Додавання і віднімання раціональних чисел



Скачати 26.79 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір26.79 Kb.

6 клас Урок-турнір


Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел.

Мета: вдосконалювати вміння і навички учнів розв’язувати задачі і вправи на додавання і віднімання раціональних чисел.

Тип уроку: Урок-турнір

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

Учні сідають за партами так, щоб члени однієї команди сиділи в одному ряду. Кожний ряд – то команда учнів математичного турніру.



ІІ. Математичний турнір.

1. Математична розминка.

Естафета «Хто швидше»




-3+2

-3+0

2+(-7)

-5-(-5)

4+(-4)

-8+1

4+(-3)

-3-(-1,5)

-3-(-3)

7-10

0-2

8-(-1,2)

8-(-1,5)

5-(-3)

-7+12,5

9+(-7)

-1,4-2

-3-7,5

-9-3

12-20

10-20

-4-()

5-(-)

7-(-0,5)

-12+20

-8+1

-9+15


2. Теоретичне опитування.

Гра «Брейн-ринг».

Вчитель зачитує питання, учні відповідають.

Починає та команда, яка знає відповідь на поставлене запитання.

Запитання:


  1. Яке правило використовується для обчислення цього виразу: 5-(-0,9)? Чому дорівнює його значення?

  2. За яким правилом можна обчислити значення даного виразу найзручнішим способом: 0,25+13+0,75+(-)?

  3. Як відняти число від числа?

  4. За яким правилом ми знаходимо значення суми: 16+(-3,5)? Знайти цю суму.

  5. Які числа називаються протилежними і чому дорівнює їх сума?

  6. Які числа називаються оберненими і чому дорівнює їх добуток?

  7. Знайти число, протилежне кореню рівняння 3+х=2,1 і обернене до нього.


3. Конкурс задач.

Кожна команда одержує задачу. Виграє та, всі учасники якої раніше розв’яжуть поставлене завдання.

Задачі 756; 758; 768..
4. Бліцтурнір

На дошці записані завдання з помилками. Команді, яка перша відшукає помилку, присуджується 5 балів. Команда, яка запропонувала найраціональніший спосіб розв’язування додаткового завдання, отримує бал.

а)

б) -5-(-3)+(-1,5)-10=5-+3-1,5-10=-16,5+3=-19,5.

в)
5. Творчі завдання.

Від кожної команди виконують завдання ті учні, які мають міцні знання з математики, та вміють логічно мислити.

а) При яких значеннях х вираз набирає найменшого значення?

б) При яких значеннях х вираз набирає найменшого значення?

в) При яких значеннях х вираз набирає найбільшого значення?
6. Конкурс капітанів.

Кожен з капітанів одержує завдання підвищеної складності. Розв’язати рівняння, яке містить невідоме під знаком модуля. Команди також виконують це завдання і можуть допомагати своїм капітанам. Вищий бал одержує той капітан, чиї відповіді біли правильними і повними.










7. Математичний волейбол.

Кожна команда ставить по три завдання команді суперника. (вибирають слабшого гравця).


8. Математичний турнір закінчується підбиттям підсумків і заключним словом вчителя. Учні, які під час гри були активними і давали правильні відповіді на запитання, отримують високий бал.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка