Інформації про шкідливі звички та небезпечні інфекції в ході проведення учням було запропоновано відповісти на запитання про джерела отримання інформації щодо шкідливих звичок та зацікавленості ними в профілактичних програмах



Скачати 50.07 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір50.07 Kb.

Моніторинг учнів

Джерела отримання інформації про шкідливі звички та небезпечні інфекції

В ході проведення учням було запропоновано відповісти на запитання про джерела отримання інформації щодо шкідливих звичок та зацікавленості ними в профілактичних програмах.



  1. З яких джерел ви найчастіше дізнаєтесь про шкідливість таких звичок як паління, наркоманія, алкоголізм?




  1. З яких джерел ви найчастіше дізнаєтесь про інфекції, що передаються статевим шляхом?



  1. З яких джерел ви найчастіше дізнаєтесь про ВІЛ/СНІД?




  1. Про які шкідливі звички та небезпечні інфекції вели бесіду з вами батьки?

Аналіз моніторингу «Джерела отримання інформації про шкідливі звички та небезпечні інфекції»: найбільше інформації по цьому питанню учні отримують в школі, а найменше в сім’ї, «вулиця» дає більше «знань», ніж батьки.

Висновки: активізувати просвітницьку роботу серед батьків.

Моніторинг учителів

Ефективність профілактики шкідливих звичок серед учнівської молоді


  1. Як ви вважаєте, на що спрямовані заходи щодо профілактики шкідливих звичок та небезпечних інфекцій?




  1. Заходи, яким учні надають перевагу для набуття нових знань і навичок здорового способу життя.

  2. Які методи ви використовували про проведенні занять з профілактики шкідливих звичок?




  1. Які знання особисто вам потрібні для підвищення професійної підготовки з питань профілактики шкідливих звичок та небезпечних інфекцій?

Аналіз: і вчителів, і учнів найбільше цікавлять новітні методики профілактики.

Висновок: на психолого-педагогічному семінарі вивчати новітні методики профілактики шкідливих звичок. У виховній, позакласній роботі, на уроках використовувати навчальні методи, що грунтуються на активній участі всіх учнів: обговорення, рольові ігри, робота в групах, тренінги і т. д.
Моніторинг учнів

Чи маєш ти шкідливі звички?


  1. Скільки років тобі було, коли викурив першу цигарку?




  1. Чи палиш ти на даний час?




  1. Скільки тобі було, коли ти вперше скоштував алкогольний напій?




  1. Хто вперше запропонував тобі випити?



  1. Як часто ти випиваєш?




  1. Чому ти випиваєш?



  1. Як ти думаєш, твої однокласники вживають наркотики (курять коноплю)?




  1. У тебе є друзі, що курять коноплю?




  1. Як ти думаєш, чому діти твого віку вживають наркотики?

Аналіз: серед учнівської молоді, як і в суспільстві не сформовано стійкого негативного відношення до шкідливих звичок.Близько 80% підлітків перший досвід з вживанням тютюну, алкоголю, наркотиків отримують у віці до 15 років, в компанії друзів чи родичів. Вживання алкогольних напоїв (особливо слабоалкогольних) в невеликих дозах вважається нормою в середовищі підлітків та їх батьків. До вироблення шкідливих звичок у дітей призводить бажання справити враження на інших, цікавість та наслідування старших. Більшість батьків вважають, що краще нехай дитина набуде досвіду вживати алкоголь в їх присутності, ніж на вулиці і при цьому впевнені що це не переросте у нащадка в шкідливу звичку. Вони не задумуються над тим, що шкідливі звички, які формуються у підростаючого покоління в шкільному віці, катастрофічно впливають на подальше особисте життя людини і як наслідок, на соціальний та економічний стан суспільства, моральне та фізичне здоров’я нації.

Висновки: продовжити просвітницьку роботу по профілактиці шкідливих звичок як серед підлітків, так і серед їх батьків.
Результати медичного огляду учнів
Аналіз результатів медичного огляду учнів за 2007 та 2008 рр.:

майже не змінився відсоток захворювання органів зору, опорно-рухового апарату, дуже мало знизився відсоток захворюваності органів дихання.

Висновок: спрямувати роботу колективу школи на попередження цих зазворювань.

Моніторинг учителів

Дослідження психологічного клімату в педагогічному колективі




  1. Чи подобається Вам ваша робота?




  1. Чи подобається Вам ваш колектив?




  1. Як Ви оцінюєте атфосферу в колективі? Поставте бали: «1» відповідає нездоровій нетоваристській атмосфері, «9» - атмосфері взаєморозуміння і взаємоповаги.

Дослідження позитивного мислення

1. Як ви переносите неприємності на роботі?

2. Чи «виплескуєте» ви свої проблеми на інших?


3. Чи хвилюєтесь ви за майбутнє?

4. Чи є у вас запасні варіанти при плануванні майбутнього?




  1. Хто винен у ваших невдачах?

Аналіз моніторингового дослідження психологічного клімату в педагогічному колективі: більшість членів колективу люблять свою роботу, мають гарну професійну підготовку, прагнуть підвищити свою кваліфікацію.Відносини в колективі базуються на принципах співробітництва, доброзичливості, взаємодопомозі , хоча бувають і конфлікти. У важких випадках колектив об’єднується, відчувається емоційна підтримка один одного. Є в колективі люди, які проявляють байдужість до своїх колег, а є такі що виплескують всі свої негаразди на оточуючих: своїх колег, учнів.

Висновок: на засіданнях психолого-педагогічного семінару вивчати психологічну культуру та вивчати і практикувати позитивне мислення.



Моніторинг учнів
«Будуємо дім без насильства»


  1. Чи траплялося тобі терпіти приниження або знущання зі сторони однокласників?



  1. Чи траплялося тобі терпіти приниження або знущання зі сторони ровесників?




  1. Чи вважаєш що це:

4а) Чи був ти свідком насилля на вулиці?


4б) Якщо так, то якого роду насилля було?

5. Які почуття в тебе виникають коли принижують, обзивають чи б’ють?

Аналіз моніторингового дослідження «Будуємо дім без насильства»:

всі підлітки якщо не були жертвою насильства, то були його свідком у реальному житті, а не тільки з екрана телевізора чи монітора комп’ютера. Хвилює те, що ненормативна лексика чи крик та подібні їм прояви насильства настільки стали звичними, що вважаються нормою. Про це багато пишуть, говорять, сперечаються та суспільна поведінка залишається без змін, тому що вважається нормальним:



Висновок: продовжити роботу з профілактики насильства; з вивчення та впровадження в життя школи культури поведінки та психологічної культури, як дітей так і дорослих.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка