Інформаційний пакет технолого-педагогічного факультету А. Загальний опис факультету



Сторінка1/10
Дата конвертації24.03.2016
Розмір1.39 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Інформаційний пакет технолого-педагогічного факультету
А. Загальний опис факультету

1. Координатор ECTS від факультету:

Ткачук Станіслав Іванович, декан факультету, кандидат педагогічних наук, доцент.

Поштова адреса: 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2

Робочий телефон: (8-04744)-5-21-91

Факс:


e-mail:

Заступник координатора ECTS від факультету:

Гедзик Андрій Миколайович, заступник декана з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук,доцент.


2. Структура факультету:

2.1) Кафедра теорії і методики трудового і професійного навчання

Кількість штатних працівників: 9

З них:


  • докторів наук, професорів – 1

  • кандидатів наук, доцентів – 5

  • викладачів без наукового ступеня - 3

2.2) Кафедра техніко-технологічних дисциплін

Кількість штатних працівників: 7

З них:


  • докторів наук, професорів – 1

  • кандидатів наук, доцентів – 5

  • викладачів без наукового ступеня - 1

2.3) Кафедра художньої і технічної творчості

Кількість штатних працівників: 4

З них:


  • кандидатів наук, доцентів – 3

  • викладачів без наукового ступеня - 1

3. Умови навчання:



  • Читальний зал

  • 2 комп’ютерних класи

  • безкоштовний безлімітний вихід в Інтернет

  • Науково-методичний центр по вивченню народних ремесел у школі

  • 5 навчальних майстерень

  • Лабораторії: основ промислового виробництва, основ с/г виробництва, дизайну, гідравліки, теплотехніки, креслення і нарисної геометрії, технічної механіки, тракторів та автомобілів, технології швейного виробництва, приготування харчових продуктів

  • Кабінети: методики трудового навчання, БЖД і охорони праці

4. Програми навчання:



  • За освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр напрям підготовки:

  • технологічна освіта; кваліфікація: бакалавр педагогічної освіти, вчитель технологій і креслення середньої загальноосвітньої школи ІІ ступеня з можливістю продовження навчання для здобуття освітньо-валіфікаційного рівня спеціаліст або магістр

  • термін навчання: 3 роки 10 місяців на базі повної загальної середньої освіти;




  • професійна освіта; Освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр; Кваліфікація: молодший інженер - викладач практичного навчання з можливістю продовження навчання для здобуття освітньо-валіфікаційного рівня спеціаліст або магістр

  • термін навчання: 3 роки 10 місяців на базі повної загальної середньої освіти;



  • За освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст зі спеціальностей:

  • трудове навчання; кваліфікація: вчитель трудового навчання середніх загальноосвітніх навчальних закладів з можливістю набуття однієї із додаткових кваліфікацій: вчитель трудового навчання (технічної або обслуговуючої праці, інформатики, фізичної культури, ОБЖ та основ здоров’я, креслення та продовження навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр;

  • термін навчання: 1 рік на основі базової вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем „бакалавр” зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання»;




  • За освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр зі спеціальностей:

  • Трудове навчання; кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач методики трудового навчання у вищих навчальних закладах, вчитель трудового навчання середніх загальноосвітніх навчальних закладів з можливістю набуття однієї із додаткових кваліфікацій: вчитель трудового навчання, інформатики, фізичної культури;

  • термін навчання: 1 рік на основі базової вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем „бакалавр” або „спеціаліст” зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання»;

5. Основні методи навчання – лекції, практичні заняття, лабораторні роботи, навчальні педагогічні практики, виробничі та педагогічні практики, практикуми в навчальних майстернях, практикум на ЕОМ, курсові та дипломні роботи.



Способи оцінювання – семестрові заліки та іспити, захист курсових робіт, використання модульно-рейтингової системи оцінювання, державний кваліфікаційний екзамен з основної та додаткової спеціальностей, державна кваліфікаційна робота.
6. Шкала виставлення оцінок

Відповідність оцінок у балах

оцінкам за національною шкалою та шкалою ECTS

Оцінка

в балах


Оцінка

за національною шкалою



Оцінка

за шкалою ECTS



Відсоток студентів, які, як правило, мають наведену оцінку

Оцінка

Пояснення

90-100

Відмінно

A

Відмінно

(відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок)



10

82–89

Добре

B

Дуже добре

(вище середнього рівня з кількома помилками)



25

75–81

C

Добре

(в загальному вірне виконання з певною кількістю суттєвих помилок)



30

67–74

Задовільно

D

Задовільно

(непогано, але зі значною кількістю недоліків)



25

60–66

E

Достатньо

(виконання задовольняє мінімальним критеріям)



10

35–59

Незадовільно

 


FX

Незадовільно

(з можливістю повторного складання)



-

1–34

F

Незадовільно

(з обов’язковим повторним курсом)



-
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка