Кафедра теорії та методики дошкільної і корекційної освіти



Скачати 46.25 Kb.
Дата конвертації02.04.2016
Розмір46.25 Kb.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДВНЗ «ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА»

ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ




Кафедра теорії та методики дошкільної і корекційної освіти




Документація

ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

В групах раннього віку ДНЗ № _____ “__________”

з 02.02 по14.03.2015 року

Студентки 3-го курсу


групи ДОЛ (ДОПО) – 3…

напряму підготовки “Дошкільна освіта”

_______________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Методист практики:

_________________


м. Івано-Франківськ

2015 рік

Зразок ведення щоденника

Сторінка №1

ЩОДЕННИК

ВИРОБНИЧНОЇ ПРАКТИКИ

СТУДЕНТКИ-ПРАКТИКАНТКИ

ІІІ КУРСУ, ГРУПИ ДОЛ-ДОПО – 3…


НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ “ДОШКІЛЬНА ОСВІТА”

П., ІМ., ПО-БАТЬКОВІ

СТОРІНКА №2


  1. Дані про базу практики:

    • днз - №, назва;

    • група - №, назва;

    • адреса ДНЗ;

    • контактний телефон;

    • кількість груп;

    • кількість дітей у групі;

    • завідувач;

    • старший вихователь;

    • вихователі;

    • помічник вихователя.


СТОРІНКА №3

Список дітей групи
СТОРІНКА №4

Режим дня
СТОРІНКА №5

Розклад занять
СТОРІНКА №6

Комплекс вправ ранкової гімнастики
СТОРІНКА №7

Комплекс гігієнічної гімнастики
СТОРІНКА №8

Робота з батьками
СТОРІНКА №9

Ігрова діяльність:


    • рухливі ігри;

    • дидактичні ігри;

    • сюжетно-рольові ігри;

    • народні ігри.

СТОРІНКА №10

Сітка занять на місяць



СТОРІНКА №11

Календарно-тематичне планування
СТОРІНКА №12

Зміст спостереження, примітка

ЗВІТ


ВИРОБНИЧНОЇ ПРАКТИКИ

В ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ

СТУДЕНТКИ-ПРАКТИКАНТКИ

ІІІ КУРСУ, ГРУПИ ДОЛ-ДОПО – 3..


НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ “ДОШКІЛЬНА ОСВІТА”

П., ІМ., ПО-БАТЬКОВІ





  1. Місце проведення практики (село, місто, дитяча установа, група дітей)

2.Яка навчальна і виховна робота була проведена з дітьми групи (заняття проводила згідно плану.)


3.Яка була надана конкретна допомога вихователями ДНЗ.
4.Робота з батьками.
5.Участь в педагогічній і методичній раді.
6.Які зустрічалися труднощі під час проходження практики.
7.Загальне враження про педагогічну практику. Що цінного вона дала.

8. Побажання щодо подальшої організації практики і рекомендації щодо проходження практики в ДНЗ.


Дата:

Підпис:


Звіт затверджує вихователь і завідуюча.

“ЗАТВЕРДЖУЮ”

ЗАВІДУЮЧА ДНЗ:

___________________


ДО ЗАНЯТТЯ ДОПУСКАЮ:

ВИХОВАТЕЛЬ:______________________

МЕТОДИСТ ДНЗ:____________________

ВИКЛАДАЧ-МЕТОДИСТ: ____________


КОНСПЕКТ


ПРОВЕДЕННЯ РЕЖИМНОГО МОМЕНТУ ( )

РУХЛИВОЇ ГРИ

В ГРУПІ ДНЗ “ “


СТУДЕНТКИ_______ КУРСУ
НАПРЯМУ ПІДГТОВКИ “ДОШКІЛЬНА ОСВІТА”
______________________________________________

(П., ІМ”Я, ПО-БАТЬКОВІ)


ПРОТОКОЛ


ОБГОВОРЕННЯ ЗАЛІКОВОГО ЗАНЯТТЯ

з методики____________________________

студента-практиканта_________ курсу

групи______________________________

напряму підготовки“Дошкільна освіта”

________________________________________

П., ІМ., ПО-БАТЬКОВІ


Від___________________

(число, місяць, рік)
ПРИСУТНІ:

ВИХОВАТЕЛЬ:

МЕТОДИСТ ДНЗ:

ВИКЛАДАЧ-МЕТОДИСТ:

ПОРЯДОК ДНЯ:

Обговорення залікового заняття……..

В групі дітей року життя ДНЗ № “……….. ”

СЛУХАЛИ:
а) самокритичний аналіз свого заняття практикантом.


б) висловилися:
в) оцінка заняття методистом ДНЗ:
ПІДПИСИ: Методист ДНЗ:

Секретар:


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка