Інформація про роботу вчителів української мови та літератури Дмитрівської зш і-іііст. №2 ім. Т. Г. Шевченка



Дата конвертації21.03.2016
Розмір91.3 Kb.


УКРАЇНА
ЗНАМ'ЯНСЬКА РАЙОННА РАДА

ДМИТРІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І –ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА
вул. Поштова, 10 с. Дмитрівка Знам'янський район, Кіровоградська область, 27422,

тел. 05(233) 7-03-03, e – mail: dmitrovka _ school _ 2@mail.ru Код ЄДРПОУ 33361542

_______________________________________________________________________________

від ___________2014р. № _____

на № _____ від _________ 2014р.

Інформація про роботу вчителів української мови та літератури

Дмитрівської ЗШ І-ІІІст. №2 ім.Т.Г.Шевченка

Концепцією розвитку школи, затвердженою рішенням педагогічної ради 27.08.2010 року передбачено досягнення мети - формування покоління молоді, яка здатна робити особистісний, духовно-світоглядний вибір, отримала необхідні знання, уміння і компетентності, необхідні для інтеграції в суспільство на різних рівнях. Задля реалізації цих завдань здійснюється перспективне та річне планування роботи школи, у тому числі й роботи вчителів української мови та літератури.

Перспективним планом роботи школи на 2010-2015 роки передбачено план реалізації загальношкільної проблеми «Компетентнісний підхід до навчання і виховання учнів як ефективний засіб забезпечення їх активної участі в житті суспільства». Також у плані передбачено вивчення стану викладання української мови та літератури, проходження курсової підготовки вчителями та атестації.

Річний план роботи школи складається на діагностично-прогностичній основі з урахуванням особливостей учнівського контингенту, творчого потенціалу вчительського колективу та наслідків роботи за минулий рік.

У навчальному плані на 2014-2015 навчальний рік передбачено за рахунок варіативної частини збільшення годин на поглиблене вивчення української мови у 8,9 класах та по 0,5годин на тиждень у 10, 11 класах для вивчення курсу «Ділове українське мовлення».

У плані роботи на 2014-2015 навчальний рік передбачено такі заходи, форми роботи, пов’язані з вивченням української мови та літератури:



  • Організація роботи класів з поглибленим вивченням української мови, профільних класів (української філології);

  • Організація проведення предметних олімпіад, конкурсів знавців української мови імені Петра Яцика, мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка;

  • Організація участі учнів у роботі шкільного НТУ;

  • Планування роботи шкільного МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

  • Планування розгляду питань на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові, методичних радах;

  • Участь учителів у конкурсах «Учитель року»;

  • Атестація вчителів та проходження курсової перепідготовки (згідно з планом);

  • Проведення позакласної роботи з учнями: до Міжнародного дня грамотності, Дня української писемності, до Міжнародного Дня рідної мови, Тижня української мови та літератури, Шевченківських днів, Тижня народознавства;

  • Вивчення стану викладання предмета, виконання навчальних програм;

  • Контроль за станом перевірки робочих зошитів, дотриманням єдиного мовного режиму та регулярністю виконання домашніх завдань, веденням шкільної документації.

У 2014 році у рамках тижня української мови та літератури , до 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка проведені заходи:

  • «Подорож у Слово» ( Онищенко С.А.);

  • Культурно-мистецька акція «Майстри мистецтв – дітям» «Зоре моя вечірняя»; (учителі літератури разом із працівниками Кіровоградської обласної філармонії»;

  • Мовний КВК «Розквітай же, рідне слово!» (Онищенко С.А.);

  • Літературно-музична композиція «Ми чуємо, Тарасе, твій голос крізь віки»(Іванова О.Г., працівники сільської бібліотеки;

  • Літературні ігри «Шевченківська абетка» (Іванова О.Г.);

  • Літературний салон «Його величність – слово Тараса» (Пивовар Р.І.);

  • Конкурси ілюстрацій до творів Шевченка та на краще читання його поезій (учителі літератури);

  • Мовні агітки «О, мово моя, як спів солов’я» (Іванова О.Г.);

Станом на 09.02.2015 року виконано наступне:

  • Сформовані класи з поглибленим вивченням української мови (8,9), класи української філології (10,11) ;
  • Проведено шкільну олімпіаду з української мови та літератури; переможці її взяли участь у районній олімпіаді з такими результатами:

Ніколаєв С., 7 клас, ІІІм.


Саприга М., 9 клас, ІІмісце;

Федорова О., 11клас, ІІ місце.



  • Проведено шкільний етап конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика, переможці взяли участь у районному етапі, де посіли такі місця:

Губа В., 3 клас, ІІІмісце;

Кобзар А., 4 клас, ІІмісце;

Ніколаєнко Я., 5 клас, ІІмісце;

Михайлова В., 6 клас, ІІ місце;

Мохно М., 9 клас, ІІ місце;

Панкова Д., 10 клас, ІІ місце;

Ліхненко Ю., 11 клас, ІІ місце.

  • Проведено шкільний етап мовно-літературного конкурсу імені Т.Г.Шевченка, результати участі у районному етапі такі:

Кобилінська С., 5 клас, ІІІ місце;

Михайлова В., 6 клас, ІІ місце;

Ніколаєв С., 7 клас, ІІІ місце;

Душкова К., 8 клас, ІІ місце;

Саприга М., 9 клас, ІІ місце;

Териця І., 10 клас, ІІІ місце;

Федорова О., 11 клас, І місце.

Учні школи беруть участь у роботі шкільного наукового товариства «Пошук», у тому числі і в роботі секції «Українська мова та література, світова література», виконують науково-дослідницькі роботи.

  • Учитель Столбова В.Д. взяла участь у районному етапі конкурсу «Учитель року»;

  • Проведені заходи: відео монтаж для учнів до Міжнародного дня грамотності «Грамотним бути престижно»; тематичну лінійку до Дня української писемності та конкурси «Мова моя калинова», які учні 11 класу проводили з іншими учнями школи.

Заплановано до кінця року:

Участь учителів у місячнику педагогічної майстерності (лютий):

Творчий звіт учителів Столбової В.Д., Онищенко С.А., які атестуються (березень);

Проведення конкурсу для учнів школи «Ну що б, здавалося , слова…» до Дня рідної мови (21 лютого);

Перевірка стану ведення робочих зошитів, зошитів для контрольних робіт учнів 10, 11 класів з метою: дотримання єдиного мовного режиму та регулярність виконання домашніх завдань учнями ( лютий);

Проведення Тижня української мови та літератури, Шевченківських днів (березень) : тематичної лінійки «Бринить, співає наша мова», літературного КВК «Казковий світ Т.Г.Шевченка», літературного салону «Шлях Кобзаря – це шлях народу», літературно-музичної композиції «Ми чуємо, Тарасе, твій голос крізь віки», конкурсів на кращу ілюстрацію до творів Шевченка, краще читання віршів Кобзаря;

Перевірка виконання навчальних програм, проведення контрольних зрізів знань.

Вивчення питань на педрадах, нарадах при директорові:

2011 – 2012 н.р.

29.03.2012, протокол №3: Стан викладання української мови та літератури.

2012 – 2013 н.р.

30.08.2012, протокол №1: Про формування класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, профільних класів.

20.10.2012, протокол №2: Удосконалення науково-дослідницьких компетенцій учнів.

25.03.2013, протокол №5: Формування полікультурних компетентностей школярів.

2013-2014 н.р.

30.08.2013, протокол №1: Про формування класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, профільних класів.

28.10.2013, протокол №2: Із досвіду формування життєвих компетенцій при вивченні предметів суспільно-гуманітарного циклу.

2014-2015 н.р.

29.08.2014, протокол №1: Про формування класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, профільних класів.

06.11.2014, протокол №2: Із досвіду формування ключових життєвих клмпетентностей школярів.

На нарадах при директорові систематично розглядаються питання, пов’язані з веденням шкільної документації, підсумками участі учнів у предметних олімпіадах, адаптацією учнів до навчання у профільних та до профільних класах, виконанням програми «Обдарована дитина», підсумками методичної роботи тощо (усе це стосується й роботи вчителів української мви та літератури).

Накази:

2012 рік:

18 від 16.02.2012 «Про стан роботи з народознавства та розвитку національних традицій»;

39 від 19.04.2012 «Про стан викладання української мови та літератури»;

49 від 28.05.2012 «Про виконання навчальних програм»;

51 від 31.05.2012 «Про результати контрольних зрізів навчальних досягнень учнів за 2011 – 2012 н.р.»;

85 від 02.10.2012 «Про проведення шкільних предметних олімпіад»;

93 від 29.10.2012 «Про проведення І етапу ХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»;

96/1 від 09.11.2012 «Про підсумки проведення шкільних предметних олімпіад»;

97 від 09.11.2012 «Про проведення І та ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка у 2012 – 2013 навчальному році»;

103 від 04.12.2012 «Про підсумки участі учнів школи в ІІ (районному) етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка у 2012 – 2013 навчальному році»;

105 від 07.12.2012 «Про підсумки участі учнів школи в ІІ (районному) етапі ХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»;

106 від 07.12.2012 «Про проведення І та ІІ етапів щорічного Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням»;

2013 рік

12 від 17.01.2013 «Про підсумки проведення І та ІІ етапів щорічного Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням»;

57 від 01.06.2013 «Про результати контрольних зрізів навчальних досягнень учнів за 2012 – 2013 н.р.»;

92 від 06.09.2013 «Про організацію методичної роботи у 2013-2014 н.р. (про участь учителів у МР, результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах «Соняшник», імені Петра Яцика тощо)»;

97 від 25.09.2013 «Про проведення шкільних предметних олімпіад»;

106 від 25.10.2013 «Про підсумки шкільних олімпіад»;

111 від 05.11.2013 «Про проведення І а ІІ етапів ХІУ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»;

114 від 06.11.2013 « Про проведення І та ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка у 2013– 2014 навчальному році»;

115 від 07.11.2013 «Про проведення обласного конкурсу дослідницьких робіт «Шевченко – явище незбагненне»;

126 від 02.12.2013 « Про підсумки участі учнів школи в ІІ (районному) етапі ХІУ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»;

127 від 04.12.2013 « Про підсумки участі учнів школи в ІІ (районному) етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка у 2013 – 2014 навчальному році».

2014 рік

46 від 30.05.2014 «Про виконання навчальних програм»;

50 від 02.06.2014 «Про результати контрольних зрізів навчальних досягнень учнів за 2013-2014н.р.»

52 від 03.06.2014 «Про підсумки проведення предметних тижнів»;

77 від 02.09.2014 «Про організацію методичної роботи»;

96 від 23.09.2014 «Про проведення шкільних олімпіад»;

105 від 03.11.2014 «Про підсумки проведення шкільних олімпіад»;

106 від 03.11.2014 «Про проведення І а ІІ етапів ХУ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»;

107 від 04.11.2014 « Про проведення І та ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка у 2014– 2015 навчальному році»;

112 від 20.11.2014 «Про проведення І та ІІ етапів ХІУ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у 2014-2015 навчальному році»;

123 від 02.12.2013 «Про підсумки участі учнів школи в ІІ (районному) етапі ХУ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»;

124 від 17.12.2014 «Про підсумки участі учнів школи в ІІ (районному) етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка у 2014 – 2015 навчальному році»;

129 від 25.12.2014 «Про виконання навчальних програм за І семестр 2014- 2015 навчального року».

Відомості про вчителів, які викладають українську мову та літературу:




Прізвище, ім’я по батькові

Стаж роботи, категорія

В яких класах викладає

Проблема

Участь у методичній роботі, додаткові доручення

1

Онищенко Світлана Анатоліївна

21, вища, «вчитель – методист»

5, 6, 9

Формування й розвиток полікультурних компетенцій учнів

Кер.РМО вч.світової літератури; член обл..тв.групи вч.світ.літ., брала участь у конкурсі «Вчитель року» в номінації «Українська література»

2

Столбова Валентина Дмитрівна

29, І категорія

10 (укр..

літер.)


ФЙ!

Член районної творчої групи вчителів української мови «Формування компетентностей учнів на уроках української мови та літератури засобами інтерактивних педагогічних технологій та перспективного педагогічного досвіду»; учасник конкурсу «Вчитель року» , відповідає за випуск шкільної газети

3

Іванова Ольга Григорівна

36, вища, «старший учитель»

7,8,

10 (укр..м.)



Розвиток особистості засобами інноваційних технологій на уроках літератури

Керівник секції укр..мови, літератури та світової літератури шкільного НТУ

4

Пивовар Раїса Іванівна

39, вища, «учитель- методист»

11

Блочна система навчання з використанням інтерактивних формі методів – ефективний шлях глибокого вивчення української мови та літератури, розвитку творчої особистості.

Кер.РМО вч.української мови, літератури; кер.шкільного МО вч.суспільно-гуманітарного циклу; учасник конкурсу «Вчитель року»

У школі створено власний сайт. На сторінці «Методична робота» є матеріали про роботу шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу: інформація про вчителів, матеріали із досвіду роботи (розробки проведених уроків, позакласних заходів). На цьому ж сайті є посилання на сайт МОН України, і кожен учитель може зайти на нього, щоб переглянути останні документи, скачати програму чи методичні рекомендації.

Учителі української мови та літератури можуть користуватися можливостями кабінету при підготовці до уроків та їх проведенні. До їхніх послуг - телевізор, проектор, комп’ютери.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка