Кадри підприємства і продуктивність праці



Скачати 31.43 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір31.43 Kb.
ПЛАН УРОКУ № 10.4

Тема: Кадри підприємства і продуктивність праці

Тема уроку: Трудовий потенціал підприємства

Мета уроку:

навчальна – формувати знання про трудовий потенціал підприємства;

розвиваюча розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, розумову активність;

виховна – виховувати любов до праці, знань, інтерес до теми уроку та предмета в цілому.

Комплексно-методичне забезпечення: опорний конспект, роздатковий матеріал

Тип уроку: комбінований урок
ХІД УРОКУ
1. Організаційна частина (2 хв.): перевірка присутності та готовності учнів до уроку.
2. Перевірка домашнього завдання та опитування, актуалізація опорних знань та умінь учнів(8 хв.):

Завдання для тематичного оцінювання (обрати правильну відповідь):

1. Оптимізація виробничої програми проводиться з метою:


  1. визначення максимально можливого обсягу виробництва продукції;

  2. визначення економічної межі нарощування виробництва;

  3. планування оптимальної структури номенклатури продукції;

  4. всі відповіді правильні.

2. Номенклатура, що формується шляхом укладання державних контрактів і державних замовлень:



  1. централізована;

  2. децентралізована;

  3. товарна;

  4. всі відповіді правильні.

3. Номенклатура, що формується підприємством самостійно на основі вивчення ринкового попиту на свою продукцію та встановлення прямих контактів зі споживачами шляхом укладання договорів поставок:



  1. централізована;

  2. децентралізована;

  3. товарна;

  4. всі відповіді правильні.

4. Сукупність усіх товарних одиниць, що їх пропонує покупцям конкретний продавець:



  1. асортимент;

  2. номенклатура;

  3. перелік;

  4. обсяг.

5. Номенклатура товарів, які призначені для продажу в роздрібній мережі:



  1. торговий асортимент;

  2. централізована номенклатура;

  3. виробничий асортимент;

  4. децентралізована номенклатура.

6. Обсяг валової продукції незалежно від того, де вона буде використана: чи в межах підприємства, чи поза ним:



  1. валовий оборот підприємства;

  2. внутрішньозаводський оборот;

  3. незавершене виробництво;

  4. готова продукція.

7. Фактори зростання продуктивності праці, що сприяють поліпшенню якості робочої сили:



  1. соціальні;

  2. економічні;

  3. соціально-економічні;

  4. матеріально-технічні.

8. Фактори зростання продуктивності праці, що сприяють прогресивним змінам у техніці і технології виробництва:



  1. соціальні;

  2. економічні;

  3. соціально-економічні;

  4. матеріально-технічні.

9. Фактори зростання продуктивності праці, що передбачають прогресивні зміни в організації праці, виробництва та управління:



  1. соціальні;

  2. економічні;

  3. соціально-економічні;

  4. організаційно-економічні.

10. Ретельний розрахунок норм витрат праці на виробництво продукції і послуг:



  1. нормування;

  2. спеціалізація;

  3. кооперація;

  4. поділ праці.

11. Режим, що визначає загальну тривалість робочої зміни, час її початку та закінчення, тривалість обідньої перерви, тривалість праці та частоту регламентованих перерв на відпочинок:



  1. змінний;

  2. добовий;

  3. тижневий;

  4. місячний.

12. Забезпечення робочих місць електроенергією, стисненим повітрям, парою, водою, а також опаленням виробничих приміщень, - це функція:



  1. інструментальна;

  2. контрольна;

  3. енергетична;

  4. облікова.


3. Мотивація навчальної діяльності. Викладення нового матеріалу: (27 хв).

Сутність трудового потенціалу, показники його визначення.


4. Закріплення нового матеріалу (вказати питання та вправи по закріпленню матеріалу, завдання, приклади та ін.) (6 хв.).

1. Дайте визначення трудового потенціалу.

2. Які фактори формування трудового потенціалу Вам відомі?

3. За якими показниками здійснюють кількісну характеристику трудового потенціалу?

4. Що таке штатна чисельність?

5. Що таке явочна чисельність?



6. Якими показниками характеризується рух працівників на підприємстві?
5. Підведення підсумків уроку, домашнє завдання: (2 хв.). Вивчити тему уроку за підручником та конспектом.

6. Використана література. Іванілов О.С. Економіка підприємства: Підручник. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – С.218-227.

Викладач: ________________________________


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка