Дорога додому і навпаки



Скачати 62.68 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір62.68 Kb.
ВИХОВНИЙ ЗАХІД

на тему: Дорога додому і навпаки

Вчитель 3-А класу

Степаненко І.П.


Тема: Дорога від дому до школи

Мета уроку: повторити правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити вулицю; повторити призначення дорожніх знаків; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого життя та до життя інших.

Обладнання: програма "Дорога до школи ", таблиця з дорожніми знаками.

Хід уроку

І.   Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Діти розповідають правила техніки безпеки).



Розминка.

Діти, сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі на розвиток уваги, бо для виконання завдань на уроці нам треба бути дуже уважними. Задачі для допитливих.

1.                                            Лікар Айболить дав хворому бегемоту 8 таблеток, щоб
той приймав їх по 2 рази на день. Через 2 дні у
бегемота залишилось 5 таблеток. Чи виконав бегемот
призначення лікаря?

2.                                            У двох їжачків було 7 яблук. Чи може в одного з них


бути на 6 яблук більше, ніж у другого?

3.                                            Розстав у кімнаті 5 стільців так, щоб вздовж кожної з


чотирьох стін стояло по 2 стільці.

4.                                            Одна білочка назбирала 9 сироїжок і 6 маслюків і


поділилася з другою - дала їй 8 грибів. Яке найменше

число сироїжок могла одержати друга білочка?

5.           У кімнаті були стільці на трьох і чотирьох ніжках.

Скільки було і яких стільців, якщо всього ніжок 10?



III.  Актуалізація опорних знань.

•          На якій вулиці ви живете?

•          Яку дорогу переходите, коли йдете до школи?

•          Де треба переходити вулицю?

•          Які дорожні знаки ви знаєте? (Використовуємо таблицю).

•          Яке значення має світлофор на дорогах?



Повідомлення теми і мети уроку.

А зараз, діти, відгадайте таку загадку: То пряма, то рівна, то крута, Поведе тебе по всіх світах. Починається з порога Безкінечна ця ... (Дорога).

Отже, тема сьогоднішнього уроку пов'язана зі словом "дорога". А ще - з правилами дорожнього руху. Називається вона "Дорога від дому дошколи". Сьогодні на уроці ми будемо повторювати правила дорожнього руху.

IV.  Вивчення нового матеріалу.

1.           Робота з підручником.(Сторінка 52-53.)

Розгляд малюнка у підручнику.

Діти, уважно роздивіться малюнок у підручнику. (Діти самостійнорозглядають малюнок.)

Сьогодні в школі конкурс пішохода. Ганнуся знає правила переходу ідорожні знаки. Знає також місця, де не можна гратись, кататися навелосипедах, скейтах. Вона бере участь у конкурсі. Відповідає на запитаннятесту.

Спробуй і ти. Це дуже просто. Прослухай запитання і вибериправильний варіант відповіді.

2.           Тестове завдання.

4.           Яка частина вулиці призначена для пішохода?

•          дорога;

•          тротуар;

•          велосипедна доріжка.

5.           Як пішоходи повинні ходити по тротуару?

•          дотримуватись середини;

•          з лівої сторони;

•          з правої сторони.

4.           На який сигнал світлофора можна переходити вулицю?

•         червоний;

•         жовтий;

•         зелений.

5.           Якщо на дорозі немає "зебри", то дорогу треба


переходити:

•         в будь-якому місці;

•         через підземний перехід;

•         почекати, поки на дорозі не буде транспорту, і перебігти дорогу.



3.           Фізкультхвилинка.
Гра "Світлофор".

А зараз проведемо гру на уважність. Називається вона "Світлофор".

Спочатку розділимося на дві команди.

Правила гри: Коли вчитель показує жовтий колір, діти тупають ногами. На червоний колір - тиша, а на зелений - плескати в долоні. В кожній команді учень, що допустив помилку, сідає. Та команда, що допустить найменше помилок — виграє.



4.                                             Практична робота учнів.

5.                                             Релаксація.

1.                                       Повільно переміщувати погляд вгору-вниз, потім


навпаки. Повторити 3 рази.

2.                                       Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно,


повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

V. Узагальнення знань учнів.

Підсумок уроку.

•       На який сигнал світлофора треба переходити вулицю?

•       Якщо на дорозі немає світлофора і "зебри", де ти перейдеш вулицю?

•       Яка частина вулиці призначена для пішоходів?



•       На якій стороні тротуару треба ходити?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка