І урок вже починаєм



Скачати 27.56 Kb.
Дата конвертації20.02.2016
Розмір27.56 Kb.
Тема. Повітря та його властивості.

Мета. Ознайомити учнів із властивостями повітря та його значенням у природі;розвивати дослідницький підхід до вивчення природних явищ,

Спостережливість;збагачувати словниковий запас учнів;виховувати любов

до природи.


Хід уроку
І.Організаційний момент

Всі сідайте тихо, діти

Домовляймось не шуміти.

Руку гарно піднімати

На уроці не дрімати.

То ж гаразд,часу не гаєм

І урок вже починаєм.
ІІ. Перевірка домашнього завдання


лід, газоподібному – водяна пара )

  • Кому ж потрібна вода? (Всім живим істотам )

Багато рослин, тварин живуть тільки у воді. І якщо зникне вода –

зникне все.( Малюнки. Додаток 1. )



  • А які вірші про воду ви підготували? ( Додаток 2 )

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота над загадкою

Хоч і зна про нього всяк,

В руки не візьмеш ніяк,

В лісі – свіже і легке,

А у місті не таке.

( Повітря )


  • До якої природи належить повітря? (До неживої )

  1. Повідомлення теми уроку

  2. Робота за підручником с.15

  • Як переконатися що повітря є? ( Для цього проведемо досліди )

  1. Проведення дослідів

Дослід 1.Відчуємо повітря

Помахайте зошитом біля обличчя.

Що ви відчули? ( Легенький вітерець )

Повітря весь час рухається. Вітер,який ви відчули це і є повітря.

Дослід 2.

Учень тримає аркуш паперу,розрізаного на смужки. За допомогою віяла створюємо рух повітря.



  • Ми не доторкаємось до смужок, а вони рухаються. Чому?

  • Діти,що ви бачите навколо себе? ( Парти,квіти… )

  • Повітря заважає нам бачити предмети? ( Ні,воно прозоре )

Дослід 3.Почуємо повітря.

Я різко стисну в руці гумову грушу.

- Що ви відчули? ( Шум повітря, що виходить із груші )

- А запах відчули? ( Ні. Повітря без запаху )

Дослід 4. Побачимо повітря.

Опустимо кінець гумової груші в посудину з водою і стиснемо її.



  • Що ви бачите? ( У воді видно бульбашки повітря, що виходять з гумової груші).

  • Як ви думаєте,а в землі є повітря?

  • Доведіть (Є,бо там живуть жуки,дощові черв’яки )

Дослід 5. Повітря є всюди.

Опустимо у склянку з водою шматочок цукру,крейди.



  • Що ви бачите? ( Бульбашки )

Отже, повітря не тільки є навколо нас,воно міститься в середині багатьох тіл.

  • Якого кольору повітря ? ( Безбарвне)

Але товстий шар повітря має колір.Блакитне небо – це товстий шар повітря освітлений сонцем.(Малюнки. Додаток 3)
Фізкультхвилинка (під муз.супровід)

.Закріплення вивченого

Яке найголовніше значення має повітря для всього живого на землі? (Ди-

ахають)


_Яке повітря потрібне для дихання ( Чисте )

  • Звідки береться чисте повітря? ( Кисень виділяють усі рослини,

а найбільше – морські водорості.

- Що забруднює повітря? ( Заводи,машини,пожежі )

- Де повітря чистіше :у містах чи селах?Чому?

- Що таке повітря?

- Що таке вітер?

- Які властивості повітря ви запам’ятали? ( Прозоре,безбарвне,без запаху)

- Що потрібно для нашого життя, щоб усі на планеті були здоровими?

(Чисте повітря)

Підсумок уроку

Повітрям насичене усе на Землі.І якби раптом зникло повітря,то сталася б катастрофа:Через кілька секунд вода на Землі закипіла і випарувалася б,а

Сонце спалило б усе живе.

Отже, без повітря життя на Землі було б не можливим.Тому за чистотою повітря потрібно слідкувати.



Вірш.Додаток 4.

Д.з. Намалюйте вітер «Добрий» і «Злий».


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка