Гаврилівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів «Погоджено» Заступник директора з нвр малета І. М. Дата Календарне планування



Скачати 202.49 Kb.
Дата конвертації20.02.2016
Розмір202.49 Kb.
Гаврилівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

« Погоджено»

Заступник директора з НВР

Малета І.М.

Дата

Календарне

планування

3 клас

Вчитель : Малета І.М.

2014 – 2015 навчальний рік

Природознавство

( За підручником І.Грущинська. Природознавство: підручник для 3 класу, Київ Видавничий дім « Освіта», 2013 )

І семестр

п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Вступ. Як людина пізнає природу? Різноманітність природи. ( 3 – 7)







Тема 1. Вода

2.

Які незвичайні властивості має звичайна вода?

( с. 8 – 12)









3.

Де на Землі міститься вода?( с. 13 – 16)







4.

Як знати на карті частини світового океану? (с.17)







5.

Яке значення води в житті людини? (с. 18 -19)







6.

Як охороняти безцінний скарб Землі – воду ?

( с. 20 -21)









7.

Запитаємо в матінки природи: вода – руйнівник чи вода – рятівник? ( с. 22-23)







8.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про воду. ( с. 24 – 25)







Тема 2 . Повітря

9.

Які властивості має повітря? ( с.28 – 30)







10.

З чого складається повітря? ( с.31 -33)







11.

Чому повітря рухається? Нагрівання та охолодження повітря над сушею та водною поверхнею. ( с. 34 – 37)







12.

Як вітер впливає на природу Землі? ( с. 36 – 37)







13.

Чому потрібно охороняти повітря від забруднення ? ( с. 38 – 39)







14.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про повітря ( с. 40 – 41). Контрольна робота. Т.б.







Тема 3 . Гірські породи. Ґрунти

15.

Що таке гірські породи? Різноманітність гірських порід. ( с. 42 – 46)







16.

Що таке корисні копалини? (с. 47 – 49)







17.

Навіщо людям корисні копалини? Види корисних копалин . ( с. 50 – 51)







18.

Чим ґрунти відрізняються від гірських порід?

( с. 52 – 54)









19.

Як склад гранту впливає на природу Землі?

( с.55 – 56 )









20.

Запитання до природи. Як поліпшити родючість ґрунту? ( .с. 57)







21.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про гірські породи та ґрунти. ( с. 58 – 59)







Тема 4 . Сонце – джерело енергії на Землі

22.

Що таке енергія і для чого вона потрібна? ( с. 60 – 64)







23.

Як сонячна енергія впливає на природу Землі?

( с. 65 – 67)









24.

Які джерела енергії є невичерпаними? ( с. 68 – 69)







25.

У чому переваги енергії Сонця? ( с. 70 – 71).







26.

Як « приручити» вітер? (с. 72 – 73)







27.

Чому воду називають невтомною трудівницею.

( с.74 – 75)









28.

Як ти економиш тепло та електроенергію? ( с. 76 – 77)







29.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про енергію та її збереження. Контрольна робота. Т.б.







30.

Творчий проект: « Захисти природу» (с. 78 – 79)







Тема 5 . Рослини, тварини і середовище їх існування

31.

Як « упізнати» рослини? Різноманітність рослин. Рослини – живі організми. ( с. 80 – 84)







32.

Які рослини – квіткові? ( с. 85 – 87)








Я у світі

( За підручником Н. Бібік. Я у світі: підручник для 3 класу, Харків. Видавничий група « Основа», 2013 )

І семестр



п /п

Тема уроку

Дата

Примітки

Людина

1.

Вступ. Людина – частина природи. Людина – частина суспільства. Розвиток людини протягом життя. ( с. 3 – 8)







2.

Школа вчить, як на світі жить. ( с. 9 – 14)







3.

Держава освічених людей . ( 15 -21 )







4.

Вчимося вчитися. ( 22 – 23)







5.

Що таке людське «Я» Яким бути ? ( с.24 – 28 )







6.

Як досягти успіху . ( 29 – 32 )







7.

Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. ( 32 – 34 ) Контрольна робота. Т.б.







Людина серед людей

8.

Сім’я. Родовідне дерево . Склад сім’ї . ( 35 – 39)







9.

Обов’язки в сім’ї. Жити по совісті. Шанобливе ставлення до старших та до інших членів сім’ї ( с. 40 – 45)







10.

Сімейний календар. ( 46 – 47 )







11.

Школа. Збереження шкільних традицій. Основні правила школяра. Проект «Історія моєї школи» ( 48 – 56 )







12.

Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. ( с. 56 – 60)







13.

Як треба вітатися ( с. 61 – 62)







14.

Як поводитись у громадських місцях. ( с. 63 – 66)







15.

Друзі. Вимоги до товаришування, спільної гри, праці, навчання в групах, у класі ( с. 67 – 69). Контрольна робота. Т.б.







Трудове навчання

( за підручником В.Сидоренка, Н. В. Котелянець, О. В. Агєєвої )

І семестр



п /п

Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці.

Форми і образи природи — зразок для майстра









2.

Робота із пластиліном. Засоби виразності скульптури. Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми.

Ознайомлення з рельєфом та барельєфом. Виготовлення барельєфа «Морські мешканці»









3.

Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій. Ліплення тварин.

Композиція «Кішки — мишки»









4.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Лісова скульптура







5.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Горіхові фантазії







6

Робота з папером, пластиліном і з природними матеріалами Згинання та вирізування паперу. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок.

Силуетна витинанка «Ажурний метелик»









7.

Виготовлення серветок у техніці витинанки. Згинання та вирізування паперу.

Ажурні візерунки у квадраті, крузі









8.

Виготовлення листівок у техніці витинанки. Витинанка «Дерево життя»







9.

Мозаїка як вид декоративного мистецтва. Мозаїка з паперу







10.

Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання.

Контурне торцювання. Виготовлення мозаїки технікою торцювання









11.

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні.

Рельєфне зображення природних форм. Орнаментальна композиція

в колі — подарунок мамі








12.

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні.

Ваза для квітів









13.

Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. «Пташина родина»







14.

Виготовлення виробів технікою оригамі. «Голуб»( с.50-51,

кол.папір,бножиці,клей пензлик)









15.

Проект «Майстерня Діда Мороза». Виготовлення ялинкових іграшок з ниток ( 64 – 66 )







16.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка» (с.55-59,двосторонній кол.папір, ножиці,клей,зубочистка)








Математика

( за підручником М. Богдановича Математика )



уроку

Тема уроку

дата

примітки

Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівнянням




1.

Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел.







2

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника.







3

Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за коротким записом.







4

Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням.







5

Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом.







6

Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі.







7

Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць.







8

Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника.







9

Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка.







10

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.







11

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач.







12.

Контрольна робота.







13.

Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії.







14.

Аналіз к.р. Табель-календар. Століття. Розв’язування задач.







15.

Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць.







16.

Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач.







17.

Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів.







18.

Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач.







19.

Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня.







20.

Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником.







21.

Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість.







22.

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.







23.

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.







24.

Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами.







25.

Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці.







26.

Задачі з буквеними даними (знайомство). Складання виразів та знаходження їх значень.







27.

Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними.







28.

Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширеня задача на зведення до одиниці.







29

Розв’язування виразів і задач.







30.

Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника.







31.

Контрольна робота.







32.

Аналіз к.р. Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид).







33.

Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників.







34.

Розв’язування складених задач. Складання і розв'язування рівнянь.







35.

Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними.







36.

Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач.







37.

Розв'язування задач на дві і три дії.







38.

Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. Розвязування виразів та задач.







39.

Переставний закон множення.







40.

Сполучний закон множення.







41.

Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1.







42.

Ділення на 1. Ділення рівних чисел.







43.

Ділення 0. Неможливість ділення на 0.







44.

Контрольна робота.







Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.




45.

Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня.







46.

Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного.







47.

Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу.







48.

Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею.







49.

Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел.







50.

Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії.







51.

Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.







52.

Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії.







53.

Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею.







54.

Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними.







55.

Конртольна робота.







Додавання і віднімання в межах 1000

Усне додавання і віднімання чисел

56.

Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею.







57.

Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці.







58.

Додавання виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці.







59.

Усне віднімання виду 670-420. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків.







60.

Додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 760-40, 760-400. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків.







61.

Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці.







62.

Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задачі на три дії.







63.

Додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.








ОСНОВИ ЗДОРОВ ’Я

(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової, В. С. Пономаренка, С. В. Страшка)



п/п

Тема уроку

Дата

Примітки




Вступ Здоров’я людини







1.

Здоров’я і розвиток.







2.

Джерела здоров’я.







3.

Здоровий спосіб життя. Практична робота.Складання правил здорового способу життя










Фізична складова здоров ’я Розділ 1. Здорове тіло







4.

Працездатність і здоров’я. Практична робота Вправи на підвищення працездатності.Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору.







5.

Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом







6.

Гігієна одягу та взуття







7.

Як захиститися від застуди.Практична робота

Моделювання поведінки під час епідемії грипу









8.

Здорове харчування







9.

Проблеми харчування. Практична робота Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням







10.

Підсумковий урок за розділом










Соціальна складова здоров ’я

Розділ 2. Серед людей







11.

Дружний клас. Практична робота Обговорення літературних джерел (української народної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак»)







12.

Дружна родина







13.

Як стати толерантним.

Практична робота Обговорення літературних джерел про толерантність







14.

Школа спілкування. Практичні роботи Як зробити приємність іншому.Як попросити про послугу чи допомогу







15.

Як залагодити конфлікт.Практична робота Моделювання ситуацій мирного розв’язання конфліктів з однолітками







16.

Шкідливі звички і здоров’я. Практична робота Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції








База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка