Інформація відділу освіти Лозівської районної державної адміністрації про результати квадрант-аналізу за підсумками дпа та зно у 2012 році Мета: визначення відповідності результатів зно результатам дпа



Скачати 221.53 Kb.
Дата конвертації17.03.2016
Розмір221.53 Kb.
Інформація

відділу освіти Лозівської районної державної адміністрації

про результати квадрант-аналізу за підсумками ДПА та ЗНО у 2012 році
Мета: визначення відповідності результатів ЗНО результатам ДПА.

Завдання: провести порівняльний аналіз результатів ЗНО у відповідності до результатів ДПА на основі квадрант-методу.

виявити фактори, що впливають на невідповідність середнього балу ЗНО і середнього балу ДПА.

Показники дослідження:



  • середній бал з навчального предмета за результатами ДПА учнів, які брали участь у ЗНО;

  • середній бал із навчального предмета за результатами ЗНО.

Начальник відділу освіти О.О.Терехов



Краснопавлівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з усих 8 предметів.
Висновок: Результати ЗНО не підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з української мови та літератури, біології, англійської мови, хімії, історії України, математики, фізики, географії.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з англійської мови, а найменша з української мови.


Краснопавлівський багатопрофільний ліцей
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з української мови та літератури, всесвітньої історії, математики, фізики, географії. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з історії України, біології, хімії, англійської мови.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з української мови та літератури, всесвітньої історії, математики, фізики, географії, а не підтвердили з історії України, біології, хімії, англійської мови.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з англійської мови, а найменша із всесвітньої історії.



Орільський аграрно-техноголічний ліцей
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з хімії та біології. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з фізики, історії України, географії, української мови та літератури, математики.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з хімії та біології, а не підтвердили з фізики, історії України, географії, української мови та літератури, математики.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з географії, а найменша з хімії.



Орільський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з біології, історії України. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з географії. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з математики.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з біології, фізики, української мови та літератури, історії України, а не підтвердили з математики. Результати ЗНО вищі за результати початкового та середнього рівнів з географії.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з математики, а найменша з історії України.


Артільський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з біології. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з історії України, української мови та літератури, географії, математики, фізики.
Висновок: Результати ЗНО вищі результати ДПА з біології. Результати ЗНО не підтвердили ДПА достатнього та високого рівнів з історії України, української мови та літератури, географії, математики, фізики.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з української мови та літератури, а найменша з математики.


Бунаківський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з української мови та літератури. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з хімії. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з фізики та математики.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з української мови та літератури. Результати ЗНО вищі за результати ДПА середнього рівня з хімії. Результати ЗНО нижчі за результати ДПА достатнього і високого рівнів з фізики та математики.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з математики, а найменша - з української мови.



Єлизаветівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з української мови та літератури, біології, математики, історії України. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з німецької мови та хімії.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з української мови та літератури, біології, математики, історії України. Результати ЗНО не підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів з німецької мови та хімії.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з математики, а найменша з біології.



Катеринівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеів
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з англійської мови, історії України, біології, математики, української мови та літератури. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з хімії. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з фізики.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з англійської мови, історії України, біології, математики, української мови та літератури, а не підтвердили з фізики. Результати ЗНО підтвердили ДПА середнього рівня з хімії

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з фізики, а найменша з англійської мови.



Кінненська загальноосвітня школа і-ІІІ ступеню
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з фізики та математики. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з географії. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з української мови та літератури, біології, історії України.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з фізики та математики, а середнього рівня з географії. Результати ЗНО не підтвердили ДПА достатнього та високого рівнів з української мови та літератури, біології, історії України.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з історії України, а найменша з математики.



Комсомольський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з усіх навчальних предметів
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з фізики, історії України, біології, української мови та літератури, географії, математики

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з математики, а найменша з біології.



Миколаївський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з математики. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з хімії та фізики. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з біології, української мови та літератури, англійської мови.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з математики, а середнього з хімії та фізики. Результати ЗНО не підтвердили ДПА достатнього та високого рівнів з біології, української мови та літератури, англійської мови.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з англійської мови, а найменша - з математики.



Новоіванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з усіх чотирьох предметів.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з біології, математики, української мови та літератури, історії України, а не підтвердили з фізики.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з історії України, а найменша з біології.



Надеждівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з біології. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з математики, фізики, української мови та літератури.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з біології, а не підтвердили з математики, фізики, української мови та літератури.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з української мови та літератури., а найменша з біології.



Павлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з усіх 5 предметів.
Висновок: Результати ЗНО не підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з біології, української мови та літератури, історії України, математики.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з історії України, а найменша - з фізики.



Перемозька загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з української мови та літератури, географії, німецької мови, історії України, біології. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з математики. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з хімії.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з української мови та літератури, географії, німецької мови, історії України, біології, а не підтвердили з математики. Результати ЗНО підтвердили результати ДПА середнього рівня навчальних досягнень з хімії.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з української мови та літератури, а найменша із географії.


Садовська загальноосвітня школа І-ІІІ степенів
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з української мови та літератури, біології.
Висновок: Результати ЗНО не підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з української мови та літератури, біології.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з української мови та літератури, а найменша з біології.



Смирнівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з біології, фізики, німецької мови, історії України. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з української мови та літератури, математики.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з біології, фізики, німецької мови, історії України, а не підтвердили з української мови та літератури та математики.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з української мови та літератури, а найменша - з географії.



Чернігівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з усіх чотирьох предметів.
Висновок: Результати ЗНО не підтвердили результати ДПА достатнього рівня навчальних досягнень з математики, географії,української мови та літератури, історії України.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з географії, а найменша - з математики.



Шатівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з географії, української мови та літератури. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з фізики, німецької мови, історії України, математики, біології.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з географії, української мови та літератури, а не підтвердили з фізики, німецької мови, історії України, математики, біології.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з історії України, а найменша - з української мови та літератури.



Яковлівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищий за 150, з історії України, математики, української мови та літератури. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з біології. Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, вищийза 150, з географії.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень з історії України, математики, української мови та літератури, а не підтвердили з біології, фізики. Результати ЗНО вищі за результати ДПА початкового та середнього рівнів з географії.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з біології, а найменша - з математики.



Царедарівський навчально-виховний комплекс
Середньому балу ДПА початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з математики, географії, фізики. Середньому балу ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів відповідає середній бал ЗНО, нижчий за 150, з української мови та літератури.
Висновок: Результати ЗНО підтвердили результати ДПА середнього рівня з математики, географії, фізики, а не підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів з української мови та літератури.

Найбільша розбіжність між результатами ДПА і ЗНО спостерігається з української мови та літератури, а найменша з фізики.


Аналіз дослідження результатів:

В моніторингових дослідженнях взяли участь 162 учні із 21 навчального закладу.

ЗНО з української мови склали 162 учні із 21 навчального закладу

з математики склали 118 учнів із 19 навчальних закладів

з історії України склали 91 учень із 16 навчальних закладів

з біології склали 74 учні із 14 навчальних закладів

з географії склали 32 учні із 12 навчальних закладів

з фізики склали 45 учнів із 16 навчальних закладів

з хімії склали 13 учнів із 8 навчальних закладів

з англійської мови склали 16 учнів із 4 навчальних закладів



з німецької мови склали 7 учнів із 4 навчальних закладів

ЗНЗ, в яких результати ЗНО підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень.

  1. Комсомольський НВК – 6 із 6 предметів (100%) - з фізики, історії україни, біології, української мови та літератури, географії, математики.

  2. Новоіванівська ЗОН – 4 із 4 предметів (100%) - з математики, української мови, біології, історії україни.

  3. Єлизаветівський НВК – 4 із 5 предметів (80%) - з української мови та літератури, біології , математики, історії України.

  4. Катеринівська ЗОШ – 5 із 7 предметів(71%) - з англійської мови, історії україни, біології, математики.

  5. Перемозька ЗОШ – 5 із 7 предметів (71%) - з географії, німецької мови, української мови, історії України, біології.

  6. Смирнівський НВК – 4 із 6 предметів (67%) - з біології, фізики, німецької мови, історії України.

  7. Орільський НВК – 4 із 6 предметів (67%) - з біології, фізики, української мови, історії України.

  8. Краснопавлівський БПЛ – 5 із 9 предметів (56%) - з англійської мови, історії України, біології, математики.

  9. Яковлівський НВК – 3 із 6 предметів (50%) - з історії україни, математики, української мови.

  10. Шатівський НВК- 2 із 6 предметів (33%) - з української мови, географії.

  11. Кінненська ЗОШ – 2 із 6 предметів (33%) - з фізики, математики.

  12. Орільський АТЛ – 2 із 7 предметів (29%) - з хімії, біології.

  13. Бунаківський НВК – 1 із 4 предметів (25%) - з української мови та літератури.

  14. Надеждівський НВК – 1 із 4 предметів (25%) - з біології

  15. Миколаївський НВК 1 із 4 предметів (25%) -з математики

Підтвердження результатів ДПА достатнього та високого рівнів навчальних досягнень результатами ЗНО у розрізі навчальних предметів.

Навчальні предмети

Кількість навчальних закладів, учні яких брали участь у ДПА і ЗНО

Кількість навчальних закладів, учні яких підтвердили ДПА

% навчальних закладів, учні яких підтвердили результати ДПА

Українська мова та література

21

9

42,86%

Математика

20

8

40%

Історія України

16

8

50%

Біологія

18

9

50%

Географія

12

5

41,67%

Фізика

15

5

33,33%

Хімія

8

0

0%

Англійська мова

3

1

33,33%

Німецька мова

4

2

50%

Всесвітня історія

1

1

100%

Найвищий відсоток ЗНЗ, учні яких підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів за підсумками ЗНО, виявився із всесвітньої історії – 100% (предмет складав 1учень із одного навчального закладу), з історії України, біології, німецької мови, а найнижчим – з хімії (0%), фізики та німецької мови ( по 33,33%).



ЗНЗ, в яких результати ЗНО не підтвердили результати ДПА достатнього та високого рівнів.

  1. Краснопавлівський НВК – 8 із 8 предметів (100%) – з української мови, біології, англійської мови, хімії, історії України, фізики, математики, географії.

  2. Павлівська ЗОШ – 5 із 5 предметів (100%) – з української мови та літератури, історії України, біології, фізики, математики.

  3. Чернігівський НВК -4 із 4 предметів (100%) – з математики, географії, української мови та літератури, історії України

  4. Садовська ЗОШ – 2 із 2 предметів ((100%) – з біології, української мови та літератури.

  5. Артільський НВК 3 із 6 предметів (50%) – з історії України, української мови та літератури, географії.

  6. Царедарівський НВК – 1 із 4 предметів (25%) – з української мови та літератури.

ЗНЗ, в яких результати ЗНО вищі за результати ДПА середнього рівня навчальних досягнень.

  1. Бунаківський НВК – з хімії

  2. Орільський НВК, Яковлівський НВК – з географії

  3. Артільський НВК – з біології

ЗНЗ, в яких результати ЗНО підтвердили результати ДПА середнього рівня навчальних досягнень

  1. Кінненська ЗОШ – з географії

  2. Миколаївський НВК – з хімії, фізики

  3. Царедарівський НВК- з фізики, географії, математики

  4. Артільський НВК – з математики, фізики

  5. Перемозька ЗОШ, Катеринівська ЗОШ – з хімії

Найменша розбіжність між найвищими по району результатами ДПА і ЗНО з української мови та літератури, математики виявилася в Новоіванівській ЗОШ, з історії України – у Перемозькій ЗОШ. Найбільша розбіжність між високими по району результатами ДПА та низькими результатами ЗНО з української мови та літератури – у Надеждівському НВК, з математики – і Бунаківському НВК, з історії України - у чернігівському НВК, з англійської мови – у Миколаївському НВК.

Рекомендації:

Керівникам ЗНЗ:



  • здійснювати контроль за ефективністю підготовки вчителями учнів до ЗНО, системним використанням тестових технологій на різних типах уроків

постійно

  • організувати проведення вчителями не менше трьох років тренувальних тестувань з кожного предмета ЗНО за завданнями минулих років

до 01.03.2013

  • забезпечити використання у навчально-виховному процесі посібників, навчально-методичної літератури, яка має гриф МОНМСУ і входить до переліку літератури, рекомендованої наказом ГУОН від 24.09.12. «Про використання у навчально-виховному процесі підручників, навчально-методичної, науково-методичної,дидактичної літератури, які мають відповідний гриф »

постійно

постійно

Керівнику Краснопавлівського НВК (Скарга Л.В.)



  • проаналізувати причини невідповідностей середнього балу ДПА середньому балу ЗНО з математики , біології, англійської мови, хімії, історії України, фізики, географії, української мови та літератури

до 01.11.2012

  • вивчити систему оцінювальної діяльності вчителів математики , біології, англійської мови, хімії, історії України, фізики, географії, української мови та літератури

до 15.11.2012

Керівнику Краснопавлівського БПЛ (Карпека Ю.М.)



  • з'ясувати причини невідповідностей середнього балу ДПА середньому балу ЗНО з історії України, біології, хімії, англійської мови.

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання історії України, біології, хімії, англійської мови та визначити рівень оцінювальної діяльності вчителів із цих предметів.

до 15.11.2012 р

Керівнику Орільського АТЛ (Душко В.А.)



  • з'ясувати причини розбіжностей між середнім балом ЗНО і ДПА з історії України, географії, української мови та літератури, математики

до 01.11.2012

  • вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів з історії України, географії, української мови та літератури, математики та провести моніторинг стану викладання цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Орільського НВК (Кутя Ю.М.)



  • з'ясувати причини розбіжностей між середнім балом ДПА і середнім балом ЗНО з математики

до 01.11.2012

Керівнику Артільського НВК (Говтва О.В.)



  • вивчити причини невідповідностей середнього балу ДПА середньому балу ЗНО з української мови та літератури,географії

до 01.11.2012

  • з'ясувати причини нижчого середнього балу ДПА за середній бал ЗНО з біології

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання української мови та літератури,географії, фізики, історії України, математики, біології, вивчити рівень оцінювання вчителями цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Бунаківського НВК (Онищенко М.В.)



  • з'ясувати причини невідповідностей середнього балу ДПА і середнього балу ЗНО з фізики, математики.

до 01.11.2012

Керівнику Єлизаветівського НВК (Юношева Л.О.)



  • проаналізувати причини розбіжностей між середнім балом ДПА і середнім балом ЗНО з німецької мови, хімії

до 01.11.2012 р.

Керівнику Катеринівської ЗОШ (Шукалюков Ю.Л)



  • проаналізувати причини невідповідності середнього балу ЗНО середньому балу ДПА з фізики

до 01.11.2012

  • вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів фізики та хімії, здійснити моніторинг стану викладання з цих предметів

до 15.11.2012 р

  • вивчити рівень здійснення оцінювальної діяльності вчителями фізики та математики, провести моніторинг стану викладання із цих предметів

до 15.11.2012 р

  • вивчити причину заниження середнього балу ДПА відповідно до ЗНО з хімії та рівень здійснення оцінювальної діяльності вчителя хімії

до 15.11.2012 р

Керівнику Кінненської ЗОШ (Козлова О.О.)



  • з'ясувати причини розбіжностей між результатами ДПА та ЗНО у 2011/2012 н.р. з біології, історії України, української мови та літератури

до 01.11.2012 р

  • вивчити рівень здійснення оцінювальної діяльності вчителями біології, історії України, української мови та літератури

до 15.11.2012 р

  • провести моніторинг стану викладання української мови та літератури, біології, історії України, географії, за якими середній бал ЗНО виявився нижчим за 150

до 15.11.2012 р

  • вивчити рівень здійснення оцінювальної діяльності вчителями хімії, німецької мови та провести моніторинг стану викладання цих предметів

до 15.11.2012 р

Керівнику Комсомольського НВК (Бруславець В.В.)



  • узагальнити досвід роботи вчителів-предметників по підготовці учнів до складання ЗНО

грудень 2012

Керівнику Миколаївського НВК (Маменко Ю.І.)



  • проаналізувати причини розбіжностей між середнім балом ЗНО та середнім балом ДПА з біології, української мови та літератури, англійської мови.

до 01.11.2012

  • вивчити систему оцінювальної діяльності вчителів англійської мови, біології, української мови та літератури.

до 15.11.2012 р

  • провести моніторинг стану викладання біології, української мови та літератури, англійської мови, фізики та хімії як предметів, яких середній бал ЗНО нижчий за 150б.

до 15.11.2012 р

Керівнику Новоіванівської ЗОШ (Вербицька Л.К.)



  • сприяти дієвому системному і систематичному розвитку школярів високого рівня навчальних досягнень, забезпечувати зростання їх творчого потенціалу

постійно

  • вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителя математики та провести моніторинг стану викладання даного предмету

до 15.11.2012

  • проаналізувати причини розбіжностей між середнім балом ЗНО, який вище за 150, і середнім балом ДПА, що відповідає середньому рівню, та вивчити систему роботи вчителя на предмет оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії

до 15.11.2012

Керівнику Надеждівського НВК (Кобиляцька О.І.)



  • вивчити причину розбіжностей між середнім балом ДПА і середнім балом ЗНО з математики, фізики, української мови та літератури.

до 01.11.2012

  • вивчити систему оцінювальної діяльності вчителів української мови та літератури, математики, фізики та провести моніторинг стану викладання цих предметів.

до 15.11.2012 р

Керівнику Павлівської ЗОШ (Редька О.І.)



  • з'ясувати причини розбіжностей між середнім балом ДПА і середнім балом ЗНО з математики, фізики, біології, української мови та літератури, історії України

до 01.11.2012

  • вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів математики фізики, біології, української мови та літератури, історії України

та провести моніторинг стану викладання цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Перемозької ЗОШ (Омельченко С.В.)


  • проаналізувати причини невідповідності середнього балу ДПА середньому балу ЗНО з математики

до 01.11.2012

  • вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителя з математики, хімії, провести моніторинг стану викладання з цих предметів

до 15.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання даних предметів

до 15.11.2012 р

Керівнику Садовської ЗОШ (Лаптєв В.М.)



  • проаналізувати причини розбіжностей між середнім балом ЗНО і середнім балом ДПА з біології , української мови та літератури

до 01.11.2012

  • здійснити вивчення стану викладання біології , української мови та літератури, визначити рівень оцінювальної діяльності вчителів цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Смирнівського НВК (Жданєй О.В.)



  • здійснити аналіз невідповідності між середнім балом ДПА достатнього і високого рівнів та середнім балом ЗНО нижче 150 балів з української мови, математики

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання української мови, математики та вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Чернігівського НВК (Бутенко В.В.)



  • з'ясувати причини невідповідностей середнього балу ДПА середньому балу ЗНО з математики, географії, української мови та літератури, історії України

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання української мови та літератури,географії, математики, історії України та вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Шатівського НВК (Євсюченко Л.В.)



  • вивчити причини розбіжностей між середнім балом ДПА і середнім балом ЗНО з математики, фізики, німецької мови, історії України

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання математики, фізики, німецької мови, історії України та вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів із цих предметів

до 15.11.2012

Керівнику Царедарівського НВК (Туранська Н.В.)



  • проаналізувати причини розбіжностей між результатами ЗНО і ДПА української мови та літератури

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання української мови та літератури, фізики математики, географії

до 15.11.2012

  • вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителя з української мови та літератури

до 15.11.2012

Керівнику Яковлівського НВК (Запорожець М.Г.)



до 01.11.2012 р.

  • вивчити причини занижених результатів ДПА відповідності до середнього балу ЗНО, вищого за 150, з географії

до 01.11.2012

  • провести моніторинг стану викладання біології, фізики, географії та вивчити рівень оцінювальної діяльності вчителів з цих предметів.

до 15.11.2012 р


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка