«Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої аплікації»



Скачати 27.11 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір27.11 Kb.
Урок № 20

Тема: «Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої аплікації».

Мета: ознайомити учнів із технологією виготовлення комбінованої аплікації, закріпити навички роботи з ножицями, клеєм, повторити навички і прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного.

Обладнання: кольоровий папір, картон, кольорові ілюстрації, клей ПВА, пензлики для клею, ножиці, серветки.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи:розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку



І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Щоб бачити Казку і слухать гуртом, 

А Казка в дорозі десь там загубилась — 

Давайте її пошукаєм разом. 

Разом: Каз-ко! Каз-ко! 



(Входить хлопець з торбинкою).

  • Хто ти такий? Тебе ніхто не кликав!

  • Я посланець від Казки. Вона просила передати вам ось цю торбинку. В ній є різні загублені речі від казок. Якщо ви відгадаєте, з яких вони казок, то тоді прийде пані Казка. (Ключик, яйце, рукавичка, люстерко, ...). (Діти відгадують всі казки і з'являється Казка.)

  • Здрастуйте, діти. Впевнена в тому, що ви всі давно знайомі зі мною. Я приходжу до вас перед сном, щоб ви спали спокійно, щоб у сні на вашому обличчі не зникала посмішка, щоб сон ваш був чарівним. Я — українська народна Казка. А чи знаєте ви українські казки? Які? (Діти називають.)

  • А чи знаєте ви цю народну казку? (Читає уривок з казки "Колосок "). "Замісив він тісто, нарубав дров, розпалив у печі. А коли піч нагрілася, посадив у неї пироги.
       Мишенята теж часу не гають: таночок водять, пісні співають. Спеклися пироги, Півник їх вийняв, на стіл поклав. А мишенята тут як і вродилися.
    — Ох і зголоднів я! — облизався Круть.
    — Мені теж страх як їсти хочеться! — пищить Верть".
    — Назвіть головних героїв цієї казки, (Півник і двоє мишенят — Круть і Верть.) (На дошку прикріплюються малюнки до казки).

  • Зараз ви спробуєте виготовити комбіновану аплікацію, яка і буде ілюстрацією до української народної казки "Колосок".

ІІІ. Засвоєння нових знань:

  1. Демонстрація і аналіз зразка виробу.

  2. Технологія виготовлення виробу. Розгляд і аналіз технологічної картки:

  • Для основи композиції можна використати аркуш альбомного паперу, перегнувши його так, щоб отримати квадрат. На квадраті вимірюють знизу 7 см і відмічають лінію згину (а). Перегинають по лінії папір під прямим кутом (б). На вертикальній площині основи виконують аплікацію. Стилізовано зображують хатинку з тином, вітрячок, сонечко, хмаринку (б). З цупкого паперу вирізують фігури мишенят і півника (в, г), користуючись для розмічання шаблоном. Фігурки також прикрашають аплікаційно.

  1. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів.

  2. Повторення правил техніки безпеки. (Розкаже інженер з техніки безпеки).

  3. Фізкультхвилинка.

ІV. Практична робота

  1. Поточний інструктаж.

Бажано виріб виготовляти попарно: один учень виконує аплікацію, а другий — вирізує фігурки мишенят і півника та прикрашає аплікаційно. Вчитель наголошує, що площина паперу повинна бути гармонійно заповнена аплікацією.

  1. Аналіз типових помилок.

  2. Відбір кращих аплікацій на виставку.

V. Підсумок уроку.

  • Чому ви навчилися на уроці?

  • Що цікавого ви для себе побачили?

Кому б ви розповіли казку за цією аплікацією?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка