Інформації про навчально-виховний процес. Ефективним методом отримання оперативної інформації сьогодні є проведення зовнішнього незалежного оцінювання



Скачати 31.58 Kb.
Дата конвертації21.03.2016
Розмір31.58 Kb.
Результати

моніторингу якості загальної середньої освіти за підсумками державної підсумкової атестації та результатів ЗНО в 2012/2013 навчальному році

Моніторинг – це «градусник» що, дозволяє заміряти «Температуру» - стан об’єкту.

Головне завдання розвитку системи моніторингу районної освіти – проведення моніторингових досліджень з метою отримання об’єктивної інформації про навчально-виховний процес.

Ефективним методом отримання оперативної інформації сьогодні є проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

Аналітичні матеріали ознайомлять вчителів школи, учнів та їх батьків з результатами ЗНО 2013 року.

Дані статистичні звіти можуть бути використані вчителями – предметниками, класними керівниками , методичних об'єднань щодо забезпечення освітнього стандарту та планування заходів щодо, покращення навчальної діяльності школярів.

Результати ЗНО – 2013 року з української мови і літератури

Діаграма 1

В ЗНО оцінюванні з української мови, та літератури взяли участь 4 учні, що складає 100% від загальної кількості одинадцятикласників, які проходили ЗНО 2013 року.

За підсумками ЗНО переважна більшість учнів виконали завдання на початковому рівні 75%. Порівняно з результатами ДПА відсоток таких учнів збільшився на 75%. Майже всі учні показали початковий рівень навчальних досягнень учнів. (Діаграма 1)

Діаграма 2

Рівень навчальних досягнень учнів 11 класу ЗНО з математики

У ЗНО з математики взяли участь 4 учні, що складає 100% від загальної кількості учнів, які складали ЗНО у 2013 році.

За підсумками ЗНО учні склали ЗНО на початковому(50%) та середньому рівні (50%).

У порівнянні із результатами ДПА учні гірше продемонстрували свої результати . Учні, які склали ДПА на достатньому рівні знизився на 75%.



Діаграма 3

Рівень навчальних досягнень учнів 11 класу ЗНО із фізики

У тестуванні із фізики взяли участь 2 учні, що становить 50% від загальної кількості одинадцятикласників, які складали ЗНО у 2013 році.

За підсумками ЗНО учні виконали завдання на початковому (50%) та на середньому рівнях (50%).

У порівнянні із результатами ДПА учні показали нижчий рівень знань від результатів ДПА, (діаграма 3).



Діаграма 4

Рівень навчальних досягнень учнів 11 класу ЗНО із біології

У ЗНО із біології взяли участь 2 учні, що складає 50% від кількості учнів, які взяли участь у ЗНО.

За підсумками ЗНО учні виконали завдання на початковому (50%) та достатньому рівнях (50%).

У порівнянні з результатами ДПА учні показали нижчий рівень знань від результатів ДПА. (Діаграма 4 ) . Не набрали 124 бали (початковий рівень) випускники з української мови , математики, з біології.



Рекомендації:

  1. Головам ШМО проаналізувати та виявити причини розбіжностей між результатами державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з навчальних предметів.

До 05.11.2013

  1. Зобов'язати вчителів - предметників, учні яких не набрали 124 бали із їхніх предметів, вивчити систему оцінювання рівня навчальних досягнень учнів ( як поточного , так і підсумкового ).

  2. Спрямувати роботу шкільних методичних об'єднань учителів – предметників на створення системи підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.

До 01.11.2013

  1. Забезпечити використання тестових технологій як навчального засобу, а не лише на уроках контролю.

Постійно

  1. Заступнику директора з НВР.

    1. Сприяти підвищенню ефективності методики проведення уроків, удосконаленню теоретичних та практичних аспектів технологій уроку.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка