Жашківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Підготувала вчитель початкових класів



Скачати 67.07 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір67.07 Kb.
Жашківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4


Підготувала вчитель

початкових класів:

Полонська Т.В.


2011-2012н.р.

Тема.Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми.

Читання тексту<<Весела гра>>.



Мета:

1)ключові компетентності:формувати компетентність вміння вчитися(планувати свої дії, доводити роботу до кінця);загальнокультурну компетентність(вміння будувати взаємні стосунки на партнерській основі); здоров`язберігаючу компетентність(взаємозв`язок дитини і соціального оточення);громадянську компетентність(мислити здраво);соціальну компетентність(співпрацювати у групі).

2)предметні компетентності:вдосконалювати мовні уміння учнів;закріпити знання про звукові моделі слів;розвивати навички виразного читання,дикцію,

пам`ять,увагу,вміння складати речення;виховувати любов до читання,повагу та товариськість,взаємодопомогу.



Тип уроку.Урок-подорож.

Урок закріплення вивченого матеріалу.



Очікувані результати:

-учні чітко складають нові слова;

-зможуть самостійно підбирати букви, щоб отримати нове слово;

-матимуть уявлення про тексти діалогічної форми;

-навчаться визначати ролі і читатимуть виразно тексти;

-поважатимуть один одного,вчитимуться приходити на допомогу в скрутну хвилину.



Обладнання:ілюстрації до казки Андерсена<<Снігова королева>>;картки: <<Зашифровані слова>>,<<Ремонт>>,<<Веселі вірші>>,розчитки.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Встаньте,діти,всі скоріше,

Посміхніться всім миліше,

Привітайтесь.



Учні:Добрий день! Добрий день!

Всіх ми вас вітаємо,

Щастя й радості бажаємо!

Учитель: Спочатку сідають дівчатка,а потім хлопчики; спочатку-краса, а тоді-сила.

ІІ.Актуалізація опорних знань.

-Діти,ви любите казки? Ми сьогодні з вами вирушимо у подорож до казкової

країни. І потрапимо у казку Ганса Християна Андерсена. Називається вона

<<Снігова королева>>. Зараз ми будемо героями цієї фантастичної, красивої, цікавої та повчальної казки. Всі ви знаєте, що Кай і Герда були сусідами, але завжди були разом і любили один одного як брат і сестра. Та зла королева перетворила маленького хлопчика на жорстоку дитину і забрала далеко на північ у свій крижаний палац. Герда тяжко переживала втрату Кая. І ,коли прийшла весна, вона вирішила знайти свого друга.

-То що,допоможемо їй?

-Наша допомога проявлятиметься у виконанні завдань на нашому уроці. Домовились? Тож,вперед.

ІІІ.Повідомлення теми уроку.

-Нам сьогодні потрібно буде гарно навчитись читати тексти, до того ще й виразно.



ІV.Робота над темою уроку.

1.Першою перепоною на шляху Герди була добра чарівниця. А у нас завдання : гра<<Розмова у лісі>>.



Вітерець у лісі-ш-ш-ш.

Повзе вуж у траві-с-с-с.

Пролетів жук-ж-ж-ж.

Заспівав комарик-з-з-з.

Забриніла бджілка-дж-дж-дж.

-Молодці.

Повторення вивчених скоромовок

-А зараз розкажіть, які ви знаєте скоромовки.(Діти промовляють)

-Спасибі.

Розчитування

Розчитування проведемо за картками.

c:\documents and settings\admin\my documents\мои рисунки\101_5245.jpg

1)Читання<<буксиром>>.

2)Читання <<ланцюжком>>.

3)Виберіть слово і придумайте з ним речення.

Гра<<Що ми знаємо про звуки?>>

-Які бувають звуки?(Звуки мовлення і звуки природи)

-Назвіть звуки навколишнього середовища.(Стукіт,плескання,шелест)

-Назвіть звуки мовлення.(А,О,Л)

-На які дві групи поділяються звуки мовлення?(Голосні і приголосні)

-Назвіть голосні.

-Молодці, спасибі.

Гра<<Ремонт>>

-Вставте пропущені букви і прочитайте слова

Б*Р*Б*Н
Б*Н*Н


П*СТ*
Л*МП*
М*НК*

c:\documents and settings\admin\my documents\мои рисунки\101_5252.jpg

-То ж які букви вставили?(А)

-Яка це буква?(Голосна)

-Скільки складів у слові БАРАБАН?(3)

-По чому ми можемо визначити склади?(По голосних)

-А скільки складів у слові БАНАН?(2)

-Ну що ж, з цими завданнями ми справилися. Допомогли Герді, тому дівчинка рушила далі. На її шляху принц і принцеса. А у нас нові завдання. Але спочатку ми трішки перепочинемо.

V.Фізкультхвилинка

<<Голосні букви>>.

c:\documents and settings\admin\my documents\мои рисунки\101_5246.jpg

А-а-а-а-діти широко розставляють руки.

О-о-о-о-руки вгорі, складаються у формі овалу.

У-у-у-у-руки вперед,ніби відштовхуються.

І-і-і-і-встають на пальчики і піднімають руки вгору.

Е-е-е-е-кладуть руки на плечі.

И-и-и-и-опускають руки вниз.

-Щоб принц із принцесою допомогли Герді,потрібно попрацювати з підручником над текстом<<Весела гра>>. Відкрийте букварики на ст.84. Ви почули назву тексту, а тепер ще й подивіться на малюнок і скажіть, то про що йтиметься в оповіданні?(Відповіді дітей)

1)Послухайте оповідання(читає вчитель)

-Яку назву мала гра?(<<Гуси, додому>>)

2)Читання сильнішими учнями.

-Як звали дітей?(Богдан,Гнатик,Ігор,Галинка)

3)Аналіз прочитаного.

-Де гралися діти?Хто був в ролі гусей?Ким були Галинка і Борис?Що робили гуси?Як звали дівчинку-господарку?

-За допомогою фішок викладемо звукову модель цього слова, а 1 учень-біля дошки.

.c:\documents and settings\admin\my documents\мои рисунки\101_5249.jpg

як звали хлопчика,який виконував роль вовка?(Борис).Викладемо звукову модель і цього слова.

-Молодці.Із завданням справились і зараз я вас познайомлю з новим поняттям-діалог(проходить пояснення вчителя).

-То які головні герої оповідання?

(Далі проходить читання в особах)

-Із завданням справилися,принц із принцесою подарували Герді красивий одяг і карету з кіньми та побажали щасливої дороги. Тож , рушаймо далі,трішки перепочинемо.



ІV.Фізкультхвилинка

Дружно разом піднялись,

Вліво,вправо подивились.

Потім хутко повернулись,

Всім навколо посміхнулись.

Поплескали у долоні

І побігали як поні.

Хай лунає всюди сміх,

Ми-малята,кращі всіх.

-Але й тут немає нам спокою.Проїжджаючи крізь ліс,Герда потрапила у полон до розбійників.Маленька розбійниця захотіла залишити собі Герду.Та ми їй допоможемо.Швиденько виконаємо завдання і далі рушимо в дорогу.

Гра<<Зашифровані слова>>(робота в парах)

Зашифровані слова

лка Бі (Білка)

мо ни Ли (Лимони)

ки ли Кро (Кролики)

ге Бе мот (Бегемот)

-Молодці. А яке тут слово зайве?(Лимони)

-Чому?(Тому що всі інші-то тварини.)

Гра<<Віднови речення>> (робота в парах)

-Розсипалися слова,допоможіть скласти з них речення.

*У саду росте аґрус.

*Оленка купила два ґудзики.

*Тато подарував Лесі дзигу.

*На ганок вийшла бабуся.

*Білі гуси голосно гелготали.

*Іванко купив собі дзигу.

*Ґава сіла на тополю.



c:\documents and settings\admin\my documents\мои рисунки\101_5254.jpg

-Добре,нещодавно ви вивчили букву г. Є у ваших реченнях слова з буквою<<ге>>? Назвіть їх.

-Спасибі. Завдання виконали. Маленька розбійниця пожаліла Герду,вирішила їй допомогти. Наказала північному Оленю відвезти Герду до палацу Снігової королеви.

VІІ.Підсумок уроку.

-ось і палац,ось і Снігова королева,ось і озеро.Кай незворушний і холодний. Герда заплакала.Її гарячі сльози впали на груди Кая,розтопили його крижане серце. Тепер вони вже не боялися Снігової королеви.І стали жити всі разом довго і щасливо.



c:\documents and settings\admin\my documents\мои рисунки\101_5256.jpg

-А ми з вами задоволені цією мандрівкою? -- -Що нам допомогло долати перешкоди?(Знання)

-То що ж ми уміємо?(Читати,складати нові слова, речення, працювати в парі, допомагати один одному)

-Ще хочу вам сказати<<Забута казка-це золоте намисто,яке впало на морське дно>>-кажуть старі люди. І ,щоб не втратити жодної низки цього коштовного намиста, ми повинні зберігати у своїй пам`яті перлини народної мудрості.

Казка вчить,виховує,допомагає стати сильнішим,гарним душею, добрим.

-А що навчила нас ця казка?

-І на закінчення давайте і ми трішки станемо поетами,створюючи свої вірші.

Робота в парах<<Веселі вірші>>

Ба-ба-ба-стрічка(голуба)

Бо-бо-бо-синє(небо)

Бу-бу-бу-граблями (гребу)

Бі-бі-бі-поможу(тобі)

Бе-бе-бе-покликали (тебе)

Би-би-би-збираємо(гриби)

Аб-аб-аб-ось задкує(краб)

Об-об-об-очі на (лоб)

Иб-иб-иб-великий виріс(гриб)

Іб-іб-іб-запашний(хліб)



Уб-уб-уб-росте(дуб)

-Спасибі. Урок закінчено.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка