«Хай планета наша чиста розцвітає людям на добро» «Маленька країна»



Скачати 112.81 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір112.81 Kb.
«Хай планета наша чиста розцвітає людям на добро»

«Маленька країна».

У Всесвіті є така планета:

Зветься вона Земля.

Люблять її дорослі й діти,

Хоч вона і мала.

Все навкруги цвіте й буяє,

Щедрий дає врожай.

І нам життя Земля дарує –

Це найдорожчий дар.



Приспів: Рідна моя Земля, /2р

Вічно живи й квітуй у світі,

Щастя даруй, життя.

Глянь на красу природи гарну –

Більше ніде нема.

Лиш на Вкраїні – батьківщині

Літо, весна й зима.

Осінь на стіл у дім приносить

Овочі й фрукти теж.

Це вітаміни для людини,

Соки й добро без меж.

Приспів.

Є на Землі інаше Жданове

Море проблем у нім

Ми ж не впадаєм в сум і відчай,

Славу співаєм їй.

Бо це наш край і батьківщина,

Отчий наш тут поріг.

Слався, квітуй, моя Вкраїно,

Святий наш оберіг.

Звучить мелодія. Вибігає дівчинка з піднятим над головою глобусом.

Дівчинка. Зупиніться! Подивіться! Що я принесла сюди ' - це ж бо наша найрідніша, найгарніша Земля.

1-ий учень. Ось вона — наша планета.]

2-а учениця. Ось вона — сонцем зігріта.

2-ий учень. Ось вона — дощами вмита.)

2-а учениця. Морями оперезана.



3-ій учень. Ріками помережана.

Дівчинка.

Це наша планета земля!

Поки жити планета ця буде,
Поки світ ще в полоні краси
Бережіть же красу її, люди, '

Сонцем сяє хай крапля роси!

Доля планети у наших руках.

Всі: Ми...

1 учень Ті, що вийшли на цю сцену.

Всі: Ми...

2 учень Ті, що стоять перед вами.

Всі: Ми...

3 учень Ті, що говорять ці слова.

Всі: Ми...

4 учень Екологічна агітбригада»Світлячок»» Жданівської сш розповімо вам.

5 учень Розповімо як вміємо.

6 учень І застережемо.

7 учень Застережемо, як вміємо.

8 учень Від біди, яка може статися з нами в недалекому майбутньому.

9 учень Від біди, яка може статися із нашою чудовою матінкою-природою.

10 учень Від біди, яка може прийти на нашу планету , якщо людство не схаменеться.

3-я учениця. Ми — майбутнє України.

1-ий учень. Нас об'єднали три кольори.

1-а учениця. Синій — символізує чисте небо, та прозо­рість джерел.

2-ий учень. Жовтий — щедрість сонця і багатство ланів.

2-а учениця. Зелений — колір життя. ', ,.

2-ій учень. Наше завдання...

Всі (разом). Зберегти природу для мене, для тебе і для…

1-а учасниця. Ну що, не чекали!

2-а учасниця. Привіт, тусовка!

3-я учасниця. Дорогі друзі, ну і люди, які сидять у цьо­му залі, також!

4-а учасниця. Ну, як для початку, то нормально, зда­ється, як ти вважаєш?!



1-ий учасник. Ти маєш рацію, як говорить наш керівник — стильно!

2-ий учасник. Ну, так кожен зуміє, а як на мене, то саме зараз якоїсь родзинки не вистачає.

З'являється ведуча.

Ведуча. Ну, і що ви тут витворяєте?

1-ий учасник. Ми не витворяємо, Олюню, ми творимо!

Ведуча. Творите, значить?

1-ий учасник. А то!

Ведуча. Ой, а це що у вас?

1-ий учасник. Де?

Ведуча. Невже не чуєте? Ось, прислухайтесь!

Звучить музика, з'являється квітка.

Ведуча. Та це ж квітка!



1-ий учасник. -1. справді квітка, та якась дивна, різно­кольорова... Десь я таку вже зустрічав, начебто...

Ведуча. Ой?!
1-ий учасник. Ну, читав про неї. Дай подивитись!

Ведуча. Не дам, зламаєш!

2-ий учасник. Припиніть вовтузитись, ану дайте квітку сюди! Ну от, вже зламали!

1-ий учасник. І нічого особливого не трапилось, тільки одна пелюстка відірвалась.

3-ій учасник. То не біда, була квітка із родини Розоцвітих і вмить стала із родини Хрестоцвітих.

Поправляє пелюстки.

Ведуча. Теж мені, Ліней доморощений! Кажу, віддай-


но сюди квітку! /

Ой, хлопці, здається я згадала, це ж квітка з казочки, пам'ятаєте?!



Бере пелюстку, що відірвалася. Музика

Ти пелюстка чарівна З казки дивної прийшла! ' Тож полинь за небосхил, До зірок і до світил. Лети з Півночі на Схід, Через Захід, без доріг, Завертай до нас скоріш, Й клич у гості друзів всіх. Як припиниш свій політ, Нам відкрий ти Дивосвіт.



Музика. З'являється Казкар.

* Казкар.

Вірте чи не вірте,

А жив собі на світі Антон-учень.

Він себе не мучив:

Вчив уроки абияк,

Погуляти був мастак.

М'яча ганяв, траву топтав,

До всього іншого діла не мав.

Та якоїсь днини

Сталася причина:

Закохалась раптом мамина дитина.

В неї ж, як шафран лице.

І струнка, мов деревце.

Сказати одним словом —

Екологічно здорова.



Інсценізація. Виходять хлопець і дівчина

Хлопець.

На тебе, моя дівчино, Я б дивився до загину! М'яч на тебе б проміняв, Ще й комп'ютера додав!



Дівчина.

То дурниці — не даруй!

їх собі ти забирай!

Якщо ж хочеш догодити,

Роздобудь мені води!

Щоб вода ота текла !

Із живого джерела,

Щоб у ній, як у свічаді,

Видна вся земля була!

Казкар. ,,

Йде Антон додому, Сльози ллє додолу. Сльози, як китиці, До мами хилиться.



Виходить мама,

Мама,

Чом сердитий, як їжак? Чи у школі щось не так? Чи погано пообідав? Чи поспав, бува, не

Хлопець.

Та яка вже там їда? В мене інша є біда: Закохався у дівицю, А вона хоче водиці.

Мама.

Не сумуй же, мій синок, Хутко скличемо гурток, Обійдемо все село І знайдемо джерело!



Казкар.(Музика)

І на ранок наш загін . •

Всі зібрались як один.

По степах наших блукають,

Джерело оте шукають.

Та ось знаходять і руки розводять.

Джерело в яру, заплуталось в траву,

Землею засипане — ледве дихає.

Джерельце.(Музика)

Буду я від струмочків усіх говорити: Бережіть нас, ми річки великої діти! Із глибин на поверхню земну витікаємо, Хоч маленькі, та силу велику ми маєм. Хочуть воду живу вам принести криниці, Але може і мертвою стати водиця! Тож, щоб чистими води у ріках зостались, Подолайте байдужість, користь і недбалість!



Виходять хлопець і дівчина.

Хлопець. Вчора ти хотіла пити,

Від любові ожило Замулене джерело! Степу буде легше жити, Яр зумів я зупинити! . До героя ти авжеж На побачення прийдеш?



Дівчина.

Якщо й справді те зробив, Джерельце вже оживив, То знайди ще й первоцвіти, Це вже буде диво з див!



Дівчина виходить. На сцені — хлопець

Мама. Ти чого надувсь, як сич? Що зробити ще забули? Вже й води тобі добули, Та кажи, у чому річ?

Хлопець.

Та тепер моя біда Вдвічі більша, ніж вода. Забажала первоцвітів Вередлива молода. Де ж я буду їх шукати, І кого мені спитати? Доведеться мені, мабуть, З туги, мамо, пропадати!



Мама.

Синку, ти ж не зовсім пень, Тож, як прийде новий день, Миттю мчи в бібліотеку, Наче молодий олень. Там є книга, знають діти, Зібрані в ній чудо-квіти. Книга та Червона зветься, Заспокоїть тобі серце.

Казкар.

Книга хлопцеві сказала, Які квіти заховала. Не знати, що б то було, А допомогло джерело: Землю щедро напувало, Життя квітам дарувало. Випрямив тендітний стан На очах у всіх шафран, Закружляли в танці мушки Біля ніжної брандушки. Всіх тюльпан охороняв, Листя мов списи підняв. Ось і квітка розцвіла. У наш степ весна прийшла.



Казкар.

Ох і хлопець, молодець! Ключ до всіх знайде сердець! Тільки будемо спокійні, Як всьому буде вінець. Казку можна завершити,

Тільки ж правди ніде діти, Що дорослих важко вчити В домі ріднім не смітити. Де ж хороший взять кінець

Звучить мелодія «Время вперёд» Свиридова.

1-ий учасник. «Наша технологія пережене нашу


людяність». Альберт Енштейн.

2-ий учасник. Людина навчилася осушувати болота,прокладати канали.

3-ій учасник. Невдовзі народився заклик «Підкорюй *
природу!»

Всі (разом). Людина підкорює природу!

4-ий учасник. Створено нове водосховище



Всі (разом). Людина підкорює природу!

5-ий учасник. Користуйтесь ДДТ! Створено новий


хімічний препарат, який звільнить вас від всіх комах, які
літають і кусають.

Всі (разом). Людина підкорює природу!

6-ий учасник. Відкрито нове родовище, прокладена залізниця.



Всі (разом). Людина підкорює природу! '

1-а учасниця. Нові технології допоможуть. Генетичномодифіковані продукти допоможуть подолати голод і хвороби

Всі (разом). Людина підкорює природу!

2-а учасниця. І ще статистика реалій: висихають ріки, замулюються джерела.

Всі (разом). Людина підкорює природу!


3-я учасниця. Під загрозою зникнення в біотопі українського символа степів — ковили.



4-а учасниця. Брандушка різноколірна, .шафран , тюльпан вузький занесені до Червоної книги

Всі (разом.)). Людина підкорює природу!



Демонстрація] плакату «Збережи!».

Піонер. Армія найстрашніших ворогів збирається у повній тиші, і ніхто не слідкує за їх небезпекою ,їх все більше, і чекати помилування від них даремно. Спочатку на їх бік перейде все, що ми маємо, а потім і вся земля і в селищі Жданове і в Солоному належати буде тільки їм.

Ці місця називаються звалищами, ім'я ворогів — сміття, амброзія

Музика


Амброзія (кричить). А-а-а-а!

Я купила блузку спеціально;для цієї вечірки! А ти навмисне обхлюпав мене якоюсь гидотою! Ох, яка я розлючена

Сміття. Та і я ж не думав, що хтось викинув пакет з том. Почекали, десь тут валявся «Тайд» — подвійна сила

Кульок. Куди твоя подвійна сила на зелену Амброзію треба «Персил» — зелене світло!

Амброзія.) Ах! Я знову в центрі уваги! Вечірка врятована, Та не шкреби мене, Кульку! У моїй роботі важливо, щоб шкіра була гладенька.

Сміття. А яка в тебе робота?

Амброзія. А пилок розсівати? А дихати людям не д ? Він не продається в магазині, замовляйте тільки у смітниках! Ну то як? Літо замовляли? Отримуйте безкоштовні подарунки!

| Всі кашляють.

Кульок. А до чого тут гладенька шкіра?

Амброзія. А щоб такі, як ти, не чіплялися!

КульокТи живеш , як нормальне сміття, а не вмієш себе вести. Викинули то й лежи! Так ні! Він скрізь літаєш, за все чіпляєшся:

Звертається до залу) Ну, а ви знаєте, куди діваються ;ваші викинуті кульки? Нікуди! Ось вони!

Сміття. Кайф! Життя стає цікавішим!



Амброзія. Фу! Ну чого ж ти так смердиш? Ну ніяк не можу звикнути. Добре, що в мене є така штучка (дістає балончик). Два натискання — і свіжість озонової дірки вам забезпечена.

Кульок. Ти що, не почув! Відійди від дами, смердиш, як три в одному!

Сміття. Та не лайтеся ви! Ми стільки років разом! Ми — бригада. Учора ми сказали собі: «Можемо!», а сьогодні ка­жемо всім: «Треба!» Треба завоювати Землю!

Піонер. Завоювати .Ніколи.

Ми битву ведем з смітниками

всі мешканці –разом із нами

Зразковими вулиці вже стали

бо досить труда ми доклали

Казкар. Воскреснули камінні душі

Розчинили серця і чоло

зникли всі негаразди грядущі

Подивіться –добро росцвіло


4-ий учасник.

Всяк хоче від природи щось узяти,

І рівновага вже по швах давно тріщить!

Коли ж борги ми будем віддавати?

і чи всевишній може нам простить

1-а учасниця. І дивлячись на товариство, яке зібралося у цій залі, ми певні, що всупереч Енштейну наша людя­ність, добро, любов пережене нашу технологію!

2-а учасниця. Ми не знаємо, які політичні чи економіч­ні системи виграють, яким шляхом ми підемо, але є одна найлюдяніша система — екологічна.
1 учень

Кожна рослина, дерево, пташина –

то все чудова наша Україна.

Наше завдання – зберегти природу,

Для мене, тебе , всього народу.

2 учень

Хай завжди будуть ...



Всі РІКИ!

3 учень.

Хай завжди буде ...



Всі РИБА!

4 учень

Хай вода буде в..



Всі МОРІ!

5 учень А в пустелі – верблюд!

6 учень Хай завжди будуть люди!

7 учень Хай завжди будуть діти.

8 учень Хай завжди в чистім небі..

Всі Буде сонце світить! (Піднімають малюнок)
Пісня на мелодію «Одна калина».

Шумно, шумно аж за край —

Ріки повноводні, радіє рідний край.

щастя, щастя на душі —

Все живе оживає,, наче міражі!



Приспів:

Одна земля у нас, одна,

і стала чистою вона,

Людська рука нехай

плекає рідний край!

'В нас небувалої краси

Річки і гори, і ліси,

Одна земля в нас, ти її оберігай!

Чисто, чисто навкруги —

Знову в атмосфері –кисень і пташки

Легко дихати у нас,

Бо навколо — буяє зелень повсякчас



Приспів.

радіє , радіє вся земля,

плескає в долоні .наче немовля.


За природу ти подбай,

В нас вона єдина, це запам'ятай!



Приспів.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка