Календарне планування уроків української мови у 3 класі



Скачати 183.29 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір183.29 Kb.

Календарне планування уроків української мови у 3 класі


1 семестр

№ уроку

Тема уроку

Вправи

Дата

Мова і мовлення

Мова — найважливіший засіб людського спілкування. Українська мова – державна мова України. Український алфавіт.


1-9

Культура усного і писемного мовлення.


10-19

Культура спілкування. Практичне засвоєння слів увічливості. Увічливі звертання .


20-23

Текст


Текст. Добирання заголовків до тексту

24-28

Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків

29-35

Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту

36-40

Текст-розповідь. Складання розповіді за малюнками

41-46

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-опису.

57-59

Текст-міркування. Його основні частини .

47-52

Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів .

53-56

Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим планом.

60-64

Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки

65-67

Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання адреси

68-74

Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст»



Речення

Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення


75-79

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом і опорними словами




Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень .

80-84

Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних .

85-87

Звертання. Розділові знаки при звертаннях

88-92

Головні і другорядні члени речення

93-97

Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за схемами

98-102

Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення» .

103-107

Слово. Значення слова.


Слова з прямим і переносним значенням

108-111

Урок розвитку зв’язного мовлення.




Слова, що мають кілька значень .

112-115

Слова, що звучать і пишуться однаково

116-120

Слова, близькі за значенням (синоніми) .

121-125

Ознайомлення з фразеологізмами

126-128


Слова, протилежні за значенням (антоніми) .

129-134


Перевірна робота. Диктант

Будова слова.


Аналіз перевірної роботи. Закінчення слова

135-140

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень за малюнком і планом




Основа слова .

141-146

Частини основи

147-151



Спільнокореневі слова. Корінь

152-155

Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова

156-159

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення

160-163

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів .

164-168

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

169-173

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування «Книга — твій друг, без неї — як без рук»




Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

174-178

Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом .

179-183

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом .

184-189

Контроль та оцінювання знань за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»




Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками

190-193

Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими .

194-197

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті

198-204

Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту




Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими .

205-209

Префікс. Словотворча роль префіксів. Перевірна робота. Діалог

210-214

Префікси і прийменники

215-219

Правопис префіксів роз-, без-

220-224

Написання префіксів з- (с-)

225-228

Закріплення вивченого матеріалу

229-232

Перевірна робота. Аудіювання




Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом




Апостроф після префіксів .

233-236

Перевірна робота. Списування .




Перевірна робота. Диктант




Аналіз перевірної роботи. Перенос слів із префіксами .

237-240

Суфікс

241-245

Закріплення знань про роль суфіксів у словах

246-250

Розбір слів за будовою

251-255

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання усного твору за поданим зачином (за основною частиною та за кінцівкою)




Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса .

256-258

Календарне планування уроків української мови у 3 класі



2 семестр


№ уроку

Тема уроку

Вправи

Дата

Частини мови

1

Загальне уявлення про частини мови.

259-262




2.

Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.

263-266




3

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за зв’язками з іншими словами.

267-271




4

Закріплення вивченого

272-275



Іменник


5

Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот.

276-279




6

Урок розвитку зв’язного мовлення.







7

Іменники, що означають назви істот та неістот. Зв’язок іменників з іншими словами у реченні.

280-283




8

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

284-287




9

Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників.

288-293




10

Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників.

294-297




11

Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дії.

298-303




12

Урок розвитку зв’язного мовлення.







13

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.

304-307




14

Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників.

308-312




15

Змінювання іменників за числами.

313-317




16

Іменники, які вживаються тільки в однині чи множині.

318-321




17

Змінювання іменників за відмінками

322-325




18

Урок розвитку зв’язного мовлення.







19

Прийменники й закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні.

326-330




20

Перевірна робота. Диктант.






Прикметник


21

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні.

331-335




22

Зв’язок прикметників з іменниками.

336-340




23

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками.

341-345




24

Урок розвитку зв’язного мовлення.







25

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.

346-350




26

Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст.

351-355




27

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.

356-359




28

Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми.

360-369




29

Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови.

365-369




30

Урок розвитку зв’язного мовлення.







31

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

369-373




32

Спостереження за роллю прикметників у загадках. Закріплення вивченого.

374-378




33

Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками.

379-383




34

Закріплення й узагальнення знань про прикметник.

384-387




35

Контроль та оцінювання знань за темами «Іменник. Прикметник»







36

Урок розвитку зв’язного мовлення.






Дієслово


37

Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні.

388-391




38

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

392-394




39

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

395-398




40

Дієслова синоніми.

399-403




41

Дієслова антоніми.

404-407




42

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Усний твір.







43

Закріплення вивченого.

408-412




44

Закріплення вивченого.

413-417




45

Змінювання дієслів за часами.

418-422




46

Розрізнення часових форм дієслів.

423-426




47

Дієслова завершеної і незавершеної дії.

427-431




48

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ.







49

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова.

432-436




50

Закріплення вивченого.

437-440




51

Написання не з дієсловами.

441-445




52

Закріплення знань і вмінь з теми.

446-449




53

Контроль та оцінювання знань з теми «Дієслово»







54

Повторення вивченого на протязі року. Перевірна робота. Аудіювання.

450-456




55

Перевірна робота. Диктант







56

Урок розвитку зв’язного мовлення.







57

Повторення вивченого на протязі року. Перевірна робота. Списування.

457-461




58

Повторення вивченого на протязі року.

462-466




59

Повторення вивченого на протязі року.

467-470




60











База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка