Інформаційно-бібліографічний список літератури для педагогів та батьків Підготувала завідувач шкільної бібліотеки ЧеркуноваВ. П. 2013 «Якими діти народжуються – ні від кого не залежить



Скачати 80.47 Kb.
Дата конвертації11.03.2016
Розмір80.47 Kb.
Нововолинська

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

Сімя і школа – одна родина

(інформаційно-бібліографічний список літератури для педагогів та батьків)

Підготувала

завідувач шкільної

бібліотеки ЧеркуноваВ.П.

2013

«Якими діти народжуються – ні від кого не залежить, але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання»



Плутарх

ЗМІСТ

І. Вступ


ІІ. Формування школи-родини – важливий засіб виховання та навчання

ІІІ. Майстерня вчителя

ІV. Планета педагогічної культури батьків

V. Скринька родинних свят

VІ. Вплив книги на дитину. Сімейне читання

І. ВСТУП

Потреба створення сприятливих умов для здійснення навчально-виховної роботи, своєчасна, якісна робота в реформування освітніх і виховних процесів у школі, потреба взаєморозуміння, тіснішого зв’язку вчителів, учнів та їхніх батьків викликала необхідність мати власну виховну систему. Це – створення школи-родини. Ця система, на наш погляд, є ядром загальношкільного механізму і надзвичайно актуальна у наш прагматичний час.

Співробітництво, гармонія у навчально-виховній взаємодії школи і сім’ї, особливості нашої школи ( умови, традиції, матеріальна база, якісний склад педагогічного колективу, багатогранна підтримка батьківської громадськості тощо) надають широкий простір для виховання дитини, формування особистості – найважливішого завдання нашого життя.

Основна мета інформаційно-бібліографічного списку – надати якомога вичерпну інформацію з актуальної проблеми – створення школи-родини. Сподіваємося, що він знадобиться вчителям та батькам у роботі, стане сходинкою до родинного єднання, допоможе домогтися значних успіхів у творчому вихованні учнів.



ІІ. ФОРМУВАННЯ ШКОЛИ-РОДИНИ - ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ

1.Мезенцева Г. Формування діалогічних взаємин:батьки учителі, куратори та учні:батьківські збори/Ганна Мезенцева,Тетяна Бутурим//Школа.-2012.-№11.-С.94-95.

2.Корнієнко С.Сім'я і школа-одна родина:(збори –практикум з елементами дискусіі)/Софія Корнієнко//Початкова школа.-2012.-№1.-С.52-53.

3.Формування партнерської взаємодії школи та сім'ї:[авторський колектив Одеського НВК №49]//Управління школою.-2011.-№19-21(лип.).-(Технології).

4.Пивоварова Ю.М.Навчаємо та виховуємо разом :(педагогічно-батьківськиій проект)/ Ю. М. Пивоварова // Виховна робота в школі. - 2011.-№7(лип.).-С.29-30.-(Досвід виховання).

5.Журавель Т.І.Психологічна підготовка дошкільника до навчання у школі-родині/Т.І.Журавель //Шкільному психологу. Усе для роботи.-2011.№6 (черв.).-С.5-10.-(Професійні орієнтири).

6.Лук'яненко О. Повернення Фенікса: родоцентрична педагогіка/О.Лук'яненко//Виховна робота в школі.-2011.-№1(січ.).-С.2-7.-( Діалоги ) .

7.Модло О.П. Сімейно-родинне виховання/О.П.Модло // Класному керівникові.Усе для роботи.-2010.-№6(черв.).-С.6-9.-0 - (Батьки і школа ).

8.Пастухова Ю.В.Проектні технологіі у вихованій роботі /Ю.В.Пастухова // Класному керівнику .Усе для роботи.-2010.-№6(черв.)-С.2-3 .-(Батьки і школа).

9.Подмазко А.В.Проект «Формування партнерської взаємодіі школи і сім'ї:з досвіду роботи заступника директора з виховної роботи /А.В.Подмазко // Класному керівнику. Усе для роботи.-2010-№6(черв.).-С.4-5.-Батьки і школа)

10. Мартиненко С.Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів / Світлана Мартиненко //Початкова школа.-2010.-№3.-С.59-61.- (Школа і родина ).

11.КутеповаГ.П./Модель школи-родини /Г.М.Кутепова// Управління школою.-2010.-№4 (лют.).- С.2-11. (Модель школи).

12.Кіян О. Батьківсько-вчительська взаємодія як фактор морального становлення особистості/Ольга Кіян // Позакласний час.-2009.-№23-24.-С.31-37.

13.Свистунова Т.М.Взаємодія сім'ї та школи в розвинутих країнах світу з питань формування єдиного інформаційного простору / Т.М.Свистунова // Класному керівнику. Усе для роботи.-2009.-№8(серп.).-С.18-21.-(Батьки і школа).

14.Релік Т. Реалізація виховних технологій у школі-родині/Тетяна Релік // Школа.-2009.-№3.-С.56-68.

15.Махно О.М. Берегиня духовності :з досвіду роботи розвитку особистості в умовах школи-родини в Глодській ЗОШ 1-111ст./О.М.Махно//Виховна робота в школі.-2009.-№2(лют.).- С.2-13.



ІІІ. Майстерня вчителя

1. Барна М.М. Інформаційно - методичні матеріали для організації роботи з батьками : методичний порадник на допомогу класним керівникам 5 – 11 класів / М. М. Барна, Л. С. Гриза. – Львів : ЛОІППО, 2002. – 84с.

2. Ващенко Г. Виховання пошани до батьків і старших / Григорій Ващенко // Ващенко Г. Виховання волі і характеру : підручник для педагогів / Григорій Ващенко. – К. – 1999. – С. 356 -365.

3. Лесгафт П.Ф. Семейное воспитание ребенка и его значение / П. Ф. Лесгафт. - М . : Педагогика, 1991. – 176 с. – (Б – ка учителя и воспиьателя. Страницы истории педагогической

мысли ).

4.Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В.О. Сухомлинський. К. : Рад. школа, 975. – 312 с.

5. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві /В. О. Сухомлинський . - К. : Рад. школа, 1988. С. 121 – 122, 156 – 164.

6. Журба К. Виховання патріотизму молодших підлітків у взаємодії сім’ї і школи Катерина Журба // Школа. – 2012. № 8 – С. 92 – 95.

7. Шамрай Т. Спілкуємося з батьками підлітків : батьківські збори з елементами тренінгу / Тетяна Шамрай, Ольга Шаблій // Школа.- 2012. - № 8. – С.88 -91.

8. Діалогові ігри з батьками // Позакласний час. -2012.- № 23-24. – С. 83 – 86.

9. Мельник Є. Стилі виховання в родині : тренінг для батьків / Євгенія Мельник // Школа. – 2012.- С.86 – 89.

10. Вовчук І. С. Батьківський всеобуч : матеріали для роботи учнів 1 – 4 класів : в 2-х ч. – Х. - : Вид. група «Основа «,2011. – ( Б – ка журн. «Початкове навчання та виховання )

Вип. 3. Ч. 1. – 128с.

Вип. 4. Ч. 2. – 128с.

11. Бажкова Н. Ю. Доля дітей у батьківських руках : тренінг для батьків / Н. Ю. Бажкова // Класному керівнику. Усе для роботи . – 2010. - № 6. С. 25 – ( Батьки і школа ).

12. Коваль О. О. Зрозумій свою дитину : батьківські збори - тренінг / О.О.Коваль // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2010.- № 6. - С. 29 -30. ( Батьки і школа ).

13. Лозенко С. М. Проблеми ВІЛ / СНІДу і сімейне виховання : тренінг для батьків учнів 8 – 9 класів /С. М. Лозенко // Класному керівнику . Усе для роботи . – С. 31 – 36. ( Батьки і діти ).

14. Протосеня Т. Г. Особливості й тематика батьківських зборів у 5 – му класі : з досвіду роботи / Т. Г. Протосеня // Класному керівнику .Усе для роботи .- 2010. - № 6. С. 10 – 18. – ( Батьки і діти ).



15. Стрілець Л. Ф. Дітей виховують батьки . А батьків ?.. : батьківські збори / Л. Ф. Стрілець // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2010. - № 6. –С. 22 – 24. –( Батьки і школа )

IV. ПЛАНЕТА ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ

  1. Педагогічні задачі і завдання для батьків/ за ред.. В.Г. Постового. – К.: Рад.школа, 1989.- 189с.

  2. Пича В. М. Радость семейного общения / В.М. Пича. – К. : Рад. школа,1991.- 191 с. – ( Сер. « Семья и общество ).

  3. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка / В.О.Сухомлинський. – К. : Рад. школа1978.- 263 с.

  4. Щербакова К. Й. У сім’ї росте дитина : родина і становлення особистості / К. Й. Щербакова , Г. І. Григоренко.- К. : Неопалима купина, 2006. – 240 с.

  5. Корнієнко С. Сім’я і школа – одна родина : ( інформаційно – аналітична бесіда з елементами ситуативного практикуму ) / Софія Корнієнко //Початкова школа .- 2012. - № 2. – С. 55 – 57. – ( Школа і родина ).

  6. Гарбера Н. Ф. Як стати авторитетом для своєї дитини: (заняття батьківського університету ) /Н. Ф. Гарбера //Виховна робота в школі. – 2012. № 7. – С.6 -11.

  7. Забуга Л. Батьківський куточок /Лариса Забуга //Початкова освіта. – 2011. - № 1. – С. 3.

  8. Заєць В. І. Вчимося батьківської майстерності : (практиктичні поради ) / В. І. Заєць //Виховна робота в школі .- 2011. - № 6. –С. 36 – 40.

  9. Заєць В. І. Успіх вашої дитини / В.І.Заєць // Виховна робота в школі. – 2011. - № 7. – С.42 – 44.

  10. Рись А. А. Самооцінка дитини : допоможіть розвинути талант / А. А. Рись //Виховна робота в школі. - 2011. - № 9. –С. 27 – 29.

  11. Фетісова В. М. Роль батьків у розвитку особистості дитини / В. М. Фетісова // Класному керівнику . Усе для роботи. – 2010. – С. 14 - 15.

  12. Крастокутьська Л. М. Бкатьківський такт /Л. М. Крастокутська // Виховна робота в школі .- 2009. - № 2. – С 31 – 32.

  13. Афоніна Н. В. Збори батьків « У сім’ї росте син « /Н. В. Афоніна // Виховна робота в школі .- 2009. – « 2. – С. 33 -36.

  14. Калошин В. Ф. Пізнаємо своїх дітей / В. Ф. Калошин //Виховна робота в школі. – 2008. - № 3. – С. 15 - -17.

  15. Родина як соціальна група // Позакласний час. – 2008.- № 12. –С. 49. –( Бесіда з батьками ).


V. СКРИНЬКА РОДИННИХ СВЯТ

  1. Голозубова Н. І. Дерево міцне корінням,а людина - родом /Н. І. Голоубова //Виховна робота в школі. – 2012. - № 9. – С. 24 – 27.

  2. Сомова Н. Родинне свято / Наталія Сомова // Початкова школа .- 2011. - № 5. – С. 61 -63. –( Слово художній самодіяльності ).

  3. Гричина А. М. Дитинство тата / А. М. Гричина // Виховна робота в школі.- 2011. - № 1. – С. 41- 42.

  4. Ручківська Т.В. Висока мамина любов / Т.В. Ручківська // Виховна робота в школі . – 2011. - № 1. С. 39 -40.

  5. Тренкеншу І. І. Секрети щасливої родини / І. І. Тркнкеншу // Виховна робота в школі. – 2011.- № 1.- С. 43 - 44 .

  6. Коротун І.В. Родинне свято « Без батьків немає щастя на землі» /І. В. Коротун //Початкове навчання та виховання. – 2010. – № 23. – С. 44 – 46.

  7. Онищенко В.В.Родинне свято « Міцна родина - багата Україна» / В. В. Онищенко // Початкове навчання та виховання. – 2010. - № 23. - С.41 – 43.

  8. Олійник О. В. Життя земного нерозривне коло :родинне свято / О. В. Олійник //Класному керівнику . Усе для роботи. – 2011. -№ 6. – С. 39 – 45.

  9. Цапенко В. В. Бабусина доля – як та тополя : родинне свято /В. В. Цапенко // Класному керівнику

Усе для роботи. – 2010. - № 6.- С.49- 51 .

  1. Грушко Л. Класно – родинний проект « Наші родини» / Людмила Грушко // Початкова школа. – 2010.- № 5.- С.57 -58.

  2. Прус І. І. Проект «Даруйте мамі теплоту свого серця» / І. І. Прус. // Початкове навчання та виховання. – 2011. - № 4.- С.4 – 6.

  3. Леванець Т. О. Міцні і теплі руки в тата / Т.О.Леванець / /Виховна робота в школі . – 2010. - № 1. – С.41 – 43.

  4. Западнюк С. В. Батько і мати - два сонця гарячих /С. В. Западнюк // Виховна робота в школі. – 2009. - № 2.- С. 47 – 50.

  5. Козіна Т. Ф. « Вчитись жити в мирі і злагоді» :родинне свято / Т.Ф.Козіна //Виховна робота в школі.- 2009.- № 2. – С. 50 – 51.

  6. Гнілова С. С. Сімейне дерево проблем / С.С.Гнілова // Позакласний час. – 2008.- № 12. –С. 37 – 38. – (З досвіду родинного виховання ).


VI. ВПЛИВ КНИГИ НА ДИТИНУ.

СІМЕЙНЕ ЧИТАННЯ

1 .Григорьева А. Книга или компьютер? : как научить ребенка читать /Алла Григорьева // Натали. – 2007. № 5. – С. 28 -30.

2. Копач Г. С. Виховання у дітей інтересу до читання /Г. С. Копач // Шкільний бібліотекар. – 2011. - № 2. – С. 2 – 5.

3. Кривцова Н. М. В. О. Сухомлинський про виховання книгою / Н. М. Кривцова // Шкільна бібліотека. – 2010. -№ 8. С. 73.

4. Утчнська Т. С. Формування і розвиток читацької компетентності школярів / Т. С. Утянська // Шкільний бібліотекар. – 2010. – Пілотний випуск. – С. 20 -22.

5. Читання – найкраще навчання //Управління школою. -2009.- № 34. – С. 37 – 45.

6.Кириченко Т.М. Улюблені книги моєї сім’ї / Т. М. Кириченко // Шкільна бібліотека. – 2009. – С.77 – 78.

7. Балашова Л. М. Як виховувати любов до читання дітей в сім’ї / Л. М. Балашова. – Шкільна бібліотека .- 2008. -№ 11. –с. 20.

8.Линкова И. Ребёнок с книгой : на семейный совет /И. Линкова // Шкільна бібліотека. – 2008. - № 6. – С. 114.

9. Ваша дитина у дзеркалі читання : ( тест для батьків ) // Класний керівник. – 2008. - № 10. – С. 8 – 12.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка