Кондратюк Світлана Андріївна



Сторінка1/7
Дата конвертації21.02.2016
Розмір0.92 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


Кондратюк Світлана Андріївна,

вихователь групи продовженого дня,

Будищенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Черкаської районної ради


Супроводжуюча записка
Я, вихователька групи продовженого дня Будищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, вчителька вищої категорії, керівник методичного об’єднання вихователів ГПД Черкаського району, надсилаю Вам для участі в роботі інтернет-семінарі орієнтований план роботи групи продовженого дня. Даний план уже був апробований у минулому навчальному році і показав свою ефективність, але він, звичайно, потребує подальшого вдосконалення.

Навчально-виховний план роботи ГПД для зручності використання створений в форматі брошури. Для його друкування використовується 19 аркушів формату А4. Календаризація проведена на 2008-2009 навчальний рік.

Маю надію, що моя праця стане в нагоді моїм колегам.

"Затверджую"

__ вересня 20__р.

директор школи

__________ _______________

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ

ПЛАН РОБОТИ

вихователя групи продовженого дня

КЗ «__________________________________»

Кондратюк Світлани Андріївни

"Перевірено"

__ вересня 20__ р.

заступник директора

з навчально-виховної роботи

__________ __________________




Проблема:
Всебічний і гармонійний розвиток учнів шляхом особистісно орієнтованого підходу до кожної дитини.
Застосування дидактичних ігор і розвивальних вправ, що стимулюють розумову і творчу активність, сприяють розвитку пам’яті, уваги, логічного мислення та зв’язного мовлення.
Правила роботи ГПД
Перше правило – учитись, щоб "12" получать.

Друге правило – трудитись, відстаючим помагать.

Бути чесним і правдивим – третє правило у нас.

Бути другом незрадливим: ми – за тебе, ти – за нас!

Наше правило четверте – наполегливо і вперто

книги й парти берегти.

П’яте правило – читати, малювати і співати,

гратися з товаришами і дружити з малюками.



Основні напрямки виховної роботи в ГПД


  1. Підтримувати активність школярів засобами діяльнісного підходу в навчанні та вихованні.

  2. Проводити виховні заходи, що сприяють забезпеченню реалізації особистісно орієнтованого навчання та виховання.

  3. Працювати над згуртуванням дитячого колективу, виробленням навичок культурної поведінки і дотриманням правил для учнів.

  4. Формувати в учнів риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.

  5. Формувати особистісні риси громадянина України, наслідувати духовні цінності українського народу.

  6. Виховувати дітей на основі народної моралі та милосердя, розвивати кращі риси людського характеру, навчальні навички.

  7. Виховувати в учнів любов до рідного краю, до України, повагу до державних символів та народних традицій.

  8. Вчити дитину спостерігати і розповідати:

  9. Впроваджувати міжпредметні зв’язки на основі дидактичних розвиваючих ігор.

  10. Підтримувати тісний контакт з батьками учнів для спільного та правильного виховання дітей.

  11. Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями.

  12. Впроваджувати інтерактивні та інформаційні технології.

Список учнів групи та соціальний паспорт




Прізвище, ім’я учня

Примітка








































































































































































































































































  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка