Для слухачів курсів Івано-Франківськ 2015 Бібліотека Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти



Скачати 238.42 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір238.42 Kb.
Івано-Франківський обласний

інститут післядипломної педагогічної освіти

Бібліографічні матеріали на допомогу вчителям початкової школи та педагогам ДНЗ

Для слухачів курсів

Івано-Франківськ

2015

Бібліотека Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

До Ваших послуг універсальний книжковий фонд (понад 27 тис. примірників).Вагому частину складає педагогічна література, переважно з питань дошкільної освіти та педагогіки школи. Фонд галузевої літератури представлений книгами з природничо-математичних наук, мовознавства та літературознавства, мистецтва, фізкультури і спорту, історії. Значну частку фонду складає художня література зарубіжних і вітчизняних авторів, як класична так і сучасна.

Облік інформації ведеться в електронному каталозі.

Електронний каталог (ЕК) забезпечує доступ до ресурсів бібліотеки через Інтернет. ЕК складається з Бази даних (БД) «Книги» та Бази даних (БД) «Статті» і пошукової системи до них. Пошукова система проста і зручна в користуванні та дає можливість знайти інформацію за кількома критеріями: автором, назвою, бібліотечним індексом, темою (за ключовими словами), назвою періодичного видання та ін. База даних «Книги» налічує 4240 бібліографічних записів з анотаціями. База даних «Статті» - більш як 28 600.

З 2015 року бібліотека розпочала роботу з впровадження електронної бібліотеки «ШБІЦ-інфо» для бібліотечно-інформаційного обслуговування навчально-виховного процесу шкіл області. З цією метою в комп’ютері читального залу встановлено електронну бібліотеку, котра дає можливість не тільки знайти необхідний матеріал, в електронному варіанті, а й скопіювати його на електронний носій та роздрукувати. Електронна бібліотека систематично поповнюється новими матеріалами. Доступ до електронної бібліотеки здійснюється в читальному залі бібліотеки.

Скористатися бібліотечними послугами у читальному залі можуть працівники освіти. Обслуговування безкоштовне.

Бібліотека надає допомогу у користуванні пошуковою системою електронного каталогу та електронної бібліотеки, друкує бібліографічні списки літератури з теми, виготовляє ксерокопії.

Запрошуємо відвідати сайт «Бібліотека» : www.ippo.if.ua/biblioteka

76018 Бібліотека працює:

Івано-Франківськ з 10.00 до 12.00

пл. Міцкевича, 3 з 13.00 до 17.00

ІППО вихідні: субота, неділя

тел.(03422) 2-24-93

Нові книги для вчителів початкових класів

74.202
1.Акпинар Л.Е. Інтерактивні технології навчання в початковій школі : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / Акпинар .- К. : Видавничий Дім "Слово" , 2014 .- 288с. .- 978-966-194-170-9 : 58 грн [70923]


    Навчальний посібник складається з двох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій : дано аналіз категоріального апарату готовності майбутнього вчителя початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання, розглядаються інтерактивні технології та особливості їх застосування в початковій школі. У другому розділі подається практикум з інтерактивних технологій навчання. Посібник рекомендовано майбутнім учителям, викладачам вищих навчальних закладів, учням та викладачам педагогічних училищ, вчителям початкових класів, методистам, спеціалістам відділів освіти. 02.12.2014
74.261.7 Англ
2.Бабенко Н.А. Позакласне читання для початкової школи : тексти із завданнями / Н.А. Бабенко .- Х. : Основа , 2015 .- 127с. -(Б-ка журналу "Англійська мова та література"; вип.3(147)) .- 978-617-00-2335-3 : бк [2344бк]
    Посібник пропонує тексти із завданнями для опрацювання в навчальному процесі з англійської мови в початковій та середній школі. 27.04.1015
74.200
3.Баришполь С.В. Розвиток інтелектуальних і моральних якостей особистості молодшого школяра / С.В. Баришполь .- Х. : Основа , 2015 .- 156с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.7(139)) .- 978-617-00-2435-0 : бк [2381бк]
    Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку інтелектуальних та моральних якостей особистості молодшого школяра, а також практичні розробки уроків розумового розвитку, сценарії виховних заходів, добірку корекційних ігор. для вчителів початкової школи, практичних психологів. 01.07.2015

74.200
4.Білик С.В. Нестандартні уроки позакласного читання. 2 клас / С.В. Білик .- Х. : Основа , 2015 .- 141с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання";вип.8(140)) .- 978-617-00-2453-4 : бк [2388бк]


    Посібник містить методичні рекомендації щодо проведення нестандартних уроків позакласного читання в 2-му класі та практичні розробки 17-ти уроків, різних за формою проведення (подорож, казка, свято, конкурс, роздум, драматизація тощо). Для вчителів початкових класів. 01.09.2015

74.261.8 Укр


5.Білик С.В. Риторика : уроки курсу за вибором у 1 класі / С.В. Білик .- Х. : Основа , 2015 .- 174с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання";вип.9(141)) .- 978-617-00-2518-0 : бк [2397бк]
    Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків курсу за вибором "Риторики" у 1-му класі, методичні рекомендації щодо їх проведення (за навчальним посібником В.О. Науменко, М.Д. Захарійчук. Риторика. 1 клас. - К.: Літера ЛТД, 2010), зміст яких відповідає Програмі курсів за вибором для загальносвітніх навчальних закладів та новому Державному стандарту початкової загальної освіти. Для вчителів

74.26
6.Божко О.В. Навчальні екскурсії в початкових класах / О.В. Божко . Ю.В. Алексєєва, Л.В. Лубенська .- Х. : Основа , 2015 .- 126с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання№; вип.3(135)) .- 978-617-00-2339-1 : бк [2339бк]


    У посібнику запропоновано систему роботи учителів початкових класів з організації та проведення навчальних екскурсій, що пов'язує різні напрями навчально-виховного процесу, сприяє формуванню культурно-суспільного та національного виховання в умовах впровадження нового Державного стандарту. Для вчителів початкових класів ЗНЗ, методистів. 27.04.2015
74.200
7. Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів : Частина 2 / упоряд О.П. Третяк .- Х. : Основа , 2013 .- 159с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання і виховання"; вип.9(117)) .- 978-617-00-1913-4 : бк [1918бк]
    У посібнику пропонуються авторська програма, сучасні методики, розробки уроків і виховних занять, тренінги, допоміжні матеріали, спрямовані на виховання у молодших школярів гуманістичного світогляду, визнання людини найвищою цінністю та виховання ціннісного ставлення до неї. Для вчителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня, батьків, психологів, студентів. 03.10.2013
74.200
8.Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів. частина 3 / упоряд. О.П. Третяк .- Х. : Основа , 2013 .- 93с. .-(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.11(119)) .- 978-617-00-1946-2 : бк [2069бк]
9. Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів : система роботи з батьками / упоряд. О.П. Третяк .- Х. : Основа , 2015 .- 16 с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"" вип.4(136)) .- 978-617-00-2368-1 : бк [2354БК]
    Посібник містить авторську програму, конспекти батьківських зборів, розробки тренінгів, конференцій, родинних свят, спрямованих на підвищення психолого-педагогічної культури батьків з виховання у дітей ціннісного ставлення до себе, до оточуючих. Для вчителів початкової школи, вихователів груп продовженого дня, студентів. 06.05.2015

74.200
10.Джерела духовності : упровадження принципів гуманної педагогіки в практику роботи початкової школи / упоряд. Л.Г. Дмитренко .- Х. : Основа , 2015 .- 142с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.10(142)) .- 978-617-00-2536-4 : бк [2410бк]


    У посібнику наведено теоретичний матеріал про поняття "гуманізм" та його складові. Складається з двох розділів, що містять короткі біографічні відомості про життєвий і творчий шлях педагогів-гуманістів, методичні розробки уроків та виховних заходів, дидактичний матеріал. Матеріали посібника спрямовані на утвердження ідеалів правди, справедливості, патріотизму, доброти, любові, поваги, працелюбності та чеснот у молодого покоління. Для вчителі початкових класів, вихователів ГПД, батьків та учнів. 12.11.2015

74.202
11.Дрожжина Т.В. Проектування та проведення уроку в початкових класах на засадах компетентнісного (діяльнісного) підходу / Т.В. Дрожжина .- Х. : Основа , 2014 .- 127с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.8(128)) .- 978-617-00-2195-3 : бк [2229бк]


    У посібнику подано теоретичні засади компетентнісно-діяльнісного підходу у навчанні, наведено теоретичні й практичні основи конструювання уроків та окремих їх частин, запропоновано розробки уроків, створених на основі зазаначених вище підходів. Для вчителів початкових класів, методистів з початкового навчання, заступників директорів ЗНЗ. 05.06.2014

74.200


12.Казанжи І.В. Теорія і методика виховної роботи в школі І ступеня : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / І.В. Казанжи .- К. : Видавничий Дім "Слово" , 2014 .- 296с. .- 978-966-194-164-8 : 55 грн [70926]
    Навчальний посібник включає матеріали із загальних питань теорії виховання та окремі аспекти методики виховної роботи в школі першого ступеня. Розкрито сутність процесу виховання, сучасні концепції виховання, специфіку процесу виховання в початковій школі. Основні проблеми теорії та методики виховної роботи молодших школярів викладено на гуманістичних засадах. Матеріали навчального посібника будуть корисними для студентів педагогічних вищих навчальних закладів, викладачів. 02.12.2014
74.261.7 Англ
13.Комогорова М.І. Тренажер з читання : початкова школа / М.І. Комогорова .- Х. : Основа , 2015 .- 109с. -(Б-ка журналу"Англійська мова та література"; вип2(146)) .- 978-617-002314-8 : бк [2326БК]
    Пропонований посібник містить вправи на запам'ятовування літер англійського алфавіту та ігри на розвиток навичок читання на уроці іноземної мови в початковій школі, що допоможе учителю в цікавій формі удосконалювати зазначені навички школярів та сприятиме уникненню одноманітності в навчальному процесі. 01.03.2015

74.200.58


14.Коновалова М.В. Виховні заходи в початкових класах / М.В. Коновалова .- Х. : Основа , 2015 .- 110с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання";вип5(137)) .- 978-617-00-2391-9 : бк [2360бк]
    Посібник містить різноманітні за тематикою виховні заходи з національно-патріотичного, естетично-екологічного виховання, а також заходів здров'язбережувального спрямування та матеріали для проведення інформаційних хвилинок в початкових класах. 04.06.2015

74.26
15.Корекційні заняття. 3 клас / упоряд. Н.В. Титаренко .- Х. : Основа , 2014 .- 110с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.10(130)) .- 978-617-00-2237-0 : бк [2246бк]


    Посібник містить практичні розробки корекційно-розвивальних занять у 3-му класі (з української мови та математики), складені відповідно до вимог нової навчальної програми. Матеріали посібника сприятимуть підвищенню рівня знань, розвитку навичок спілкування, подоланню дезадаптації школярів. Для вчителів початкової школи, практичних психологів, вихователів ГПД, батьків. 07.11.2014

74.202
16.Кравчук Л. Ефективний урок. Початкова школа. / Л. Кравчук .- К. : Шкільний світ , 2013 .- 120с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2753-34-9 : бк [1940бк]


    Мета цієї книжки - допомогти вчителю усвідомити психолого-педагогічні проблеми сучасного уроку в їх нерозривному і єдиному цілому. Збірка містить необхідний мінімум сучасних наукових знань, практичний матеріал та методичні рекомендації щодо підготовки й проведення уроку відповідно до сучасних вимог. Для вчителів початкових класів, викладачів і студентів факультетів початкового навчання педагогічних навчальних закладів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, методистів НМЦ та ОІППО. 01.11.2013

74.26
17.Матоніна Р.Д. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів / Р.Д. Матоніна .- Х. : Основа , 2013 .- 174с. .-(Б-ка журналу "Початкове навчання і виховання"; вип.12(120)) .- 978-617-00-1968-4 : бк [2085бк]


    Посібник містить основні теоретичні відомості та методологічні поради щодо впровадження технологій розвитку критичного мислення у практику роботи початкової шкрли, а також добірку розробок уроків у 1-4-х класах із використанням елементів цієї технології. Для вчителів початкової школи. 09.01.2014

74.261.7 Англ


18.Методичні поради. Початкова школа : англійська мова .- К. : Шкільний світ , 2014 .- 96с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2756-30-2 : бк [2153бк]
    Як почати перший урок і створити куточок англійської мови у класі? Як правильно керувати класом та спланувати вдалий урок? Як застосовувати технічні засоби, що вони працювали на вас? Як найефективніше поставити вимову англійських звуків та навчати нових слів і висловів? Усі ці та багато інших рекомендацій для вчителів англійської мови, які викладають у початковіій школі, ви знайдете в цій книжці. Для вчителів, студентів. 04.04.2014

74.26
19.Пономаренко Л.В. Особистісно орієнтований підхід як важдива умова ефективності процесу навчання в початковій школі / Л.В. Пономаренко .- Х. : Основа , 2015 .- 175 с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.6(138)) .- 978-617-00-2404-6 : бк [2372бк]


    Посібник містить методичні рекомендації щодо впровадження особистісно зорієнтоаних уроків у початкових класах та практичні розробки таких уроків. Для вчителів початкових класів, методистів, вихователів ГПД. 01.07.2015
початкових класів, вихователів груп продовженого дня. 01.11.2015

74.261.8 Укр


20.Скоблікова О.В. Формування літературної компетентності учнів початкових класів / О.В. Скоблікова .- Х. : Основа , 2014 .- 112с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.12(1320) .- 978-617-00-2273-8 : бк [2303бк]
    Посібник містить опис технологій та методів роботи вчителя щодо формування літературної компетентності молодших школярів на уроках та у позаурочній діяльності. У додатку пропонуються розробки уроків та сценарії позакласних заходів із використанням авторської методики. Для вчителів початкових класів. 01.01.2015
74.200.54
21.Фізичне виховання молодших школярів / упоряд. Н.А. Черненко .- К. : Шкільний світ , 2014 .- 104с. -(Б-ка Шкільний світ") .- 978-966-451-824-3 : бк [2202бк]
    Книжка містить розробки занять для групи продовженого дня та ігри для учнів початкових класів. 05.06.2014

74.268.8
22.Ющенко І.В., Божко І.В. Абетка безпеки : бесіди з попередження дитячого травматизму / І.В., Ющенко .- Х. : Основа , 2013 .- 174с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання";вип.6(114)) .- 978-617-001793-2 : бк [1864бк]


    Посібник містить матеріал з правил дорожнього руху, пожежної безпеки, запобігання отруєнь, користування газом, поводження з вибухонебезпечними предметами (ВНП), поведінки на воді, користування електроприладами, що є обов'язковим для вивчення у початковій школі. Матеріали доступні й цікаві, вони можуть бути використані на уроках, у позаурочний час, для проведення бесід і веселих свят. Для вчителів початкових класів, вихователів ГПД, батьків, студентів. 18.07.2013

74.268.8
23.Ященко Л.В. Здоров'я детей - багатство нації / Л.В. Ященко .- Х. : Основа , 2015 .- 126с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.1(133)) .- 978-617-00-2300-1 : бк [2321бк]


    Навчально-методичний посібник містить чотири розділи, теми яких створюють передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння учнями молодших класів знань, умінь та навичок щодо здорового способу життя. У посібнику вміщено розробки уроків, виховних годин, практичних занять та дидактичні матеріали. Для вчителів початкових класів. 01.03.2015

Нові підходи у навчанні та вихованні учнів початкових класів

Список рекомендованих статей

Початкова школа


1.Савченко О. Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу / О. Савченко // Початкова школа .- 2015 .- № 3 .- С. 10-15

2.Таранушенко Т. Гіперактивна дитина й молодша школа / Т. Таранушенко // Початкова школа .- 2015 .- № 3 .- С. 50-51

3.Савченко О. Формування у молодших школярів умінь самоконтролю і самооцінки / О. Савченко // Початкова школа .- 2015 .- № 4 .- С. 1-4

4.Конькова Т., Гречко Н. Використання діагностичних методик педагогами початкової школи / Т. Конькова, Н. Гречко // Початкова школа .- 2015 .- № 4 .- С. 5-9

5.Мартиненко С. Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності / С. Мартиненко // Початкова школа .- 2015 .- № 5 .- С. 2-5

6.Печерська Е., Діаковська О. Формування музично-естетичної культури молодших школярів засобами духовної музики / Е. Печерська, О. Діаковська // Початкова школа .- 2015 .- № 5 .- С. 28-33

7.Локшина О. Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України / О. Локшина // Початкова школа .- 2015 .- № 5 .- С. 37-39

8.Ілляшенко Т. Що потрібно реформувати у початковій школі : роздуми напередодні / Т. Ілляшенко // Початкова школа .- 2015 .- № 7-8 .- С. 5-8

9.Вашуленко М., Дубовик С. Навчання української мови в 4 класі (за підручн. М.С. Вашуленка. Українська мова: підруч. для 4 класу) / М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа .- 2015 .- № 7-8 .- С. 9-15

10.Савченко О. Методичні рекомендації і календарно-тематичне планування уроків літературного читання у 4 класі / О. Савченко // Початкова школа .- 2015 .- № 7-8 .- С. 16-21

11.Захарійчук М. Особливості уроків розвитку мовлення в четвертому класі (за навч. змістом підручн. "Українська мова" авт. Захарійчук М.Д., Мовчун А.І.) / М. Захарійчук // Початкова школа .- 2015 .- № 7-8 .- С. 22-25

12.Науменко В. Методичні настанови щодо роботи за підручником "Літературне читання", 4 клас (авт. Віра Науменко) / В. Науменко // Початкова школа .- 2015 .- № 7-8 .- С. 25-28

13.Скворцова С., Онопрієнко О. Навчання математики в 4 класі: методичний коментар / С. Скворцова, О. Онопрієнко // Початкова школа .- 2015 .- № 7-8 .- С. 29-36

14.Титаренко Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі : про опорну школу з трансформації ідей В.О. Сухомлинського / Л. Титаренко // Початкова школа .- 2015 .- № 9 .- С. 5-8

15.Василенко Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко // Початкова школа .- 2015 .- № 9 .- С. 24-27

16.Коломієць Н. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня / Н. Коломієць // Початкова школа .- 2015 .- № 10 .- С. 1-4

17.Ткачук Г. Технології формування зв'язного мовлення молодших школярів засобами художніх творів В.О. Сухомлинського / Г. Ткачук // Початкова школа .- 2015 .- № 10 .- С. 12-15

18.Антонець М. Наш найдорожчий скарб - рідна мова : за спадщиною Василя Сухомлинського / М. Антонець // Початкова школа .- 2015 .- № 11 .- С. 1-3

19.Церковна Г. Формування в учнів початкової школи національних та духовних цінностей українського народу / Г. Церковна // Початкова школа .- 2015 .- № 11 .- С. 24-25

20.Савченко О. Метод проектів на уроках літературного читання / О. Савченко // Початкова школа .- 2015 .- № 11 .- С. 26-31

21.Стадник Л. Адаптація першокласника до школи / Л. Стадник // Початкова школа .- 2015 .- № 11 .- С. 47-48

22.Васютіна Т. Методичні орієнтири організації проектної діяльності учнів з природознавства / Т. Васютіна // Початкова школа .- 2015 .- № 11 .- С. 50-54
Учитель початкової школи


1.Андрусич Н. Сучасна школа має бути безпечною / Н. Андрусич // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 1 .- С. 6-9

1.Науменко В. Персонаж - герой - характер : формування літературознавчих понять / В. Науменко // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 1 .- С. 10-12

3.Зміни до навчальних програм для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 1 .- С. Вкладка

4.Сучасна українська школа: якою їй бути? : репортаж з круглого столу НАПН України // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 2 .- С. 3-6

5.Кононко О. Гігієна душевного життя дитини / О. Кононко // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 2 .- С. 7-11

6.Овередна І. Плекаємо читачів : формування читацької самостійності молодших школярів / І. Овередна // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 2 .- С. 20-24

7.Савченко О. Рефлексивний компонент уроку / О. Савченко // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 4 .- С. 5-9

74.9
8.Макарова О. Країна батьківської майстерності : організація діяльності школи батьківства / О. Макарова // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 4 .- С. 20-23



9.Вашуленко О. Результативний урок: завдання, форми, методи, прийоми роботи : варіативність уроків літературного читання / О. Вашуленко // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 4 .- С. 27-28

10.Приходько Ю. Адекватна самооцінка як показник особистісного розвитку молодшого школяра / Ю. Приходько // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 8 .- С. 3-7

11.Кірик М. Формування національної самосвідомості учнів: основні завдання та шляхи їх реалізації / М. Кірик // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 8 .- С. 8-12

12.Барна М., Волощенко О., Козак О. Читання, світ захопливий, чарівний. Поринем з радістю в його глибини : методичні підходи до організації уроків літературного читання у 4-му класі / М. Барна, О. Волощенко, О. Козак // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 8 .- С. 13-15

13.Сокуренко О. Природознавство: особливості викладання курсу в 4-му класі / О. Сокуренко // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 8 .- С. 16-19

14.Третяк О. Людина - найвища цінність : формування ціннісного ставлення до людини / О. Третяк // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 10 .- С. 7-10

15.Коршунова О. Знання ми самостійно здобуваємо і мислення активно розвиваємо : розвивальне навчання на уроках інформатики / О. Коршунова // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 10 .- С. 20-23

16.Приходько Ю. Самоконтроль особистості: психолого-педагогічні умови та шляхи формування / Ю. Приходько // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 11 .- С. 3-7

Початкове навчання та виховання

1.Атаманюк В.В. Упровадження технології різнорівневого навчання на уроках у 1-му класі / В.В. Атаманюк // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 1-2 .- С. 2-4

2.Боярова Л.М. Екологічне виховання молодших школярів : система роботи / Л.М. Боярова // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 4-5 .- С. 52-66

3.Миколайко О.М. Самоосвіта - один зі шляхів підвищення професійної майстерності : ділова гра / О.М. Миколайко // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 7-8 .- С. 2-4

4.Менчинська Н.М. Співдружність початкової школи і сім'ї у сучасних умовах виховання дітей / Н.М. Менчинська // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 7-8 .- С. 5-20

5.Ярченко Л.П. Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів шляхом упровадження елементів інтерактивних технологій у навчально-виховний процес / Л.П. Ярченко // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 12 .- С. 2-10

6.Дідківська Т.М. Підвищення професійної майстерності та розвиток творчості вчителів початкових класів у системі методичної роботи навчального закладу, освітнього округу, міста (району) / Т.М. Дідківська // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 13-14 .- С. 3-21

7.Гапєєв Л.В. Оздоровлення та відпочинок дітей / Л.В. Гапєєв // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 13-14 .- С. 22-29

8.Паращенко І.І. Розвиток критичного мислення на сучасних уроках читання в початковій школі : поради для вчителя / І.І. Паращенко // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 28-29 .- С. 2-7

9.Волинкіна Н.В. Розвиток навичок читання на уроках у початковій школі / Н.В. Волинкіна // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 28-29 .- С. 8-14

10.Новіченко О.С. Урок читання в ситемі розвитку духовних цінностей школярів / О.С. Новіченко // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 28-29 .- С. 15-19

11.Фесюк А.Є. Таємниці книжкового дивосвіту : матеріали до виховного проекту / А.Є. Фесюк // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 28-29 .- С. 20-27

12.Козяр Г.В. Формування мовних компетенцій учнів початкових класів засобами педагогічної гри / Г.В. Козяр // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 31-32 .- С. 2-18

13.Середа В.Г. Комунікативна самореалізація молодших школярів у контексті світоглядної освіти / В.Г. Середа // Початкове навчання та виховання .- 2015 .- № 31-32 .- С. 19-24

Початкова освіта

1.Глінка І., Жовгопола Н. Методичні рекомендації до уроків трудового навчання / І. Глінка, Н. Жовгопола // Початкова освіта .- 2015 .- № 1 .- С. 4-12

2.Забава Л. Ейдетика як метод розвитку пам'яті / Л. Забава // Початкова освіта .- 2015 .- № 1 .- С. 13-14

3.Максимович О. Моделювання розвитку успішної особистості школяра / О. Максимович // Початкова освіта .- 2015 .- № 2 .- С. 4-11

4.Глінка І., Довгопола Н. Робота з пластичними матеріалами : методичні рекомендації до уроків трудового навчання / І. Глінка, Н. Довгопола // Початкова освіта .- 2015 .- № 2 .- С. 12-26

5.Крилевець М., Роман Л. Розвиток навичок читання / М. Крилевець, Л. Роман // Початкова освіта .- 2015 .- № 2 .- С. 34-38

6.Карпінська М. Школа успіху, школа радості : початкова школа - це фундамент для всебічного розвитку особистості / М. Карпінська // Початкова освіта .- 2015 .- № 3 .- С. 7-8

7.Дривинська Л. Взаємодія педагогів / Л. Дривинська // Початкова освіта .- 2015 .- № 3 .- С. 9-10

8.Костюченко Т. Активізація пізнавального інтересу учнів на уроках рідної мови й читання / Т. Костюченко // Початкова освіта .- 2015 .- № 3 .- С. 24-25

9. Завдання в початковій школі : методичні рекомендації / Р. Пекуровська // Початкова освіта .- 2015 .- № 3 .- С. 31-35

10.Амонашвілі Ш.О. Гуманно-особистісний підхід до дітей / Ш.О. Амонашвілі // Початкова освіта .- 2015 .- № 4 .- С. 4-8

11.Вершута В., Фесенко Л. Мандрівка в країну професій : розповіді про професії для молодших школярів / В. Вершута, Л. Фесенко // Початкова освіта .- 2015 .- № 4 .- С. 9-31

12.Антоненко С. Акмеологічні та комунікаційні технології в початковій школі / С. Антоненко // Початкова освіта .- 2015 .- № 5 .- С. 33-37

13.Макушенко В. Розвиток мовлення та мислення : ігрові заняття для учнів початкової школи / В. Макушенко // Початкова освіта .- 2015 .- № 7 .- С. 16-37

14.Любченко О. Дидактичні ігри в навчально-виховному процесі / О. Любченко // Початкова освіта .- 2015 .- № 8 .- С. 14-29

15.Таровська О. Підручники ХХІ століття : за матеріалами міжнародних конференцій щодо освіти майбутнього / О. Таровська // Початкова освіта .- 2015 .- № 17 .- С. 4-8

16.Ніколайчук А., Пруська Н., Денисюк С. Образне мислення на уроках математики у 1-2-х класах / А. Ніколайчук, Н. Пруська, С. Денисюк // Початкова освіта .- 2015 .- № 17 .- С. 40-49

17.Вітковська С. Читаємо залюбки : тексти до уроків літературного чинання / С. Вітковська // Початкова освіта .- 2015 .- № 19 .- С. 4-44
Рекомендована література для педагогів дошкільних навчальних закладів

Нові книги

1.Кулинич Н.В., Савченко Л.В. Сценарії свят : вірші, пісні, фольклорний матеріал, розробки творчих занять, методичні матеріали / Н.В., Кулинич .- Харків : Основа , 2009 .- 271с. 978-966-333-499-8 : 30 грн [70415]
    Видання містить значний за обсягом матеріал, що висвітлює всі етапи підготовки до дитячих свят у дошкільному навчальному закладі: сценарії, методичні поради щодо організації свят тощо. Також надано поради щодо оформлення дитячих свят. Для вихователів, музичних керівників і батьків

2.Калуська Л. Навчально-методичний посібник "Соняшник" до комплексної програми розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку "Соняшник" / Л. Калуська .- Тернопіль : Мандрівець , 2014 .- 200с. - 978-966-634-731-5 : бк [2120бк]
    Посібник спрямований на забезпечення ефективної взаємодії педагога з дітьми четвертого , п'ятого і шостого року життів відповідно до завдань програми. 05.03.2014

3.Калуська Л. Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку "Соняшник" / Л. Калуська .- Тернополь : Мандрівець , 2014 .- 144с. - 978-966-634-721-6 : бк [2119бк]
    Комплексна програма визначає основні завдання розвитку навчання та виховання дітей четвертого-шостого років життя згідно з Державним стандартом дошкільної освіти України. 05.03.2014


4.Соняшникова читанка : Хрестоматія для читання дітям раннього та дошкільного віку / упоряд. Л. Калуська .- Тернопіль : Мандрівець , 2014 .- 368с. .-(Бібліотека дошкільника) .- 978-966-634-812-1 : бк [2289бк]
    Тематичний збірник фольклорних та художніх текстів для читання дітям першого-шостого років життя укладено відповідно до програми "Соняшник" (авт. Л. Калуська) та вікових сприймальних можливостей дітей раннього та дошкільного віку. Для вихователів дошкільних навчальних закладів, батьків, студентів. 07.11.2014

5.Формуємо у старших дошкільників цілісне світобачення : навчально-методичний посібник / авт. кол.: Кононко О.Л., Луценко В.О., Нечай С.П. [та ін.] .- К. : Імекс-ЛТД , 2013 .- 260с. -(Інстиут проблем виховання НАПН України) .- 978-966-189-236-0 : 128 грн 75 к [70907,70908]
    Посібник присвячений актуальній проблемі формування у дітей старшого дошкільного віку цілісного світобачення. У посібнику представлено інформацію, яка дозволить педагогам і батькам зорієнтуватися у сучасних аспектах освітньої роботи, пов'язаної із формуванням цілісного світобачення у старших дошкільників, допоможе у виборі шляхів та засобів інтеграції розрізнених знань про себе та довкілля. 07.02.2014

6.Розвиваємо, навчаємо, виховуємо дитину третього року життя : методичний посібник / автор. кол.: Л.І. Кузьмук, О.А. Бурковська, Т.І. Поніманська [та ін.]; за ред. Т.І. Поніманської .- К. : Видавничий Дім "Слово" , 2013 .- 568с. - 978-966-194-132-7 : 75 грн [70926]
    У зміст методичного посібника увійшли матеріали досвіду педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 44 м. Рівне з виховання дитини третього року життя. Розкрито завдання, зміст, засоби та методи фізичного, соціально-морального, емоційно-ціннісного, мовленнєвого, художньо-естетичного розвитку дітей. Висвітлено особливості організації предметно-ігрового середовища, питання організації та контролю за навчально-розвивальною діяльністю. Показано особливості роботи з дітьми та педагогами в адаптаційний період, а також роботи з батьками. Посібник адресований педагогам дошкільних навчальних закладів, студентам і викладача. 02.12.2014

7.Калуська Л. Науково-методична робота в дошкільному навчальному закладі : практико-орієнтований посібник / Л. Калуська, М. Отрощенко, І. Вірстюк .- Київ : Шкільний світ , 2011 .- 193с. -(Дитсадок з усіх усюд) .- 978-966-451-563-1 : б.к [1399 бк]
    Видання спрямоване на вдосконалення керівництва методичною роботою в дошкільному закладі. У ньому висвітлено питання, які стосуються теоретико-методологічної основи, змісту, напрямів, структури, системного підходу (діагностика, планування, атестація, контроль, досвід), а також запропоновано активні форми методичної роботи з педагогічними працівниками в сучасному дошкільному навчальному закладі. Посібник підготовлено на основі державних нормативно-правових документів у сфері дошкільної освіти. Для завідувачів і вихователів-методистів ДНЗ

8.Загородня А.П., Тітаренко С.А. Педагогічна майстерність вихователя дошкільного закладу : навчальний посібник / А.П., Загородня .- 2-ге вид. - Суми : Університетська книга , 2010 .- 319с. .- 978-966-680-483-2 : 46 грн [70704]
    Охарактеризовано сутність і складові педагогічної майстерності вихователя дошкільного закладу, методику педагогічного впливу на вихованців. Практичні та лабораторні заняття націлені на поглиблення професійних знань, умінь та навичок й самовдосконалення педагогічної діяльності. Значну увагу приділено інтерактивним технологіям навчання. Для студентів, викладачів та керівників дошкільних закладів. 21.05.2012

9.Упровадження базового компонента дошкільної освіти : збірник тренінгових занять / упоряд. : Н. Бабій, Л. Мінда .- Тернопіль : Мандрівець , 2014 .- 133с. - 978-966-634-754-4 : бк [2133бк,2134бк, 2135бк,2136бк]
    Посібник пропонує серію тренінгових занять за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти. Окрім того, збірник містить методичні поради щодо використання сучасних тренінгових технологій у роботі з педагогами дошкільних навчальних закладів. У ньому розкрито роботу тренета на всіх етапах організації та проведення тренінгових занять, подано орієнтовну структуру та методику тренінг-курсу. Для методистів та керівників дошкільних навчальних закладів, які організовують навчання педагогів. 07.02.2014

Список рекомендованих статей

Дошкільне виховання

1.Карасьова К. Формуємо ціннісні орієнтири у грі / К. Карасьова // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 2 .- С. 8-12

2.Верік Ю. Курс на здоров'язбережувальні технології! : семінар-практикум для педагогів / Ю. Верік // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 2 .- С. 22-26

3.Луценко І. Виховуємо громадянина : морально-правові аспекти вихованості / І. Луценко // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 4 .- С. 9-13

4.Гавриш Н., Крутій К. Модернізація освіти - прогрес, а не імітація руху / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 7 .- С. 6-10

5.Фомічова В., Сопільняк І. Щоб колектив став командою : консалтинг для керівників дошкільних навчальних закладів / В. Фомічова, І. Сопільняк // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 7 .- С. 22-24

6.Каплуновська О. Сучасний погляд на патріотичне виховання : особливості організації роботи з дошкільнятами / О. Каплуновська // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 8 .- С. 8-11

7.Кузьмук Л. Плекаємо патріотів : досвід організації роботи з педагогами і батьками / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 8 .- С. 14-17

8.Майданюк А. Дітям про їхні громадянські обов'язки : заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 8 .- С. 26-27

9.Романюк І. Методичні об'днання: працюємо ефективно / І. Романюк // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 9 .- С. 20-24

10.Проскура О. Життя, віддане дітям: Януш Корчак / О. Проскура // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 10 .- С. 6-9

11.Іванюк О. Гурткова робота: задовольнити потреби всіх / О. Іванюк // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 10 .- С. 15-17

12.Єфименко М. Сучасне фізкультурне заняття: альтернативний підхід / М. Єфименко // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 11 .- С. 10-13

13.Сачук О. Дитсадок майбутнього : з досвіду проведення обласного конкурсу дизайн-проектів / О. Сачук // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 11 .- С. 14-17

14.Остапенко Г. Цікаві та небезпечні знахідки : організоана ігрова діяльність старших дошкільнят / Г. Остапенко // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 11 .- С. 18-19

15.Зінчук В. Казка розуму вчить : використання прийомів ТРВЗ у роботі з казкою / В. Зінчук // Дошкільне виховання .- 2015 .- № 11 .- С. 22-25

Вихователь-методист

1.Панасюк Т. Створюємо спільний освітній простір для педагогів / Т. Панасюк // Вихователь-методист .- 2015 .- № 1 .- С. 4-8

2.Целіна В., Іллічова Л. Творча група - мозковий центр упровадждення освітніх інновацій / В. Целіна, Л. Іллічова // Вихователь-методист .- 2015 .- № 1 .- С. 9-23

3.Пентій О, Денисенко Т. Навчаємо вихователів формувати в дошкільників здоров'язбережувальну компетентність / О Пентій, Т. Денисенко // Вихователь-методист .- 2015 .- № 1 .- С. 24-29

4.Кононко О. Особистісна компетентність дошкільника: інформаційний та технологічний аспекти / О. Кононко // Вихователь-методист .- 2015 .- № 2 .- С. 4-14

5.Гавриш Н. Секрети методичної кухні, або Як підготувати педагога-майстра / Н. Гавриш // Вихователь-методист .- 2015 .- № 2 .- С. 15-23

6.Сиротич Н. Формуємо навички виразного читання різножанрових дитячих творів: система тренінгів для вихователів / Н. Сиротич // Вихователь-методист .- 2015 .- № 2 .- С. 24-30

7.Крива Н. Психолого-педагогічне проектування діяльності дошкільників як засіб комплексної реалізації освітніх завдань / Н. Крива // Вихователь-методист .- 2015 .- № 2 .- С. 42-48

8.Панасюк Т. Реалізуємо варіативну складову дошкільної освіти / Т. Панасюк // Вихователь-методист .- 2015 .- № 4 .- С. 4-11

9.Лисак О. Гурток як засіб формування здорового способу життя / О. Лисак // Вихователь-методист .- 2015 .- № 4 .- С. 12-16

10.Білаш О. Навчаємо дітей грамоти творчо / О. Білаш // Вихователь-методист .- 2015 .- № 4 .- С. 48-53

11. Керізь А. Створюємо єдиний музейний простір у дошкільних закладах міста / А. Керізь // Вихователь-методист .- 2015 .- № 7 .- С. 4-8

12.Хромихіна І., Снегірьова Н. Музейна педагогіка: працює творча група / І. Хромихіна, Н. Снегірьова // Вихователь-методист .- 2015 .- № 7 .- С. 14-21

13.Гавриш Н., Крутій К. Організація освітньої діяльності в дошкільному закладі, або як досягти балансу між традиціями та інноваціями / Н. Гавриш, К. Крутій // Вихователь-методист .- 2015 .- № 8 .- С. 4-10

14.Ладивір С. Поле ціннісних орієнтацій старших дошкільників / С. Ладивір // Вихователь-методист .- 2015 .- № 8 .- С. 11-15

15.Пентій О., Новосьолова І. Виховання патріотично налаштованої особистості школяра / О. Пентій, І. Новосьолова // Вихователь-методист .- 2015 .- № 8 .- С. 16-21

16.Кутеньова Н. Розвиваємо професійну мобільність педагогів / Н. Кутеньова // Вихователь-методист .- 2015 .- № 8 .- С. 40-46

17.Кононко О. Потребово-мотиваційна складова особистісної компетентності дошкільника / О. Кононко // Вихователь-методист .- 2015 .- № 9 .- С. 4-13

18.Соловйова Л. Формуємо цілеспрямованість та наполегливість у дошкільників: оптимізація взаємодії з дорослими / Л. Соловйова // Вихователь-методист .- 2015 .- № 9 .- С. 14-20

19.Аман І. Прийом "багато мишей" - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності дошкільників / І. Аман // Вихователь-методист .- 2015 .- № 9 .- С. 25-33

20.Каплуновська О. Трансфер освітніх технологій у галузі дошкільної освіти / О. Каплуновська // Вихователь-методист .- 2015 .- № 9 .- С. 34-37

21.Терещенко І. Оптимальні підходи до організації роботи міських методичних об'єднань / І. Терещенко // Вихователь-методист .- 2015 .- № 9 .- С. 38-42

Дошкільний навчальний заклад

1.Мартинцова О.В. Використання інноваційних технологій інтелектуального розвитку дошкільника на заняттях у ДНЗ / О.В. Мартинцова // Дошкільний навчальний заклад .- 2015 .- № 2 .- С. 13-19

2.Фоменко Е.В. Виховуємо народною іграшкою : система роботи / Е.В. Фоменко // Дошкільний навчальний заклад .- 2015 .- № 3 .- С. 19-27

3.Лактіонова С.М., Пузанко В.І. Наступність на етапах "Дитячий садок - початкова школа" : методичні рекомендації / С.М. Лактіонова, В.І. Пузанко // Дошкільний навчальний заклад .- 2015 .- № 4 .- С. 2-16

4.Жук І.Н., Кравченко Т.В. Пізнавальна діяльність дошкільників на заняттях з англійської сови / І.Н. Жук, Т.В. Кравченко // Дошкільний навчальний заклад .- 2015 .- № 4 .- С. 17-22

5.Попович Н.В. Майбутні першокласники : рекомендації щодо проведення підготовчих занять із дітьми та організації методичної роботи з батьками / Н.В. Попович // Дошкільний навчальний заклад .- 2015 .- № 5 .- С. 2-26

6.Вруська І.В. Особистий розвиток дошкільника в процесі ігрової діяльності / І.В. Вруська // Дошкільний навчальний заклад .- 2015 .- № 7 .- С. 2-6

Палітра педагога

1.Неселевська О., Шалда Н. Оптимізація взаємодії з батьками в умовах сьогодення / О. Неселевська, Н. Шалда // Палітра педагога .- 2015 .- № 1 .- С. 11-12

2.Стаєнна О. Виховуємо патріотизм засобами народознавства / О. Стаєнна // Палітра педагога .- 2015 .- № 4 .- С. 3-5

3.Кузьмук Л. Як плекати патріотів : педагогічний міст для педагогів і батьків / Л. Кузьмук // Палітра педагога .- 2015 .- № 4 .- С. 7-9

4.Кононко О. Цінність раннього дитинства для розвитку особистості / О. Кононко // Палітра педагога .- 2015 .- № 5 .- С. 3-6

/ 5.Грядовкіна Ж. Адаптація малюків і батьків до дитячого садка: досвід Монтессорі-педагогів Ж. Грядовкіна // Палітра педагога .- 2015 .- № 5 .- С. 10-13



Психолог дошкілля

1.Дубинська О. Психопрофілактика агресивної поведінки дітей : семінар-практикум / О. Дубинська // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 1 .- С. 15-21

2.Червонна Т. Готовність дитини до навчання у школі : діагностично-прогностична методика / Т. Червонна // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 2 .- С. 4-7

3.Дацунова С. Психологічна готовність до школи : семінар-практикум для батьків / С. Дацунова // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 2 .- С. 13-16

4.Кирилюк І. Психологічні рекомендації вимушено пересленим сім'ям / І. Кирилюк // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 3 .- С. 4-6

5.Яковлева Н. Організація адаптаційного періоду в дитячому садку / Н. Яковлева // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 3 .- С. 7-9

6.Божко В. Компетентність педагога - вимога сьогодення : семінар-практикум для педагогів ДНЗ / В. Божко // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 4 .- С. 4-8

7.Іваненко Н. Сенсорний розвиток дітей раннього віку / Н. Іваненко // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 4 .- С. 9-16

8.Поліщук Т. Гіперактивна дитина : синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) / Т. Поліщук // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 7 .- С. 4-6

9.Бабенко А. Соціалізація й толерантні відносини дошкільників : семінар для педагогів / А. Бабенко // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 7 .- С. 13-18

10.Пилипчук М. Граю, уявляю, малюю : розвивальна програма з розвитку художньо-творчих здібностей / М. Пилипчук // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 7 .- С. 27-35

11.Шах М. Психологічний супровід педагогічного колективу ДНЗ / М. Шах // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 9 .- С. 4-6

12.Чекер Я. Музикотерапія в роботі з дошкільниками / Я. Чекер // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 10 .- С. 4-13

13.Березовська Н. Психологічна культура педагога / Н. Березовська // Психолог дошкілля .- 2015 .- № 10 .- С. 14-20



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка