Граничний термін сплати єсв для підприємців, що обрали спрощену систему оподаткування Відповідно до абзацу третього частини сьомої статті 9 Закону України від



Скачати 67.25 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір67.25 Kb.
Граничний термін сплати ЄСВ для підприємців, що обрали спрощену систему оподаткування
Відповідно до абзацу третього частини сьомої статті 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) фізичні особи-підприємці, що обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Водночас згідно із п.п. 2 п. 6 р. IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 р. № 449 (далі – Інструкція № 449), фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, можуть сплачувати єдиний внесок у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили з врахуванням вимог п.3 ч.1 ст.7 Закону № 2464, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми єдиного внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Відповідно до ст.530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відтак граничний термін сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями, що обрали спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Якщо останній день сплати єдиного внеску припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, то останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (п.11 р. IV Інструкції № 449).
У Підволочиську бізнес та влада обговорили шляхи співпраці
Розповісти про новації податкового законодавства, обговорити проблемні питання та почути пропозиції стосовно реформування податкової системи, зокрема, про особливості нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в рамках податкової реформи, нові правила в обчисленні та сплаті податку на прибуток підприємств, акцизний податок і спрощену систему оподаткування для сільськогосподарських товаровиробників – саме такою була мета зустрічі представника Головного управління ДФС області та керівників органів місцевого самоврядування з бізнесом Підволочиського району.

До учасників заходу із вітальними словами звернулись заступник начальника ГУ ДФС у Тернопільській області Сергій Господарик, голова Підволочиської райдержадміністрації Борис Онищук, заступник голови районної ради Микола Скуйбіда та в.о. начальника Підволочиського відділення Збаразької ОДПІ Олег Нагірний.

«Останнім часом відбулось дуже багато змін у податковому законодавстві, мова йде про концепцію реформування податкової системи, яка на початку осені була подана Кабміном. Не зважаючи на усі позитивні напрацювання в плані удосконалення законодавства, наразі є ще чимало прогалин. Щоб заповнити ці прогалини нам потрібно чесно і відверто співпрацювати», – зауважив Сергій Господарик.

Представники місцевої влади та бізнесу району погодились із словами Сергія Степановича. Адже зважаючи на стан, в якому перебуває економіка країни, тільки спільними зусиллями можна вивести її з «тіні»: легалізувати найману працю, боротися з нелегальним обігом підакцизних товарів і т.д. Підприємці наголосили й на важливості роз’яснювальної роботи щодо новинок податкового законодавства, оскільки при великій кількості змін до законодавства багатьом важко зорієнтуватися у всіх тонкощах новацій.

В ході конструктивного діалогу присутні обговорили проблемні питання, які існують в районі, та намітили шляхи їх вирішення.
На Тернопільщині виявили автомобільні акумуляторні батареї, ввезені з порушенням митних правил
У ході проведення операції «РУБІЖ-2015» працівниками Тернопільської митниці ДФС спільно з співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Тернопільській області встановлено факт зберігання товарів, ввезених на митну територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю фізичною особою-підприємцем.

За результатами заходів, які проводились на підставі ініціативного повідомлення оперативного підрозділу, за місцем здійснення підприємницької діяльності виявлено автомобільні акумуляторні батареї “EUROSTART” без будь-яких документів на вказаний товар.

При використанні наявних баз даних та згідно з відповідями митних органів України фактів здійснення митного оформлення вищевказаного товару не встановлено. Таким чином, товари були ввезені на митну територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю.

За вказаним фактом фахівцями Тернопільської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил за ст.484 Митного кодексу України та вилучено товар – автомобільні акумуляторні батареї “EUROSTART” в кількості 38 штук орієнтовною вартістю 42 тис.гривень.

За вказане порушення законом передбачена відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товару або його конфіскацію.
Податкова накладна: складаємо при міжнародних перевезеннях
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно із п.п. 195.1.3 п. 195.1 ст. 195 ПКУ операції з постачання послуг з міжнародного перевезення пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом оподатковуються за ставкою 0%. Перевезення вважається міжнародним, якщо здійснюється за єдиним міжнародним перевізним документом.

Відповідно до норм Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 №957, при постачанні послуг з міжнародного перевезення пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом платником ПДВ графи розділу І податкової накладної заповнюються наступним чином:

- у графі 2 зазначається дата виникнення податкового зобов’язання;

- у графі 3 - номенклатура послуг продавця;

- графа 4 при постачанні послуг не заповнюється;

- у графах 5.1 та 5.2 - одиниці виміру (умовне позначення і код), якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку. Якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється;

- у графі 6 - кількість (об’єм, обсяг) постачання послуг. При складанні податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі зазначається «1», у разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, при постачанні частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або при отриманні суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5»;

- у графі 7 - ціна постачання одиниці послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством;

- у графі 10 - база оподаткування при здійсненні операцій на митній території України з постачання товарів/послуг, які підлягають оподаткуванню ПДВ за нульовою ставкою згідно з ПКУ;

- у графі 13 - загальна сума коштів, що підлягає сплаті без ПДВ;

- графи 8, 9, 11, 12 розділу І не заповнюються.

У графах 10 та 13 розділу IV податкової накладної вказується загальна сума коштів, що підлягає сплаті.

Сфера застосування РРО розширена
Головне управління ДФС у Тернопільській області нагадує про внесення змін до пункту 1 статті 9 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 6 липня 1995 року №265/95-ВР щодо обов'язкового застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та розрахункових книжок при наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, при проведенні розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку.

У зв'язку з викладеним розширюється сфера застосування РРО підприємствами, які надають послуги (перукарні, салони краси, спортивні клуби, хімчистки, сервісні центри з ремонту побутової техніки, кредитні спілки, ломбарди, страхові компанії тощо), що також сприятиме захисту прав споживачів при отриманні недоброякісних послуг і створить можливість звернення до судових органів для захисту прав, унеможливить обіг контрафактних і контрабандних товарів та забезпечить належний контроль обігу готівки.

Таким чином, підприємства сфери послуг при проведенні розрахунків мають застосовувати РРО на загальних підставах.

Зазначимо, що такі зміни діють з 1 січня 2015 року.


Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка