№
п /п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
1.
|
Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці.
Форми і образи природи — зразок для майстра
|
|
|
2.
|
Робота із пластиліном. Засоби виразності скульптури. Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми.
Ознайомлення з рельєфом та барельєфом. Виготовлення барельєфа «Морські мешканці»
|
|
|
3.
|
Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій. Ліплення тварин.
Композиція «Кішки — мишки»
|
|
|
4.
|
Комбінування природних і пластичних матеріалів. Лісова скульптура
|
|
|
5.
|
Комбінування природних і пластичних матеріалів. Горіхові фантазії
|
|
|
6
|
Робота з папером, пластиліном і з природними матеріалами Згинання та вирізування паперу. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок.
Силуетна витинанка «Ажурний метелик»
|
|
|
7.
|
Виготовлення серветок у техніці витинанки. Згинання та вирізування паперу.
Ажурні візерунки у квадраті, крузі
|
|
|
8.
|
Виготовлення листівок у техніці витинанки. Витинанка «Дерево життя»
|
|
|
9.
|
Мозаїка як вид декоративного мистецтва. Мозаїка з паперу
|
|
|
10.
|
Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання.
Контурне торцювання. Виготовлення мозаїки технікою торцювання
|
|
|
11.
|
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні.
Рельєфне зображення природних форм. Орнаментальна композиція
в колі — подарунок мамі
|
|
|
12.
|
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні.
Ваза для квітів
|
|
|
13.
|
Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. «Пташина родина»
|
|
|
14.
|
Виготовлення виробів технікою оригамі. «Голуб»( с.50-51,
кол.папір,бножиці,клей пензлик)
|
|
|
15.
|
Проект «Майстерня Діда Мороза». Виготовлення ялинкових іграшок з ниток ( 64 – 66 )
|
|
|
16.
|
Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка» (с.55-59,двосторонній кол.папір, ножиці,клей,зубочистка)
|
|
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
дата
|
примітки
|
Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівнянням
|
|
1.
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел.
|
|
|
2
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника.
|
|
|
3
|
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за коротким записом.
|
|
|
4
|
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням.
|
|
|
5
|
Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом.
|
|
|
6
|
Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі.
|
|
|
7
|
Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць.
|
|
|
8
|
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника.
|
|
|
9
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка.
|
|
|
10
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.
|
|
|
11
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач.
|
|
|
12.
|
Контрольна робота.
|
|
|
13.
|
Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії.
|
|
|
14.
|
Аналіз к.р. Табель-календар. Століття. Розв’язування задач.
|
|
|
15.
|
Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць.
|
|
|
16.
|
Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач.
|
|
|
17.
|
Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів.
|
|
|
18.
|
Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач.
|
|
|
19.
|
Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня.
|
|
|
20.
|
Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником.
|
|
|
21.
|
Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість.
|
|
|
22.
|
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.
|
|
|
23.
|
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.
|
|
|
24.
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами.
|
|
|
25.
|
Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці.
|
|
|
26.
|
Задачі з буквеними даними (знайомство). Складання виразів та знаходження їх значень.
|
|
|
27.
|
Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними.
|
|
|
28.
|
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширеня задача на зведення до одиниці.
|
|
|
29
|
Розв’язування виразів і задач.
|
|
|
30.
|
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника.
|
|
|
31.
|
Контрольна робота.
|
|
|
32.
|
Аналіз к.р. Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид).
|
|
|
33.
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників.
|
|
|
34.
|
Розв’язування складених задач. Складання і розв'язування рівнянь.
|
|
|
35.
|
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними.
|
|
|
36.
|
Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач.
|
|
|
37.
|
Розв'язування задач на дві і три дії.
|
|
|
38.
|
Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. Розвязування виразів та задач.
|
|
|
39.
|
Переставний закон множення.
|
|
|
40.
|
Сполучний закон множення.
|
|
|
41.
|
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1.
|
|
|
42.
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел.
|
|
|
43.
|
Ділення 0. Неможливість ділення на 0.
|
|
|
44.
|
Контрольна робота.
|
|
|
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.
|
|
45.
|
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня.
|
|
|
46.
|
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного.
|
|
|
47.
|
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу.
|
|
|
48.
|
Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею.
|
|
|
49.
|
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел.
|
|
|
50.
|
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії.
|
|
|
51.
|
Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.
|
|
|
52.
|
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії.
|
|
|
53.
|
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею.
|
|
|
54.
|
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними.
|
|
|
55.
|
Конртольна робота.
|
|
|
Додавання і віднімання в межах 1000
Усне додавання і віднімання чисел
|
56.
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею.
|
|
|
57.
|
Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці.
|
|
|
58.
|
Додавання виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці.
|
|
|
59.
|
Усне віднімання виду 670-420. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків.
|
|
|
60.
|
Додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 760-40, 760-400. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків.
|
|
|
61.
|
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці.
|
|
|
62.
|
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задачі на три дії.
|
|
|
63.
|
Додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.
|
|
|