Календарно-тематичне планування українська мова для знз із навчанням російською мовою 5 клас Календарний план складено відповідно до навчальної програми «Українська мова для знз із навчанням російською мовою»



Скачати 246.73 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір246.73 Kb.
Календарно-тематичне планування

УКРАЇНСЬКА МОВА для ЗНЗ із навчанням російською мовою
5 клас
Календарний план складено відповідно

до навчальної програми «Українська мова для ЗНЗ

із навчанням російською мовою» 2012 р.

За підручником «Українська мова. 5 клас»,

автори: Ворон А.А., Солопенко В.А.

ТОВ «Видавничий дім «Освіта», 2013 р.

Учитель: ________________________________________________

Затверджено

Голова МО: ______________________________________________


Затверджено

Заступник директора з нвр:

_________________________________________



Ворон А.А., Солопенко В.А. Українська мова. 5 клас.

Орієнтовне календарне планування уроків

пор.


Дата

Тема уроку

Навчальні матеріали (сторінки)

Примітки

5-

5-

у підруч-нику

у зошиті для КР




Вступ









Значення мови в нашому житті. Українська мова – державна мова України

3-8















Розвиток зв’язного мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання

8-10

19-22












Розвиток зв’язного мовлення. Спілкування

11-13







Повторення вивченого








Значущі частини слова


14-15














Розвиток зв’язного мовлення. Текст. Поняття про «відоме» і «нове». Докладний усний переказ тексту


15-18















Ненаголошені голосні в коренях слів

18-20














Розвиток зв’язного мовлення. Тема й основна думка висловлювання


20-22














Частини мови. Іменник


23-25














Прикметник


25-27














Займенник. Числівник


27-29















Дієслово. Прислівник

29-32















Розвиток зв’язного мовлення. Підготовка до докладного письмового переказу

32-33















Розвиток зв’язного мовлення. Докладний письмовий переказ


















Розвиток зв’язного мовлення. Види мовленнєвих помилок. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі

37-40















Прийменник. Сполучник

33-37















Контрольна робота (тестування)




3-7




Відомості з синтаксису і пунктуації.

Елементи стилістики









Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні

41-43














Синтаксичний розбір словосполучень


44-45














Речення. Граматична основа речення


45-46














Розвиток зв’язного мовлення. Стилі мовлення. Сфери вживання кожного з них


47-50















Речення, його граматична основа. Види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні). Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень

50-53














Головні члени речення


53-54














Тире між підметом і присудком


54-55














Другорядні члени речення


56-59














Поширені й непоширені речення. Порядок слів у реченні


59-60














Розвиток зв’язного мовлення. Типи мовлення


60-62














Однорідні члени речення. Кома між однорідними членами.


62-64














Двокрапка і тире при однорідних членах речення


65-67














Розвиток зв’язного мовлення. Докладний письмовий переказ тексту-розповіді


67-68

17-18











Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт


















Речення із звертанням. Розділові знаки при звертанні


68-71














Розвиток зв’язного мовлення. Лист. Адреса


71-73














Речення із вставними словами


74-75














Синтаксичний розбір простих речень


75-77














Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду


77-79














Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення


79-82














Синтаксичний розбір складних речень


82














Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису предмета (письмовий)


83-84














Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



















Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові

84-86














Діалог. Розділові знаки при діалозі


86-89














Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів


89-93














Контрольна робота (диктант або тестування)





10-16











Аналіз контрольних робіт


















Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис предмета за картиною (усний)


93-95







Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Елементи стилістики








Звуки мовлення. Голосні звуки. Звукове значення букв я, ю, є, ї


96-99














Приголосні звуки. Приголосні тверді й м’які


99-101














Приголосні дзвінкі й глухі. Уподібнення дзвінких і приголосних звуків


101-104














Вимова [г] і [ґ]


104-105














Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис предмета за власним спостереженням


105-107














Знаки письма. Алфавіт


107-109














Співвідношення букв і звуків. Звуковий запис слова. Склад


109-111














Правила переносу слів із рядка в рядок


111-113














Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису тварини (письмовий)


113-115














Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні, їх вимова, позначення на письмі


116-118














Ненаголошені голосні в коренях слів


118-120














Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом


121-123














Контрольна робота (диктант).





28-29











Розвиток зв’язного мовлення. Переказ із творчим завданням (письмовий)


120-121














Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт


















Позначення м’якості приголосних на письмі


126-128














Правопис м’якого знака


126-130














Правопис йо, ьо


130-132














Фонетичний розбір слова


132-133














Розвиток зв’язного мовлення. Науковий і художній опис. Твір-опис тварини за картиною


124-126














Правила вживання апострофа


133-134














Тренувальні вправи


134-136














Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис тварини за власним спостереженням


136-137














Чергування [у] – [в], [і] – [й]


137-140














Подвоєні букви на позначення збігу двох однакових приголосних


140-142














Вимова й написання слів із подовженими м’якими приголосними


142-144














Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь про випадок із життя (письмовий)


144-145














Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт


















Спрощення в групах приголосних


146-147














Тренувальні вправи


147-148














Букви и, і в словах іншомовного походження


148-150














Тренувальні вправи


150-151














Подвоєні букви в словах іншомовного походження


151-152














Узагальнення і систематизація вивченого


153














Контрольна робота (диктант або тестування)





23-29











Аналіз контрольної роботи


















Розвиток зв’язного мовлення. Особливості побудови роздуму. Докладний переказ тексту-роздуму (усний)


154-156







Лексикологія. Фразеологія.

Елементи стилістики














Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова


157-159














Пряме й переносне значення слова


159-161














Лексика за її походженням. Власне українські слова


161-165














Загальновживані слова. Терміни. Професійна лексика. Діалектні слова


165-168














Застарілі слова. Неологізми


168-169














Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний переказ





48-49











Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт


















Омоніми. Відмінність омонімів від багатозначних слів


169-171














Синоніми. Антоніми


171-174














Фразеологізми


174-177














Розвиток зв’язного мовлення. Усна відповідь на основі переказу параграфа


177-179














Контрольна робота (тестування)





30-34











Аналіз контрольної роботи











Будова слова. Словотвір. Орфографія

Елементи стилістики








Основа слова і закінчення змінних слів


180-182














Корінь, префікс, суфікс – значущі частини слова


182-185














Розбір слів за будовою


185-186














Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму


186-187














Способи творення слів


187-189














Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]


189-191














Чергування [о], [е] з [і]


191-193














Чергування [о] – [е] після ж, ч, ш, й


193-194














Букви и, і після ж, ч, ш, щ та г, к, х у коренях слів та в абсолютному кінці слова


195-197














Найголовніші випадки чергування приголосних звуків у коренях слів


198-200














Зміни приголосних при творенні нових слів


200-201














Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум на основі власного досвіду (усний)


202-203














Складні і складноскорочені слова. Сполучні голосні


203-205














Правопис слів з пів-, напів-, полу-


205-206














Вимова й правопис префікса з- (зі-, с-)


206-207














Правопис префіксів роз-, без-


208-209














Правопис префіксів пре-, при-, прі-


209-211














Дефіс у складних словах


211-214














Контрольна робота (тестування)





35-41











Аналіз контрольної роботи











Повторення вивченого








Словосполучення і речення. Розділові знаки в простому і складному реченнях


215-216














Пряма мова. Діалог


216-217














Розвиток зв’язного мовлення. Контроль мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки)





54-55











Звуки і букви. Ненаголошені голосні, сумнівні приголосні


217-218














Написання апострофа і м’якого знака


218














Контрольна робота (диктант або тестування)





42-47











Будова слова і словотвір. Орфограми в префіксах


218














Лексикологія і фразеологія


219














Підсумки за рік












База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка