Дійові особи: Ведучий, Імператор



Скачати 164.07 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір164.07 Kb.

Дійові особи: Ведучий, Імператор, Перший міністр, Другий міністр, Дівчинка,|дівчатко| Соловей (голос за кулісами), Слуга.

Оформлення: Книжно-ілюстративна виставка «Найулюбленіший|любий| казкар»;

портрет Х.К.Андерсена; різні видання його книг; ілюстрації до казок Андерсена, аудіозаписи звуків лісу і голосів тварин і птахів|птиць|.

У грі беруть участь дві команди – «Дикі лебеді» і «Олов’яні солдатики».
Конкурс 1

«Зоряна година»



Ведучий читає питання і варіанти відповідей – команди радяться 10 секунд і піднімають|підіймають| табличку з|із| номером правильного на їх погляд варіанту відповіді. Жюрі оцінює точність відповіді. За дострокову відповідь команда одержує|отримує| додатковий бал.

  1. У якій країні жив великий казкар Х.К.Андерсен?

  • Швеція

  • Німеччина|Германія|

  • Данія

  1. Назвіть|накликайте| казку, яка не належить перу|пір'їні| Х.К.Андерсена.

  • «Бридке каченя»

  • «Дикі лебеді»

  • «Золотий гусак» (Брати Грім)

  1. Визначте, що не відноситься до казки «Кресало».

  • Монети

  • Шабля

  • Олов'яний солдатик

  1. З|із| якої казки ця пісенька:

«Ах, мій милий Августін,

Все пройшло|минуло,спливло|, пройшло|минуло,спливло|, пройшло|минуло,спливло|!»?



  • «Русалочка»

  • «Свинопас»

  • «Оле-Лукойє»

  1. Хто з героїв Х.К.Андерсена міг сказати про себе так: «Це було тоді, коли на наших вікнах зацвіли прекрасні|чудові| троянди. Ми жили дружно і весело, але|та| одного разу|одного дня| мені в око потрапив|попав| уламок|осколок| дзеркала тролів, і я все став бачити злим і потворним»?

  • Кай

  • Герда

  • Солдат

  1. Як звуть|кличуть| головного героя казки «Золотий хлопчик»?

  • Петер

  • Йоганнес

  • Кай

  1. На кого перетворилося бридке каченя з|із| однойменної казки?

  • на павича

  • на селезня

  • на лебедя



Конкурс 2

«Краса|врода| невимовна»



Команди повинні вгадати казку Х.К.Андерсена по ілюстрації. У конкурсі можна використовувати як роботи художників|митців|-ілюстраторів, так і роботи учнів. Час на підготовку – 3 хвилини. Поки|доки| команди готуються, можна провести конкурс для глядачів.

Конкурс для глядачів

  1. Про кого мовиться в наступних|слідуючих| строчках:

«Інші сестри прикрашали свій садок всякою всячиною, яка діставалася їм із затонулих кораблів, а вона любила|кохала| тільки|лише| свої яскраві, як сонце, квіти та прекрасного|чудового| мармурового хлопчика, що впав на дно моря з якогось загиблого корабля». (Русалочка. «Русалочка»).

«У одних панчохах він тихо-тихо підійметься по сходах, потім обережно відчинить двері, нечутно зробить крок в кімнату і злегка порсне дітям в очі солодким молоком». (Оле-Лукойє. «Оле-Лукойє»).

«Бідна дівчинка стояла в селянській хаті і грала зеленим листочком – інших іграшок у|в,біля| неї не було; вона проткнула в листку дірочку, дивилася крізь неї на сонечко, і їй здавалося|видавалося|, що вона бачить ясні очі своїх братів.». (Еліза. «Дикі лебеді»).


  1. Хто був сином старої олов'яної ложки?

(Олов'яний солдатик. «Стійкий олов'яний солдатик|тік|»).

  1. Хто це?

«П'ятеро з|із| одного стручка» (Горошини).

«Бридке каченя» (Пташеня лебедя).



  1. Яка казка починається|розпочинається,зачинається| наступними|такими| строчками?

«Багато років тому жив-був на світі король; він так любив|кохав| вбиратися, що витрачав на нові плаття|сукні| всі свої гроші». («Нове плаття|сукня| короля»).

«Жила-була дівчинка|дівчатко|, миленька, гарненька, не дуже бідна, і влітку їй доводилося ходити босоніж, а зимою – в грубих дерев’яних черевиках». («Червоні черевики»).



  1. З|із| скількох розповідей|оповідань| складається казка «Снігова|снігова| Королева»? |із| семи).

6. Яка казка закінчується наступними|слідуючими| словами:

«Так сиділи вони поряд, обидва вже дорослі, але|та| діти серцем і душею, а на дворі стояло тепле, благодатне літо»? («Снігова|снігова| Королева»).

7. Яку країну Андерсен називає «Лебединим гніздом|гніздом|»? (Данію).

8. У якій казці на більярдному клубі з’явилася|появилася| вивіска «Вищий учбовий заклад»? («Про те, як буря перевісила вивіски»).


Конкурс 3

«Бюро знахідок»



Ведучий: Діти|хлопці|, уявіть, що вночі у|в,біля| вас були гості і забули свої речі. Давайте повернемо їх власникам. Ви повинні здогадатися, кому належать ці предмети.

Завдання|задавання| для команди «Дикі лебеді»: парасолька (Оле-Лукойє); горошина (Принцесі. «Принцеса на горошині»); санки|санчата| (Каю. «Снігова|снігова| Королева»); шкаралупа грецького горіха (Дюймовочці).

Завдання|задавання| для команди «Олов’яні солдатики»: паперовий кораблик (Солдатику. «Стійкий олов’яний солдатик»); кропива (Елізі. «Дикі лебеді»); біла і червона троянди (Герде і Каю. «Снігова|снігова| Королева»); музичний горщик (Принцу. «Свинопас»).
Конкурс 4

«Вгадай казку»



Гравці повинні визначити, до якої казки відносяться підбірки слів. Час на підготовку – 3 хвилини. Поки|доки| команди готуються, проводиться конкурс для глядачів.

Завдання|задавання| для команди «Дикі лебеді»:



  1. Сонце, сніг, лампа, скло, дзеркало, ранок, троянда, ворона, олень, дружба. («Снігова|снігова| Королева»).

  2. Трава, жаба, кільце, кропива, карусель, терпіння. («Дикі лебеді»).

  3. Лебідь, яйце, мрія, качка, мороз, курка, вода. («Бридке каченя»).

  4. Матрац, карета, крісло, злива, калоші, принцеса. («Принцеса на горошині»).

Завдання|задавання| для команди «Олов’яні солдатики»:

  1. Море, вітер, чаклунський напій, біль, принц. («Руса-лочка»).

  2. Нора, польова миша, крило, ельф, квітка, ластівка. («Дюймовочка»).

  3. Дупло, відьма, собака, колиска, кремінь, трубка|люлька|, принцеса. («Кресало»).

  4. Роза, соловей, горщик, тріщотка, принцеса. («Свинопас»).


Конкурс для глядачів

  1. Як звуть|кличуть| головних героїв казки:

«Оле-Лукойє» (Оле-Лукойє і Яльмар).

«Дорожній товариш» (Йоханнес).

«Снігова|снігова| Королева» (Кай і Герда).

«Дикі лебеді» (Еліза).



  1. Що бачить уві сні Хольгер Данець, герой однойменної казки? (Все, що робиться|чиниться| в Данії).

  2. Чому головний герой казки «Сніговик» сумував по печі? (Тому що|бо| всередині|усередині| у|в,біля| Сніговика була кочерга|кочерга|).

  3. Хто охороняв скрині з|із| міддю, сріблом і золотом в казці «Кресало»? (Собаки).

  4. Назвіть|накликайте| п'ять казок, в яких головними героями є|з'являються,являються| птахи|птиці|. («Бридке каченя», «На качиному дворі», «Дворовий півень і флюгер», «Соловей», «Лелеки»).

  5. До кого відносяться ці слова автора: «Не біда|лихо| з’явитися на світ в качиному гнізді|гнізді|, якщо ти вилупився з|із| лебединого яйця»? (До лебедя з|із| казки «Бридке каченя»).

  6. Ким насправді була людина, що пасла свиней в казці «Свинопас»? (Принцем).

  7. У яких казках герой:

  • здобуває|добуває| собі щастя за допомогою собак? («Кресало»).

  • рятує імператора від смерті своєю піснею? («Соловей»).

  • не міг заснути на двадцяти матрацах і двадцяти пуховиках, оскільки|тому що| під ними лежала горошина? («Принцеса на горошині»).

  1. У яких казках головним героєм є|з'являється,являється| іграшковий солдатик з|із| олова? («Стійкий олов'яний солдатик», «Старий дім|будинок,хата|»).

10. Яке ім’я дав король ельфів Дюймовочці? (Майя).

  1. Героїня якої казки вимовляла|виголошувала| наступні|слідуючі| слова: «А чому у|в,біля| нас немає безсмертної душі? Я б віддала всі свої сотні років за один день людського життя, щоб потім теж|також| піднятися на небо|піднебіння|»? («Русалочка»).


Конкурс 5

«Портрети героїв»



Команди повинні дізнатися|упізнати,взнати,пізнати|, про яких персонажів йде мова.

Завдання|задавання| першій команді (задає друга команда).



  1. «У самій чашці квітки сидів маленький чоловічок, білий і прозорий, точно кришталевий, На голові у|в,біля| нього сяяла|сіяла| корона, за плечима розвівалися блискучі|лискучі| крильця». (Ельф. «Дюймовочка»).

  2. «Вона була така чарівна, така ніжна, вся із|із| сліпучого льоду|криги| і все-таки жива|жвава|! Очі її виблискували як зірки, але|та| в них не було ні теплоти, ні краси|вроди|». (Снігова|снігова| Королева. «Снігова|снігова| Королева»).

  3. «Вони вже ходили в школу, на грудях у|в,біля| кожного красувалася зірка, а збоку гриміла шабля; писали вони на золотих дошках алмазними грифелями і відмінно|чудово| уміли читати – хоч по книжці, хоч напам'ять – все одно. Відразу було чутне, що читають справжні|теперішні,дані| принци. У|в,біля| них була сестричка.» (Одинадцать братів-принців. «Дикі лебеді»).

Завдання|задавання| другій команді (задає перша команда).

  1. «Боже, на що вона була схожа! Вода бігла з її волосся і плаття|сукні| прямо в носки черевиків і витікала з|із| п'ят, а вона все-таки запевняла|увіряла|, що вона справжня|теперішня,дана|.» (Принцеса. «Принцеса на горошині»).

  2. «Йшов солдат по дорозі: раз-два! раз-два! Ранець за спиною, шабля збоку; він йшов додому». (Солдат. «Кресало»).

  3. «Було колись двадцять п'ять солдатиків, рідні брати по матері – старій олов'яній ложці. Рушниця на плечі, голова прямо, червоний з|із| синім мундир – ну краса, що за солдати. Всі солдатики були абсолютно|цілком| однакові, окрім|крім| одного. На нього не вистачило олова, і він був одноногим». (Солдатик. «Стійкий олов'яний солдатик»).

(Далі слідує|прямує| інсценування уривка по казці «Соловей»).
Сцена 1

Звучить китайська музика.

Ведучий: Давним-давно це було, але|та| через те і варто розповісти|розказати| цю історію, поки|доки| вона ще не забулася зовсім. У цілому світі не знайшлося|перебуло| б палацу краще, ніж палац китайського імператора. Він весь був з|із| дорогоцінного|коштовного| фарфору, такого тонкого і крихкого, що страшно було до нього і доторкнутися. Палац стояв в прекрасному|чудовому| саду, в якому росли|зростали| чудові|дивні| квіти. До найкрасивіших квітів|цвіту| були прив'язані срібні дзвіночки, і коли дул вітерець, квіти погойдувалися|похитувалися| і дзвіночки дзвеніли.

(Дзвін дзвіночків).

Це було зроблено для того, щоб ніхто не пройшов|минув,сплив| мимо|повз| квітів|цвіту|, не подивившись на них. От як розумно було придумано|вигадано|!

Зі всіх кінців світу приїжджали в столицю імператора мандрівники. Всі вони милувалися|любувалися| прекрасним палацем і прекрасним|чудовим| садом, але|та|, почувши спів солов’я, говорили: «Ось|от| це краще за все!»

(Йде|вирушає| за куліси).

(На сцену виходить Імператор з|із| книгою в руках, слідом за ним йде Слуга).

Імператор: Що таке? (Закриває книгу.) Як?! У моїй державі і навіть поряд з|поряд із| моїм власним палацом живе такий дивовижний|дивний| птах|птиця|, а я жодного разу не чув, як він співає! І я дізнаюся про нього з|із| іноземних книг! Покликати до мене моїх міністрів!

(Слуга зве|кличе| міністрів. На сцену виходять, кланяючись, Перший і Другий міністри).

Я прочитав у вченій|ученій| книзі, що у|в,біля| нас є чудовий птах|птиця|, якого звуть|кличуть| Соловей. Його вважають|лічать| першим дивом моєї держави. Чому ж мені жодного разу не докладали|доповідали| про цього птаха|птицю|?



Перший міністр (кланяючись): Ваша величність! Я навіть і не чув про нього. Він ніколи не був представлений|уявлена| до двору.

Імператор: Весь світ знає, що у|в,біля| мене є такий рідкісний птах, і лише я один не знаю цього. Я хочу, щоб сьогодні ж увечері він був тут і співав переді мною!

Другий міністр (кланяючись): Ваша величність марно вірить всьому, що пишуть в книгах. Все це лише пусті|пусті| вигадки.

(Йдуть|вирушають| за куліси).

Імператор: Не кажи дурниць|дурниць|! Я хочу чути солов’я. Він повинен бути в палаці сьогодні ж увечері! А якщо його не буде тут в призначений час (встає), я накажу після|потім| вечері відлупцювати тебе і всіх міністрів палицями по п'ятах.

(Імператор йде|вирушає| за куліси, потім йдуть|вирушають| і міністри).

Перший міністр (звертаючись|обертаючись| до Другого): Що таке со-ло-вей|?

Другий міністр: Де знайти со-ло-в’я|?

(Дивляться один на одного, знизують плечима).

Сцена 2

(На сцені з'являється|появляється| Дівчинка|дівчатко|).

Перший міністр: Дівчинка|дівчатко|, чи не знаєш ти, де живе соловей?

Дівчинка|дівчатко|: Соловей? Так|та| як же мені не знати! Він живе в нашому лісі. (Із|із| захопленням) А вже як співає! Я щодня ношу моєї хворої матері залишки обіду з імператорської кухні. Живемо ми біля самого моря. Там, в лісовій гущавині, є старе дерево з|із| великим дуплом і густими-густими гілками. І кожного разу, коли я сідаю відпочити під цим деревом, я чую пісню солов’я. Він співає так ніжно, що сльози течуть|теча| у|в,біля| мене з|із| очей, а на душі стає так радісно, ніби мене цілує матінка.

Другий міністр: Дівчинка|дівчатко|! Я призначу тебе шостою придворною посудницею і навіть дозволю подивитися|поглянути,глянути|, як обідає сам Імператор, якщо ти покажеш нам, де живе соловей. Він запрошений сьогодні увечері до двору.

Дівчинка|дівчатко|: Підемо в ліс, там ми його і зустрінемо. (Йдуть|вирушають| за куліси).

Сцена 3

Звучить запис, що передає звуки лісу. На сцені ширма – ліс, на сцену виходять Дівчинка|дівчатко| і Міністри. Мукає корова.

Другий міністр: О! Це, напевно, і є соловей. Який, проте|однак|, у|в,біля| нього сильний голос!

(Квакають жаби).

Перший міністр: Чудово|дивно|! Нарешті я чую солов'я. Точнісінько срібні дзвіночки в нашій молельні|!..

Дівчинка|дівчатко|: Ні, це жаби. Але|та| тепер, я думаю|вважаю|, ми скоро|швидко| почуємо і самого солов'я. (Лунає|роздається| спів Солов’я). Ось|от| це Соловей! Слухайте, слухайте! Соловейко! Наш імператор хоче послухати твої пісні.

Соловей (голос із-за куліс): Дуже радий!

(Спів Солов’я).

Перший міністр: Пф! Пф! Його голос звучить так само дзвінко, як скляні дзвіночки на парадному балдахіні імператора. Дивно, що ми дотепер|до цих пір| ніколи не чули такого чудового співака|співця|. Він, поза сумнівом|безсумнівно|, матиме величезний успіх при дворі.

Соловей (голос із-за куліс): Чи не бажає|воліє| Імператор, щоб я заспівав ще?

Другий міністр: Незрівнянний пане Соловей! Його величності Імператора тут немає, але|та| він поклав на мене приємне доручення запросити вас на придворне свято, яке має бути сьогодні увечері. Не сумніваюся, що ви зачаруєте його величність своїм чудовим співом.

Соловей (голос із-за куліс): Пісні мої набагато краще слухати в зеленому лісі. Але|та| я охоче полічу з|із| вами, якщо це буде приємно Імператору.

(Завіса).

Ведучий: Команди, зараз ми перевіримо, чи уважно| ви дивилися, слухали, а головне, читали казку «Соловей». (Задає командам по черзі питання).

  1. У якій країні відбувалися|походили| події казки «Соловей»? (У Китаї).

  2. З|із| чого був зроблений палац імператора? |із| дорогоцінного|коштовного| фарфору).

  3. Що найбільше|більш всього| подобалося мандрівникам в Китаї? (Спів соловя).

  4. Як імператор дізнався про дивовижного|дивного| птаха|птицю|? (З|із| книг, які писали мандрівники).

  5. З|із| чим порівняв міністр спів солов’я? |із| дзвоном скляних дзвіночків).

  6. Як хотів імператор нагородити солов'я? (Він хотів подарувати|завітати| солов’ю свою золоту туфельку на шию).

  7. Пояснюючи свою відмову прийняти нагороду|винагороду| імператора, соловей сказав, що вже винагороджений, оскільки|тому що|… (Бачив сльози на очах імператора).

  8. Який спосіб наслідування співу солов'я придумали|вигадали| придворні пані|дами|? (Набирали в рот води, щоб вона булькала у|в,біля| них в горлі).

  9. Яке ім’я дали всі одинадцять крамарів своїм синам? (Соловей).

  10. Який птах|птиця| незабаром замінив солов’я в палаці імператора? (Штучний соловей).


Конкурс 6

«Без слів»



Командам пропонується без допомоги слів зобразити|змалювати| літературних героїв з|із| казок Х.К.Андерсена так, щоб команда-суперниця відгадала, про кого йде мова. Команді присуджується 1 бал за артистичність, 1 бал за гумор і 1 бал, якщо команда-суперниця відгадає героя, який зображається|змальовується|.

Завдання|задавання| для команди «Дикі лебеді».



  1. Каченята і бридке каченя вилуплюються зі|із| шкаралупи, поряд|поруч| – неспокійна качка. («Бридке каченя»).

  2. Водяний щур|пацюк| женеться за олов'яним солдатиком, вимагаючи у|в,біля| нього паспорт. («Стійкий олов'яний солдатик»).

Завдання|задавання| для команди «Олов'яні солдатики».

  1. Яльмар спить. До нього ззаду|позаду| підкрадається Оле-Лукойє і легенько дує йому в потилицю. («Оле-Лукойє»).

  2. Жаба представляє|уявляє| Дюймовочці свого сина. («Дюймовочка»).

(Жюрі підводить підсумки, нагороджує переможців).

Додатковий матеріал

Вікторина «Давним-давно»

До початку|розпочала,зачала| вікторини всім глядачам роздають|роздаються| картки|карточки| з|із| одним з питань. Вони повинні відповісти на вказане питання, написати своє ім'я і протягом гри здати|скласти| картку|карточку|. Жюрі відбирає картки|карточки| з|із| правильними відповідями, в кінці|у кінці,наприкінці| гри проводить лотерею і нагороджує переможців.

  1. Як називалося місто, в якому народився Х.К.Андерсен?

  • Стокгольм

  • Копенгаген

  • Оденсе

  1. Ким був по професії батько Х.К.Андерсена?

  • письменник

  • швець|чоботар|

  • вчитель|учитель|

  1. Як звали|кликали| кота Х.К.Андерсена?

  • Маркіз

  • Барсик

  • Карл

  1. Хто допоміг Х.К.Андерсену влаштуватися безкоштовно|безплатно| в гімназію і виклопотав у|в,біля| короля Фредеріка VI щорічну стипендію хлопцеві|юнаку|?

  • перекладач Вульф

  • фізик Ерстед

  • статський радник Колін

  1. У якій казці бубенці, якими був обвішаний горщик, видзвонювали старовинну пісеньку, коли в ньому що-небудь варилося?

  • «Старий дім|будинок,хата|»

  • «Свинопас»

  • «Ялинка»

  1. У одній з казок Х.К.Андерсена багатир|богатир|, одягнений в ратну зброю, спить в підземеллі Кронборг, але|та| він готовий будь-якої хвилини підійнятися і виступити|вирушити| на захист батьківщини. Про яку казку йде мова?

  • «Дочка велетня»

  • «Наречена Керсвігськой церкви»

  • «Хольгер-данець»

  1. 22 квітня 1833 р., одержавши|отримавши| субсидії від короля, Х.К.Андерсен виїхав з Копенгагена туди, де, по його захоплених спогадах, «навіть найпростіша людина читає газету. А найголовніше – можна висловитися вголос не тільки|не лише| з приватних питань, але і з питань політичного життя». Куди відправився Х.К.Андерсен?

  • Берлін

  • Париж

  • Стокгольм

  1. У 1835 р. Вийшов роман Х.К.Андерсена, який зробив його відомим за межами Данії. Як називався цей роман?

  • «Тільки|лише| скрипаль|скрипач|»

  • «Імпровізатор»

  • «Талісман»

9. Х.К.Андерсен задумав цикл казок і протягом всього свого життя випустив декілька збірників|збірники| під різними назвами. Як називалася перший збірник|збірник| казок, який вийшов у 1835 р.?

  • «Нові казки і історії»

  • «Нові казки»

  • «Казки, розказані дітям»

10. У казці «Нове плаття|сукня| короля» один з героїв сказав: «А король-то голий.». Хто вимовив|виголосив| ці слова?

  • обер-церемоніймейстер

  • дитина|дитя|

  • сановник

  1. У казці «Русалочка» «...морський цар давним-давно овдовів, і господарством у|в,біля| нього заправляла стара мати, жінка розумна, але|та| дуже горда своїм родом». Скільки устриць вона носила на хвості?

  • дюжину

  • сотню

  • сім

  1. У якій казці жив Троль, що змайстрував дзеркало, «в якому все добре, прекрасне|чудове| зменшувалося, все ж погане і |всепотворне, навпаки, виступало|вирушало| ще яскравіше, здавалося|видавалося| ще гіршим»?

  • «Затонулий монастир»

  • «Сніжна|снігова| королева»

  • «Стійкий олов'яний солдатик»




  1. На чому написала Лапландка лист Фінці в казці «Снігова|снігова| Королева»?

  • на шматку тканини

  • на сушеній трісці

  • на папері

  1. У казці «Оле-Лукойє» герой назвав|накликав| себе «старим язичником». А як, за його твердженням, називали його римляни і греки?

  • богом сновидінь

  • казкарем

  • богом мрій

  1. «Вода м’якіша за твої ніжні руки і все-таки шліфує камені, але|та| вона не відчуває болю, який відчуватимуть твої пальці; у|в,біля| води немає серця, яке стало б знемагати від страху і муки|борошна|, як твоє». Кому і в якій казці були сказані ці слова?

  • Русалочці з|із| казки «Русалочка»

  • Герді з|із| казки «Снігова|снігова| Королева»

  • Елізі з|із| казки «Дикі лебеді»

  1. «Віконце було відчинено, а за вікном погойдувалася|похитувалася| біло-рожева|трояндова| квіточка. Дівчинка|дівчатко| висунулася у віконце і ніжно поцілувала тонкі пелюстки. День цей був для неї справжнім|теперішнім,даним| святом». З|із| якої казки цей уривок?

  • «Квіти маленької Іди»

  • «Ромашка»

  1. «П'ятеро з|із| одного стручка» «Ні, що ні говори, адже нам дано більше, ніж кому-небудь|абикому| іншому на світі! У|в,біля| нас з самого народження є вже свої домівки|.». Хто і в якій казці вимовив|виголосив| ці слова?

  • устриця з|із| казки «Русалочка»

  • равлик|слимак| з|із| казки «Щасливе сімейство»

  • хрущ з|із| казки «Дюймовочка»

  1. 2 квітня 1875 р. було відсвятковане 70-річчя Х.К.Андерсена. На урочистому обіді кожне блюдо в меню було названо|накликати| на честь якого-небудь твору|добутку| письменника. На честь якої казки Х.К.Андерсена былв| названа|накликати| індичка?

  • «Бридке каченя»

  • «Дикі лебеді»

  • «На качиному дворі»

  1. З|із| чого була зроблена колиска Дюймовочки?

  • з|із| шкаралупи грецького горіха

  • з|із| чашки

  • з|із| мильниці

  1. Яке було останнє бажання|воління| солдата перед стратою в казці «Кресало»?

  • викурити трубку|люльку|

  • з'їсти шматочок хліба

  • сказати останнє слово королю


Література

  1. Близнюк А.М. Як виховувати любов до читання дітей 2-3 класів в сім’ї // Шкільна бібліотека. - 2004. - № 12. - С.24-25

2. Брауде Л.Ю. Ханс Кристиан Андерсен: Книга для учащихся. - М.: Просвещение, 1987. - 139 с.

  1. Владимиров С. Литературная викторина по сказкам Андерсена // АБВГД. - 1997. - № 9. - С. 28-32

  2. Гренбек Б. Ханс Кристиан Андерсен: Жизнь. Творчество. Личность. - М.: Прогресс, 1979. - 237 с.

  3. Джерело педагогічної майстерності. Шкільна бібліотека: науково-методичний бюлетень. Вип. 4(24). - Х.: ХОІУВ, 1999. - 140 с.

  4. Кокорин А.В. В стране сказочника: Об иллюстрировании произведений Х.К.Андерсена. - М.: Сов. Художник, 1988. - 191 с.

  5. Морар В.А. Урок-игра по сказке Андерсена «Соловей» // Литература в школе. - 1996. - № 2. - С. 106-108

  6. Муравьёва И.И. Андерсен. - М.: Мол. гвардия, 1961. - 272 с.

  7. Погодин А.С. Классик детской литературы. Ханс Кристиан Андерсен. – М.: Знание, 1955. – 40 с.

  8. Радченко Т.П., Чеботарёва И.Г. Великий сказочник: Литературная игра // Читаем, учимся, играем. - 1998. - № 7. - С. 18-19

  9. Ситник Г.І. Шкільна бібліотека і бібліотечні технології: Практичний посібник для шкільних бібліотекарів. - Рівне, 1997. - 200 с.

  10. Трофимов А.А. Сын башмачника: Роман о Х.К.Андерсене. - М.: Армада, 1998. - 383 с.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка