У Сашка 4 монети по 10 к.

У Марійки - ?, у 5 разів менше , ніж у Сашка

3адача 973 ( С.151 «Вправи і задачі на закріплення вивчених

способів множення і ділення»)



Посіяли - 8 кг гороху




У ? більше

Зібрали - ?, на 48 кг більше


3адача 7 (С.154 « Повторення усної і письмової нумерації чисел

першої сотні. Порівняння чисел. Розв'язування задач» )



І день –

9 сторінок

}?

ІІ день –

?, на 2 сторінки більше

ІІІ день –

стільки ж, скільки І

3адача 15 (С.155 «Повторення випадків додавання і віднімання виду

26 + 8, 26-8»)

Антон – 24 знімки




На ? більше

Софія - 13 знімків

3адача 33 (С.157 «Повторення додавання двоцифрових чисел з

переходом через розряд виду 35 + 27»)



Овець – 27


}?

Кіз – 15


Баранів – 13


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка