Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



Скачати 228.8 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір228.8 Kb.
Івано-Франківський обласний

інститут післядипломної педагогічної освіти

Інноваційні підходи до організації виховної роботи в школі

Бібліографічні матеріали на допомогу слухачам курсів

(Для заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, вихователів ГПД, класних керівників)

Івано-Франківськ

2015

Бібліотека Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

До Ваших послуг універсальний книжковий фонд (понад 27 тис. примірників).Вагому частину складає педагогічна література, переважно з питань дошкільної освіти та педагогіки школи. Фонд галузевої літератури представлений книгами з природничо-математичних наук, мовознавства та літературознавства, мистецтва, фізкультури і спорту, історії. Значну частку фонду складає художня література зарубіжних і вітчизняних авторів, як класична так і сучасна.

Облік інформації ведеться в електронному каталозі.

Електронний каталог (ЕК) забезпечує доступ до ресурсів бібліотеки через Інтернет. ЕК складається з Бази даних (БД) «Книги» та Бази даних (БД) «Статті» і пошукової системи до них. Пошукова система проста і зручна в користуванні та дає можливість знайти інформацію за кількома критеріями: автором, назвою, бібліотечним індексом, темою (за ключовими словами), назвою періодичного видання та ін. База даних «Книги» налічує 4240 бібліографічних записів з анотаціями. База даних «Статті» - більш як 28 600.

З 2015 року бібліотека розпочала роботу з впровадження електронної бібліотеки «ШБІЦ-інфо» для бібліотечно-інформаційного обслуговування навчально-виховного процесу шкіл області. З цією метою в комп’ютері читального залу встановлено електронну бібліотеку, котра дає можливість не тільки знайти необхідний матеріал, в електронному варіанті, а й скопіювати його на електронний носій та роздрукувати. Електронна бібліотека систематично поповнюється новими матеріалами. Доступ до електронної бібліотеки здійснюється в читальному залі бібліотеки.

Скористатися бібліотечними послугами у читальному залі можуть працівники освіти. Обслуговування безкоштовне.

Бібліотека надає допомогу у користуванні пошуковою системою електронного каталогу та електронної бібліотеки, друкує бібліографічні списки літератури з теми, виготовляє ксерокопії.

Запрошуємо відвідати сайт «Бібліотека» : www.ippo.if.ua/biblioteka

76018 Бібліотека працює:

Івано-Франківськ з 10.00 до 12.00

пл. Міцкевича, 3 з 13.00 до 17.00

ІППО вихідні: субота, неділя

тел.(03422) 2-24-93

Шановні педагоги-організатори, класні керівники, вихователі груп продовженого дня, вчителі початкових класів, заступники директорів з виховної роботи!

Сучасна педагогічна наука та практика пропонують велику кількість різноманітних актуальних і ефективних педагогічних технологій та інновацій. Перед Вами бібліографічні матеріали, котрі допоможуть зорієнтуватися та підібрати літературу для підвищення професійного рівня, розширення знань та досягнення успіху у впровадженні передових педагогічних технологій в закладах освіти.

Джерело відбору літератури - фонд бібліотеки Івано-Франківського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Нові книги з питань виховної роботи в школі

74.200
1.Помиткіна Л., Помиткін Е. Виховуємо читаючи : Для тих, то дбає про дітей / Л., Помиткіна . Л. Помиткіна, Е.Помиткін .- К. : Шкільний світ , 2011 .- 181с. -(Психолог.Бібліотека) .- 978-966-451-370-5 : бк [1508бк]


    Казки, легенди, міфи та оповідання, що ввійшли до цієї книжки, призначені для читання дітям від п'яти до дванадцяти років. Дослухаючись до їх змісту, проживаючи разом з героями різні події, дитина розуміє, що ж насправді є цінним у житті, а що - ні, на кого хочеться бути схожим і що таке добро і зло. Книгу адресовано широкому колу читачів, які цікавляться питаннями розвитку духовного потенціалу особистості. Казки, оповідання, міфи та легенди стануть у пригоді дбайливим дорослим: вихователям дитячих будинків сімейного типу, шкільним психологам, соціальним працівникам, класним керівникам, вчителям

74.200
2.Підласий І.П. Виховання замовляли? / І.П. Підласий .- Х. : Основа , 2012 .- 112с. -(Б-ка "Управління школою"; Вип.2(110)) .- 978-617-00-1234-0 : бк [1567бк]


    У книзі розкрито основні підходи до педагогіки як науки про виховання людини. Автор ділиться роздумами про основні напрямки виховання учнів та пропонує власну модель української народної школи. Для керівників навчальних закладів, широкого кола педагогів. 09.02.2012

74.200
3.Волканова В. Превентивне виховання в навчальному закладі / В. Волканова .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 96. -(Б-ка "Шкільного світу") .- 978-966-451-2757-00-2 : бк [1598бк]


    Пропонуємо книжку, пов'язану з такою реалією сучасної освіти, як превентивне виховання. До уваги читачів програма, план проведення місячника з превентивного та правового виховання, а також словник термінів, яким легко користуватися при організації роботи з превентивного виховання. Для керівників навчальних закладів, учителів, психологів, соціальних педагогів, методистів НМЦ. 02.04.2012

74.200
4.Казка в початковій школі: виховний аспект / автор-упоряд. О. Гордійчук .- К. : Шкільний чвіт , 2012 .- 96с. -(Б-ка "Шкільного світу") .- 978-966-451-000-1 : бк [1596бк]


    Зміст пропонованого видання становлять традиційна методика та особливості роботи над казкою, авторська система педагогічної та психокорекційної роботи в процесі ознайомлення молодших школярів з українською народною казкою на уроках класного і позакласного читання, а також теоретико-методичний інструментарій щодо реалізації виховної функції цього жанру. Адресовано учителям-практикам, слухачам курсів підвищення кваліфікації і методистам, також книга буде корисною всім, хто має справу з навчанням і вихованням сучасних молодших школярів. 02.04.2012

74.200
5.Цікавий світ професій : розробки занять для учнів 3-4 класів / автор-упоряд. Г.І. Білоус .- Х. : Основа , 2012 .- 94с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання". Вип.3(99)) .- 978-617-00-1253-1 : бк [1586бк]


    Посібник містить розробки профорієнтаційних занять для учнів 3-4 класів, що сприятимуть вихованню у дітей працелюбства, поваги до представників різних професій, допоможуть учителеві ознайомити школярів із різними спеціальностями, націлити їх на вибір майбутньої професії, вивчення певних навчальних предметів, необхідних для справжнього фахівця, майстра своєї справи. Для вихователів початкової школи, та ГПД 02.04.2012

74.200
6.Кудрик Л.Г., Сурмяк Ю.Р. Діти Індіго - зерна нового людства : посібник для вчителів / Л.Г., Кудрик .- Львів : Аверс , 2011 .- 376с. .- 978-966-8386-84-8 : 44 грн [70703]


    У науково-популярному посібнику чи не вперше в українській педагогіці зроблено спробу цілісного осмислення феномену Дітей Нової Свідомості, подано їх характеристику в біологічному, психологічному, духовному, педагогічному та інших аспектах. Особливості Нових Дітей розглянуто у контексті міркувань про духовну природу людини, її еволюційне становлення, розвиток людської свідомості.Подагогічні гіпотези, факти, концепції про сучасних Нових Дітей (Індіго і Кристалічних), переважно філософсько-езотеричного змісту. Представлено біблійні погляди на взаємини батьків і дітей, виховання молодого покоління. Порушено також проблеми фізичного і духовного здоров'я сучасних дітей, успішної соціалізації і самореалізації у теперішніх складних умовах, налагодження здорового способу життя шляхом подолання усталених стереотипів, пізнання вселенських законів, відновлення втраченої гармонії з природою, Богом, самим собою. Посібник буде корисний тим, хто цікавиться питаннями освіти й виховання і працює з дітьми, - перш за все батькам, учителям, виховникам, лікарям, психологам, а також усім, хто не байдужий до проблеми самопізнання і самовдосконалення людини. 21.05.2012

74.200
7.Інтелектуальні ігри. 5-11 класи / упоряд. : Л. Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 128с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-451-764-2 : бк [1728бк]


    Дитинство та гра нерозлучні - у грі дитина живе "насправді", одночасно пізнаючи й осягаючи довкілля. Гра дає право на власний вибір і водночас сприяє засвоєнню норм життя у колективі, створює атмосферу загальної захопленості. Крім того, ігри розвивають інтелект дитини, інтелектуальні ігри, зібрані у цій книжці, сприяють кращому засвоєнню, закріпленню та розширенню набутих знань, використанню їх на практиці, викликають в учнів інтерес до вивчення різних предметів. Книжка адресована класним керівникам, організаторам позакласної роботи, учителям-предметникам, буде цікавою і корисною студентам, а також небайдужим батькам і учням. 20.11.2012

74.200
8.Чорна О, Є., Калошин В.Ф. Навчання активу дитячого самоврядування. Психологічні аспекти самовиховання учнів / О, Чорна .- Х. : Основа , 2012 .- 128с. -(Б-ка журналу "Управління школою"; вип.11(119)) .- 978-617-00-1638-6 : бк [1751бк]


    У книзі "Навчання активу дитячого самоврядування" наведено програму навчання шкільних лідерів. Книга "Психологічні аспекти самовиховання учнів" розкриває окремі психологічні засади організації самовиховання і профорієнтації учнів професійно-технічних та загальноосвітніх навчальних закладів . Автор надає окремої уваги проблемам формування Я-концепції, позитивного мислення, самопрограмування та іншим психологічним засобам впливу на людину. Для класних керівників, організаторів виховної роботи. 10.12.2012

74.200
9.Ціннісне ставлення до суспільства та держави : виховні заходи. 5-8 класи / упоряд. Л. Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 128с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-451-773-4 : бк [1811бк]


    Мета книги - допомогти класному керівникові урізноманітнити і збагатити власну педагогічну діяльність, дібрати доцільні методи та форми виховної роботи, спрямовані на формування та розвиток ціннісного ставлення учнів до суспільства і держави. Книжка стане незмінним помічником у роботі класних керівників, педагогів-організаторів, заступників директорів із виховної роботи, буде цікавою й корисною студентам, учням, батькам. 16.01.2013

74.200
10.Ціннісне ставлення до природи : виховні заходи. 9-11 класи / упорядн.: Н. Чиренко, О. Пащенко .- К. : Шкільний світ , 2013 .- 128с. .-(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-451-798-7 : бк [1902бк]


    З цієї книжки ви дізнаєтеся про те, як уникнути хімічної небезпеки в побуті, знизити шумове забруднення, які матеріали використовувати для упаковки, довідаєтеся про альтернативні джерела енергії та екологічні права, отримаєте практичні екологічні поради. Матеріали книжки длопоможуть сформувати в підлітків ціннісне ставлення до природи, виховати екологічну культуру, у цікавій та доступній формі надати необхідні знання про безпеку життя. Книжка буде корисна для педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл усіх рівнів: класних керівників, педагогів-організаторів, заступників директорів із виховної роботи, учителів предметів природничо-математичного циклу. 28.08.2013

74.200
11.Етновиховний простір сучасного загальноосвітнього навчального закладу: теорія і практика : методичний посібник / за ред. докт. пед. наук., профес. Н.В. Лисенко .- К. : Педагогічна думка , 2012 .- 208с. - 978-644-302-4 : бк [1900бк]


    У навчально-методичний посібник увійшли напрацювання багаторічної науково-дослідної роботи співробітників Науково-методичного центру "Українська етнопедагогіка і народознавство", твори письменників, праці вчених з історіографії та джерелознавства, сучасні етнопедагогічні праці, результати власних пошуків авторів з досліджуваної проблеми. Для студентів педагогічних спеціальностей, науковців, аспірантів, учителів, викладачів, а також для навчально-виховної роботи сучасних освітніх закладів. 06.09.2013

74.200
12.Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід : матеріали 1 науково-практичної конференції. 19 червня 2013 року. За підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні / Укр.ред. колег.; І.Д. Пасічник, А.Ф. Колодій, О.П. Дем'янчук, І.М. Трубавіна, О.С. Батіщева; заруб.ред колег.: Е. Валентайн, К. Курц, Р. Велз .- Острог : ГО"Центр демократичного лідерства, Національний університет "Острозька академія" , 2013 .- 234с. : бк [1898бк]


    Збірник випускається у друкованому та електронному варіантах. Електронну версію представлено на сайті Центру демократичного лідерства. Думки, висновки та рекомендації належать авторам цього видання і не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США. 06.09.2013

74.200
13.Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів : Частина 2 / О.П. Третяк .- Х. : Основа , 2013 .- 159с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання і виховання"; вип.9(117)) .- 978-617-00-1913-4 : бк [1918бк]


    У посібнику пропонуються авторська програма, сучасні методики, розробки уроків і виховних занять, тренінги, допоміжні матеріали, спрямовані на виховання у молодших школярів гуманістичного світогляду, визнання людини найвищою цінністю та вихованню ціннісного ставлення до неї. Для вчителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня, батьків, психологів, студентів. 03.10.2013

74.200
Організаційні накази з виховної роботи / упоряд. Н. Мурашко .- К. : Шкільний світ , 2013 .- 128с. .-(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2757-29-3 : бк [бн]


    Книжка вміщує організаційні накази з виховної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі, а також накази за напрямами роботи з виховання учнівської молоді. Розрахована на директорів, заступників, методистів РМК та ІППО. 09.01.2014

74.200
14.Накази по школі : виховна робота / упоряд. М. Голубенко .- К. : Шкільний світ , 2013 .- 120с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2757-31-6 : бк [2098бк]


    05.03.2014

74.200
15.Як сформувати світоглядну позицію особистості в дитячому об'єднанні : методичний посібник / авт. кол. : А.Б. Зайченко, О.В. Кравченко [ та ін.]; наук. ред. Т.К. Окушко .- Кіровоград : Імекс-ЛТД , 2013 .- 200с. -(Інстиут проблем виховання НАПН України) .- 978-966-189-204-9 : 103 грн 07 к [70899,70900]


    У посібнику представлено результати науково-дослідної роботи лабораторії дитячих об'єднань з теми. У змісті висвітлено педагогічні аспекти формування світоглядної позиції підлітків, представлено форми і методи, практичні розробки, які було апробовано в процесі здійснення експериментального дослідження. 07.02.2014

74.200
16.Години спілкування. 5-7 класи / упоряд. Н. Чиренко .- К. : Шкільний світй , 2014 .- 120с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-451-822-9 : бк [2184бк]


    У книжці розміщено матеріали, які допоможуть зробити виховну роботу цікавою і корисною. Для класних керівників, педагогів-організаторів, заступників з виховної роботи. 08.05.2015

74.200
17.Калошин В.Ф. Вчимося перемагати / В.Ф. Калошин . Гоменюк Д.В. .- Х. : Основа , 2014 .- 112с. .(Б-ка журналу "Управління школою"; вип.4(136)) .- 978-617-00-2069-7 : бк [2177бк]


    Книга містить практичні поради учням і дорослим, які допоможуть сформувати позитивне мислення, оптимістичні погляди на майбутнє, самореалізуватись. Посібник стане у нагоді педагогам, які організовують виховну роботу зі старшокласниками. 08.05.2014

74.200
18.Депетист О.В. Виховання екологічної культури молодших школярів. Частина1, 2 / О.В. Депетист . В.В.Чала, Н.А. Ярова .- Х. : Основа , 2014 .- 112с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"вип.7(127)) .- 978-617-00-2162-5 : бк [2220бк, 2212бк]


    Посібник містить практичні розробки виховних заходів екологічного спрямування для учнів 1-4-х класів. Матеріали збірки сприятимуть вихованню у школярів екологічної культури, почуття особистої відповідальності за стан навколишкнього середовища, дбайливого ставлення до природи. Для класних керівників 1-4-х класів, вихователів ГПД. 05.06.2014

74.200
19.Благодійність у школі : практичний посібник / упоряд. Н. Чиренко .- К. : Шкільний світ , 2014 .- 128с. -(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-451-828-1 : бк [2278бк]


    Світ тримається на небайдужих, на тих, хто відгукується на чужі проблеми,хто готовий взяти на себе турботу про ньогго, хто потребує допомоги. Як навчити дітей бути добрими в нашому бурхливому світі?. У книжці ви знайдете корисні практичні матеріали щодо щодо реалізації благодійних пректів, технології їх створення, дізнається про основні джерела фінансування та де і як знаходити кошти й ресурси на їх втілення. Для класних керівників, педагогів-організаторів, заступників директорів із виховної роботи та ін. 07.11.204

74.200
20.Національне виховання дітей та учнівської молоді в контексті історичного розвитку, традицій і культурних надбань українського народу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 26-27 вересня 2013 року / упоряд.: Л.І. Келембет, О.О. Фляк, О.М. Риндич; відпов. за вип. Р. Зуб'як .- Івано-Франківськ : Місто НВ , 2014 .- 336с. .- 978-966-428-371-4 : бк [2285бк]


    У виданні представлено матеріали учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції "Національне виховання дітей та учнівської молоді в контексті історичного розитку, традицій і культурних надбань українського народу" - науковців, працівників органів управління освітою, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, практичних психологів, класних керівників, у яких висвітлено наукове бачення окресленої проблеми та шляхи її вирішення, досвід практичної діяльності з актуальних проблем управління і національного виховання з урахуванням регіональних особливостей. Видання адресоване керівникам органів управління загальноосвітніх навчальних закладів, методистам, класним керівникам та всім зацікавлем. 07.11.2014

74.200
21.Старовойт П. Подаруй мені краплиночку уваги : збірник педагогічних етюдів / П. Старовойт .- Чернівці : ІППО , 2012 .- 202с. : бк [2280бк]


    Збірник рекомендований для широкого кола читачів, студентів педагогічних навчальнмх закладів, педагогів, психологів, батьківської громадськості. 07.11.2014

74.200
22.Казанжи І.В. Теорія і методика виховної роботи в школі І ступеня : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / І.В. Казанжи .- К. : Видавничий Дім "Слово" , 2014 .- 296с. - 978-966-194-164-8 : 55 грн [70926]


    Навчальний посібник включає матеріали із загальних питань теорії виховання та окремі аспекти методики виховної роботи в школі першого ступеня. Розкрито сутність процесу виховання, сучасні концепції виховання, специфіку процесу виховання в початковій школі. Основні проблеми теорії та методики виховної роботи молодших школярів викладено на гуманістичних засадах. Матеріали навчального посібника будуть корисними для студентів педагогічних вищих навчальних закладів, викладачів. 02.12.2014

74.200
23.Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища : навчально-методичний посібник / автор.-упоряд. : В.І. Кириченко, О.О. Єжова .- Кіровоград : Імекс-ЛТД , 2014 .- 172с. -(Національна академія педагогічних наук України. Інститут проблем виховання) .- 978-966-189-314-5 : 63 грн 86 к [70983, 70984, 70985, 70986]


    У посібнику представлені теоретичні та методичні основи міжсекторальної взаємодії в освіті. Розглядаються питання взаємодії в умовах превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Представлені матеріали для практичної підготовки суб'єктів міжсекторальної взаємодії в умовах превентивного виховного середовища. Навчально-методичний посібник адресований вчителям загальноосвітніх навчальних закладів та представникам різних організацій, які беруть участь у підвищенні якості освіти. 02.01.2015

74.200
24.Оржеховська В.М., Федорченко Т.Є. Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу : навчально-методичний посібник / В.М., Оржеховська .- Кіровоград : Імекс-ЛТД , 2014 .- 172с. -(Національна академія педагогічних наук України. Інститут проблем виховання) .- 978-966-189-303-9 : 63 грн 86 к [70979, 70980, 70981, 70982]


    Посібник присвячений проблемі технологій розбудови виховної системи школи в умовах формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу. У розділах надається інформація про використання технологій збереження здоров'я школярів, виховної роботи школи з профілактики вживання учнями психоактивних речовин (проекти, тренінги, профілактична програма), технології запобігання агресії та насильства у контексті формування превентивного виховного середовища. Посібник буде корисним не тільки студентам, а й педагогам шкіл, батькам, представникам різних організацій, які беруть участь у підвищенні якості освіти, науково-педагогічних працівників, у системі підготовки та підвищенні кваліфікації педагогічних і соціальних кадрів. 02.01.2015

74.200
25.Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу : навчально-методичний посібник / О.О. Єжова, В.І. КириченкоТ.В. Тарасова [та ін.]; за заг. ред.Докт. пед. наук, проф. В.М. Оржеховської .- Кіровоград : Імекс-ЛТД , 2014 .- 172с. -(Національна академія педагогічних наук України. Інститут проблем виховання) .- 978-966-189-295-7 : 63 грн 86 к [70970,70971,70972,70973]


    У посібнику представлені теоретико-методологічні засади створення превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу, окреслені організаційно-педагогічні умови до його формування, зокрема, теорія і технологія моделювання виховної системи з профілактики негативних проявів у поведінці школярів; моделювання виховного середовища, його ресурсне забезпечення, науково-методичний супровід; партнерська взаємодія у формуванні превентивного виховного середовища; моніторинг процесу формування превентивного виховного середовища, його педагогічний менеджмент. 02.01.2015

74.200
26.Білик С.В. Нащадки козацької слави : організація національно-патріотичного виховання молодших школярів на військово-козацьких традиціях / С.В. Білик .- Х. : Основа , 2015 .- 176с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип; 2(134)) .- 978-617-002318-6 : бк [2329бк]


    Посібник містить розробки навчально-виховних заходів та рекомендації щодо відродження історико-культурних та господарських цінностей українського козацтва, організації національно-патріотичного виховання молоді на військово-козацьких традиціях. Для вчителів , вихователів груп продовженого дня, заступників директорів з виховної роботи. 01.03.2015

74.200
27.Баришполь С.В. Розвиток інтелектуальних і моральних якостей особистості молодшого школяра / С.В. Баришполь .- Х. : Основа , 2015 .- 156с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.7(139)) .- 978-617-00-2435-0 : бк [2381бк]


    Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку інтелектуальних та моральних якостей особистості молодшого школяра, а також практичні розробки уроків розумового розвитку, сценарії виховних заходів, добірку корекційних ігор. для вчителів початкової школи, практичних психологів. 01.07.2015

74.200
28.Джерела духовності : упровадження принципів гуманної педагогіки в практику роботи початкової школи / упоряд. Л.Г. Дмитренко .- Х. : Основа , 2015 .- 142с. -(Б-ка журналу "Початкове навчання та виховання"; вип.10(142)) .- 978-617-00-2536-4 : бк [2410бк]


    У посібнику наведено теоретичний матеріал про поняття "гуманізм" та його складові. Складається з двох розділів, що містять короткі біографічні відомості про життєвий і творчий шлях педагогів-гуманістів, методичні розробки уроків та виховних заходів, дидактичний матеріал. Матеріали посібника спрямовані на утвердження ідеалів правди, справедливості, патріотизму, доброти, любові, поваги, працелюбності та чеснот у молодого покоління. Для вчителі початкових класів, вихователів ГПД, батьків та учнів. 12.11.2015

74.200.51


29.Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей: виховні заходи. 5-8 класи / упоряд.Л.Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 128с. -(Б-ка "Шкільного світу) .- 978-966-451-746-8 : бк [1607бк]
    З давніх-давен вважали родину і виховання дітей пріоритетним началом. Проте діти виховуються не лише в сім'ї, а й у школі. Саме на поєднання зусиль батьків і вчителів у вихованні в підлітків ціннісного ставлення до родини орієнтовані сценарії виховних заходів, тренінги, родинні свята, лекції які ви знайдете у цьому збірнику. Книжка стане незамінним помічником у роботі класних керівників, педагогів-організаторів та заступників директорів із виховної роботи, буде цікавою й корисною студентам педагогічних вузів, а також небайдужим батькам та учням. 06.04.2012

74.200.51


30.Зміст та особливості національного виховання у сучасному освітньому закладі : науково-методичний збірник / упорядн.: Л.І. Келембет, О.О. Фляк, О.М. Риндич; відповід. за вип. Р.М. Зуб'як .- Івано-Франківськ : Місто НВ , 2013 .- 320с. .- 978-966-428-312-7 : бк [1899бк]
    У збірнику представлено матеріали науковців і методистів з актуальних проблем сучасного національного виховання та напрацювання членів обласної творчої групи заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів з виховної роботи, класних керівників, зокрема: описи власного досвіду, моделі виховних систем ЗНЗ, програми, проекти та ін. Збірник розрахований на керівників органів управління загальноосвітніх навчальних закладів, методистів, класних керівників, педагогів. 06.09.2013

Сучасні виховні системи та технології

Список рекомендованих статей

Сучасні виховні системи та технології

1.Ліченко Г. Програма розвитку виховної системи 2013-2018 рр. / Г. Ліченко // Завуч .- 2-13 .- № 21 .- С. 18-21

2.Гнатюк Ю. Створення проектів у системі виховної роботи / Ю. Гнатюк // Директор школи, ліцею, гімназії .- 2013 .- № 6 .- С. 63-71

3.Сокальська О.В. Інновації у виховних системах / О.В. Сокальська // Педагогічна майстерня .- 2-14 .- № 4 .- С. 19-23

4.Бугай Л. Виховна система навчального закладу як засіб формування ціннісних ставлень особистості / Л. Бугай // Директор школи .- 2014 .- № 19 .- С. 46-56

5.Костриця Н., Гусак В. Теоретичні основи створення моделей виховних систем / Н. Костриця, В. Гусак // Управління освітою .- 2015 .- № 2 .- С. 13-17

6.Шрамко Л. Моделювання виховної системи класу-родини : початкова школа / Л. Шрамко // Завуч .- 2015 .- № 8 .- С. 14-30

7.Єрофєєва Л.А. Школа особистісного розвитку ( модель виховної системи навчального закладу) / Л.А. Єрофєєва // Виховна робота в школі .- 2015 .- № 7 .- С. 6-23

8.Костишин В. Управління виховною системою "Школа духовності" / В. Костишин // Джерела .- 2014 .- № 1-4 .- С. 70-75

Теоретико-методичні засади національно-патріотичного виховання

9.Тарасенко Є. Виховуємо національно-свідомих громадян засобами музейної педпгогіки / Є. Тарасенко // Заступник директора школи .- 2014 .- № 4 .- С. 54-62

10.Єрмоленко Н. Формування національно-патрітичних якостей / Н. Єрмоленко // Відкритий урок .- 2014 .- № 6 .- С. 33-34

11.Назаров В., Черінько Л. Національно-патріотичне виховання в освітній системі / В. Назаров, Л. Черінько // Школа .- 2015 .- № 3 .- С. 22-25

12.Петегирич О. Система національно-патріотичного виховання / О. Петегирич // Відкритий урок .- 2015 .- № 4 .- С. 12-13

13.Петегирич О. Національно-патріотичне виховання молоді / О. Петегирич // Відкритий урок .- 2015 .- № 5 .- С. 5

14.Концепція національно-патріотичного виховання : затверджено на засіданні колегії Міністерства освіти і науки від 27 березня 2015 року // Виховна робота в школі .- 2015 .- № 5 .- С. 2-7

15.Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Наказ МОНУ від 16.06.2015 р. № 641 // Завуч .- 2015 .- № 14 .- С. 4-29

16.Бондар Є.С. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах / Є.С. Бондар // Педагогічна майстерня .- 2015 .- № 7 .- С. 2-4

17.Сергієнко С. Чого чекати від упровадження національно-патріотичного виховання? / С. Сергієнко // Сучасна школа України .- 2015 .- № 7 .- С. 43-47

18.Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах // Сучасна школа України .- 2015 .- № 7 .- С. 11-30

19.Кірик М. Формування національної самосвідомості учнів: основні завдання та шляхи їх реалізації / М. Кірик // Учитель початкової школи .- 2015 .- № 8 .- С. 8-12

20.Церковна Г. Формування в учнів початкової школи національних та духовних цінностей українського народу / Г. Церковна // Початкова школа .- 2015 .- № 11 .- С. 24-25

21.Волошина С.В. Розвиток національних і загальнолюдських цінностей - домінувальний фактор самореалізації особистості : модель освітнього соціалізувального простору / С.В. Волошина // Виховна робота в школі .- 2015 .- № 11 .- С. 6-8

Створення ситуації успіху

22.Парфьонова Н.А. Академія Успіху.Інноваційний проект / Н.А. Парфьонова // Виховна робота в школі .- 2010 .- № 8 .- С. 2

23.Тітова Н. До "Школи успіху" через виховну роботу / Н. Тітова // Директор школи .- 2008 .- № 20 .- С. 21

24.Максюта Н. Актуальність і зміст психолого-педагогічного проекту "Школа життєвого успіху" / Н. Максюта // Завуч .- 2012 .- № 16 .- С. Вкладка "Завуч початкової школи": с.2-6

25.Степчина Н., Андрієць О. Технологія створення ситуації успіху / Н. Степчина, О. Андрієць // Школа .- 2012 .- № 11 .- С. 81-85


26.Лемешева Т. Я досягну успіху! : Розвиток творчого потенціалу дитини / Т. Лемешева // Школа .- 2013 .- № 11 .- С. 86-90


27.Коляда Т. Виховання успіхом / Т. Коляда // Відкритий урок .- 2015 .- № 2 .- С. 38-39

Проектні технології

28.Гнатюк Ю. Створення проектів у системі виховної роботи / Ю. Гнатюк // Директор школи, ліцею, гімназії .- 2013 .- № 6 .- С. 63-71

29.Кожем'яка О.Л. Виховний потенціал проектної діяльності / О.Л. Кожем'яка // Історія та правознавство .- 2014 .- № 3 .- С. 2-4

30.Томчишина Т.П. Проектування інноваційних педагогічних технологій у виховній роботі / Т.П. Томчишина // Педагогічна майстерня .- 2-14 .- № 4 .- С. 24-27

31.Томич І., Ісаєва М. Проекти у виховному процесі / І. Томич, М. Ісаєва // Школа .- 2014 .- № 3 .- С. 28-31

32.Хромчак Н. Технологія спільного проектування / Н. Хромчак // Відкритий урок .- 2014 .- № 9 .- С. 30-31

33.Дерманчук З. Проектна діяльність як ефективний спосіб залучення дітей до читання : методична розробка / З. Дерманчук // Шкільний бібліотечно-інформаційний центр .- 2014 .- № 12 .- С. 95

34.Ковалик К.В. Проектна діяльність як важливий аспект виховної роботи / К.В. Ковалик // Виховна робота в школі .- 2015 .- № 10 .- С. 2-5

Технології саморозвитку та педагогічна система Монтессорі

35.Ліпецька Г. Виховна система саморозвитку : Виховання компетентної особистості / Г. Ліпецька // Директор школи .- 2011 .- № 32 .- С. 23-28

36.Михальчук Т. Філософські аспекти педагогічної системи Марії Монтессорі / Т. Михальчук // Вихователь-методист .- 2011 .- № 8 .- С. 10-14

37.Прибильська Н. Організація роботи педагога за методом спостереження у педагогічній системі Марії Монтессорі / Н. Прибильська // Вихователь-методист .- 2011 .- № 8 .- С. 21-25

38.Савченко Т.Т. Марія Монтессорі : біографія. Погляд крізь час. Коментарі до презентації / Т.Т. Савченко // Педагогічна майстерня .- 2013 .- № 2 .- С. 40-44

39.Шміло Д.А. Марія Монтессорі : виховуйте заради миру / Д.А. Шміло // Педагогічна майстерня .- 2014 .- № 11 .- С. 33-35

40.Педагогіка Монтессорі // Школа .- 2014 .- № 12 .- С. 42-45

Ігрові та інформаційно-комунікаційні технології у виховній роботі

41.Зюсько С.В. Роль вихователя у розвитку ігрової діяльності / С.В. Зюсько // Обдарована дитина .- 2009 .- № 7 .- С. 56

42.Большакова І. Ігрова кімната: примха чи необхідність? : методичні рекомендації щодо організації ігрових кімнат для першокласників / І. Большакова // Початкова освіта .- 2012 .- № 11 .- С. 10-15

43.Ступак Т., Солодовник Н. Творчі та ігрові форми проведення класної години / Т. Ступак, Н. Солодовник // Заступник директора школи .- 2012 .- № 11 .- С. 49-65

44.Манойло В.В. Інтерактивні ігрові технології як засіб розвитку, саморозвитку та самореалізації особистості / В.В. Манойло // Шкільний бібліотекар .- 2013 .- № 4 .- С. 15-24

45.Волинець О.В. Ігри та ігрові тренінги в початковій школі : практичні поради / О.В. Волинець // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2013 .- № 7 .- С. 2-9

46.Кивлюк О. Становлення творчої особистості як критерій впровадження інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кивлюк // Інформатика та інформаційні технології .- 2012 .- № 4 .- С. 24-27

47.Калашник Ю.О. Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності / Ю.О. Калашник // Педагогічна майстерня .- 2014 .- № 10 .- С. 6-11

48.Зоря Ю.М. Сучасні підходи до створення патріотично спрямованого виховного середовища засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Ю.М. Зоря // Основи захисту Вітчизни .- 2015 .- № 7 .- С. 8-10

Педагогіка життєтворчості

49.Листопадова Л. Педагогіка життєтворчості як шлях до вирішення проблем соціальної адаптації й розвитку дітей, підлітків і молоді в сучасних умовах / Л. Листопадова // Директор школи, ліцею, гімназії .- 2007 .- № 5 .- С. 78

50. Сміжак Р. Особистісно орієнтоване виховання як умова формування в учнів життєтворчого потенціалу. / Р. Сміжак // Обрії. .- 2004 .- № 2 .- С. 50

51.Коробка Л. Система громадянського виховання у школі життєтворчості / Л. Коробка // Директор школи .- 2014 .- № 3 .- С. 13-16

52.Ралко В.М. Формування освітнього простору життєтворчості особистості в умовах загальноосвітнього навчального закладу / В.М. Ралко // Завучу. Усе для роботи .- 2015 .- № 5-6 .- С. 65-68

53.Охредько О. Ігрові методи навчання : Реалізуємо ідеї життєтворчості / О. Охредько // Директор школи .- 2010 .- № 31 .- С. 22

54.Полякіна Л. Вікно в Європу : Модель випускника, головними рисами якого є життєтворчість, компетентність, проектування свого життя, конкуретноздатність тощо / Л. Полякіна // Директор школи. Шкільний світ .- 2011 .- № 3 .- С. 56-58



55.Кучман С. : Модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу "Школа життєтворчості" / С. Кучман // Директор школи .- 2012 .- № 20 .- С. 16-26

Технологія ТРВЗ

56.Новік Л. Тема з ТРВЗ "Емпатія" / Л. Новік // Відкритий урок .- 2010 .- № 5 .- С. 24

57.Новік Л. ТРВЗ та життєві компетентності школярів / Л. Новік // Відкритий урок .- 2010 .- № 3 .- С. 22

58.Ветрякова М. Я - учитель ТРВЗ : Формування творчої активності на заняттях / М. Ветрякова // Шкільний світ .- 2009 .- № 10 .- С. 6

59.Кошман І. Використання елементів ТРВЗ / І. Кошман // Початкова освіта .- 2013 .- № 41-43 .- С. 13-18

60.Болсун С.А. Освітній потенціал ТРВЗ ( теорії розв'язання винахідницьких завдань) : продовження. Початок у №7-8 / С.А. Болсун // Завучу. Усе для роботи .- 2014 .- № 9-10 .- С. 2-32

61.Гін А.О. ТРВЗ у педагогіці : практичні результати / А.О. Гін // Педагогічна майстерня .- 2014 .- № 11 .- С. 28-29

На допомогу класним керівникам

1.Перенчук Л. Методичні рекомендації щодо планування виховної роботи класного керівника / Л. Перенчук // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2012 .- № 9 .- С. 8-16

2.Марченко Т. Організація діяльності класного керівника у виховній роботі / Т. Марченко // Шкільний світ .- 2012 .- № 36 .- С. 5-10

3.Бікеєва А.С. Гімн класному керівникові / А.С. Бікеєва // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2012 .- № 10 .- С. 26-28

4.Перенчук Л. Робота класного керівника над індивідуальною науково-методичною проблемою : три кроки до успіху / Л. Перенчук // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2012 .- № 11 .- С. 2-4

5.Гончарова І.М. Класне керівництво як одна з форм самореалізації вчителя / І.М. Гончарова // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2012 .- № 11 .- С. 5-6

6.Колеснікова Т.І. Класному керівникові про інтелект учнів / Т.І. Колеснікова // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2012 .- № 11 .- С. 12-15

7.Ботнар О.Г. Формування психолого-педагогічної компетентності класного керівника / О.Г. Ботнар // Виховна робота в школі .- 2013 .- № 6 .- С. 6-9

8.Гречаник О.Є. Роль класного керівника в розвитку колективу учнів : засідання педагогічної ради / О.Є. Гречаник // Виховна робота в школі .- 2013 .- № 6 .- С. 16-29

9.Максимович О. Теоретичні засади діяльності класного керівника / О. Максимович // Школа .- 2013 .- № 10 .- С. 64-70

10.Кошарська Л. Сучасні проблеми виховання учнів у роботі класного керівника / Л. Кошарська // Школа .- 2013 .- № 12 .- С. 74-77

11.Мартиненко С. Робота класного керівника з батьками / С. Мартиненко // Школа .- 2014 .- № 3 .- С. 32-41

12.Павлюк І. Класний керівник нової школи / І. Павлюк // Відкритий урок .- 2014 .- № 4 .- С. 7-8

13.Вернигора Т.І. Особливості проведення консультацій класним керівником : робота з батьками / Т.І. Вернигора // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2014 .- № 10 .- С. 2-5

14.Атаманчук Н., Давосир Л. Виховна система школи: роль та місце в ній класного керівника / Н. Атаманчук, Л. Давосир // Методист .- 2015 .- № 7 .- С. 19-26

15.Колінько А.П. Я - класний керівник у 5-му класі : секрети майстерності / А.П. Колінько // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2015 .- № 9 .- С. 20-27

На допомогу вихователям ГПД

1.Онищенко С.В. Організація самопідготовки в ГПД з елементами розвивального навчання / С.В. Онищенко // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 2 .- С. 2-4

2.Кузніцова В.О. Рухливі й розвивальні ігри на прогулянці у ГПД / В.О. Кузніцова // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 4 .- С. 18-21

3.Савченко А.Г. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах ГПД через мистецтво лялькового театру / А.Г. Савченко // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 6 .- С. 20-42

4.Лінська М.В. Особливості правового виховання молодших школярів в умовах ГПД / М.В. Лінська // Вихователу ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 9 .- С. 3-7

5.Хаталах О.В. Ігротека вихователя ГПД / О.В. Хаталах // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 10 .- С. 2-12

6.Данилюк С.А. Самопідготовка в ГПД як важливий чинник організації навчального процесу початкової школи / С.А. Данилюк // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 12 .- С. 2-29

7.Колодійчук О. Трудове виховання учнів початкової школи на ГПД засобами фізичної праці / О. Колодійчук // Початкова освіта .- 2012 .- № 48 .- С. 14

8.Ращупкіна С.О. Формування національної свідомості молодших школярів на заняттях у ГПД / С.О. Ращупкіна // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2013 .- № 1 .- С. 2-19

9.Семикіна О.Д. Заняття з вихователями ГПД : умови ефективності виховної роботи ГПД з розвитку пізнавального інтересу школярів / О.Д. Семикіна // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2013 .- № 10 .- С. 2-10

10.Чершиш П. Методична комісія вчителів початкової школи та вихователів ГПД / П. Чершиш // Завуч .- 2013 .- № 22 .- С. Вкладка: с.11-17

11.Сулима В.І. Реалізація "основних орієнтирів виховання" в роботі ГПД : з досвіду роботи / В.І. Сулима // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2014 .- № 11 .- С. 2-20

12.Жиганюк Н.А. Система виховної роботи групи продовженого дня / Н.А. Жиганюк // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 7 .- С. 6-10

13.Мартиненко І.В. Ігри та вправи для розвитку комунікативних навичок у групі продовженого дня / І.В. Мартиненко // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 8 .- С. 29-33

14.Ніколаєва Н.І. План навчально-виховної діяльності групи продовженого дня на 2 семестр / Н.І. Ніколаєва // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2012 .- № 12 .- С. 30-39

15.Москаленко Л. Інновації у плануванні роботи вихователя групи продовженого дня / Л. Москаленко // Початкова освіта .- 2012 .- № 48 .- С. 3-8

16.Овадюк О. Самопідготовка в умовах групи продовженого дня / О. Овадюк // Початкова освіта .- 2012 .- № 48 .- С. 9-13

17.Солодько С., Кірічевська В. Організовуємо діяльність групи продовженого дня / С. Солодько, В. Кірічевська // Заступник директора школи .- 2013 .- № 9 .- С. 33-41

18.Шиліна Н., Гудзь Т. Організація самопідготовки у групі продовженого дня / Н. Шиліна, Т. Гудзь // Початкова школа .- 2013 .- № 11 .- С. 36-40

19.Інструктивно-методичні матеріали "Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу" : лист МОН України від 18.07.2013 № 1/9-503 // Вихователю ГПД. Усе для роботи .- 2013 .- № 12 .- С. 2-6



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка