Календарне планування уроків математики



Скачати 358.76 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.02.2016
Розмір358.76 Kb.
  1   2   3
Календарне планування уроків математики

(за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г.П. Математика, 2 клас – К. : Генеза, 2013. - 160 с.)






п/п

Тема

Мета

Дата


І семестр (65год)





1

Повторення вивченого у 1 класі. Нумерація чисел в межах 100. Таблиця додавання і віднімання в межах 10. Додавання і віднімання, основане на нумерації 6 в межах 100. Задачі на знаходження суми та на зменшення числа на кілька одиниць

Повторити нумерацію чисел в межах 100; таблиці додавання і віднімання в межах 10; додавання і віднімання чисел, основане на нумерації. Вчити складати задачі за малюнками і числовими даними та розв'язувати їх




2

Додавання і віднімання чисел частинами. Прийом поступового додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв'язання задач на знаходження суми та остачі. Порівняння чисел

Повторити використання додавання і віднімання частинами при послідовному додаванні та відніманні двоцифрових чисел без переходу через розряд. Вчити складати і розв'язувати задачі на знаходження суми або остачі, порівнювати число; вимірювати довжину відрізків і будувати відрізки заданої довжини




3

Назви компонентів дій додавання і віднімання; порівняння довжини відрізків; задачі на різницеве порівняння; запис математичних виразів за текстовим формулюванням

Закріплювати правильне вживання учнями назв компонентів дій додавання і віднімання; формувати вміння порівнювати довжину відрізків; вправляти в записуванні математичних виразів за текстовим формулюванням; формувати поняття - доба і тиждень




4

Переставна властивість дії додавання; таблиці додавання і віднімання чисел (у межах 10); задачі на збільшення числа на кілька одиниць (34-42)

Повторити таблиці додавання і віднімання чисел (у межах 10); переставну властивість додавання; порівнювати задачі на зменшення числа на кілька одиниць із задачами на збільшення числа на кілька одиниць




5

Поняття вартості. Додавання і віднімання в межах 10; зв'язок між додаванням і відніманням; складання прикладів на додавання; задачі на знаходження невідомого доданка (49-57)

Закріпити поняття вартості. Опрацювати вправу на визначення арифметичної дії за назвою результату дії; акцентувати увагу на зв'язку між діями додавання і віднімання; визначати зв'язок односюжетних задач на знаходження суми і невідомого доданка




6

Розв язування простих задач зі спільною частиною умови; додавання і віднімання в межах 100; творча робота над задачами

Вправляти у розв'язуванні простих задач зі спільною частиною умови, в додаванні і відніманні в межах 100; навчати творчо працювати над задачами




7

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд; порівняння виразу і числа

Повторити способи додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, порівняння виразу і числа




8

Складання і розв'язування задач; порівняння місткості посудин; поняття рік [місяць

Повторити одиницю вимірювання місткості (літр); навчати творчо працювати над задачею (складати подібну задачу); формувати поняття рік і місяць




9

Контрольна робота № 1

Перевірити рівень знань учнів за допомогою контрольної роботи № 1




10

Таблиці додавання і віднімання числа 2; задачі на знаходження невідомого доданка

Ознайомити учнів з особливостями додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка




11

Таблиці додавання і віднімання числа 3; ламані лінії, задачі на збільшення числа на кілька одиниць

Засвоїти таблиці додавання і віднімання числа 3; розвивати в учнів уміння додавати і віднімати число частинами; формувати поняття ламана лінія-, вправляти в складанні задач за малюнком і числовими даними




12

Таблиці додавання і віднімання числа 4; розв'язування парних задач; довжина ламаної лінії

Розвивати в учнів уміння застосовувати таблиці додавання і віднімання числа 4 для розв'язування прикладів на дві дії; проводити підготовчу роботу до ознайомлення з розв'язуванням задач на дві дії; формувати вміння визначати довжину ламаної лінії




13

Латинський алфавіт; вираз зі змінною; позначення змінної буквою; розв'язування і порівняння простих задач

Ознайомити учнів з латинським алфавітом та з поняттям змінна; вчити порівнювати задачі на знаходження остачі і на зменшення числа на кілька одиниць




14

Таблиці додавання і віднімання числа 5; підготовка до розв'язування задач на дві дії

Акцентувати увагу учнів на зв'язку між таблицями додавання і віднімання; проводити підготовчу роботу до розв'язування задач на дві дії




15

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання; творча робота над задачами; розпізнання геометричних фігур

Вправляти учнів у засвоєнні таблиць додавання і віднімання; навчити розпізнавати геометричні фігури; опрацювати дві прості задачі на різницеве порівняння, що мають спільну умову_




16

Таблиці додавання і віднімання числа 6; знаходження значень виразів з буквеним компонентом; порівняння довжини відрізків

Вправляти учнів у застосуванні таблиць додавання і віднімання для розв'язування задач; розвивати вміння знаходити значення виразів з буквеним компонентом та порівнювати довжини відрізків




17

Таблиці додавання і віднімання числа 7; складання задач за коротким записом; залежність між сумою і доданком

Опрацювати таблиці додавання і віднімання числа 7; пояснити залежність між сумою і доданком; вправляти учнів у розв'язуванні задач з абстрактними даними




18

Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць; табличне додавання і віднімання чисел 2—7

Навчати розв'язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі. Формувати обчислювальні навички табличного додавання і віднімання чисел 2—7




19

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного; вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання

Навчати розв'язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; продовжувати розвивати вміння знаходити значення виразів




20

Таблиці додавання і віднімання числа 8; розв'язування задач, що мають спільну частину умови; задачі на знаходження невідомого зменшуваного

Вправляти учнів у застосуванні таблиць додавання і віднімання для розв'язування прикладів на дві дії та задач; продовжувати розвивати вміння розв'язувати прості задачі, до якої поставлено два запитання




21

Задачі на дві дії. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання

Вчити учнів розв'язувати задачі на дві дії. Закріплювати знання таблиць додавання і віднімання чисел 2—8




22

Таблиці додавання і віднімання числа 9. Периметр многокутника. Задачі на дві дії

Опрацювати таблиці додавання і віднімання числа 9. Ознайомити унів з поняттям периметр многокутника




23

Розв'язування задач на дві дії. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання

Виробляти вміння учнів розв'язувати задачі та знаходити значення виразів на табличне додавання і віднімання




24

Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Задачі на дві дії

Розвивати вміння учнів розвязувати складені задачі. Ознайомити з узагальненою таблицею додавання і віднімання одноцифрових чисел




25

Розв'язування складеної задачі двома способами. Порівняння периметрів трикутників. Порівняння виразів

Ознайомити учнів з розв'язуванням складеної задачі двома способами. Вправляти у порівнянні виразів та периметрів трикутників




26

Контрольна робота № 2

Перевірити рівень оволодіння учнів навчальним матеріалом




27

Застосування дужок для зміни порядку виконання дій у виразах. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання

Пояснити учням правило виконання обчислень у виразах з дужками; вправляти в застосуванні таблиці додавання і віднімання для розв'язування задач і знаходження значень виразів




28

Знаходження значень виразів, що містять дужки; формування вміння читати задачі

Вправляти учнів у застосуванні математичних термінів; розвивати вміння читати задачу частинами




29

Види кутів. Задачі на знаходження третього доданка

Ознайомити учнів з поняттям прямий кут, гострий кут, тупий кут. Опрацювати задачу на знаходження третього доданка




30

Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень виразів зі змінною. Календар

Ознайомити учнів з поняттям прямокутник; формувати вміння розв'язувати задачі, знаходити значення виразів зі змінною та користуватися календарем




31

Довжина і ширина прямокутника. Задачі, які містять відношення "на... більше", "на...менше". Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд

Ознайомити учнів з поняттями довжина і ширина прямокутника; формувати вміння розв'язувати задачі та усно додавати і віднімати двоцифрові числа без переходу через розряд




32

Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми і різниці двоцифрових чисел

Ознайомити учнів з поняттям квадрат. Повторити різні прийоми додавання і віднімання двоцифрових чисел




33

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок)

Ознайомити учнів із загальним випадком усного додавання двоцифрових чисел, формувати вміння розв'язувати задачі




34

Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел для розв'язування задач і знаходження значень виразів

Розвивати в учнів уміння усно додавати двоцифрові числа. Ознайомити із задачею про рух у протилежному напрямку




35

Рух у протилежних напрямках. Додавання виду 38 + 4, творча робота над задачею

Опрацювати прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через десяток. Вправляти учнів V розв'язанні задачі двома способами




36

Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії. Перевірка додавання

Пояснити учням особливий випадок додавання. Опрацювати прийоми перевірки дії додавання. Формувати вміння розв'язувати задачі




37

Додавання виду 38 + 52. Задача на зустрічний рух

Опрацювати з учнями випадок додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць доданків дорівнює десяти. Ознайомити з поняттям зустрічний рух




38

Властивість додавання суми до числа. Розв'язування задач та обчислення значень виразів різними способами

Ознайомити учнів з властивістю додавання суми до числа та її використанням при додаванні частинами. Вчити розв'язувати задачі і знаходити значення виразів різними способами




39

Властивість віднімання числа від суми

Ознайомити учнів з властивістю віднімання числа від суми та її використанням для зручності обчислень




40

Усне віднімання виду 40 - 8. Віднімання за числовою шкалою

Ознайомити учнів з прийомом віднімання одноцифрового числа від розрядного двоцифрового. Вправляти у виконанні віднімання за числовою шкалою




41

Закріплення прийому віднімання одноцифрово- го числа від розрядного двоцифрового. Порівнян­ня виразу і числа. Складання задачі за виразом

Закріплювати опрацьований матеріал. Вчити учнів складати задачі за виразом




42

Віднімання виду 53 - 8. Творча робота над задачею

Ознайомити учнів з випадком віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа з переходом через десяток. Вправляти учнів у постановці запитань до виразів, складених за числовими даними задачі




43

Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв'язування задач за числовими даними до малюнків

Ознайомити учнів із загальним алгоритмом усного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Вправляти в складанні і розв'язуванні задач за числовими даними і малюнком




44

Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачею

Продовжувати формувати вміння учнів віднімати двоцифрові числа. Вправляти учнів у визначенні відповідності заданого виразу змісту задачі




45

Віднімання виду 50 — 34

Опрацювати з учнями застосування загального прийому віднімання двоцифрових чисел до різних випадків віднімання




46

Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом

Формувати уміння учнів усно додавати і віднімати двоциф­рові числа. Вчити складати задачі за коротким записом




47

Повторення додавання і віднімання двоцифро­вих чисел. Усні обчислення за таблицею

Повторити матеріал, опрацьований на попередніх уроках. Готувати учнів до контрольної роботи




48

Контрольна робота № 3

Перевірити рівеь засвоєння знань учнями




49

Аналіз контрольної роботи. Властивість віднімання суми від числа

Проаналізувати результати контрольної роботи. Ознайомити учнів з властивістю віднімання суми від числа та її використанням у обчисленнях



  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка