Громадська позиція молоді в питаннях екології 37



Сторінка1/3
Дата конвертації08.03.2016
Розмір0.52 Mb.
  1   2   3
матеріали засідань еколого-економічної служби школи.png

Анотація


В цій збірці представлено досвід роботи школи в напрямку еколого-економічного виховання. Зібрано конспекти засідань еколого-економічної служби, в яких висвітлюється робота школи, направлена на формування екологічної культури особистості як форми регуляції взаємовідносин людини з природою

Автор пропонує дану роботу для вчителів середніх загальноосвітніх шкіл, які в своїй роботі приділяють увагу формуванню почуття відповідальності за стан навколишнього середовища.

Зміст

1.Анотація______________________________________________________ 2



2. Зміст_________________________________________________________ 3

3.Засіданя еколого – економічної служби 2013 – 2014 навчальний рік___ 4

3.1. Гармонія людини – гармонія суспільства_____________________ 4

3.2. Шляхи подолання байдужості оточуючих до проблем довкілля__8


3.3.Розвиток гормонійно-досконалої особистості через природоохоронну діяльність_______________________________________________________14 4.Засіданя еколого-економічної служби 2012 – 2013 навчальний рік______15

4.1. Експедиція «Слідами цивілізації» ____________________________ 15

4.2. Конференція на тему«Екологічні проблеми міста»______________ 19
4.3. Круглий стіл на тему: Економікав моєму житті_________________ 35

5. Засіданя еколого – економічної служби 2011 – 2012 навчальний рік___ 36

5.1. Тема: Громадська позиція молоді в питаннях екології ________ 37

5.2 Тренінг: Екологічні проблеми довкілля____________________ 41

5.3. Тема: Культура споживання_________________________________ 50

5.4. "Геть  паління! Ми – здорове покоління"______________________ 51



Засіданя еколого – економічної служби 2013 – 2014 навчальний рік

Тема: Гармонія людини – гармонія суспільства

Мета: розглянути складову гармонійної особистості – бережливе

ставлення до природи, любов до довкілля в світлі теорії сталого розвитку,

збереження ресурсів та раціонального природокористування. Зробити

наголос на особистій відповідальності кожного за стан планети; визначити особисті дії для покращення довкілля і збереження ресурсів.



Обладнання: телевізор, фломастери, ватман.

Хід заходу:

Організаційний момент.

При вході діти діляться на три групи: червоний, жовтий, зелений і

Розміщуються за столами відповідно до кольору, отримують ватман і

Фломастери для вираження своїх думок.

Вступне слово вчителя:

Добрий день. Ми зібралися для обговорення дуже важливої теми:

«Виховання гармонійної особистості в світлі теорії сталого розвитку»

Скільки людей населяє планету?

Діти: 7 млрд. чол.

- Кожен із жителів планети має свої потреби, серед них є і потреба у визнанні, потреба у безпеці, потреба бути багатим і щасливим.

Давайте напишемо на дошці які риси може мати гармонійно розвинена

людина. Діти по черзі підходять до дошки і пишуть.c:\users\пользователь\appdata\local\microsoft\windows\temporary internet files\content.word\img_2950.jpg

Гармонійна особистість має такі риси:



  • Розвинена;

  • Багатогранна;

  • Освічена ;

  • Думаюча;

  • Прогресивна;

  • Любляча;

  • Сповнено любові до природи;

  • Екологічна грамотна;

  • Небайдужа;c:\users\пользователь\appdata\local\microsoft\windows\temporary internet files\content.word\img_2953.jpg

  • Забезпечена

  • Бережлива;

  • Терпляча;

  • Толерантна;

  • Миролюбива;

  • Культурна;

  • Свідома;

  • Здорова;

  • Впевнена в завтрашньому дні;

  • Працьовита;

  • Чуйна;

  • Людяна;

  • Гуманна.

Тепер давайте переглянемо відеокліп і зважимо, чи сучасний світ дає можливість бути спокійними і бездіяльними.

Переглядаємо кліп «Mentalgames», «Мать Земля»

Отже світ такий, який є і в ньому багато недосконалого. Тому середлюдей, небайдужих до проблем планети, в другій половині 20 ст. виник рухза сталий розвиток – такий розвиток, який задовольняє потреби сучасних

людей, але не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти

їхні потреби.

Виділяють такі напрямки сталого розвитку: економічна складова;

екологічна складова; соціальна складова.

Давайте попрацюємо в групах і висловимо свої думки щодо

покращення світу в вибраному напрямку. Прошу висловлювати і записувати ваші побажання на ватмані.

Екологічні аспекти розвитку гармонійної особистості (доповідає перша група і демонструє свої записи).

Учні: Розуміння необхідності збереження природи


  • Необхідно зменшувати кількість сміття, бо наша цивілізація перетворюється в сміттєву, відходи забруднюють планету;

  • Розумне споживання в межах необхідності;

  • Сортування сміття;

  • Вторинна переробка сміття, металу, текстилю, паперу, скла;

  • Збереження тепла і енергії;

Які дії гармонійно розвиненої особистості на шляху подолання

економічних проблем? (Доповідь 2 групи) c:\users\пользователь\appdata\local\microsoft\windows\temporary internet files\content.word\img_2961.jpg



  • Розумне споживання

  • Рівномірний розподіл ресурсів;

  • Економічна грамотність;

  • Бережливість;

  • Раціональне природокористування;

  • Подолання психології бідності;

  • Освіта: економічна і екологічна;

Гармонія – це світ без соціальних негараздів (доповідь 3 групи)

Ми бачимо такі напрямки розвитку особистості:



  • Толерантність;

  • Терпимість

  • Взаємопорозуміння;

  • Знання історії і вміння сприймати уроки історії

  • Пацифізм

  • Відмова від шкідливих звичок;

  • Здоровий спосіб життя;

  • Світ без насилля;

  • За мир і дружбу всіх людей на планеті;

Заключне слово вчителя: Таким чином, ми окреслили величезне коло невирішених проблем. Якщо крокувати кожному в позитивному напрямку, сила позитивного впливу збільшиться і переважить проблеми розвитку цивілізації. Тому що всі разом ми – сила доброї волі, сила любові і миру на Землі.

Пам'ятайте слова вождя індіанського племені сіу:

«Ми не отримали Землю у спадок від своїх предків, ми взяли її у борг у своїх нащадків».

Кожне посаджене або збережене дерево, перероблений грам сміття,

посмішка і протягнута для допомоги рука, невикористаний поліетиленовий пакет, збережений кіловат електроенергії чи літр води – крок, зроблений саме вами до гармонії і процвітання планети.

Хай всі наші кроки будуть в напрямку сталого розвитку.


  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка