Додаток до рішення двадцять п’ятої сесії районної ради від 5 червня 2014 року №5 інформація про виконання програми підвищення безпеки дорожнього руху на території Старокостянтинівського району на 2008-2013 роки



Скачати 68.67 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір68.67 Kb.
Додаток

до рішення двадцять п’ятої сесії районної ради

від 5 червня 2014 року № 5

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання програми підвищення безпеки дорожнього руху на території Старокостянтинівського району на 2008-2013 роки


Рішенням сесії районної ради затверджено Програму підвищення безпеки дорожнього руху на території Старокостянтинівського району на 2008-2013 роки. На фінансування заходів Програми у 2008-2013 роках планувалось виділити кошти з районного та міського бюджетів, які передбачалося спрямувати на вдосконалення профілактичної роботи серед учасників дорожнього руху та формування законослухняного громадянина.

Водночас, у 2008-2012 роках виділялися кошти в сумі 20 тис.грн., за які було придбано прилад для вимірювання та фіксації швидкісного режиму.

Основні заходи Державтоінспекції області спрямовувались на зниження показників аварійності на вулично-дорожній мережі області, зменшення соціальної гостроти цієї проблеми, надання питанням безпеки дорожнього руху статусу основ загальної транспортної політики, розвитку профілактичної діяльності, удосконалення організації руху транспорту та пішоходів.

Завдяки застосуванню своєчасних заходів профілактичного впливу до порушників Правил дорожнього руху, щоденному висвітленню у засобах масової інформації актуальних питань у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, посиленню нагляду за станом вулично-шляхової мережі та приведенню її у безпечний для руху стан, підвищенню безпеки пасажирських перевезень, рівня інформаційно-технічного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху, протягом 2008-2012 років вдалося поліпшити стан транспортної дисципліни серед водіїв та вплинути на рівень аварійності, тяжкості її наслідків.



Всього за 2008-2012 роки на території обслуговування сталось 325 ДТП, в яких 135 осіб отримали травми різного ступеня важкості.

Так, протягом 2008-2012 років на вулично-шляховій мережі області кількість дорожньо-транспортних пригод з постраждалими знизилась на 49,2 відсотки (з 92 у 2008 році до 52 у 2012), при цьому зменшилась на 30,7% кількість загиблих (з 8 у 2008 році до 5 у 2012 році) та на 50,6% кількість травмованих учасників дорожнього руху (з 37 у 2008 році до 18 у 2012 році).

Водночас, через низку об’єктивних і суб’єктивних причин, які впливають на рівень безпеки дорожнього руху, позитивна тенденція у динаміці аварійності в 2012 році суттєво знизились: так у порівнянні з 2011 роком кількість дорожньо-транспортних пригод з постраждалими зменшилась лише на 9 (або на 4%), при цьому відслідковується незначне збільшення кількості загиблих (на 4 особи або на 100% з 4 до 8) та зменшення травмованих учасників дорожнього руху (на 5 осіб або на 21,3%).

Основними причинами аварійності є низька якість автошляхів і відставання їх будівництва від темпів зростання кількості транспортних засобів, недисциплінованість учасників дорожнього руху, недостатнє оснащення технічними засобами регулювання дорожнього руху, неналежне фінансування державних та інших програм, які мають за мету поліпшення безпеки дорожнього руху.

Аналіз ситуації на автодорогах області свідчить, що проблема безпеки дорожнього руху надто складна та вимагає спільних зусиль правоохоронних органів, органів державної влади та місцевого самоврядування, відомств і управлінь щодо вжиття реальних і практичних заходів для її подолання.

Удосконалення системи підготовки учасників дорожнього руху.

Основною формою державного контролю у сфері безпеки дорожнього руху за діяльністю навчальних закладів, які здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, незалежно від форми власності і підпорядкування, є державна акредитація закладу та атестація його викладачів, яка проводиться не рідше одного разу на п’ять років. Завданнями державної акредитації є визначення стану матеріально-технічної бази закладу та рівня організації й проведення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів і професійного рівня спеціаліста.

Так, за результатами проведеної у 2011 році державної акредитації в місті та районі функціонує всього 3 навчальних заклади, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів (із 4, які були у 2007 році).

Також, слід відзначити, що зазнала якісних змін система підготовки водіїв транспортних засобів. Із Закону України "Про дорожній рух" виключено норму щодо самопідготовки водіїв механічних транспортних засобів, так званого "екстерна", а отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії громадян, які досягли визначеного віку та не мають медичних протипоказань, можуть тільки пройшовши повний курс навчання за відповідними програмами.



Розвиток профілактичної діяльності, спрямованої на формування законослухняного громадянина.

Підрозділ ДАІ району плідно співпрацює з районними та місцевими засобами масової інформації. Майже кожного тижня в міських, районних газетах розміщується інформація про стан аварійності на вулично-дорожній мережі, діяльність ДАІ, поради та рекомендації учасникам дорожнього руху, зміни в нормативно-правовій базі, керівництво підрозділів Державтоінспекції, години прийому та контактні телефони, інші матеріали з тематики безпеки дорожнього руху.

Один з пріоритетних напрямів профілактичної роботи та підвищення іміджу Державтоінспекції є недопущення дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

З цією метою:



  • постійно проводиться профілактична робота в загальноосвітніх закладах шляхом проведення Єдиних уроків з безпеки дорожнього руху з наглядною агітаційною продукцією;

  • розроблено книжки "Дорожня грамота", "Азбука безпеки руху";

  • щорічно проводиться конкурс "КВН ЮІР", огляд роботи загонів "Юних інспекторів руху", конкурс на кращий дитячий малюнок;

  • напередодні та в перші дні нового навчального року, з 20 серпня по 20 вересня, підрозділами Державтоінспекції спільно з управлінням освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проводяться профілактичні заходи "Увага! Діти – на дорозі!";

  • здійснюються виїзди службовим транспортним засобом ДАІ із встановленою в автомобілі відеоапаратурою в райони, де спостерігається ріст дорожньо-транспортних пригод за участю та по вині дітей.

Обов’язковою умовою проведення вказаних заходів є залучення представників ЗМІ для висвітлення профілактичної роботи серед неповнолітніх, привернення уваги громадськості до проблем гарантування безпеки руху неповнолітніх.

Окреслюючи ефективність профілактики безпеки дорожнього руху, слід зауважити, що не менш важливим є стан та якість дорожнього покриття, якість розмітки та дорожніх знаків, оптимальні профілі дороги, особливо у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод на аварійно-небезпечних ділянках, організація дорожнього руху в місцях проведення ремонтних, будівельних робіт, визначення потенційно небезпечних ділянок дороги тощо.

Станом на теперішній час у місті та районі на жодному перехресті не організовано світлофорне регулювання, хоч ВДАІ неодноразово направляло інформації в міську та районну раду, райдержадміністрацію, прокуратуру про необхідність встановлення таких засобів регулювання дорожнього руху. В окремих містах області організовано світлофорне регулювання: у Нетішині та Городку – на одному перехресті, Дунаївцях та Славуті – на двох, Шепетівці та Волочиську – на трьох.

З метою розвантаження центральної частини міста, створення комфортних і безпечних умов для руху транспорту і пішоходів назріла нагальна потреба у встановленні світлофорів по вулицях Миру, Грушевського, К.Острозького, Орджонікідзе.

Слід відзначити, що на теперішній час не розроблено комплексні схеми організації дорожнього руху (КСОДР), і, відповідно, не оптимізовано рух транспортних потоків, у результаті чого на вулично-дорожній мережі виникають затримки і затори в русі транспорту і пішоходів.

Суттєво покращить безпеку дорожнього руху на залізничних переїздах з черговими обладнаннями їх шлагбаумами, які перекривають усю проїзну частину, у першу чергу залізничних переїздів з великою інтенсивністю руху автомобільного транспорту і потягів, а також переїздів, по яких проходять маршрути пасажирських перевезень.

На теперішній час переважна більшість населених пунктів, через які проходять автомобільні дороги, обладнано штучним освітленням, а в окремих населених пунктах, де лінії штучного освітлення ще залишилися, не працює саме освітлення.

Проведений аналіз аварійності свідчить, що більшість автопригод, особливо наїздів на пішоходів, трапляється в темну пору доби, коли пішоходів, які з’являються на проїзній частині, майже не видно. Попередити зазначені пригоди можна освітивши пішохідні переходи та ділянки вулиць, по яких рухаються пішоходи. Насамперед це стосується сіл Ладиги, Старий Остропіль, Вишнопіль, Сахнівці, Красносілка.

Значна частина наїздів на пішоходів і велосипедистів трапляється на неосвітлених ділянках доріг, що проходять через населені пункти. Адже одночасне знаходження на одній ділянці дороги різних категорій учасників дорожнього руху та змішування на ній місцевого і транзитного транспорту в населених пунктах призводить, як правило, до автопригод, де наслідки надто важкі.

На багатьох АЗС не розміщено перехідно-швидкісні смуги нормативної довжини, в окремих випадках ці смуги не освітлюються по всій довжині, керівництву видано приписи на доведення перехідно-швидкісних смуг до нормативних значень.

Стосовно співпраці підрозділів Державтоінспекції з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування під час виконання заходів, передбачених цією програмою, хоча на місцях і були розроблені аналогічні програми, проте заплановані заходи повністю не виконувались через відсутність фінансування. Загалом співпраця існує. Проводяться спільні наради, розробляються конкретні заходи, спрямовані на безпеку дорожнього руху, є порозуміння у вирішенні нагальних проблем.

Начальник ВДАІ по обслуговуванню



Старокостянтинівського району В.Вялушкін


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка