«доля планети в наших руках»



Скачати 93.88 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір93.88 Kb.
Приборжавська ЗОШ І-ІІІступенів

Година спілкування

в 4-Б класі

на тему :

«ДОЛЯ ПЛАНЕТИ В НАШИХ РУКАХ»

Вчитель:Черепко Л.І.

2013н.р.

Вчитель:Сьогодні у нас незвичайний виховний захід.

Ми живемо на планеті Земля.Вона-наш спільний дім.Гарний,багатий,щедрий.Але сьогодні наша планета в небезпеці.І завдання всіх людей-не зашкодити їй ,адже ми всі несемо відповідальність за неї.

Дівчинка:Зупиніться!Подивіться,

Що принесла сюди я.

Це ж бо наша найрідніша,

Найгарнішая Земля.

1-й чень: Ось вона-наша планета!

2-й учень:Ось вона-сонцем зігріта.

1-й учень: Ось вона -дощами вмита.

2-й учень:Морями оперезана,ріками помережана.

Разом:Це наша планета- Земля!

1-й учень:Поки жити планета ця буде.

Поки світ ще в полоні краси,

Бережіть же красу її ,люди,

Сонцем сяє хай крапля роси.

Вчитель:Земля-це край,де ми народилися й живемо,край неповторної краси. Ми повинні пізнавати дивовижний і чарівний світ,оберігати природні багатства. Природа,як поранений птах волає про допомогу: «Людино,захисти,врятуй мене від самої себе!».

-Поясніть,як ви розумієте зміст цього вислову?

Учень:Ми –майбутнє України!

Нас цікавить життя степу і лісу.

Нас зворушує сад,сонце і спів птахів.

Нас турбує стан повітря,яким ми дихаємо.

Учень:Вода,яку ми п`ємо. Земля,на якій ми живемо. Нас об’єднує віра в те, що ми здатні зробити нашу Землю прекрасною!

Учень:Нас об`єднали три кольори.

Синій-символізує чисте небо і прозорість

джерел.

Жовтий-щедрість сонця і багатство ланів.

Зелений-колір життя.

Учень:І наше головне завдання- зберегти природу для мене,для тебе і свого народу.

Учень :Я - землі своєї паросток зелений.

Я –землі своєї крапля дощова.

Заплелись у мене,приросли до мене

Й жито,і пшениця,квіти і трава.

Вчитель:Людина брала від природи все. Повітря,щоб дихати,воду,щоб пити,рослини,щоб їсти.Але все це почало руйнуватися. Про повітря можна сказати,що воно брудне,бо заводи і фабрики,автотранспорт викидають у повітря щодня шкідливі речовини ,які забруднюють його.Таким повітрям важко дихати і через це люди часто хворіють,а рослини погано ростуть або зовсім висихають.

Учень: Щось не те в Україні.

Щось не все в порядку.

Сади вишневі похилились.

Хрущі давно вже не гудуть.

Лише жуки ті колорадські

Картоплю день і ніч гризуть.

Вчитель: Ми з вами маємо від природи все необхідне для життя:воду,повітря,рослини,а також пізнаємо прекрасний навколишній світ. Вода-жива кров,що творить життя .Без води неможливим є життя ані людей ,ані тварин,ані рослин. Проте не всі розуміють цінність води,забруднюють річки та озера.

Річка:Ой,мене рятуйте,люди,

Витягайте із мене сміття,

Що кидають в мене всюди

І не дають мені життя.

Помирати рибка стала,

Так забруднена вода.

Вже купатись перестала галаслива дітвора.

Мотлохом та склом побитим

Вкрилось русло,береги.

Вже не хочуть воду пити з мене коні та воли.

Я прошу вас,люди добрі! Не засмічуйте ви нас!

Збережіть для покоління,що прийде вже після вас.

Вчитель:На жаль,усе це правда. Вода-це символ чистоти і мудрості,вірності і надії. Недарма в народі кажуть: «Буде вдосталь води-не буде й біди!».

Як ви розумієте цей вислів?

Надзвичайно різноманітний світ нашої природи.Він дивує нас багатством квітів,чарує всіх своєю красою!

Учень: Наш дивний світ,такий,як казка.

Он в небі хмаронька пливе.

Тож бережи його,будь ласка,

Все в ньому гарне і живе.

Он квітка полум’ям палає,

І ясне сонечко блищить.

Чарівна пташечка співає.

Все в дивосвіт прийшло,щоб жить.

Фея:Як гарно тут красою милуватись,

Вітання кожній квітці посилати.

Мені хотілося б над ними нахилитись не для того,щоб зірвать, а щоб побачити хороші їхні лиця…

Вчитель: Наша чарівна Фея принесла для вас в дарунок прекрасні хвилини насолоди для душі(ролик під «ВАЛЬС»П.І.Чайковського) .

Квітка:Невже в майбутньому на світі

не будуть квітнуть дивні квіти?

Конвалії й фіалки ніжні

І вісник березня підсніжник?

Невже ми більше не побачим

Як сон-трава росою плаче?

Учень:Те,що робить людина з природою,тяжкий злочин.

Вчитель:Останнім часом багато говорять про охорону природи.І у нашій країні була видана книга, у яку занесено назви рослин та тварин,що зникають.

Яка це книга?Це Червона книга України.Вона видана в 1982році.На її сторінках перераховані відомості про рідкісні і зникаючі види тварин ,рослин і грибів. Серед рослин-підсніжник,конвалія,первоцвіт та ін.З тварин - гадюка степова, заєць білий, видра річкова,рись,зубр та ін..

Учень: В Червону книгу ми занесли світ

неповторний і чудесний,

Що поступово вимирає,

Давно рятунку в нас благає.

Ми всі господарі природи!

Тож бережімо її вроду!

ПІСНЯ «У ПАРКУ ,У ЛІСІ».

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,СЦЕНКА,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Голос Берізки. Не рубай мене,не ріж мене,я тобі в пригоді стану. Напою тебе чистим соком,сховаю

від пекучого сонця,очищу навколо повітря.

Хлопчик:Що за чудасія ?І деревисько говорить…

(Закидає вудочку)

Голос:Не лови мене. Я метатиму ікру,з`являться багато маленьких рибок. Пожалій мене. Мені і так важко жити-навколо одні хімікати.

Хлопчик. Ти глянь-друге попередження!Диво та й годі!

(Чути спів пташок. Хлопчик цілиться з рогатки).

Голос. Не вбивай мене, а краще прислухайся до нашого співу. Ми ліси й сади від шкідників оберігаємо. Пожалій нас.

Хлопчик. Ти диви. Не вбивай їх . Та чого б я вас слухав?Я нікого не слухаю .І зараз із рогатки як вріжу!.. То зразу замовкнете!..

Голос:Будь щедрим. Не брудни мене, не знищуй мене. Ти будеш жити,допоки я жива.

Хлопчик.А хто ти?Де ти заховала-ся?Покажися,вийди сюди.

Голос:Ти мене бачиш щодня,щохвилини .Я всюди там,де зупиняється твій погляд.

(Виходить Дівчина-Природа)

Природа:Я природа .Пам`ятайте - людина і природа-єдині. Допоки вони житимуть у мирі й злагоді,доти існуватиме життя на Землі. Бережіть мене,любі діти. Я до цього всіх вас закликаю,щоб на Землі не сталось біди,шануйте мене усюди й завжди.

Хлопчик:Досить мені дурницями займатися!Я тебе буду берегти,Природо,повір мені!

Вчитель:Не секрет,що наша екологія дуже страждає від діяльності людини.

26 квітня 1986 року - сумна дата. День Чорнобильської трагедії. Було собі в Україні місто Чорнобиль. Затишне,красиве . Та біля нього побудували атомну станцію. І недогледіли її. Сталася аварія . На заражених територіях нікому не можна жити. Чорнобиль нині-велика рана України.

Учень:Дивлюсь я на небо,та думку гадаю:

Що ми після себе на світі лишаєм?

Ліси наші в’януть,нема більше рік.

Пташки покидають край рідний навік.

Нечисте повітря,у грунті нітрати

І слово Чорнобиль нам страшно згадати.

І щоби на світі не сталось біди,

Шануйте природу усюди й завжди.

Вчитель:Про добро треба нагадувати на кожному кроці. Ми повинні бути милосердними і до людей, і до природи. Доки житимемо,рятуймо все від знищення,розрухи і бруду.

Учень:Від образ природа-мати починає нас лякати.

В руках у неї сили грізні.

Схаменіться ,люди,ще не пізно.

В парку сміття не кидайте,

Вогнища не залишайте

І буде природа-мати людям жити помагати.

Вчитель:Пропонуємо низку добрих правил ,яких потрібно дотримуватись:

1.Квіти у природі виглядають набагато красивіше,ніж у букеті,який швидко зів`яне.

2.Відпочиваючи в лузі чи в лісі,не залишай за собою сміття.

3.Не галасуй,не тупоти,кричи.

4.Не ламай гілля дерев.

5.Утримуйся від розпалювання вогнищ.

Право на життя мають всі.

Учень:Бережіть природу,любі діти!

Я до цього вас закликаю,

Хто байдуже ставиться до неї,

Той у грудях серденька не має.

А якщо його не має в грудях,

До природи він байдужий буде.

Пам`ятаймо це-і я,і ти,

Маймо в серці зерня доброти.

Ці зернятка будуть проростати,

Спів почуєте душі своєї.

Про природу станете ви дбати,

Вічним другом станете для неї.

ПІСНЯ «БУДУ Я ПРИРОДІ ДРУГОМ».

Учень:Якщо людина добре серце має,

Вона йде в світ добро творить.

В її очах любов і ласка сяє,

А в серці райдуга пломенить.

Вчитель:А зараз перед вами відбиток власної долоньки. І у кожного з вас є можливість подумати,що б ви зробили для своєї планети. Напишіть це на долоньках . Адже все велике в житті починається з малого. Ваші маленькі ручки здатні розпочати величезну справу-зберегти Землю.

(Під мелодію і ролик діти пишуть свої думки на різнокольорових долоньках і прикріплюють навколо малюнка планети. Кілька учнів зачитують свої записи).

Вчитель:Дорогі учні!От і підійшла до кінця наша виховна година «Доля планети в наших руках».я думаю,що після цього ви будете творити лише добро:садити дерева,ліси,дбати про джерела,ріки.

Любіть землю,і вона віддячить вам.

Світ прекрасний навколо тебе:

Сонечко ясне і синє небо.

Птахи і звірі,гори і ріки-

Нехай він буде такий навіки!

Нехай людина добро приносить,

Бо світ навколо любові просить.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка