Інформація про перспективний педагогічний досвід педагогів міста Миколаїв, який узагальнено у 2011 році № Прізвище, ім’я, по-батькові



Сторінка1/3
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.55 Mb.
  1   2   3
ДОСВІД року - 2011

Інформація

про перспективний педагогічний досвід педагогів міста Миколаїв,

який узагальнено у 2011 році




Прізвище, ім’я,

по-батькові

Посада, № ДНЗ

Назва досвіду

1.

Якименко Тетяна Анатоліївна



Вихователь ДНЗ №1

Формування основ національної свідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами народознавства

рецензія

2.

Козій Людмила Миколаївна



Вчитель-логопед ДНЗ №1

на присвоєння звання

«Старший вчитель»


Дидактичне забезпечення занять з розвитку самостійного мовлення

у дітей із ЗНМ ІІІ рівня



рецензія

3.

Пушкаренко Людмила

Василівна




Вихователь ДНЗ №1

Театралізовано-ігрова діяльність, як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку

рецензія

4.

Євтушенко Надія Омелянівна

Вихователь ДНЗ№ 1

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Валеологічна освіта дітей старшого дошкільного віку та батьків в умовах дошкільного закладу як запорука розвитку здорової нації

рецензія

5.

Білошицька Тетяна Михайлівна

Вихователь ДНЗ№ 17

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Методи моделювання Л.А. Венгера у системі розумового розвитку дітей дошкільного віку

рецензія

6.

Савченко Людмила Віталіївна

Вихователь ДНЗ№ 17

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Соціально-моральний розвиток дитини дошкільного віку методами М. Монтессорі

рецензія

7.

Гаврилова Олександра Іванівна

Вихователь ДНЗ№ 20

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Виховання морально-етичних якостей у дітей дошкільного віку засобами впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського

рецензія

8.

Хріпко Ніна Олександрівна

Вихователь ДНЗ№ 20

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Розвиток словесної творчості в процесі роботи з казкою

рецензія

9.

Козеревич Оксана Володимирівна

Музичний керівник

ДНЗ №20


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Виховання життєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами українського пісенного фольклору

рецензія

10.

Павлюк Марина Вікторівна

Музичний керівник

ДНЗ №23


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Арт-терапевтичні техніки як засіб творчого розвитку дошкільників

рецензія

11.

Новицька Олена Валеріївна

Музичний керівник

ДНЗ №50


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музично-дидактичних ігор
рецензія

12.

Красова Людмила Леонідівна

Музичний керівник

ДНЗ №60


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Формування музичного сприймання дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової та театральної діяльності

рецензія

13.

Андрєва

Наталя Вікторівна



Інструктор з фізичного виховання

ДНЗ№ 69


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Використання здоровязберігаючих технологій у фізичному вихованні в умовах дошкільного закладу
рецензія

14.

Чорноморець Світлана Сергіївна

Вихователь ДНЗ№ 69

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Дидактична гра як засіб розвитку логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку

рецензія

15.

Радько

Олена Миколаївна



Вихователь ДНЗ№ 71

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Формування комунікативної готовності дошкільників до навчання в школі
рецензія

16.

Осіпова Ганна Євгеніївна

Вихователь ДНЗ№ 71

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Робота з батьками щодо формування соціальної компетентності дітей як необхідна умова сучасної дошкільної освіти

рецензія

17.

Боднарук Світлана Сергіївна

Вихователь ДНЗ№ 84

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Орієнтовне щотижневе перспективне планування навально-виховної роботи у середній групі дошкільного навчального закладу

рецензія

18.

Завгородня Катерина Анатоліївна

Вихователь ДНЗ№ 92

на присвоєння звання

«Вихователь-методист


Розвиток зображувально-художніх здібностей дошкільників засобами різноманітних художніх технік

19.

Портнова Марина Вікторівна

Вихователь ДНЗ№ 95


Відображення природи засобами нетрадиційного малювання в роботі з дітьми, що мають вади мовлення

рецензія

20.

Цятко Оксана Валентинівна

Вихователь

ДНЗ № 117

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Дослідницько-пошукова діяльність як основа екологічного виховання дошкільників

рецензія

21

Шильнікова Ірина Володимирівна

Вихователь

ДНЗ№ 118


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



«Фізична культура – культура здоров’я»

Формування фізично, душевно (психічно, духовно), соціально здорових дітей у системі фізкультурно-оздоровчої роботи дошкільного навчального закладу



рецензія

22.

Гаркавої Світлана Вікторівна

Вихователь ДНЗ № 118

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Використання сучасних інноваційних технологій в роботі з дітьми раннього віку

рецензія

23.

Мала

Вікторія Михайлівна



Музичний керівник

ДНЗ №118


на присвоєння звання

«Вихователь-методист»




Свята та розваги як форма організації художньо-естетичного виховання в дошкільному навчальному закладі

рецензія

24.

Левкович Світлана Юріївна

Вихователь ДНЗ№ 123

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Дидактичні ігри як засіб мовленнєвого розвитку дітей раннього віку

рецензія

25

Москова Лілія Олександрівна

Вихователь

ДНЗ № 123

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»



Формування творчості у дітей старшого дошкільного вік засобами витинання

рецензія

25.

Осіпова Олена Віталіївна

Вихователь ДНЗ№ 128

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Розвиток креативності у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри

рецензія

26.

Голян Людмила Павлівна

Вихователь ДНЗ№ 139

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Інноваційна особистісно-орієнтовна технологія
рецензія

27.

Малишева Наталля Іванівна

Вихователь ДНЗ№ 140

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Використання розвиваючих ігор в роботі з дітьми старшого дошкільного віку за системою Б. П. Нікітіна

рецензія

28.

Задніпрянець Світлана Юріївна

Вихователь

ДНЗ № 142

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»




Формування логіко-математичних здібностей у дітей дошкільного віку шляхом

рецензія

29.

Кузьменко Світлана Миколаївна

Вихователь ДНЗ№ 148

на присвоєння звання

«Вихователь-методист»


Впровадження вправ з риторики як засіб комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку

рецензія


РЕЦЕНЗІЯ

на роботу вихователя дошкільного навчального закладу № 1

Якименко Тетяни Анатоліївни

«Формування основ національної свідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами народознавства»
В сучасних умовах розвитку української державності зростають вимоги до виховання і навчання підростаючого покоління. Виникає необхідність використання народознавчого матеріалу в роботі з дітьми старшого дошкільного віку, для того, щоб діти глибоко пройнялися національним духом, способом мислення і буття українського народу, прилучилися до його культури та формування їх національної свідомості.

У роботі Т. А. Якименко розкриває сучасний погляд та підхід щодо формування основ національної свідомості дітей старшого дошкільного віку засобами народознавства.

У матеріалах досвіду визначено напрямки роботи щодо використання народознавчого матеріалу для залучення дітей до української культури та формування їх національної свідомості. Педагог розробила критерії, показники та рівні сформованості основ національної свідомості у дітей старшого дошкільного віку, аналіз яких дає можливість окреслити етапи роботи з дітьми. Тетяна Анатоліївна розробила планування та конспекти занять з народознавства, сценарії народних свят на навчальний рік.

Теоретичні положення та висновки, які містяться в досвіді, можуть бути використані в процесі складання педагогами дошкільних навчальних закладів планування роботи з народознавства. Методичні рекомендації та тематика консультацій для батьків стануть у допомозі вихователям щодо їхнього залучення до вивчення історичної спадщини України.

Представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення, відповідають вимогам оформлення робіт, а автор Якименко Тетяна Анатоліївна заслуговує на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».
РЕЦЕНЗІЯ

на роботу вчителя-логопеда дошкільного навчального закладу № 1

Козій Людмили Миколаївни

«Дидактичне забезпечення занять з розвитку самостійного мовлення

у дітей із ЗНМ ІІІ рівня»
Розвиток мовлення дітей дошкільного віку є однією зі стрижневих проблем сучасної дошкільної лінгводидактики. Формування зв’язного мовлення, як однієї зі складових розвитку мовлення, має важливе значення в загальній системі логопедичної роботи з дітьми з загальним недорозвитком мовлення. Основне завдання корекційного впливу, який обирає для себе педагог Л. М. Козій – це навчити дітей з вадами мови складно й послідовно, граматично й фонетично правильно викладати свої думки, розповідати про події з навколишнього життя.

У досвіді роботи Козій Людмила Миколаївна теоретично обґрунтувала сучасний погляд на розвиток навичок самостійного мовлення, його граматичної та синтаксичної правильності засобами використання ігор та вправ на заняттях з дітьми із ЗНМ ІІІ рівня. Вчитель-логопед окреслила етапи організації роботи щодо розвитку у дітей навичок зв’язного мовлення.

Даний досвід розкриває форми, методи та принципи роботи з дітьми-логопатами. Л. М. Козій надала методичні рекомендації щодо проведення роботи над складанням описової розповіді, розвитку зв’язного мовлення; узагальнила систему дидактичних лексико-граматичних ігор та вправ, спрямованих на формування мовленнєвої компетенції дитини, як однієї з ключових базисних характеристик особистості.

Матеріали досвіду стануть в нагоді вихователям та вчителям-логопедам дошкільних навчальних закладів міста.

Зважаючи на вищесказане, вважаємо, що представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення, відповідають вимогам оформлення робіт на присвоєння звання «старший вчитель», а автор Козій Людмила Миколаївна заслуговує на присвоєння звання «старший вчитель».
РЕЦЕНЗІЯ

на роботу вихователя дошкільного навчального закладу № 1

Пушкаренко Людмили Василівни

«Театралізовано-ігрова діяльність, як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку»
Мовленнєві здібності посідають важливе місце в розвитку дитячої творчості.. Мовлення акумулює життєдайну творчу енергію дитини, є стимулом, засобом і показником її фізичного психічного і духовного розквіту, розквіту творчих здібностей, максимальної реалізації природних можливостей. Проблема розвитку мовленнєвих творчих здібностей пояснюється гострою проблемою педагогічної практики в науково обґрунтованих рекомендаціях щодо форм організації та методів здійснення розвивальної роботи з дітьми у цьому напрямі.

В своїй роботі Л. В. Пушкаренко теоретично обґрунтувала сучасний погляд на театралізовано-ігрову діяльність як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку; розробила методичні рекомендації щодо поетапного введення дітей в роботу над опрацюванням художнього твору для подальшої театральної діяльності; визначила систему дидактичних вправ для розвитку у дітей мовленнєвих творчих здібностей, що, в свою чергу, сприяють накопиченню лексики, розвитку граматичної та синтаксичної функції мовлення кожною дитиною.

Робота складається із органічно поєднаних частин, які наочно розкривають систему роботи вихователя та забезпечені практичними наробками: конспекти занять, консультації для вихователів та батьків, сценарії інсценувань та розваг для дітей.

Вважаємо, що представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення, відповідають вимогам оформлення робіт, а автор Пушкаренко Людмила Василівна, заслуговує на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».


Рецензія

на роботу вихователя дошкільного навчального закладу №17 м. Миколаєва

Білошицької Тетяни Михайлівни

«Методи моделювання Л. А. Венгера у системі

розумового розвитку дітей дошкільного віку»
У Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні, сучасних програмах дошкільної освіти серед завдань розумового розвитку дитини зазначається потреба у розробці сучасних методів та прийомів моделювання, спрямованих на розвиток у дитини найбільш продуктивних видів і форм мислення.

У збірці представлені теоретичні положення, які розкривають особливості розвитку розумових здібностей дитини, представлена методика проведення діагностики розумового розвитку дітей Л. А. Венгера, яка є основою в роботі педагога.

Найбільш цінним є практичний матеріал педагога щодо впровадження в роботу з дітьми наочно-просторового моделювання під час різних видів діяльності, як засобу вирішення пізнавальних та творчих завдань; надаються зразки та способи побудови розвиваючих занять.

Представлені матеріали відповідають вимогам щодо оформлення робіт на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист», а автор Білошицька Тетяна Михайлівна заслуговує на присвоєння звання «вихователь-методист».


Рецензія

на роботу вихователя дошкільного навчального закладу № 17 м. Миколаєва

Савченко Людмили Віталіївни

«Соціально-моральний розвиток дитини дошкільного віку

методами М. Монтессорі»
На всіх етапах розвитку суспільства мораль є важливим регулятором людської поведінки, людських відносин, а моральність – одним із критеріїв оцінки чеснот людини. Дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, тому важливим завданням педагогів дошкільного навчального закладу є вміння доцільно дібрати зміст і засоби спілкування з дітьми, через які вони отримують перший досвід моральної поведінки.

Савченко Людмила Віталіївна у методичній збірці представляє добірку практичного матеріалу щодо соціально-морального розвитку дитини методами М. Монтессорі, підґрунтям якої є теоретичні положення італійського педагога.

Заслуговує на увагу розроблені педагогом ранкові зустрічі, тематичні діалоги які сприяють вирішенню основних завдань з морально-етичного виховання, соціального розвитку дітей; вправи в практичному житті, а саме «уроки ввічливості» за методикою М. Монтессорі, які готують дитину до використання норм моральної поведінки в суспільному житті. Практичну цінність мають рекомендації, консультації, поради, розваги, анкети для з батьків.

Представлена збірка відповідає вимогам оформлення роботи на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист», а автор   Савченко Людмила Віталіївна заслуговує на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист».


Рецензія

на роботу вихователя дошкільного навчального закладу №20 м. Миколаєва

Гаврилової Олександри Іванівни

«Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського щодо виховання морально-етичних якостей у дітей дошкільного віку»
Прогресивні педагоги і філософи різних часів проголосили чимало плідних ідей, які сприяли розвитку педагогічного мислення, підвищенню педагогічної культури, активізації творчого пошуку. Одним з невичерпних джерел є спадщина В. О. Сухомлинського, який надзвичайного значення у вихованні особистості надавав формуванню в дитини духовності, що є мірилом її людської цінності, суспільної значущості.

Саме цій актуальній проблемі – вихованню морально – етичних якостей, вихователь присвячує свою роботу.

Представлена робота відзначається ретельно підібраним матеріалом, складається з пояснювальної записки, де вихователь наголошує на важливості використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні загальнолюдських духовних цінностей; із основної частини, де педагог розкриває шляхи впровадження цієї спадщини у вихованні у дітей людяності, доброзичливості, милосердя, любові та практичної частини, в якій представлено наробки з планування по засвоєнню дітьми простих моральних правил у різних видах діяльності, починаючи з молодшої групи; перспективне планування по ознайомленню з творами В.О.Сухомлинського в старшій групі; план екскурсій в природу з використанням педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, розроблено цикл морально – етичних бесід з дітьми за творами В.Сухомлинського. Конспекти занять, які представлені в роботі, свідчать про вміле поєднання педагогом власного досвіду та інноваційних технологій. Також Олександра Іванівна розробила модель «Древо доброго серця»», яка розкриває шляхи впровадження літературно – публіцистичної спадщини В.О.Сухомлинського з метою формування у дітей морально – етичних якостей.

Модель її досвіду опирається на сучасні наукові досягнення, відповідає сучасним програмовим вимогам.

Зважаючи на вищесказане, вважаємо, що представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення, відповідають вимогам на присвоєння звання Гавриловій О.І. «вихователь – методист».

Рецензія

на методичну розробку дошкільного навчального закладу №20 м. Миколаєва



Хріпко Ніни Олександрівни

«Розвиток словесної творчості в процесі роботи з казкою»
Серед багатьох важливих завдань, які стоять перед дошкільними навчальними закладами та спрямовані на різнобічний розвиток дитини, значне місце посідає формування мовленнєвої культури дітей, якісне підвищення володіння ними рідною мовою. У зв’язку з цим зростає роль досліджень, спрямованих на пошук шляхів оптимізації процесу мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.

У своїй роботі Хріпко Н.О. велику роль відводить казці, яка сприяє розвитку пізнавальних процесів, творчих здібностей, мовленнєвій активності дітей.

Педагог розкриває зміст організації роботи з казкою, в основі якої лежить активна дослідницька, творча діяльність дитини зі сприйняття казки. Таку діяльність вона називає «словесною грою», «експериментуванням», «літературними іграми».

Педагог доводить, що казка допомагає реалізувати у дітей дошкільного віку величезний творчий природний потенціал, сприяє бурхливому сплеску дитячої фантазії, атмосфері творчого натхнення, є важливим засобом розумового розвитку. Демонструє в роботі прийоми; методи керівництва процесом складання казки, від яких залежить успіх творчості дітей.

Робота складається із органічно поєднаних чотирьох частин, які наочно розкривають систему роботи вихователя. Практичним внеском в роботі є методичні рекомендації щодо використання символічного моделювання казки для розвитку особистої активності та нестереотипності сприйняття, розвитку словесно – логічного мислення; практичні наробки: перспективне планування мовленнєво – творчої роботи через казки, дидактичні ігри з розвитку мовлення для роботи з казкою, конспекти занять, практичні надбання з досвіду роботи.

Модель її досвіду опирається на сучасні наукові досягнення, відповідає програмовим вимогам програми «Я у Світі».

Представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення, відповідають вимогам на присвоєння вихователю Хріпко Н.О. звання «вихователь – методист».

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка