Кондратюк Світлана Андріївна,
вихователь групи продовженого дня,
Будищенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Черкаської районної ради
Супроводжуюча записка
Я, вихователька групи продовженого дня Будищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, вчителька вищої категорії, керівник методичного об’єднання вихователів ГПД Черкаського району, надсилаю Вам для участі в роботі інтернет-семінарі орієнтований план роботи групи продовженого дня. Даний план уже був апробований у минулому навчальному році і показав свою ефективність, але він, звичайно, потребує подальшого вдосконалення.
Навчально-виховний план роботи ГПД для зручності використання створений в форматі брошури. Для його друкування використовується 19 аркушів формату А4. Календаризація проведена на 2008-2009 навчальний рік.
Маю надію, що моя праця стане в нагоді моїм колегам.
"Затверджую"
__ вересня 20__р.
директор школи
__________ _______________
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ
ПЛАН РОБОТИ
вихователя групи продовженого дня
КЗ «__________________________________»
Кондратюк Світлани Андріївни
"Перевірено"
__ вересня 20__ р.
заступник директора
з навчально-виховної роботи
__________ __________________
Проблема:
Всебічний і гармонійний розвиток учнів шляхом особистісно орієнтованого підходу до кожної дитини.
Застосування дидактичних ігор і розвивальних вправ, що стимулюють розумову і творчу активність, сприяють розвитку пам’яті, уваги, логічного мислення та зв’язного мовлення.
Правила роботи ГПД
Перше правило – учитись, щоб "12" получать.
Друге правило – трудитись, відстаючим помагать.
Бути чесним і правдивим – третє правило у нас.
Бути другом незрадливим: ми – за тебе, ти – за нас!
Наше правило четверте – наполегливо і вперто
книги й парти берегти.
П’яте правило – читати, малювати і співати,
гратися з товаришами і дружити з малюками.
Основні напрямки виховної роботи в ГПД
-
Підтримувати активність школярів засобами діяльнісного підходу в навчанні та вихованні.
-
Проводити виховні заходи, що сприяють забезпеченню реалізації особистісно орієнтованого навчання та виховання.
-
Працювати над згуртуванням дитячого колективу, виробленням навичок культурної поведінки і дотриманням правил для учнів.
-
Формувати в учнів риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.
-
Формувати особистісні риси громадянина України, наслідувати духовні цінності українського народу.
-
Виховувати дітей на основі народної моралі та милосердя, розвивати кращі риси людського характеру, навчальні навички.
-
Виховувати в учнів любов до рідного краю, до України, повагу до державних символів та народних традицій.
-
Вчити дитину спостерігати і розповідати:
-
Впроваджувати міжпредметні зв’язки на основі дидактичних розвиваючих ігор.
-
Підтримувати тісний контакт з батьками учнів для спільного та правильного виховання дітей.
-
Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями.
-
Впроваджувати інтерактивні та інформаційні технології.
Список учнів групи та соціальний паспорт
№
|
Прізвище, ім’я учня
|
Примітка
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| -
|
|
| |