Хід уроку I. Організаційний момент



Скачати 30.92 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір30.92 Kb.
Пам’ятні дати. Перевір свої досягнення
Мета: розширити знання учнів про державні свята нашої країни; перевірити знання з курсу, отримані протягом року; розвивати вміння співставляти, порівнювати, виділяти головне; виховувати патріотичні почуття.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні у нас підсумковий урок курсу «Я у світі».


III. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 154-158 )

— Прочитайте текст на с. 154 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Розгляньте малюнки на с. 154-155. Які свята на них зображено?

Розкажіть, як ви охороняєте і примножуєте природу.

— Прочитайте і поясніть народну мудрість на с. 156. Якою темою об’єднані ці прислів’я?

— Прочитайте рубрику «Чи знаєш ти?» на с. 156. Розкажіть, про що ви дізналися.

— Прочитайте текст «Міжнародний день захисту дітей» нас. 156-157.

— Як ви розумієте слова акція і благодійна акція?

— Прочитайте про це у тлумачному словничку на с. 157.

— Розкажіть, як відзначають Міжнародний день захисту дітей у місцевості, де ви живете.

— Що ви запропонували би для підтримки дітей-сиріт, інвалідів, безпритульних?


2. Перевір свої досягнення

— Позначте правильну відповідь.


1. Людині для життя необхідні:

а) повітря, вода, їжа, тепло;

б) цукерки, лимонад, морозиво;

в) іграшки, комп’ютер, телевізор.


2. Діти в сім’ї мають:

а) тільки права;

б) тільки обов’язки;

в) права та обов’язки.


3. До культурної спадщини українців належать:

а) річки, моря, озера;

б) твори мистецтва, книжки;

в) народні звичаї.

4. Учитися треба для того, щоб:

а) похвалили мама й тато;

б) бути успішним у житті;

в) виділятися серед інших.


5. Для людини найважливішим є:

а) гарний одяг;

б) колір очей;

в) поведінка.


6. Права та обов’язки громадян записано:

а) у зошиті;

б) у Конституції;

в) у підручнику.


— Дайте повну відповідь.

1. Назвіть найбільші українські міста.

2. Назвіть пам’ятні місця в Києві.

3. Назвіть славетних українців.

4. Які в України країни-сусіди?

5. Які українські народні свята вам відомі?

3. Робота в групах
1) Гра «Правда навпаки».

— Розшифруйте народні приказки та прислів’я про дружбу.

• Вороги забуваються у радості. (Друзі пізнаються у біді.)

• Новий ворог гірший за двох старих. (Старий друг кращий за двох нових.)

• Не скажу тобі, хто мій ворог,— ти не скажеш, хто я. (Скажи мені, хто твій

друг,— я скажу, хто ти.)


2) Гра «Доповни прислів'я».

• Правда і в морі... (не тоне).

• Правда холодна, а брехня... (тепла).

• За добро добром... (платять).

• Добре ім’я краще всякого... (багатства).

Шабля ранить голову, а слово... (душу).

• Людина без друзів, мов дерево... (без коріння).
4. Гра «Біле — чорне»

— Якщо я називатиму добрий учинок, піднімайте білу картку; якщо злий, поганий — чорну.

• Привітатися під час зустрічі.

• Штовхнути й не вибачитися.

• Допомогти підняти річ.

• До всіх у сім’ї бути ласкавим і ніжним.

• Інколи обманювати товариша.

• Насміхатися з чужого горя.

• Захищати слабкого.

• Ділитися з іншими тим, що у тебе є.

5. Творча вправа «Людина майбутнього»

Учитель пропонує учням описати характер людини майбутнього та намалювати портрет цієї людини. За малюнками одне одного діти описують характер людей майбутнього.

З малюнків і описів дітей організовується виставка: «Наші думки про май­

бутнє».



IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого ви навчалися на уроках курсу «Я у світі»?



— Що нового дізналися протягом року?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка