Доповідь на батьківських зборах 12. 09. 2014



Скачати 253.97 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір253.97 Kb.
Доповідь на батьківських зборах 12.09.2014

1 вересня 2014 року виповнюється 40 років нашій школі. За цей час її закінчили 1801 учень і вже не тільки діти, а і внуки наших учнів навчалися або навчаються у нас. У 2000 році школа реорганізована у навчально-виховний комплекс, у якому виховуються діти з 2-х років до 11 класу.

(слайд)

У цьому році створено 12 класів з українською мовою навчання (231 учень), функціонує група продовженого дня для учнів 1-4 класів, працює 4 групи в дошкільному закладі (114 вихованців). Проведений облік дітей віком від 6 до 18 років виявив, що у мікрорайоні проживає 277 дітей, а підлягають навчанню на одержання середньої освіти – 259 учнів. У НВК навчається 201 учнів, у інших навчальних закладах - 33 .Здобувають освіту в закладах різного типу 22 учнів. Всі діти охоплені навчанням.



(Слайд)

Вихованців – 114, функціонують 4 групи

В мікрорайоні проживає 184 дошкільників.

Підлягають охопленню дошкільною освітою (від 2 до 6 років)- 167, у НВК-114

що складає- 68%

Інші ДНЗ -9 (4%)

Отже дошкільною освітою охоплено 72%

Діти 5-річного віку.В мікрорайоні -36 , у НВК – 26 дітей

Інші ДНЗ – 3 дитини, не відвідують -7

Діти-інваліди – 1

74% дітей охоплено дошкільною освітою

З 20 учнів 9 класу будуть продовжувати навчання – 20; з них у нашому НВК - 14 ; у закладах 1-2 рівня акредитації – 3 учнів, ПТНЗ -2

(слайд)

Станом на 01.09.2014 року на шкільному обліку перебуває 64 дитини пільгових категорій, з них: 23 дитини із багатодітної родини, 6 дитини-інваліди дитинства, 9 напівсиріт,1 дитина, позбавлена батьківського піклування, 12 дітей, батьки яких записані згідно зі ст. 135 Сімейного Кодексу, 3 дитини, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. Чотири дитини мають подвійний статус (Фоміна В. – дитина-інвалід та дитина, реєстрація якої проведена згідно ст.135 Сімейного кодексу України, Риженко О. - дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС та дитина-інвалід, Мироненко О. - дитина-напівсирота і дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС, Скляниченко В. – дитина з багатодітної родини та дитина, реєстрація якої проведена згідно ст.135 Сімейного кодексу України) . 10 учнів, які прибули з зони АТО



Ми виконуємо замовлення суспільства і прагнемо сформувати особистість, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, уміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни.

(слайд)


Педагогічний колектив НВК налічує на кінець навчального року 31 особу. З них мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» 9 педагогічних працівників, що становить 29%, «спеціаліст І категорії» – 9 (29%), «спеціаліст ІІ категорії» – 3 (10%), кваліфікаційну категорію «спеціаліст» має 10 (32%), 3 працюючих не мають відповідної освіти. Мають педагогічне звання «Старший учитель» – 2 педагоги (6%) , «Вчитель методист» – 4 (12%), вихователь-методист – 2(6%), відмінники освіти України – 4 педагоги.

Якість освіти виявляється й в особистісних рисах учня, що не тільки існують від природи, а й формуються, і розвиваються в освітніх процесах. Тому велика роль приділяється вихованню та розвитку пізнавальних компетенцій.



Результати навчальних досягнень учнів у 2013-2014 навчальному році:

Аналізуючи результати закінчення навчального року учнями 2-11 класів можна зробити висновок, що основна частина учнів має середній та достатній рівень знань. Високий рівень знань мають 13 (в минулому році 15) учнів, що складає 6% ,а минулому році було 7%, на початковому рівні з різних предметів навчаються 8 учнів (в минулому році – 5 учнів), що складає 4% в минулому році - 3%. Це учні 9-го класу Світличний Б.., який має початковий рівень знань з 1 предмета, Лєкарєва Л. Д. – з 3 предметів, учні 6-го класу: Лєкарєва З (з 4 преметів), Дегтярьов І. (з 2 предметів), Тимчий Ю. та Кравченков М (з 1 предмета) , учні 7 -го класу Білоус Я. (з 4 предметів), Василенко Е. (з 1 предмета).

У порівнянні з минулим роком відсоток учнів, що навчаються на високому рівні зменшився на 1%; учнів, що мають початковий рівень знань збільшився на 1%.

Аналізуючи успішність за ступенями навчання можна зробити висновок, що учні мають такий коефіцієнт успішності:



І ступінь

ІІ ступінь

ІІІ ступінь

Середній по школі

0,81

0,72

0,84

0,79

Початковий рівень знань мають:

І ступінь

ІІ ступінь

ІІІ ступінь

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2011-2012

2012-2013

2013-2014

0%

0%

0%

4%

3%

8%

7%

0%

0%

Найкращі результати серед учнів 2-4 класів мають учні 2 класу (вчитель Божко В.В.), де коефіцієнт успішності складає 0,83, учні з початковим рівнем знань відсутні, а серед учнів 5-11 класів найкращі результати мають учні 10 класу коефіцієнт успішності складає – 0,88 учні, що навчаються на початковому рівні відсутні. Найгірші результати показали учні 8 класу – коефіцієнт успішності складає – 0,67.

З усіх основних предметів результати навчальних досягнень учнів треба покращувати. Заслуговує на увагу той факт, що у порівнянні з минулим роком результати з цих предметів якщо й покращилися то зовсім не значно(від 0, 01 до 0,04). Найбільше покращився результат із світової літератури на 0,05, а з таких предметів як Харківщинознавство, біологія, російська мова, математика, всесвітня історія, фізика навіть погіршилися. Особливе занепокоєння викликають такі предмети як алгебра, геометрія, українська мова та хімія. Вчителям з цих предметів треба ретельно проаналізувати успішність учнів та спланувати роботу щодо покращення результатів, адже це предмети з яких здається ЗНО. (слайди)

Проблематичним залишається питання реалізації творчого потенціалу учнів. В початковій школі учнів, що отримують Похвальні листи з року в рік більше. При переході до основної школи таких учнів стає значно менше.

Якщо порівнювати результати успішності учнів за три останні роки по предметах, то можна зробити висновок, що на рівні минулого року залишилась успішність учнів з хімії трудового навчання, погішилися результати з математики, всесвітньої історії, харківщинознавства, біології, астрономії, основ здоров’я, фізики та російської мови. З усіх інших предметів – покращився.

Порівняння навчальних досягненень учнів по класах дає можливість прослідкувати таку закономірність: початкова школа залишається на рівні попередніх років, середня ланка знижує свою успішність, а починаючи з 9-го класу і старша школа підвищують рівень знань. (слайд)

Якість знань підвищилася на 1 % у порівнянні з минулим роком.(слайд)

Учні 11-го класу навчальний матеріал засвоїли на середньому, високому та достатньому рівнях. Якість знань в середньому складає – 77% (результати ЗНО слайд)

Реалізуючи шкільну програму «Обдарованість», створювалися умови для розвитку здібностей обдарованих дітей та заохочення їх до творчої самостійної роботи. Враховуючи виступ команд у районних олімпіадах з базових дисциплін, маємо такий результат (слайд)

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін взяли участь 28 учнів 6-11 класів. Призові місця посіли 7 учнів, з них: І місце – 1 учень (Дяченко Денис - інформаційні технології, вчитель – Оніщенко М.С.), ІІ місце – 2 учні (Рябцев Дмитро - біологія, Гамаль Олена – екологія, вчитель Пономаренко К.С.), ІІІ місце – 4 учні (Сав’як Марина – біологія, вчитель Пономаренко К.С. Рябцев Дмитро, Пересада Катерина – хімія, вчитель Калініченко О.Є. Ліщинські Ганна – математика, вчитель Марченко А.О.) Кількість переможців становить 25% від загальної кількості учасників .Аналіз показників якості виступу учнів та кількості індивідуальних призових місць свідчить, що всі призові місця вибороли учні з природничо-математичних дисциплін.(біологія, екологія, хімія, математика, інформаційні технології). З предметів суспільно-гуманітарного напряму жоден учнень не отримав призового місця. У ІІІ етапі взяли участь теж учні природничо-математичного напряму (математика та інформаційні технології).

Рейтинг командних виступів у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з окремих предметів свідчить про те, що лише дві команди зайняли ІІІ призові місця (екологія вчитель Пономаренко К.С. та інформаційні технології вчитель Оніщенко М.С.) Рейтинг командних виступів показує, що заклад взяв участь в усіх олімпіадах.

За результатами ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад Наш заклад підвищив рейтинг порівняно з минулим навчальним на одну одиницю і зайняв 11 місце.

Таким чином у командному заліку у десятку кращих загальноосвітніх навчальних закладів за підсумками ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів наш заклад не увійшов.

Рейтинг командних виступів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад свідчить про те, що у першу 10-ку за загальношкільним місцем увійшли команди: екологія – з місце (вчитель Пономаренко К.С.), інформаційні технології – 3 місце (вчитель Оніщенко М.С.) біологія – 5 місце (вчитель Пономаренко К.С.), педагогіка та психологія (5 місце, практичний психолог Голубнича Н.О.), англійська мова – 7 місце (вчитель Глущенко Т.О., Казначеєва Г.А ), російська мова та література (9 місце, вчитель Оздоєва О.М. Тим бай А.І.), хімії (10 місце вчитель Калініченко О.Є.,), географія (9 місце, вчитель Калініченко О.Є. ), фізична культура (7 місце, вчитель Тимченко М.М.), математика – 10 місце (вчителі Марченко А.О., Власова З.А), історія – 10 місце (вчитель Возгріва К.М.), економіка – 9 місце (вчитель Рєзніков В.В.), технічна праця – 7 місце (вчитель Рєзніков В.В.)

Найгірші результати показала команда інформатики 20-те командне місце.

Кількість призових місць у цьому році більше ніж в минулому - 7 (у минулому було – 4).

У ІІІ (обласному) етапі брали участь два учні: Ліщинська Ганна учениця 7-го класу з математики та учень 9-го класу Дяченко Денис з інформаційних технологій.



Психологічна діагностика та врахування в організації навчально-виховного процесу

Згідно із планом роботи систематично проводилася робота психологом НВК з метою вивчення індивідуальних особливостей дітей, результати яких використовувалися під час організації навчально-виховного процесу.



1. Було проведено діагностику психологічної готовності шестирічних дошкільнят до навчання в школі за II етапами (згідно Базового компоненту про дошкільну освіту):

Висновки і рекомендації психолога.

- До навчання в школі практично готові – 8 дітей, з них 0 хлопчиків та 8 дівчаток;

- Готовність до навчання сформована, але потребують додаткових занять для формування довільності уваги, мислення, розвитку тонкої моторики руки, розвитку мовлення та формування пізнавального інтересу до навчання – 13 дітей, з них 9 хлопчиків та 4 дівчинки;

- Рівень готовності нижче середнього, в процесі навчання в школі можливі прояви ознак дезадаптації та складності в засвоєнні учбового матеріалу. Діти потребують посиленої уваги з боку батьків, слід звернути увагу на розвиток психічних процесів, необхідних для успішного оволодіння шкільною програмою: увага, пам'ять, мислення, мовлення, на сформованість вміння слухати і правильно виконувати вказівки дорослого, розвиток тонкої моторики руки. До цієї групи увійшли 6 дітей, з них 3 хлопчика та 3 дівчинки.



2. Здійснено групову та індивідуальну діагностичну роботу у першому класі з метою визначення адаптаційних здібностей за методиками:

Визначено наступний рівень шкільної зрілості: високий – 2/ 12%, вище середнього – 5/ 29%, середній – 8/ 41%, нижче середнього – 1/ 6%.



3. У четвертому класі проведено діагностику психологічної готовності до навчання в середній школі:

Отримані наступні результати:



Розвиток словесно-логічного мислення:

Високий – 76%;

Середній – 14%;

Низький – 9%.



Мотивація навчання:

Високий рівень – 64%;

Середній рівень – 36%.

Анкета інтересів


  1. Математика – 6 учнів ( 8% );

  2. Придознавство – 9 учнів ( 13 % );

  3. Історія -12 учнів ( 17 % );

  4. Мова і література – 4 учень ( 6 % );

  5. Педагогіка – 6 учні ( 8 % );

  6. Техніка, конструювання – 6 учнів ( 8 % );

  7. Праця та самообслуговування – 19 ( 27 % );

8. Мистецтво – 9 учнів ( 13 % ).

4. У п’ятому класі проводено діагностику рівня і змісту адаптації до нових умов навчання

Відчувають загальну тривожність - 19%;

Шкільну тривожність – 37%;

У 69% переважають внутрішні мотиви навчання над зовнішніми;

61% учнів мають адекватну самооцінку

У 12% виникли труднощі при переході до середньої школи.

Отже, ми бачимо не зовсім спокійну картину, тому і виникало багато конфліктів у 5 класі.

6. У дев’ятому класі проводено діагностику психологічної готовності учнів до вибору профілю навчання:

Рекомендовано: для продовження подальшого навчання в школі III ступеню обрано універсальний профіль навчання, до варіативної частини включити уроки, факультативи та гуртки наступного спрямування: географія, література, мистецтво, фізична культура.



7. В сфері професійного самовизначення учням 11 класу було рекомендовано такі професії: пов’язані із обслуговуванням техніки, можливістю щось робити своїми руками – 5 учнів; програміст, перекладач – 3 учні; професії творчого характеру – 5 учнів; сфера обслуговування і спілкування з людьми – 7 учнів.

8. З метою виявлення схильності до обдарованості було проведене загальношкільне психодіагностичне дослідження, протестовано 192 учні.

За сформованістю пізнавальних, мотиваційних, творчих та лідерських характеристик високий рівень прояву цих характеристик мають 2 учні (1%) – Гагіна К. (1 кл.), Циганенко М. (3 кл.)


  • вище середнього – 40 учнів (21%);

  • середній рівень – 97 учнів (50%);

  • нижче середнього – 40 учнів (21%);

  • низький рівень – 13 учнів (7%).

За сформованістю креативності:

Високий рівень – 4\2% (Фесенко М.(7 кл.), Фесик В.(11 кл.), Пляскіна В.(8 кл.), Миргородський Д.(10 кл.));

Вище середнього – 24\14% (Єсіна А., Луценко І.(1 кл.), Огурцова К., Ємцова А.(2 кл.), Фесенко П., Суслов В.(4 кл.); Макаренко О., Ключко В. (5 кл.); Ліщинська А., Мерзлікін В. (7 кл.), Пашко В., Шовкун Л. (8 кл.), Биков С., Зіннурова О., Мішук А., Сазойну Д.(9 кл), Біліченко В., Гамаль О., Тупікін Д.(10 кл.), Гредасов В., Козачек О., Іваницький Р., Ливановська О., Соколова А., Суходольська М. (11 кл)).

Середній – 60\33%;

Нижче середнього – 69\38%;

Низький – 23\13% .

Дані результати спонукають спрямувати роботу на розвиток креативності, використовуючи різні напрямки залучення дітей до прояву та реалізації своїх здібностей і нахилів.( турніри, олімпіади, конкурси, змагання) Уже у вересні 2014 року Рябцев Дмитро, учень 11 класу посів І місце в районному турнірі біологів)

Відвідування відвідування учнями занять систематично та оперативно відстежуються причини пропусків уроків та узагальнюються результати.

Необхідно відзначити, що в цьому навчальному році збільшився відсоток

пропушених занять через хворобу, що свідчить про те, що батьки займаються

самолікуванням, невчасно звертаються до лікарів і не проходять рекомендовані

обстеження. Дане питання необхідно буде розглянути на батьківських зборах.

Уже традиційно проводиться моніторинг відвідування занять

випускниками школи протягом усього періоду їх навчання з метою аналізу та узагальнення, виявлення причин та планування подальшої роботи,

узагальнення позитивного досвіду з даного питання. (слайд).Як видно з наведених даних, найвищий відсоток відвідування випускниками 2012-2013 року (кл.керівник Пономаренко К.С.), що становить 91%. стабільним, починаючи з 5 класу, що свідчить про ефективну роботу класного керівника. У цьому навчальному році середній показник 88% . Цей відсоток є другим показником і збільшився у 10, 11 класах. За два інші випуски відвідування дещо нижче за рахунок окремих учнів, схильних до пропусків.

У цьому навчальному році найкращий показник відвідування у 1, 4.5 класах і складає 90,5%- 91,5%. Найнижчі показники мають 7 клас (79,5) та 9 клас (80%). У цих класах навчаються учні Білоус Ярослав та Лєкарева Ліана, що схильні до пропусків занять. З ними та їх батьками (кризові сім’ї ) проводилася робота як педагогами , так і службами по роботі з молоддю та неповнолітніми. На жаль, дієвих результатів це не дає, бо не всі батьки не налаштовані на співпрацю і допускають пропуски не по хворобі.

За останні 4 роки також відстежується динаміка відвідування занять учнями одного класу. Тільки 5, 10 та 11 клас показали підвищення відсотка відвідування.

Моніторинг відвідування по роках дає підстави зробити висновок про стабільний стан роботи в даному напрямку, але недостатній, по заплановані показники (90%) не досягнуті.

Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність, залежить насамперед від співпраці школи і сім’ї

Тому особливо важливо формувати: (слайд)



Пізнавальна компетентність:

-   знання, вміння, навички на рівні від Державного стандарту;

-   навички критичного мислення;

-   розвиненість пізнавальних психологічних процесів: мислення, мовлення, пам’яті, уваги, уяви, сприймання;

- здатність виконувати творчі завдання, доводити правильність певного судження та власної думки.

Медичне обслуговування у НВК. Стан здоров’я

Щорічний медичний огляд дає змогу відстежувати стан здоров’я та планувати відповідну роботу. За результатами медогляду видається наказ, учні розподіляються за групами для занять фізичною культурою. За даними медогляду маємо такі результати за 3 роки:



рік

К-ть патологій

Дошкільний заклад

школа

2011-2012

44

261

2012-2013

46

318

2013-2014

67

384

Результати медогляду 2013 (листопад): оглянуто – 211 учнів,

108 вихованців.Всього патологій – 451.Із них вперше – 22

У 2012 році (2012-2013 навчальний рік) було оглянуто 209 учнів та 98 вихованців.Виявлено паталогій 392, з них вперше 59. Як видно з наведених даних, з кожним роком зростає кількість хворих дітей. Особливо непокоїть, що зростають кількісні показники дітей, що мають кілька захворювань.

З представленої таблиці видно ріст серцево-судинних захворювань, хвороб сечовивідної системи, дещо знизився рівень нервових патологій.



До спеціальної медичної групи віднесено 38 учнів, до підготовчої -148 дітей. З такими дітьми проводиться індивідуальна робота на уроках фізкультури.

Звертаюся до батьків з проханням про вчасне зверення до лікарів та систематичний контроль за харчуванням, заняттям фізичною культурою і спортом

Робота з питань безпечної життєдіяльності та профілактики дитячого травматизму
У роботі з охорони життя і здоров’я учнів, попередження дитячого травматизму було визначено такі цільові пріоритети:


  • забезпечення реалізації державної політики щодо охорони життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

  • створення безпечних і нешкідливих умов навчання, праці і виховання дітей і підлітків;

  • навчання школярів питань основ безпеки життєдіяльності з наступною перевіркою знань відповідно до діючих програм;

З метою збереження життя і здоров’я учнів, відповідно до існуючої в районі та школі системи навчальної, просвітницької та виховної роботи, забезпечуючи реалізацію державної політики в галузі охорони дитинства, та з метою запобігання випадкам дитячого травматизму школою було видано сім наказів.

Згідно вимог нормативних документів реєструються первинний, позаплановий і цільовий інструктажі для працівників та учнів навчального закладу.

Перед початком навчальних занять класні керівники провели з учнями

навчального закладу вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності та зробили відповідні записи до класних журналів.

Протягом 2013/2014 навчального року та напередодні канікул у закладі були проведені інструктажі з безпеки життєдіяльності з учнями, під час яких особлива увага зверталася на безпечне поводження в побуті та на відпочинку.

Одним із шляхів попередження дитячого травматизму є викладання такого предмета, як: „ Основи здоров’я (1-9 кл.), на реалізацію якого відповідно до робочого навчального плану відводиться одна година на тиждень у 1-7 класах та 0,5 тижневої години у 8-9 класах протягом всього навчального року. На уроках даного предмету в учнів формуються основи здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, основні моделі безпеки під час виникнення побутових, природних, техногенних надзвичайних ситуацій.

Для удосконалення профілактичної роботи щодо запобігання дитячого травматизму серед учнів класними керівниками проводився комплекс бесід:

- правила дорожнього руху (10 годин на рік);

- правила протипожежної безпеки (10 годин на рік);

- запобігання отруєнь (2 години на рік);

- правила безпеки при користуванні газом (4 години на рік);

- правила безпеки з вибухонебезпечними предметами (6 годин на рік);

- правила безпеки на воді (5 годин на рік);

- правила безпеки користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму (4 години на рік).

В останні два дні навчання кожної четверті в школі проводились дні безпеки життєдіяльності. Вході яких проводились години спілкування, на яких з учнями проводилися комплексні бесіди з усіх видів дитячого травматизму перед канікулами та записувалися до щоденників під підпис та до класних журналів на сторінці «Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму».

Щорічно після вивчення всіх тем учні здають залік по кожному блоку занять з ПДТ. Заліки оцінюються «зараховано» або «не зараховано» і записуються проти кожного прізвища учня.

Регулярно проводилися бесіди серед учнівського колективу на тему

« Профілактика побутового травматизму», два рази на семестр роз’яснювальна робота серед батьків з профілактики дитячого травматизму, лекторій для батьків «Організація роботи з батьками щодо запобігання нещасним випадкам серед дітей», консультації для батьків «Шляхи зміцнення здоров’я дитини»,

загальні батьківські збори, на яких розглядалося питання «Основи особистої безпеки і профілактика травматизму».

Попередження дитячого травматизму забезпечувалося чергуванням адміністрації, вчителів та учнів 7-11-х класів. Особлива увага зверталася на чергування на травмонебезпечних ділянках (сходи, вестибюль, їдальня тощо). Робота з профілактики дитячого травматизму відображена в класних журналах та журналах реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів з безпеки, які ведуть класні керівники, вчителі-предметники, вихователі.

Протягом навчального року проводилися місячники, тижні сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності дітей і підлітків «Вести здоровий спосіб життя – це модно!», «З вогнем погані жарти, жартувати з ним не варто!», «Молодь за здоровий спосіб життя», «Безпека – це мета, а безпека життєдіяльності – засоби, шляхи, методи її досягнення», зустрічі зі спеціалістами та інші заходи згідно з планом виховної роботи на 2013-2014 навчальний рік.

Під час Тижня пам’яті Чорнобильської катастрофи "Пам'ять серця" та з метою перевірки теоретичних знань та практичних навичок з цивільного захисту 24 квітня 2014 року в закладі був проведений День цивільного захисту та Єдиний тематичний урок „ Уроки Чорнобиля”.

В кожному класі створені куточки з охорони праці, основ безпеки життєдіяльності, протипожежної та електробезпеки, Правил дорожнього руху, невиробничого травматизму, постійно поновлювалась змінна інформація.

Оформлено куточок для вивчення правил дорожнього руху, схема безпечного руху учнів до НВК. Схема знаходиться у людному місці та в кожному класі.

Проводились інструктажі учнів з техніки безпеки на заняттях в навчальних кабінетах школи, майстернях, спортзалі, під час проведення екскурсій та поїздок, облік яких проводився в журналах з техніки безпеки.

Всі ці заходи проводилися з метою забезпечити знання, вміння, навичок, які необхідні для збереження життя і здоров`я, надання першої допомоги потерпілим, підготовці до дій в надзвичайних ситуаціях.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо створення безпечних умов навчання, попередження нещасних випадків в школі та вдома.

Разом з тим не вдалось повністю уникнути нещасних випадків з вихованцями навчального закладу.


Рівень дитячого травматизму за 2013-2014 навчальний рік збільшився на 1,9 % (на4 травмування) у порівнянні з 2012/2013 навчальним роком і становить 10 травм. Збільшився на 1% показник травмування дітей під час навчально-виховного процесу, і становить 4 травми, зокрема, під час перерв – 2, і на уроці фізичного виховання – 2.

Чотири учні протягом навчального року травмувалися вдома під час рухливих ігор, під час гри у, а 2 учні – під час тренувань у позаурочний час. Причина травмування - слабкий стан здоров’я дітей, особиста необережність..

Ключовими невирішеними завданнями щодо зниження дитячого травматизму є відсутність достатньої батьківської уваги. Зниження соціальних установ у сім'ї безпосередньо впливає на поведінку дітей на вулиці. До того ж, часто і поводження дорослих на вулиці не є зразковим. Дорослі практично не роблять зауважень сторонній дитині, яка веде себе небезпечно на вулиці, грає на будівельних майданчиках чи в інших заборонених місцях, використовує в іграх вогонь.

Аналіз нещасних випадків свідчить про те що найбільше діти травмуються в школі на уроках фізичної культури та під час перерв.

В побуті найбільше діти страждають через пустощі та безконтрольність з боку батьків.

Основними причинами нещасних випадків з дітьми у побуті залишається: порушення або незнання Правил особистої безпеки, тиск неякісної, відверто шкідливої продукції засобів масової інформації, загальне падіння культури населення, соціальне розшарування і зниження моральності, втрата ідеалів, посилення тенденцій безнадії і зневіри у молоді, що навчається, безвідповідальне та неуважне ставлення батьків і дорослих до особистої безпеки та безпеки дітей. Слід зазначити, що в учнів ще недостатньо вироблені навички застерігати своє тіло від травмування.

                  Формування таких рис особистості, як прагнення до духовної та фізичної досконалості, здатність до творчості, вибору, самоорганізації, самоуправління, сміливість, наполегливість, цілеспрямованість, вміння спілкуватися з різними  людьми, - мета виховного процесу .



Компетентне ставлення до власного здоров’я:

-   володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування;

-   уявлення про згубні звички: алкоголізм, наркоманію, паління;

-   уміння уникати небезпечних ситуацій;

-   зацікавленість у регулярних заняттях із фізичної культури;

-  зміцнювати здоров’я шляхом активного відпочинку.

(слайди)

Відомо, що кожне нове покоління людей формує систему власних ціннісних установок, орієнтації, залежно від умов та стану суспільного життя формує ставлення до тих чи інших явищ. Сучасна українська молодь формується в умовах трансформаційних процесів в українській державі. Становлення ринкових відносин, вільне поширення західної кіно- і відеопродукції, процеси в інформаційній сфері, поширення комп`ютерних технологій – усе це та багато іншого визначило своєрідне, більш спокійне, порівняно з попередніми поколіннями, ставлення сучасних людей до вживання алкогольних напоїв, тютюнопаління, вживання наркотичних та токсичних речовин. (Слайди) 
Результати опитування не можуть не викликати занепокоєння. Адже здоров`я населення – показник добробуту держави, тому його збереження є завданням державного рівня. І саме молодь потребує особливої уваги, усвідомлення нею цінностей здоров'я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки кожної людини на цих засадах. Доцільним буде зупинитися на визначенні поняття «здоровий спосіб життя». У філософському розумінні спосіб життя – це синтетична характеристика сукупності типових видів життєдіяльності людей у поєднанні з умовами життя суспільства. Поведінка людини важлива для здоров'я, оскільки впливає на нього безпосередньо через спосіб життя або опосередковано через економічні чи соціоекономічні умови, які, безперечно, є основною детермінатною здоров`я. Щоб вплинути на поведінку людини, необхідні зусилля з боку самої людини сім`ї та суспільства.

Одним із чинників свідомої та культурної особистості є її мова. Як людина говорить – так вона думає, відчуває. Використання лайливих слів – це показник низької культури особистості.

Не зайвим буде знати і поговорити з дітьми, що коріння лайки сягає в глибину віків, до язичництва. Наші предки саме за допомогою цих слів закликали злих духів. Звідси виникли і народні вірування, що обзивати дітей лайкою не можна, і в хаті не треба використовувати нецензурних слів.

Мат на Русі був карним злочином, а за царювання Олексія Михайловича карали навіть на смерть. Слово для наших пращурів відігравало велику роль: вбивало і воскрешало.

Чому це погано? 1.Це руйнує спілкування. 2.Зло повертається до тебе.3 Адже можна замінити іншими словами. 4 Показує безсилля, душевну бідність.

Це актуально. В Україні використовують ненормативну лексику 67% населення. По школі….

Що хочуть виразити лайкою?

Емоції, принизити, виявити агресію, показати безстрашність та вседозволеність.

Насправді це свідчить пр. бідний словниковий запас, невміння висловити свої думки.

Чому це так небезпечно?



  • Лайливе слово може стати причиною злочину

  • Лайки шкодять не тільки духовному, а й фізичному здоров’ю.

  • Люди, які лаються, живуть менше.

Щоб це підтвердити, було проведено багато досліджень, з яких видно, що слово – частина природи і впливає на людину. (приклад з рисом).

Той, хто лається, програмує себе на хворобу. Це також впливає і на інших людей. Цікаве спостереження – немає лайливих слів у мові, відсутні такі генетичні хвороби, як ДЦП, Дауна.

Треба також пам’ятати, що в Україні існує покарання згідно з адміністративним кодексом. Вплив лайки можна порівняти з вибухом бомби. Отже, якщо хочете, щоб ви і ваші діти були здорові, вживайте добрі слова.

Школа прагне до максимального врахування й задоволення потреб і схильностей учнів, інтересів їхніх батьків, приділяючи при цьому особливу увагу рішенню питань створення комфортних умов для виховання й навчання дітей, оптимізації діяльності педагогічних працівників.

Звіт про фінансово-господарську діяльність

За 2013-2014 навчальний рік були проведені заходи по зміцненню матеріально-технічної бази НВК, оформленню приміщень, створенню належних умов для підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Згідно з наміченим планом для більш широкого доступу учасників навчально-виховного процесу до оволодіння ІКТ-технологіями було здійснено підключення до Інтернету додаткової точки, а також розширено зону його використання через WIF. Учнівський та педагогічний колектив взяли участь у всеукраїнському конкурсі «Відкритий світ» та отримав перемогу, але у зв’язку з політичною обстановкою обіцяної нагороди не було надано. За кошти батьків та спонсорів придбано 2 телевізори на суму 8000 гр. За цей період придбано 6 класних дошок, витрачено 12079 гр.

Для дотримання санітарно-гігієнічних правил при організації харчування придбано новий посуд для дошкільних груп та їдальні 1-11 класів. Учні, які харчувалися за кошти батьків(5-11 кл., група продовженого дня), були вчасно забезпечені продуктами харчування Постійно проводилася робота по естетичному оформленню закладу, його озелененню. Поповнилася квіткова зала, оформлений національний куточок у дошкільному закладі, зроблено нове оздоблення І поверху.

У зв’язку з тим, що технологічне обладнання пральні не оновлялося, виникає постійна потреба у його ремонті. Так на ремонт пральної машини було залучено 1500 гр. Через те, що начальному закладу близько 40 років, були заплановані заходи по заміні системи опалення. Для забезпечення життєдіяльності закладу проводилися планові та аварійні ремонти системи опалення та водопостачання. Тільки за І семестр замінено конвектори у дошкільних групах та відремонтовано пориви на суму 2064 гр. та замінено трубу холодного водопостачання (35 м) на суму 520 гр. у вестибюлі школи.

У І семестрі період замінено конвектори в 10 класі за кошти батьків. По підготовці до нового навчального року було витрачено 108 8097 гр, з них 24 900 за спонсорські кошти замінено 9 вікон. За кошти батьків та кошти закладу було придбано меблі та засоби навчання на суму 35096, виконано ремонтні роботи на 64 871 гр, з них на заміну опалення 29900гр. (20), закуплено будматеріали на 8930 гр. За кошти закладу також оплачується стоянка шкільного автобуса (200гр.) та користування телефоном та Інтернетом (73 гр.) щомісячно.

Левова частка поліпшення матеріально-технічної бази приходиться на батьків, про що свідчать представлена таблиця.

клас

матеріали

роботи

придбання

всього

8

2782

5700

1872(дошка)

10352

9

2057

400

2640(стільці)

5097

10

420




1100-гардини,

3400-конвектори



4920

11

375




1870(дошка)

2551

1

1021




4300

5321

2

2936

3200

1898(дошка)

8034

3

640

750

1728(штори 15м

карнизи 3шт)



3118

4

724

500

2636(дошка)

3860

5

858




2400 (дошка)

3258

6

800

400

1800(жалюзі)

3000

7

662







662

Група ран.віку

2296

2300

4065 (ліжко, столи, стільці, покривала, ковдри)

6591



4330 (бат)

1050




5380 (заклад)

ІІ мол.

7024

2500

1400 (посуд, вішалки для рушників)

10924

Середня.

1830

350

210 (посуд)

2390

Старша.

5086




3237 (шафа для одягу, посуд )

8323

Майб.першокласники

1200

800

2490

4490

всього













У наступному навчальному році необхідно продовжити роботу по заміні вікон та системи опалення, що є найнеобхіднішими умовами функціонування навчального закладу.

Всього на підготовку до нового навчального року залучено 137 014 гр.

(слайди)


Різне

1.Харчування. Замовлення буфетної продукції. Ціни на продукти харчування підвищуються. Не дозволяйте купувати за межами закладу. Вибрати представників батьківського комітету для контролю за харчуванням.

2.Зовнішній вигляд. Діловий стиль.

3.Поїздка на автобусі згідно з графіком.



4.Матеріальна допомога у заміні вікон у спортзалі.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка