Довжина кола і площа круга



Скачати 20.06 Kb.
Дата конвертації18.03.2016
Розмір20.06 Kb.
Урок математики в 6-А класі


Тема:

Довжина кола і площа круга.


Мета:

узагальнити знання з теми «Коло і круг», сприяти розумінню залежності довжини кола і площі круга від радіуса;

вчити знаходити площу фігури, яка є комбінацією кола, круга, квадрата, прямокутника;

розвивати навички роботи в групі,вміння висловлювати свою думку, доводити її;

логічне мислення;

виховувати старанність, взаємодопомогу, самостійність.



Хід уроку
І. Організаційний момент. Повідомлення теми і задач уроку.
ІІ. Основна частина. Виступи груп за проектом.


  1. Історична довідка. Коло і круг людям були відомі ще за давних часів. Раніше люди не розрізняли коло і круг. Наприклад, співали «Ой зійди, зійди, ясен місяцю, як млинове коло». Хоч повний місяць і млиновий камінь мають форму круга, а не кола. Походження слова коло українське і дуже давнє. У наших краях жінки носили прикраси у вигляді кіл. І колеса до колісниць майстрові люди вміли робити за кілька тисячоліть до нової ери.

  2. Що ж таке коло? Що таке круг? Це питання презентує група учнів.

Виступи групи учнів)

Питання груп:



  1. Що називається колом?

  2. Що таке діаметр, центр, радіус, хорда.

  3. Що називається кругом?

  4. Як знайти довжину кола, площу круга.

  5. Що таке круговий сектор і сегмент.

  1. Історична довідка. Цікава історія числа П – відношення довжини кола до його діаметра. Вчені Вавілона вважали, що Стародавні єгиптяни знали точніше значення  Давньогрецький учений Архімед знайшов, що  тому це число називають архімедовим. Приблизно воно дорівнює 3,14.

«Это я знаю и помню прекрасно…

3 1 4 1 5 9


  1. Група дослідників нашого класу знаходила відношення довжини кола до його діаметра. Що ж у них вийшло? (Виступ групи учнів – дослідників).

  2. Історична довідка. Винайдення колеса – це велике відкриття. Спочатку люди користувались котками, потім, щоб котки не переносити, додумались вставляти їх у прорізи, мов підшипники. Потім колеса робили окремо від осі, але з суцільного дерева. Тільки згодом навчилися робити колеса зі спицями – більше, легші й міцніші.

  3. Як же в нашому житті використовується така геометрична фігура як круг і коло.

Презентація групи «Коло і круг у нашому житті»

  1. Як практично можна застосувати знання формули круга для знаходження площ різних фігур? Презентація групи учнів «Задачі практичного напрямку».

  2. Хвилинка творчості. Презентація групи учнів. Читання казки та віршів про коло і круг.

  3. Підсумок роботи груп.

  4. Самостійна робота практичного характеру на знаходження площ фігур.


ІІІ. Підсумок уроку.
ІV. Домашнє завдання. § 23 с. 34 в 1 № 3.

с.71 в.1 № 1 № 3



с. 109 в.1 № 1 № 3

с. 164 в.1 № 3 № 4 № 5


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка