Хід уроку І. Орг початок уроку



Скачати 56.81 Kb.
Дата конвертації12.03.2016
Розмір56.81 Kb.


Хід уроку

І.Орг. початок уроку

Треба всім нам привітатись:

Добрий день.

Дружно й голосно сказати:

Добрий день.

Вправо-вліво поверніться,

Один одному всміхніться

«Добрій день!»



ІІ. Фенологічні спостереження.

1.Робота із зошитом.

Яка погода була протягом минулого тижня?

Стан неба опади вітер t повітря

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу(Актуалізація опорних знань)

1.Бесіда

- Яку тему вивчали на попередніх уроках?(Уроки чемності. Правила поведінки за столом.)

- Як називають людину,яка дотримується норм поведінки,поважає інших?(Ввічлива людина,вихована,культурна,чемна.)

- Щоб дізнатися,як ви засвоїли попередню тему,треба скласти іспит: розгадати кросворд.

«Уроки чемності»


  1. Людина,яка приходить до вас за запрошенням.(гість)

  2. Чемні слова,які люди кажуть один одному,коли лягають спати.(добраніч)

  3. Коли ти вітаєшся з кимось,твоє обличчя прикрашає…(посмішка)

  4. До своїх друзів однокласників звертайся на …(ти)

  5. При зустрічі зі своїми приятелями,однолітками ти можеш сказати.(привіт)

  6. Перед їжею ввічливі люди бажають один одному…(смачного)

  7. До старших за віком чижих людей обов’язково звертайтеся на …(Ви)

Відгадали кросворд-здали іспит.

IV. Мотивація навчальної діяльності

Установка на увагу

  • Яке ключове слово утворилося у нашому кросворді?

(Гостини)

V.Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми продовжимо заняття у школі Ввічливості. Дізнаємось,що таке гостини,гостинність.

Під час практичної роботи змоделюємо ситуацію «Мене запросили на день народження.»

Ваше завдання засвоїти правила культурної поведінки у гостях,навчитися розрізняти правильні і не правильні вчинки дітей.Учитися вручати подарунки,отримувати їх.



VI.Вивчення нового матеріалу

1.Бесіда

- Як ви розумієте значення слова «гостини».



Лексична робота

Гостини -звичай ходити у гості й приймати гостей.

Гостинність – (гостеприимство)- уміння так приймати гостя,щоб йому було добре,приємно,цікаво.

(В основі цього звичаю лежить прагнення людей до спілкування.)

2.Розповідь учителя

Звичай ходити у гості й приймати гостей з’явився дуже давно.Гостинність притаманна не лише окремим людям,а й цілим народам.Українці-це дуже гостинний народ.З великою пошаною вони ставляться до своїх гостей.Існують спеціальні обряди,звичаї зустрічі гостей(хліб-сіль).Про гостини є багато казок,мультфільмів.З одним із найулюбленішим героєм зараз зустрінемось.



3.Робота з зошитом. С.33.

(Малюнок Вінні Пух з П’ятачком в гостях у Кролика)

-Згадайте цей епізод.Як ви думаєте,чи правильно поводили себе гості?

Хазяїн?


-Чи запрошував Кролик до себе друзів?

-Чи знають правила поведінки у гостях Вінні Пух і П’ятачок?

-Як поводив себе Кролик?(Був люб’язний,тактовний,пригощав усім,що в нього було.)

-Чи спробував Кролик розважити своїх гостей?

-Які розваги можна запропонувати Кролику,щоб Вінні пух не об’ївся і не застряг у норі?(Ігри,конкурси,танці).

4.Динамічна хвилинка.

Виконується танок «Маленькі каченята».

5.Знайомство з правилами гостинності.

Зараз нам необхідно визначити,що треба робити господарю,щоб його гості почувалися комфортно.

Яких правил поведінки повинні дотримуватись гості,щоб не завдавати шкоди господарям.

Робота у групах

Кожна з чотирьох груп отримує аркуш,на якому перелічені правила поведінки.Учням необхідно визначити,хто повинен дотримуватися цих правил-господар чи гості.



Господар гості

-запрошує гостей одночасно;

-привітно зустрічати;

-потурбуватися про те,чим пригостити;

-догодити людям,щоб їм було комфортно,зручно;

-приділяти увагу кожному;

-розважати запрошених.

Господар гості

-приходити вчасно за запрошенням;

-поводитись спокійно,тихо,стримано;

-за столом не вередувати;

-не забути подякувати господарям за гостинність.

Презентація роботи у групах.

Повторне читання правил гостинності.

V.Закріплення й осмислення знань.

Установка

-У гості ходять з різною метою:відсвяткувати у компанії якесь свято,привітати господарів з їх особистим святом,або з днем народження.І звичайно,роблять подарунки.Хто й коли зробив це вперше,історія не знає.Але,мабуть,хтось дуже давно зробив відкриття,що давати радісніше,ніж брати.І це в подарунку головне.

Подарунки треба вміти вибирати,вручати і приймати.

1.Моделювання ситуації «Мене запросили на день народження»

Робота в парах

Під час практичної роботи діти із розрізаних елементів малюнків складають зображення подарунка.Знаходять йому відповідне ціле зображення.Визначають,кому він призначений (хлопчику чи дівчинці).Вручають подарунок із словами вітання.

Роль іменинників виконують діти,які нещодавно були ними.

Інструктаж іменинників

-подарунки зразу ж розпаковують;

-висловлюють подяку,щось коментують (Я давно мріяв про... Це мої улюблені…Мені так подобається…)

Привітання іменинників.

Учитель коментує дії дітей,доповнює,робить зауваження.

-Що треба робити,якщо ви отримали у подарунок солодощі,фрукти?

(Треба відкрити,поставити на стіл,пригостити гостей).

-Квіти одразу ставлять у вазу.

-Якщо ви отримали однакові подарунки,як ви вчините?

(Спробую приховати це,щоб не образити.)

-Чи можна подарувати іншому те,що вам подарували?

Щоб гості почувалися комфортно,треба подумати, як і чим їх розважити,розвеселити.Крім танців можна запропонувати ігри,конкурси,змагання.

2.Гра «Подаруй другу комплімент».

У колі під музику передають один одному м’ячик,іграшку.Коли музика зупиняється,той,хто тримає предмет,говорить комплімент сусіду.



VI.Узагальнення та систематизація знань

На уроці ми вчилися гарної поведінки у гостях,правильно приймати гостей.Спробуйте скласти прислів’я і поясніть його зміст.



Любиш у гостях…,люби і гостей … .( бувати,приймати)

В чужому домі …,а не … .(будь привітний,примітний)

-Щоб дізнатися,чи навчилися ви гостинності,необхідно дати відповіді на питання тесту.



Тест

1.У гості завжди приходь…

а) без запрошення

б)без запізнення

2.Йдучи до друзів у гості,потрібно…

а)обов’зково спізнитися на 10 хвилин

б) прийти вчасно

3.Якщо до тебе прийшли гості…

а) ти заховаєш усе смачненьке;

б) ти пригостиш їх чаєм з тістечками або цукерками;

в) ти будеш вдавати,що дуже зайнятий,щоб вони скоріше пішли.

4.У гостях треба…

а) вередувати;

б) поводитися чемно;

в) привертати до себе увагу всіх присутніх.

(Оцінки за тести –результати роботи на уроці)



VII.Підсумок уроку.

Чому ви навчилися на уроці?

Що таке гостинність?

Я бажаю вам бути гостинними господарями.



VIII.Домашнє завдання

Робота у зошиті стор.33,розповідь за малюнком.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка