«Кішка з мишкою помирилася»



Скачати 43.15 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір43.15 Kb.
Образотворче мистецтво 2 клас

Урок 26

Бабій Ольга Сергіївна

Вчитель початкових класів

Вища категорія

Катеринопільської загальноосвітньої

Школи І-ІІІ ступенів №1

Тема: «Кішка з мишкою помирилася»

Мета: закріплювати навички роботи з пластиліном,уміння сприймати та аналізувати характерні особливості об’ємної форми,навички відтворення форми предметів;розвивати дрібну моторику рук,увагу, пам’ять;виховувати естетичний смак,інтерес до українських звичаїв, акуратність,вміння жити в дружбі і любові.

Оснащення:монітор, флешка.

Матеріали та інструменти: альбом-посібник «Образотворче мистецтво», підручник «Образотворче мистецтво» О.Калініченко, В. Сергієнко, пластилін,дощечка для ліплення,стеки,серветка.

Тип:комбінований

Міжпредметні зв’язки: українське читання,трудове навчання.

Хід уроку



І. Організація навчальної діяльності учнів.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Бесіда з використанням загадки,віршів ,прислівїв скоромовок про кота.

-Пригадайте,з якого матеріалу ви виготовляли на уроках образотворчого мистецтва черепаху і Золоту рибку? (із пластиліну)

-це були рельєфні зображення чи об’ємні? (Рельєфні)

- До якого виду мистецтва належать об’ємні вироби? (До скульптури)

-Кого переважно зображають у скульптурі? (Людей і тварин)

- Сьогодні на уроці, ми використовуючи наші знання про скульптуру і навички ліплення з пластиліном, будемо ліпити тварин.

- Яких домашніх тварин ви любите? (відповіді учнів)

Дізнатися яких тварин будемо ліпити переглянувши слайди з скоромовками,прислів’ями,віршами ,лічилками та загадкою.

Мишка раз прийшла до кішки,

Уклонилась кішці в ніжки,

Кішці-смішки, мишці- нітрішки. (слайд 2)

-Кіт з хати-миші танцювати.

-Сильніш звіра від кішки нема для мишки.

-Кіт спить,а мишей бачить

-Гладкий кіт мишей не ловить .(слайд 2)

Раз ,два, три,чотири,

Кицю грамоти навчили:

Не читати,не писати,

А за мишами ганяти.

Звичай: До нової хати

Першим котика пускати.

Котик першим входить в дім,

А родина вже за ним.(Слайд 2)

Відгадайте ще малята:

Хто воно –оте звірятко,

Що на тигра схоже трішки

Й так його бояться мишки?

Що м’якенькі лапи має

Ще й поважно походжає,

А як ляже, мружить очі,

Щось собі під ніс муркоче…(кіт)

Здогадались, що робити?

Будем котика ліпити!(Слайд 3)

От якось кіт з мишкою помирилися

Зустрілися в садку і разом веселились

Подобалось їм у жмурки гулять

Кіт мишку любив доганять.(слайд 4)

ІІІ. Засвоєння нових знань.

Бесіда з повторенням правил роботи з пластиліном.

Скульптура - це об’ємні зображення. Скульптуру висікають з каменю, відливають з металу і гіпсу,вирізують з дерева,виліплюють з пластиліну. В підручнику на сторінці 105 ви бачите різні скульптури кішки,на яких передано найхарактерніші особливості їхнього вигляду. Такими красивими скульптурами люди милуються на площах та парках міст. На слайдах 5-6 ви бачите скульптури котика сплячого, в русі, сидячого –з різних сторін. Пластилін-чудовий пластичний матеріал,з нього можна ліпити не тільки рельєфні, а й об’ємні вироби. І їх ми можемо роздивитись з різних боків. Щоб почати роботу з пластиліном пригадаймо правила роботи з ним( слайд 7)

А ось які помічники потрібні нам:(слайд8)

Картон-основа, дощечка, стеки, пластилін ,серветка.

-Всі ми пам’ятаємо ,що тваринки мають голову, шию,тулуб,лапи і хвостик. Але вони різні між собою за розмірами та пропорціями. Ось як кішка і мишка. Розгляньте як митці зображують цих тварин в підручнику ст.106.На слайді(9) ви бачите котика і мишенят і можете порівняти їхні пропорції.

Фізхвилинка

Біля парти присідаєм

Кошенят ми уявляєм,

кошенята ми маленькі

і пухнасті і гладенькі

ми тихесенько крадемось

мишенят злякати боїмось

Ще тихіше пострибаймо

І за парти знов сідаймо.(слайд10)

Пояснення послідовності виконання роботи.

А ось таку кицю ми виготовимо сьогодні на уроці.(слайд11)

1.Спочатку добираємо пластилін потрібного кольору.Розминаємо,щоб був пластичний. (слайд12)

2.Ліпимо ковбаску(розкачуємо шматочок пластиліну вперед –назад між долоньками або на дошці для ліплення,не дуже натискаємо.

-Дайте відповідь кошенятам:

Ходять киці по садочку,


Кажуть: «хочем чобіточки.
Скоро сніг посипле з неба-
чобітки маленькі треба».
Підскажіть, будь-ласка,діти,
Скільки кицям їх купити?(слайд13)

З двох сторін роздвоюємо стеком(4 ніжки) .Нашу детальку трішки згинаємо і тулуб готовий. (слайд14)

3.Окремо робимо голову, мордочку,носик ,очі,вуса. Скачайте шматочок пластиліну по колу між долонями .Утвориться витягнута грудочка. Покачайте її на долоні вказівним пальцем. Виправте форму пальцями обох рук. До голови приєднуємо всі ці частинки і приєднуємо до тулуба. Прикріплюємо хвостик дугоподібний. Так як кіт у нас полосатий робимо ковбаски білого кольору і прикріплюємо на спинку і хвостик. Малюємо ротик .Ось і киця готова!

ІV.Самостійна художньо –практична діяльність учнів.

-Діти,працюючи з пластиліном не забуваємо правила.(Діти пригадують-по черзі називають)



-Розгляньте в альбомі зразок та виліпіть із пластиліну кошеня.

V.Підсумки.Рефлексія.

Бесіда.


-З якого матеріалу ви виготовляли кошенят?(З пластиліну)

-Які вироби ви ліпили:рельєфні чи об’ємні?

-До якого виду мистецтва вони належать?(Скульптура)

- Які імена ви дали своїй скульптурі?(Відповіді дітей)

VІ.Виставка робіт.

-Розмістіть ваші вироби на виставку.

-Скільки кошенят у нас в класі стало. Миші нам не страшні.

-Закінчіть речення:



Сьогодні на уроці я навчився(-лась)…
На мою думку, варто встановити пам’ятник…
Він може бути…(слайд15)


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка